Diskuze k článku Indiana Jones a království křišťálové lebky: Recenze

takže fakt o nic nejde. hezké finále, vtipný shia, jinak balast, zjihlá bejvalka, všude samé cgi, digitální opice, všechno digitální, i ten Indy pomalu a tak naděje umírá poslední s tím finálním závanem větru...:) nějaký pořádný vtip pohledat, ale nemůžu říct, že je to ptákovina, jen že jsem občas dlouze zívnul...
112757
0 0

6,5*

pol hviezdicky pridavam za najneocakavanejsi atomovy"nuke blast" mojho kulturneho zivota:D
109935
pol hviezdicky pridavam za najneocakavanejsi atomovy"nuke blast" mojho kulturneho zivota*:D*
6,5*
0 0

6*

Akurat to mam za sebou!
Dobrodruhovia si asi mali zobrat do tymu Foxa Muldera,mozno by sme sa po rokoch dockali dalsej serie Aktov X:+:D
109934
Akurat to mam za sebou! Dobrodruhovia si asi mali zobrat do tymu Foxa Muldera,mozno by sme sa po rokoch dockali dalsej serie Aktov X*:+**:D*
6*
0 0

suhlas

podla mna to bolo tiez ok nezda sa mi ze by to nejak moc pokryvkavalo po starych dieloch (pozrel som si ich naschval pred tymto), hlavna chyba je ze hlavna postava ostarla a tym musel aj cely svet ale s tym sa neda nic robit, nacisti boli perfektny nepriatel a zdroj inspiracie
101611
suhlas
0 0
Perfektní Comeback 8//10
101608
Perfektní Comeback 8//10
0 -1
Indy tam byl. Jen ve špatném filmu. Jakoby se vytratilo nadšení, kdy v minulých filmech se mi zdálo, že Spielberg se těší, až divák uvidí tohle a tady tamtp, a pavouky, a Hitlera a tak dále. V tomto dílu tyto věci byli ukazovány tak trochu "jakoby" sterilně. Přesto vše Spielberg zvládl, to jo.

Z nového Indyho se vytratila lehkost, jak z filmu tak hrdiny.
101949
Indy tam byl. Jen ve špatném filmu. Jakoby se vytratilo nadšení, kdy v minulých filmech se mi zdálo, že Spielberg se těší, až divák uvidí tohle a tady tamtp, a pavouky, a Hitlera a tak dále. V tomto dílu tyto věci byli ukazovány tak trochu "jakoby" sterilně. Přesto vše Spielberg zvládl, to jo. Z nového Indyho se vytratila lehkost, jak z filmu tak hrdiny.
0 0
nahodou pre mna prijemne prekvapenie, jasne...nie som v podstate ziadny fanusik indyho, ale trailery nevyzerali najlepsie a nakoniec ten film az tak zly nebol :)
101942
nahodou pre mna prijemne prekvapenie, jasne...nie som v podstate ziadny fanusik indyho, ale trailery nevyzerali najlepsie a nakoniec ten film az tak zly nebol *:)*
0 -1
rozhodne to nebol nas Indy, tento si proste dal za ulohu parodovat vsetko, na com povodne tri filmy stali...Ford nie je uplne za zenitom, len to uz proste nie je taky borec, ako byval...ze je stale sympatak je druha vec...Shia stupa v mojich ociach vysoko8)
98955
rozhodne to nebol nas Indy, tento si proste dal za ulohu parodovat vsetko, na com povodne tri filmy stali...Ford nie je uplne za zenitom, len to uz proste nie je taky borec, ako byval...ze je stale sympatak je druha vec...Shia stupa v mojich ociach vysoko*8)*
0 0
Bez dlouhého komentáře, lehké zklamání, ale chce to asi vidět všechny díly za sebou. A překvapivě někdy až moooc sebeparodické, což většina lidí v kině nevydejchala. Ale uvidíme na dvd ;)
97857
0 0
i já byl dneska konečně na Indyho a musím říct, že pro mě to bylo utrpení, opravdu škoda, prostě nejhorší díl z quadrilogie, Shia to celkem zachraňuje, sice mi je sympatičtější v Transformerech, ale tady nebyl špatnej, Ford už je za zenitem, Blanchett nezapůsobila, digitální kraviny typu jaderný výbuch, sjezd vodopádu, šílená jízda nad útesem je opravdu přestřelená. scifi konec je humáč, prostě tohle si Lucas nemoh odpustit, tohle je spíš vsuvka do starwars, ale tady mi to spíš celé to zhnusilo

40% celkem újde a občas jsem se i bavil, ale ty šílené kousky na bázy digitálních efektů, to prostě není Indy, to je holá splácanina

dávám 4 hvězdičky rovněž za Shiu a za 40 ze 100% které docela ušly a ještě odkazovaly na Indyho
96250
i já byl dneska konečně na Indyho a musím říct, že pro mě to bylo utrpení, opravdu škoda, prostě nejhorší díl z quadrilogie, Shia to celkem zachraňuje, sice mi je sympatičtější v Transformerech, ale tady nebyl špatnej, Ford už je za zenitem, Blanchett nezapůsobila, digitální kraviny typu jaderný výbuch, sjezd vodopádu, šílená jízda nad útesem je opravdu přestřelená. scifi konec je humáč, prostě tohle si Lucas nemoh odpustit, tohle je spíš vsuvka do starwars, ale tady mi to spíš celé to zhnusilo 40% celkem újde a občas jsem se i bavil, ale ty šílené kousky na bázy digitálních efektů, to prostě není Indy, to je holá splácanina dávám 4 hvězdičky rovněž za Shiu a za 40 ze 100% které docela ušly a ještě odkazovaly na Indyho
0 0
Sice trošku s křížkem po funuse, ale na návštěvu nejlepšího archeologa vykradače hrobů prostě dřív nebyl čas. Prvních deset minut pro mě bylo nefalšovaným utrpením a u jaderného výbuchu jsem si říkal WTF tohle bude peklo. Po přechodu do školy a příchodu Shii se mě to začalo dost líbit a až na pár divných momentek (ozařování lebkou) jsem si film parádně užil. Škoda jen toho dost přepáleného konce i v minulých dílech se sice na konci děly šílený věci, tohle mě už ale přišlo trošku za hranou dobrého Spielbergovského vkusu. Poctivých 8/10
95714
0 0

MichaelBay

pěkná ikona :)

Mě tam ani to česání nepřipadlo dobrý :)
95128
pěkná ikona :) Mě tam ani to česání nepřipadlo dobrý :)
MichaelBay
0 0

Short review

Hrůza hrůz! Takhle tedy ne. 4 z 10 a to jen kvůli Shiovi a jeho česání a pár slušným scénám. Totální zklamání!!!
95127
Short review
0 0
koukám, že byl Hlad nakonec taky spokojen
95114
0 0
Tak vcera jsem mel konecne moznost na to kouknout a ... Film me celkem bavil, Indy s vraskami hlaskoval temer jako drive (at jsem koukal, jak jsem koukal, sliby, ze bude Indy trosku upravenej, aby nevypadal jako duchodce jsem nejak tedy nepostrehnul :-) Co me tedy trosku zarazilo, byl dej - SPOLIER - jedine co jsem si rikal, ufony NE (ikdyz nakonec mi az tak nevadili, kdyz jsem si vzpomnel, ze kazdy Indy mel trosku nadprirozeny zaver)! Nakonec to tak dopadlo (nevim, co jim tak dlouho trvalo Indyho natocit, kdyz uz cca pred temi 10-lety byl takovyto scenar, asi se nemohli tak dlouho domluvit, az aby ho preci jen natocili, tak vzali prvni, co jim padl do ruky :-) No a co se tyce akce a vizualni stranky, kdyz jsem sedel v kine, nevedel jsem, zda je to udelane naschval tak, abychom se vratili zpet do 80.let nebo omylem... Hudba negraduje (jak kdyby si ji pustil stereo z TV), efekty jsou obcas priserne, ale nejak jsem se priklonil k tomu, ze to tak bylo naschval a dopadlo to celkem dobre! No ale kdybych to bral jako omyl, asi bych byl rozcarovan ;) Kazdopadne jedna vec zaverem, puvodni trilogie je nekde jinde a muzu rici, ze nejlepe z navratu asi dopadl John Rambo a Arnold jako tecko ;) Dostal jsem slusnou zabavu a jsem rad, ze se Indy vratil, ale asi ocekavani bylo uplne bombasticke a to proste nebylo...
94996
Tak vcera jsem mel konecne moznost na to kouknout a ... Film me celkem bavil, Indy s vraskami hlaskoval temer jako drive (at jsem koukal, jak jsem koukal, sliby, ze bude Indy trosku upravenej, aby nevypadal jako duchodce jsem nejak tedy nepostrehnul :-) Co me tedy trosku zarazilo, byl dej - SPOLIER - jedine co jsem si rikal, ufony NE (ikdyz nakonec mi az tak nevadili, kdyz jsem si vzpomnel, ze kazdy Indy mel trosku nadprirozeny zaver)! Nakonec to tak dopadlo (nevim, co jim tak dlouho trvalo Indyho natocit, kdyz uz cca pred temi 10-lety byl takovyto scenar, asi se nemohli tak dlouho domluvit, az aby ho preci jen natocili, tak vzali prvni, co jim padl do ruky :-) No a co se tyce akce a vizualni stranky, kdyz jsem sedel v kine, nevedel jsem, zda je to udelane naschval tak, abychom se vratili zpet do 80.let nebo omylem... Hudba negraduje (jak kdyby si ji pustil stereo z TV), efekty jsou obcas priserne, ale nejak jsem se priklonil k tomu, ze to tak bylo naschval a dopadlo to celkem dobre! No ale kdybych to bral jako omyl, asi bych byl rozcarovan *;)* Kazdopadne jedna vec zaverem, puvodni trilogie je nekde jinde a muzu rici, ze nejlepe z navratu asi dopadl John Rambo a Arnold jako tecko *;)* Dostal jsem slusnou zabavu a jsem rad, ze se Indy vratil, ale asi ocekavani bylo uplne bombasticke a to proste nebylo...
0 0

nejaky ty spoilery

Mám pocit skvele zabavy, ale i zklamani, pocit skvele akce, ale prilisne preplacanosti, chtel jsem oldschoolovy pocit, dostal jsem predigitalizovane orgie, chtel jsem vic odlehceni a forky, dostalo se mi mene, puvodni atmosfera zcela vymizela.....ALE....vystridal ji skvely dobrodruzny film, ktery se zda byt Jonesem bez Jonese. Stary dedula trousi par mouder, da par ran, ale stale je v podvedomi zaznamenam jako IJ, kteremu leccos odpustite, a tak mu vse tolerujete.....Spielberg si proste dovoluje moc a nam se to libi...Brakové sceny se stridaji s akcnimi, radoby vtipne sceny s nudnymi, mezi tim mame poschovavane odkazy na jednotlive dily, hlaskujici Mutt, protivny Mac a divne prehravajici Ox, "aby se nereklo" Marion a mysticky nadech kolem kristalove lebky, ktera jak uz vsichni tusime od zacatku **** ** ****, ale necekame divoke finale, ktere se moc libi, ale uz vime, ze jsme v uplne jinem filmu(byť zanechalo ve mne pekny dojem).Tohle opodstatneni prichodu "tech z nebes" se mi nesmirne zamlouva, neco jako Daniken, tak se mi to docela pekne stravilo......Nevim, jesi bych chtel jeste petku, protoze uz nevim, o cem by byla, zda se mi ze Spielberg uz vse vycerpal timto dilem a nema nas uz cim prekvapit..I kdyz:D......8*

P.S. to co nasledovalo po logu Paramount mi pripadalo jako spatny vtip8)
P.S.S. Jak Indy vbehl do toho testovaciho domku pred vybuchem, mel jsem pocit, jakoby Ford vbehl na "plac" Speed racera:D
94741
Mám pocit skvele zabavy, ale i zklamani, pocit skvele akce, ale prilisne preplacanosti, chtel jsem oldschoolovy pocit, dostal jsem predigitalizovane orgie, chtel jsem vic odlehceni a forky, dostalo se mi mene, puvodni atmosfera zcela vymizela.....ALE....vystridal ji skvely dobrodruzny film, ktery se zda byt Jonesem bez Jonese. Stary dedula trousi par mouder, da par ran, ale stale je v podvedomi zaznamenam jako IJ, kteremu leccos odpustite, a tak mu vse tolerujete.....Spielberg si proste dovoluje moc a nam se to libi...Brakové sceny se stridaji s akcnimi, radoby vtipne sceny s nudnymi, mezi tim mame poschovavane odkazy na jednotlive dily, hlaskujici Mutt, protivny Mac a divne prehravajici Ox, "aby se nereklo" Marion a mysticky nadech kolem kristalove lebky, ktera jak uz vsichni tusime od zacatku **** ** ****, ale necekame divoke finale, ktere se moc libi, ale uz vime, ze jsme v uplne jinem filmu(byť zanechalo ve mne pekny dojem).Tohle opodstatneni prichodu "tech z nebes" se mi nesmirne zamlouva, neco jako Daniken, tak se mi to docela pekne stravilo......Nevim, jesi bych chtel jeste petku, protoze uz nevim, o cem by byla, zda se mi ze Spielberg uz vse vycerpal timto dilem a nema nas uz cim prekvapit..I kdyz*:D*......8* P.S. to co nasledovalo po logu Paramount mi pripadalo jako spatny vtip*8)* P.S.S. Jak Indy vbehl do toho testovaciho domku pred vybuchem, mel jsem pocit, jakoby Ford vbehl na "plac" Speed racera*:D*
nejaky ty spoilery
0 0

Achjo

Sci-fi Indy mi teda včera v kině moc nezachutnal. Laciné fórky, Ford s léty ztratil koule, všechno přehnaně vyumělkované. No hnus velebnosti.
Původí trilogii můžu sledovat co měsíc a baví mě pořád. Čtyřku si ale proti tomu nechám sakra dlouho odležet, než na ni mrknu znovu (jestli vůbec).
Raději si na PS3 znovu zahraju Uncharted,který jako dobrodružný film funguje líp nez nový Indy. viz.: link
94669
Sci-fi Indy mi teda včera v kině moc nezachutnal. Laciné fórky, Ford s léty ztratil koule, všechno přehnaně vyumělkované. No hnus velebnosti. Původí trilogii můžu sledovat co měsíc a baví mě pořád. Čtyřku si ale proti tomu nechám sakra dlouho odležet, než na ni mrknu znovu (jestli vůbec). Raději si na PS3 znovu zahraju Uncharted,který jako dobrodružný film funguje líp nez nový Indy. viz.: http://www.youtube.com/watch?v=1J2kh03Iegk
Achjo
0 0
Konečně jsem do našeho nového sociálního multikina zašel na Indyho, pro jistotu se předem připravil na nejhoší a... byl vcelku velmi příjemně překvapen - sice je čtyřka nejhorší z celé tetralogie, ale pořád je to Indy a to je to hlavní co se počítá.

Ehm... SPOILER warning ;-)
Co mi vadilo - VŠECHNO je šíleně přetažené - tak jako je v Chrámu přetažená béčkovost tak tady skončily akční scény a kaskadérské kousky, když to přeženu tak z relativně normálního člověka, jakým Indy dřív byl, je tu dělaný skoro Superman, který dokáže cokoli (což navíc moc nekoresponduje s tím, že první půlhodinu permanentně řeší jak je starý a nepoužitelný). S triky problém nemám, snad až na ty dva záběry "důchodce hledí do dáli na gigavelkolepou scénu přetékající pixely", ale šílené kousky jako je "lednička", "Tarzan", "vodopády" a podobně ty postavy hodně odosbňují.... ale, samozřejmě jen v určitých mezích - i když jsem místy kroutil hlavou tak mě celkem bavily.
Je to podobné jako u Die Hard 4... k té postavě a celkovému stylu prostě podobné věci nesedí.

Sci-fi zápletka mi překvapivě připadala výborná, až na ten detailní pohled do obličeje Jednoho jsem ji "sežral" velmi hladce, co mě ale opět naštvalo byl stupidní konec se svatbou - vtip s klouboukem ji sice částečně zachraňuje, ale Indyho jako romanticky idealizovanou postavu to hodně degraduje... a i jako tečku za tetralogií, neboli uzavření kruhu by se to dalo pojmout mnohem uspokojivěji... holt Spielberg - ať už natočí sebelepší film, závěr prostě musí být na facku.

A zbytek, zbytek je ten starý Indy co s nadhledem mlátí nepřátele, ironicky hláškuje a prolézá jednu zaprášenou hrobku za druhou, navíc s bonusem v podobě vynikajícího Shii LaBeoufa (ten kluk bude za pár let nejzářivější akční ikona své doby - Ford nemohl chtít lepšího nástupce).
8/10
94581
Konečně jsem do našeho nového sociálního multikina zašel na Indyho, pro jistotu se předem připravil na nejhoší a... byl vcelku velmi příjemně překvapen - sice je čtyřka nejhorší z celé tetralogie, ale pořád je to Indy a to je to hlavní co se počítá. Ehm... SPOILER warning ;-) Co mi vadilo - VŠECHNO je šíleně přetažené - tak jako je v Chrámu přetažená béčkovost tak tady skončily akční scény a kaskadérské kousky, když to přeženu tak z relativně normálního člověka, jakým Indy dřív byl, je tu dělaný skoro Superman, který dokáže cokoli (což navíc moc nekoresponduje s tím, že první půlhodinu permanentně řeší jak je starý a nepoužitelný). S triky problém nemám, snad až na ty dva záběry "důchodce hledí do dáli na gigavelkolepou scénu přetékající pixely", ale šílené kousky jako je "lednička", "Tarzan", "vodopády" a podobně ty postavy hodně odosbňují.... ale, samozřejmě jen v určitých mezích - i když jsem místy kroutil hlavou tak mě celkem bavily. Je to podobné jako u Die Hard 4... k té postavě a celkovému stylu prostě podobné věci nesedí. Sci-fi zápletka mi překvapivě připadala výborná, až na ten detailní pohled do obličeje Jednoho jsem ji "sežral" velmi hladce, co mě ale opět naštvalo byl stupidní konec se svatbou - vtip s klouboukem ji sice částečně zachraňuje, ale Indyho jako romanticky idealizovanou postavu to hodně degraduje... a i jako tečku za tetralogií, neboli uzavření kruhu by se to dalo pojmout mnohem uspokojivěji... holt Spielberg - ať už natočí sebelepší film, závěr prostě musí být na facku. A zbytek, zbytek je ten starý Indy co s nadhledem mlátí nepřátele, ironicky hláškuje a prolézá jednu zaprášenou hrobku za druhou, navíc s bonusem v podobě vynikajícího Shii LaBeoufa (ten kluk bude za pár let nejzářivější akční ikona své doby - Ford nemohl chtít lepšího nástupce). 8/10
0 0

Karbous

ved to aj samotny Indy spomina v tej restike ;)