Diskuze k článku Lovci pokladů: Kniha tajemství: Recenze

Nejen lingvistickou. Zjistila jsem, co je perlík.:)
80809
0 0
Cizkova prekladala Jumpera, takze jsou v nem "obezličky", ale je fakt, ze Lovci nabizeji treba "anunk" nebo "necesér". Ze by snaha o lingvistickou obrodu mladeze? ;)
80808
0 0
Varování:) Titulky v zásadě šťastně ignoruji, ale tentokrát to bylo peklo. Výrazy jako městská legenda (urban legend), spoustu anachronismů, kterými se častovali obrozenci ve zlaté éře novotvarů jako nosočistoplena, klapkobřinkostroj a knihovtipník. Už jsem chtěla láteřit na překladatelku Across The Universe, ale ukázalo se, že překladatelem byl muž.
80807
0 0
Ačkoli jsou Lovci pokladů ptákovinka od amerického orla až ke kolibříkovi... Ačkoli Cage připomíná výrazovými mimikry maniodepresivního mamuta... Ačkoli Diane Krueger coby muzeální Barbie plní jen funkci cupitajícího věšáku... Ačkoli jsem se v rádobynapínavých scénách hihňala nad přehráváním herců, pokročilou demencí scenáristů a melodramatickou hudbou...Ačkoli se zajímám o americkou historii...přesto jsem si k Lovcům vytvořila ideální guilty-pleasure vztah. A na další příšerné pokračování se, Lincoln mě netrestej, těším. IQ to má na úrovni béčka Šifry, zápletku pro Indyho-céčko a znalost historie na úrovni bengálského batolete se zálibou v pyromanii. Uvidíme se na straně 47. AK:)
5/10
Gorecki: vzkaznik, nechci spoilerovat:)
80802
Ačkoli jsou Lovci pokladů ptákovinka od amerického orla až ke kolibříkovi... Ačkoli Cage připomíná výrazovými mimikry maniodepresivního mamuta... Ačkoli Diane Krueger coby muzeální Barbie plní jen funkci cupitajícího věšáku... Ačkoli jsem se v rádobynapínavých scénách hihňala nad přehráváním herců, pokročilou demencí scenáristů a melodramatickou hudbou...Ačkoli se zajímám o americkou historii...přesto jsem si k Lovcům vytvořila ideální guilty-pleasure vztah. A na další příšerné pokračování se, Lincoln mě netrestej, těším. IQ to má na úrovni béčka Šifry, zápletku pro Indyho-céčko a znalost historie na úrovni bengálského batolete se zálibou v pyromanii. Uvidíme se na straně 47. AK:) 5/10 Gorecki: vzkaznik, nechci spoilerovat:)
0 0
Priznam sa, ja som stale nepochopil tu zapletku. Cage hlada poklad aby ocistil meno svojej rodiny, ktora bola uvedena na vytrhnutej strane notesu s konspiratormi zavrazdenia Lincolna? Ako to spolu suvisi? Help, anyone?
Inac, ten film bola ukrutna nuda, modlil som sa aby to uz skoncilo, lebo z kina zasadne neodchadzam uprostred filmu (jedna vynimka potvrdzuje moje pravidlo:)
80799
Priznam sa, ja som stale nepochopil tu zapletku. Cage hlada poklad aby ocistil meno svojej rodiny, ktora bola uvedena na vytrhnutej strane notesu s konspiratormi zavrazdenia Lincolna? Ako to spolu suvisi? Help, anyone? Inac, ten film bola ukrutna nuda, modlil som sa aby to uz skoncilo, lebo z kina zasadne neodchadzam uprostred filmu (jedna vynimka potvrdzuje moje pravidlo:)
0 0
Noví Lovci pokladů jsou typickým příkladem filmu pro celou rodinu. Nechybí jim kýčovitost, naivita, patetičnost i stupidita, hlásí se k národním ideálům, nestydí se být snůškou nesmyslů, ryzím popcornem, čirou slátaninou, přehlídkou největších klišé. A já jim to nemám za zlé. Problémy vidím jinde.
Od mizerného scénáře, v němž se "pejskokočičkovsky" míchají žánry a nepovedené hlášky, přes otravné postavy (šedivějící Nicolas Cage, přiblblý Justin Bartha, důchodcovská dvojice Jon Voight s Helen Mirren), až po režii Jona Turteltauba. Napětí, akce, nebo osobitost mu zřejmě nic neříkají. Naopak, rád točí čitelně, neoriginálně, s velkým prostorem pro rozpitvávání nesmyslů. Zapomíná vytvořit alespoň základní chemii mezi ústřední dvojicí, má problémy s vedením herců.
Klady? No, pořád se něco děje, divák se nenudí a hříčky s rébusy jsou celkem nápadité...that´s all.
Lovci pokladů: Kniha tajemství patří mezi snesitelný průměr. Neurazí, ale ani nepotěší.
5/10:)
80797
Noví Lovci pokladů jsou typickým příkladem filmu pro celou rodinu. Nechybí jim kýčovitost, naivita, patetičnost i stupidita, hlásí se k národním ideálům, nestydí se být snůškou nesmyslů, ryzím popcornem, čirou slátaninou, přehlídkou největších klišé. A já jim to nemám za zlé. Problémy vidím jinde. Od mizerného scénáře, v němž se "pejskokočičkovsky" míchají žánry a nepovedené hlášky, přes otravné postavy (šedivějící Nicolas Cage, přiblblý Justin Bartha, důchodcovská dvojice Jon Voight s Helen Mirren), až po režii Jona Turteltauba. Napětí, akce, nebo osobitost mu zřejmě nic neříkají. Naopak, rád točí čitelně, neoriginálně, s velkým prostorem pro rozpitvávání nesmyslů. Zapomíná vytvořit alespoň základní chemii mezi ústřední dvojicí, má problémy s vedením herců. Klady? No, pořád se něco děje, divák se nenudí a hříčky s rébusy jsou celkem nápadité...that´s all. Lovci pokladů: Kniha tajemství patří mezi snesitelný průměr. Neurazí, ale ani nepotěší. 5/10*:)*
0 0
No, tak jsem to už viděl a co k tomu dodat. Je to těžké napsat nějaké hodnocení. Je to dobrý film, ale... Ano je tam pár ale. Hudba pěkná, humoru je tak taky dost, ale něco tomu chybí. Nějak to postrádá kouzlo jedničky. Je to jako, kdyby vám přinesli nějaký pokrkm, který je sice dobrý, ale víte, že už ste měli lepší (např. pudink bez cukru, či guláš bez nějaké ingredience). Takže asi tak bych to viděl:D Snad jsem to vysvětlil dobře: 7/10
80625
No, tak jsem to už viděl a co k tomu dodat. Je to těžké napsat nějaké hodnocení. Je to dobrý film, ale... Ano je tam pár ale. Hudba pěkná, humoru je tak taky dost, ale něco tomu chybí. Nějak to postrádá kouzlo jedničky. Je to jako, kdyby vám přinesli nějaký pokrkm, který je sice dobrý, ale víte, že už ste měli lepší (např. pudink bez cukru, či guláš bez nějaké ingredience). Takže asi tak bych to viděl*:D* Snad jsem to vysvětlil dobře: 7/10
0 0
Jednička byla super ale dvojky se obávám..., no uvidíme.?)
79352
Jednička byla super ale dvojky se obávám..., no uvidíme.*?)*
0 0
Lepšie ako I Am Legend! 8) To som samozrejme trochu prestrelil, ale pravda je, že som vyšiel z kina spokojnejší ako z Willovho pobehovania po digitálnom New Yorku. Prečo? Pretože toto je presne to, čo od toho čakáte. Na nič sa to nehrá, je priamočiara patetická volovina... a funguje to. Pri filme ako I Am Legend ma veci srali, pretože to jednoducho malo na viac a hralo sa to na niečo mimoriadne, pritom to bol Van Helsing vo futuristických kulisách, NT 2 je skrátka NT 2. Každá scéna je podľa tej istej schémy ako v jednotke, ale o triedu zábavnejšia (automobilová naháňačka je lepšia, šifry sú zaujímavejšie, ich získavanie bizarnejšie a napínavejšie, Ed Harris je lepší ako Sean Bean, Bartha je vtipnejší). Proste spokojnosť. 7/10. Takisto ako Legenda. Je to blbé, tie dva filmy porovnávať, ale včera som videl Willa, dnes Nica... a ten rozdiel v uspokojení očakávaní je citeľný. Sám tomu nemôžem uveriť.
78045
Lepšie ako I Am Legend! *8)* To som samozrejme trochu prestrelil, ale pravda je, že som vyšiel z kina spokojnejší ako z Willovho pobehovania po digitálnom New Yorku. Prečo? Pretože toto je presne to, čo od toho čakáte. Na nič sa to nehrá, je priamočiara patetická volovina... a funguje to. Pri filme ako I Am Legend ma veci srali, pretože to jednoducho malo na viac a hralo sa to na niečo mimoriadne, pritom to bol Van Helsing vo futuristických kulisách, NT 2 je skrátka NT 2. Každá scéna je podľa tej istej schémy ako v jednotke, ale o triedu zábavnejšia (automobilová naháňačka je lepšia, šifry sú zaujímavejšie, ich získavanie bizarnejšie a napínavejšie, Ed Harris je lepší ako Sean Bean, Bartha je vtipnejší). Proste spokojnosť. 7/10. Takisto ako Legenda. Je to blbé, tie dva filmy porovnávať, ale včera som videl Willa, dnes Nica... a ten rozdiel v uspokojení očakávaní je citeľný. Sám tomu nemôžem uveriť.
0 0
O uroven lepsi nez jednotka, pokud tedy neminite analyzovat scenar a jeho vyzvy prokladane proslovy na tema "Amerika a jeji odkaz". Jednotka me svou sterilitou neuveritene stvala, tady uz je to vcelku nerusici vyplach, kde ty promarnene sance tolik nebiji do oci. A Cage je fajn. 5/10
77688
0 0
Už se těším ještě víc:)
74251
Už se těším ještě víc*:)*
0 0
Je to v podstate podle stejneho mustru jako jednicka... pribylo par detailu, zaporak je laskavejsi (ale take trochu matnejsi, co se tyce hlasek... Ed Harris to dohani svyma diamantovyma ocima), cele je to trochu natahovane a v zaveru MNOHEM akcnejsi, nez byste cekali. Opravdu oddechovka v pravem slova smyslu, ale napodruhe uz to neni zas takova "klika" a Cageova hadka s Diane Krueger na schodech Buckinghamskeho palace dokazuje, ze ten kluk uz prekrocil veskere hranice prehravani. Nevim, nevim, komu se podari ho vratit do normalnich intenci, kdyz ho ani Jerry neukociroval. Oproti nasim oblibenym Cageum z poslednich let je to ale samozrejme pokrok. :)

Jsem si takrka jisty, ze to uvidim jeste minimalne jednou...
74250
Je to v podstate podle stejneho mustru jako jednicka... pribylo par detailu, zaporak je laskavejsi (ale take trochu matnejsi, co se tyce hlasek... Ed Harris to dohani svyma diamantovyma ocima), cele je to trochu natahovane a v zaveru MNOHEM akcnejsi, nez byste cekali. Opravdu oddechovka v pravem slova smyslu, ale napodruhe uz to neni zas takova "klika" a Cageova hadka s Diane Krueger na schodech Buckinghamskeho palace dokazuje, ze ten kluk uz prekrocil veskere hranice prehravani. Nevim, nevim, komu se podari ho vratit do normalnich intenci, kdyz ho ani Jerry neukociroval. Oproti nasim oblibenym Cageum z poslednich let je to ale samozrejme pokrok. :) Jsem si takrka jisty, ze to uvidim jeste minimalne jednou...
0 0
presne tohle jsem cekal, prumerny prvni dil, tak samo i druhy....na tohle me do kina nikdo nedostane...staci dvd:D
74249
presne tohle jsem cekal, prumerny prvni dil, tak samo i druhy....na tohle me do kina nikdo nedostane...staci dvd*:D*
0 0
No jen doufam ze to nebude jak u Rytiru Nebes, kde byla Rabinova hudba ciste ucelova a ihned zapomenutelna. Z jednicky mam nejradsi skladbu The Chase ktera svymi napady a zmenami myslim predci i tu vyssi ligu do niz treba patri vseobecne uznavana Skala. Kazdopadne je to vzdy ciste subjektivni.
74171
0 0
Hudba byla fajn, ale že bych si jí nějak zvlášť všímal nebo že by mě zaujala výrazně víc než zbytek filmu, to se říct nedá. Když už zmiňuješ Skálu, tak to je úplně jiná liga. Hudba je tu zkrátka dobře funkční, ale nic zásadního to není. Jestli je to stejný styl jako v prvním díle, to už si bohužel nevybavím.
74167
0 0

hudba

U jednicky byla ,dle meho skromneho nazoru, skvele padnouci hudba. Trevor Rabin umi vkusne skloubit monumentalni orchestralni prvky s moderni elektronikou. Soundrack z jednicky dodal veskrze prumernemu filmu naboj , jimz se mohou pisnit jen aaa tituly. A proto se chci Mr.Hlada zeptat zda je tento aspekt u dvojky zachovan, kdyz je i zde autorem hudby Trevor.
(Dodam, ze hudba ma pro me osobne ve filmu zasadni postaveni. Takovou Skalu bych rovnez nazval tuctovym akcnim filmem nebyt hudby, ktera danym scenam dodala patricny drive. Snad me ted fanousci tehle modly v cele s Imfem neukamenuji :) )
74164
U jednicky byla ,dle meho skromneho nazoru, skvele padnouci hudba. Trevor Rabin umi vkusne skloubit monumentalni orchestralni prvky s moderni elektronikou. Soundrack z jednicky dodal veskrze prumernemu filmu naboj , jimz se mohou pisnit jen aaa tituly. A proto se chci Mr.Hlada zeptat zda je tento aspekt u dvojky zachovan, kdyz je i zde autorem hudby Trevor. (Dodam, ze hudba ma pro me osobne ve filmu zasadni postaveni. Takovou Skalu bych rovnez nazval tuctovym akcnim filmem nebyt hudby, ktera danym scenam dodala patricny drive. Snad me ted fanousci tehle modly v cele s Imfem neukamenuji *:)* )
hudba
0 0
Indy bude kvalitou urcite nad Lovcema, to se odvazim tvrdit uz ted, akorat jestli se vyrovna kvalitou svojim predchudcum :-)