Diskuze k článku Patologie: Recenze

zdá se mi to jako blbost na béčkové thrilery nechodím
100569
0 0
musel som sa cez to cely cas prehryzavat a nebyt toho uvolnenejsieho konca, tak si na tom zuby vylamem, slabych 5/10
104575
0 0
Podepisuju se pod abu a imfa... Patologie je naprosto zbytecnej nesmysl, u kteryho me vyslovene stvalo sledovat jak se postavy chovaj, ale proc se tak chovaj nam byt vysvetleno nemelo. Cele se to stylizuje do toho jak je to vlastne v poradku a jaka je to cele ultimatni zabava, vychovny filmy me nadruhou stranu obcas prudej, ale tady mi alespon nejakej naznak toho faktoru ci co je spravne a co ne chybelo opravdu moc, Nikdo ty smrti neresil, proste se jelo a jelo bez nejakeho vetsiho smyslu. Scenaristicka tragedie.
106164
0 0
Ja som sa bavil, 80% :+
106018
Ja som sa bavil, 80% *:+*
0 0
aba to napsal skoro za me... Milo me misty presvedcoval, ze prakticky neumi hrat (jeho drsnej vyraz ala Peter z Hrdinu se sem faaakt nehodil a vic jich pravdepodobne nema ;), nechutnosti na me pusobily desne samoucelne... jestli chteli tvurci sokovat, meli to zkusit pres atmosferu, nikoliv pres umelou krev a streva... to by jim proslo, kdyby tu byl dvoumetrovej chlapek sekajici lidem hlavy holyma rukama (Dalip Singh by se na to hodil skvele ;). Jenze tady je particka doktoru s bozskym syndromem, kteri jsou dokonale nesympaticti. Nikdy neni vysvetleno proc jde do toho s nimi a jeho prerod ze sympatacka ve zvrhleho vraha je tak neverohodny, ze s laskou vzpomenete i na prumernou nemeckou Anatomii. Scenar je zkratka prusvih, prilis se opajejici tim, ze si muze dovolit cokoliv. Chlapci od Cranku by si zjevne meli sve namety rezirovat, protoze maji prilis lehke pero, nez aby jim ty chatrne zapletky tocil nejaky jiny smoula. Chtel jsem to vypnout po deseti minutach, protoze nahrazeni vyvoje postav neustalym pitvanim, soulozenim a chlastanim mi prilis sexy nepripada... leda by ten nuz drzel Jason Statham a na stole lezel Steven Seagal.
106013
0 0
je to sračka. hladova recenze je dobrá, jenom to co vypichuje jako klady, jsou pro mě zápory. postavy se chovají jak pošuci, děj je pošahaný a vůbec je to nějaké odtržené od reality. kdyby v tom filmu byla nějaká nadsázka, tak se i pobavím, ale protože se všichni berou moc vážně, tak jsem trpěl od první minuty do konce. audiovizuálně to není špatné, ale co naplat, když scénář je jedno velké WTF
106011
0 0

okkac