Diskuze k článku Zakázané království: Recenze

Imf většinou píše hezky, na tomhle je trošku cítit únava, nebo spěch...

Ale co se Nekonečného příběhu týče, (a samozřejmě má cenu hovořit pouze o 1) ten má krom stylové čistoty hlavně skutečně silné poselství ! To že je to jako vydechnuté a působí to vlastně prostě, neznamená že se tu nepracuje s důkladnou znalostí vývojové psychologie...(v knize je to zřetelnější).
112537
Imf většinou píše hezky, na tomhle je trošku cítit únava, nebo spěch... Ale co se Nekonečného příběhu týče, (a samozřejmě má cenu hovořit pouze o 1) ten má krom stylové čistoty hlavně skutečně silné poselství ! To že je to jako vydechnuté a působí to vlastně prostě, neznamená že se tu nepracuje s důkladnou znalostí vývojové psychologie...(v knize je to zřetelnější).
0 0
Obstojně natočená nuda se slušnějma bitkama. 5/10
110473
0 0
Když vzpomenu, co se dělo, když se sešel Jet se Stathamem, tak musím nad soubojem Jackie/Jet zvolat třikrát hurá. Ten film mě rozhodně překvapil. Čekal jsme tak 3 hvězdičkovej biják s dementní zápletkou, ale bavil jsem se víc než dobře. 6,5 a klidně se někdy kouknu zas, i když ne tenhle rok:)
95842
Když vzpomenu, co se dělo, když se sešel Jet se Stathamem, tak musím nad soubojem Jackie/Jet zvolat třikrát hurá. Ten film mě rozhodně překvapil. Čekal jsme tak 3 hvězdičkovej biják s dementní zápletkou, ale bavil jsem se víc než dobře. 6,5 a klidně se někdy kouknu zas, i když ne tenhle rok*:)*
0 0

dragon

souhlasím s tebou. pro mě je souboj jeta a jackieho předčasným vrcholem filmu. a dívat se na to jako na něco jiného než "rodiný film s pár bojovýma scénama, ve kterém se náhodou objevil jet a jackie", je zbytečně tvrdé. angarano potěšil. je to chytřejší a méně pro děti, než jsem čekal, 7/10 tomu dám kdykoliv a udělat pokračování ve stylu karate kid v přítomnosti s angaranem by nemuselo být až tak špatné
95824
dragon
0 0
Promiň xxendouši:D
Nemyslel sem tim nic hlubokomyslnýho, trochu mi připadá že na to že to je v podstatě dětskej film tak od toho čekáte ultimátní řežbu Jeta a Jackieho. Všichni jste předem věděli že to tak neni. Tak nač ten údiv. A zrovna souboj Jeta a Jackieho je opravdu povedenej. Není to žádná 30vteřinovka se 160 střihama. Podle toho co napsal imf to vyzní že je to děsivý což neni.
95787
Promiň xxendouši*:D* Nemyslel sem tim nic hlubokomyslnýho, trochu mi připadá že na to že to je v podstatě dětskej film tak od toho čekáte ultimátní řežbu Jeta a Jackieho. Všichni jste předem věděli že to tak neni. Tak nač ten údiv. A zrovna souboj Jeta a Jackieho je opravdu povedenej. Není to žádná 30vteřinovka se 160 střihama. Podle toho co napsal imf to vyzní že je to děsivý což neni.
0 0
Lol, ten shadewe!! mi tu chybel....neni to nakej drakousuv pribuznej?...ta hlubokomyslna sonda, ktera by se dala udelat i z teaseru me pobavila, vyhrady k imfovy recenzi (i kdyz je pravda, ze to obcas trosku tahne do extremu) me taky dostala, a to ze tomu dal 9/10 mi jasne napovedelo, ze argumentovat s nekym takovym je ztrata casu...

Podle me i tech 6* je moc :-
95764
Lol, ten shadewe!! mi tu chybel....neni to nakej drakousuv pribuznej?...ta hlubokomyslna sonda, ktera by se dala udelat i z teaseru me pobavila, vyhrady k imfovy recenzi (i kdyz je pravda, ze to obcas trosku tahne do extremu) me taky dostala, a to ze tomu dal 9/10 mi jasne napovedelo, ze argumentovat s nekym takovym je ztrata casu... Podle me i tech 6* je moc *:-*
0 0
KarelR: Věřím, že nikdo není natolik naivní, aby ty jeho zjevné nesmysly zbaštil. Nemluvě o tom, že mÝtit je mezi vyjmenovanými slovy. :)
95758
0 0
Shitwell je, koukám, bombardován banány o sto šest :D :+
95747
Shitwell je, koukám, bombardován banány o sto šest *:D* *:+*
0 0

Douglas

třetí díl sem myslel jako odpad. :)ten se mě nelíbí samozřejmě vubec.

ale ten lítací pes Falco je skvělej :)
95746
třetí díl sem myslel jako odpad. :)ten se mě nelíbí samozřejmě vubec. ale ten lítací pes Falco je skvělej :)
Douglas
0 0
Takže to sprostě nevykrádá Nekonečnej příběh ale Matrix... Spokojenej? :D
95750
Takže to sprostě nevykrádá Nekonečnej příběh ale Matrix... Spokojenej? *:D*
0 0
Jen bych rád vymítil obecně rozšířený a pomýlený názor, že tenhle film má cosi společného s Nekonečným příběhem. :- To je přirozeně nonsens, což ví každý normální a zdravě uvažující jedinec, pročež přeotiskuji část textu: Celé to totiž ve skutečnosti vychází z Matrixovského konceptu. :+ Michael Angarano se stejně jako Neo octne v cizím světě (oba se chtějí "probudit") a J. Chan mu jasně říká: „Umřeš-li tady, zemřeš i v realitě“, stejně jako pravil Morpheus Neovi: „Tělo bez mozku nemůže existovat“. Oba se musejí naučit kung-fu, jen Neovi na to stačí instruktáž po kabelu. Přece jen je Matrix víceméně cyberpunkové zboží, to Forbidden Kingdom staví na osvojování kung-fu přirozeně nosnou část děje. Zatímco Michael těží ze své znalosti kungfu filmů, na kterých jako spořádaný geek vyrostl a které mu pomáhají se orientovat ve světě stylizovaný čínský mytologie, Neo objevuje cizí svět díky snům - odhaluje Platonovu jeskyni - a s pomocí znalců kolem Morphea. Koneckonců tuhle sounáležitost shrnuje i keymaker aka The Jade Emperor aka Collin Chou.
95749
Jen bych rád vymítil obecně rozšířený a pomýlený názor, že tenhle film má cosi společného s Nekonečným příběhem. *:-* To je přirozeně nonsens, což ví každý normální a zdravě uvažující jedinec, pročež přeotiskuji část textu: Celé to totiž ve skutečnosti vychází z Matrixovského konceptu. *:+* Michael Angarano se stejně jako Neo octne v cizím světě (oba se chtějí "probudit") a J. Chan mu jasně říká: „Umřeš-li tady, zemřeš i v realitě“, stejně jako pravil Morpheus Neovi: „Tělo bez mozku nemůže existovat“. Oba se musejí naučit kung-fu, jen Neovi na to stačí instruktáž po kabelu. Přece jen je Matrix víceméně cyberpunkové zboží, to Forbidden Kingdom staví na osvojování kung-fu přirozeně nosnou část děje. Zatímco Michael těží ze své znalosti kungfu filmů, na kterých jako spořádaný geek vyrostl a které mu pomáhají se orientovat ve světě stylizovaný čínský mytologie, Neo objevuje cizí svět díky snům - odhaluje Platonovu jeskyni - a s pomocí znalců kolem Morphea. Koneckonců tuhle sounáležitost shrnuje i keymaker aka The Jade Emperor aka Collin Chou.
0 0
Gigantické WTF. :o To si snáď jediný človek na planéte, ktorému sa pokračovania NP páčili viac než prvý diel.
95736
Gigantické WTF. *:o* To si snáď jediný človek na planéte, ktorému sa pokračovania NP páčili viac než prvý diel.
0 0
Takže první nudnej, druhej lepší a třetí dobrej? WTF? :)
95735
0 0

terminator007

když opomenu třetí díl. :)
nevim spiš ten první s emě zdál nudnej. ten druhej už snad byl lepší.
dlouho sem to neviděl (dlouho to nedávali v TV :) )
95733
když opomenu třetí díl. :) nevim spiš ten první s emě zdál nudnej. ten druhej už snad byl lepší. dlouho sem to neviděl (dlouho to nedávali v TV :) )
terminator007
0 0
Jeste jsem nevidel, ale koukam, dopadlo to tak, jak jsem ocekaval... Prumer! to RainMaker: Nekonecny pribeh te nudil? :o To si prvni, koho znam ;)
95729
Jeste jsem nevidel, ale koukam, dopadlo to tak, jak jsem ocekaval... Prumer! to RainMaker: Nekonecny pribeh te nudil? *:o* To si prvni, koho znam *;)*
0 0
rozhodně se mě to líbilo víc než Indy 4 a Nekonečnej příběh mě vždycky nudil.
6* je tak akorat pro tenhle film :)
95728
rozhodně se mě to líbilo víc než Indy 4 a Nekonečnej příběh mě vždycky nudil. 6* je tak akorat pro tenhle film :)
0 0

re

Film 9 / 10, též kvůli kameře (Peter Pau vyzískal Oscara za Tygr a Drak) :+ A pane imf, mezi řečí, zkroťte laskavě ten váš žoviální nadhled a zabydlování recenzí šlehačkami a srpy sekající golfové plochy, je to neúnosný. Zkuste se raději místo těch prázdných hříček - protože z těch vašich recenzí jsou evidentní jakési stylistické ambice a ladění slov - zkrátka, zkuste se raději dobrat něčeho podnětného, něčeho, co nevidí každý. Protože o tom to celé je.
95720
Film 9 / 10, též kvůli kameře (Peter Pau vyzískal Oscara za Tygr a Drak) *:+* A pane imf, mezi řečí, zkroťte laskavě ten váš žoviální nadhled a zabydlování recenzí šlehačkami a srpy sekající golfové plochy, je to neúnosný. Zkuste se raději místo těch prázdných hříček - protože z těch vašich recenzí jsou evidentní jakési stylistické ambice a ladění slov - zkrátka, zkuste se raději dobrat něčeho podnětného, něčeho, co nevidí každý. Protože o tom to celé je.
re
0 0

puffy2

Asi to mysli vazne, ale nic konkretniho se zatim neobjevilo... urcite by to zvladli, staci jen schopny stab za kamerou.
95717
puffy2
0 0

Dragon

Pokud si myslis, ze Jackie nestrida, tak jsi naivni. Doufam, ze si to nevezmes osobne. A konec toho odstavce je zjemnen zacatkem dalsiho... keep it cool. :)
95716
Dragon
0 0
Ne že bych si myslel že z tohodle filmu bude kult ale tahle věta je už trochu moc:
"Je bolestivé sledovat duel, který by před patnácti lety měl přídomek "ultimátní". Jet přestává stíhat, Jackie střídá kaskadéry jako na běžícím páse (na lichý záběr jeden, na sudý záběr druhý a třetí na záběry mezi tím :) a i laik tuší, že je klamán. Takhle "nastřižené" a okatě zrychlené přece bývají jen bitky ve Walkerovi a nových seagalovkách. No... prostě v amerických filmech."
Srovnavat to se Seagalem a Walkerem. Promiň IMFe ale ten souboj nemá zběsilej střih a je přehlednej a většinu času je aktérům vidět do tváře. Nevim jak si přišel že by jeden nestíhal a druhej střídal. Nehledě na to že v jejich věku by si to klidně mohly dovolit ale přesto se nezaskakuje.Co se choreografie týče tak musim tenhle film pochválit jelikož Yuen Woo Ping je pořád klasa a další pochvalu bych dal za to že ten mladej floutek je vidět bojovat jen minimálně. Co se tréninku kungfu týče tak si představ že takhle se základy opravdu učí.Sám to vím jelikož sem si tim prošel :)
95715
Ne že bych si myslel že z tohodle filmu bude kult ale tahle věta je už trochu moc: "Je bolestivé sledovat duel, který by před patnácti lety měl přídomek "ultimátní". Jet přestává stíhat, Jackie střídá kaskadéry jako na běžícím páse (na lichý záběr jeden, na sudý záběr druhý a třetí na záběry mezi tím :) a i laik tuší, že je klamán. Takhle "nastřižené" a okatě zrychlené přece bývají jen bitky ve Walkerovi a nových seagalovkách. No... prostě v amerických filmech." Srovnavat to se Seagalem a Walkerem. Promiň IMFe ale ten souboj nemá zběsilej střih a je přehlednej a většinu času je aktérům vidět do tváře. Nevim jak si přišel že by jeden nestíhal a druhej střídal. Nehledě na to že v jejich věku by si to klidně mohly dovolit ale přesto se nezaskakuje.Co se choreografie týče tak musim tenhle film pochválit jelikož Yuen Woo Ping je pořád klasa a další pochvalu bych dal za to že ten mladej floutek je vidět bojovat jen minimálně. Co se tréninku kungfu týče tak si představ že takhle se základy opravdu učí.Sám to vím jelikož sem si tim prošel *:)*
0 0