Diskuze k článku Holka na hlídání: Recenze

slušné
0 0
ragnar: Úvod je spíš na způsob Slaměnýho vdovce ;) Jestli teda víš... :)
70773
ragnar: Úvod je spíš na způsob Slaměnýho vdovce *;)* Jestli teda víš... :)
0 0
ale tim muzeem ze zacatku to vypadalo celkem originalne, trosku na zpusob stranger then fiction, ale nudne dialogy a dej kterej se nikam nehybe...nuda, nuda...evans je frajer vzdycky, prsote prijde, zari, nahraje neco na zaznamnik a je to v pohode, pak prijde matka toho decka a nuda a i paul giamatty je hroznej. Scarlet se docela se svou postavou porvala, ale jak nekdo rekl, pro ni to film nebyl a hot je, u toho si stojim :D
70771
0 0
Nesouhlasim ani s frajerem Evansem (ani jsem si napoprvy neuvedomil, ze tu matnou figurku na vypln hraje on) ani s tim, ze by Scarlett byla hot (ani jednou jsem u toho filmu nemel chlipny myslenky, i ty vystrceny kalhotky maj dokonale asexualizacni ucinek). Ze je to ale neuveritelna nuda, pod to se podepisu. Dokonale unylej a otravnej film, pritom chytrost predlohy z toho probleskuje nekolikrat. Nektery monology maj stavu, jejich zapusteni do filmu rozhodne ne.
70720
0 0
ted jsem z toho prisel, to tak neuveritelna nuda....to se mi uz dlouho nestalo. Jediny dobry na tom filmu je frajer Evans a HOT Scarlet
70693
0 0
Ďáběl nosí DIOR...Scarlett coby tmavovlasá (!) chůvička a Laura jako sexy control freak bojují jako lvice, ale jsou neštastně obsazeny proti typu, plytký scénář dluží předloze, kterou je bestseller dvou chův a žádné literární veledílo, nadsázku i šťávu, Giamatti je adeptem na slizouna roku, linie s matkou zbytečná jak mobil v jeskyni, dětské gagy přetažené nebo nedotažené, i ten capart mohl mít roztomilejší kukuč. A při pohledu na deus ex machina aneb odkaz na Mary Poppins v podobě červeného deštníku mi připadalo, že režisérské duo spolykalo mochumůrku červenou. Body k dobru za úvodní antropologický atlas manhattanských typů a harvardské zlatíčko Chrise Evanse, jemuž stačí odzbrojující úsměv, aby všechny ostatní vymazal z plátna i paměti.
P.S. Scarlett, změň agenta. Pěkně prosím, smutně koukám:)
40%

Předlohu jsem četla asi před půlrokem v angličtině a musím uznat, že ta nadsázka a sarkasmus na každé stránce je vzhledem k tomu,jakou technikou je to napsané-ironická ich forma, na plátno jen obtížně převoditelná,to by tam musel být voice over all over.
Mr.Hlad: Chris není ani kreatura, ani karikatura a nájem neplatí vůbec;)
70679
Ďáběl nosí DIOR...Scarlett coby tmavovlasá (!) chůvička a Laura jako sexy control freak bojují jako lvice, ale jsou neštastně obsazeny proti typu, plytký scénář dluží předloze, kterou je bestseller dvou chův a žádné literární veledílo, nadsázku i šťávu, Giamatti je adeptem na slizouna roku, linie s matkou zbytečná jak mobil v jeskyni, dětské gagy přetažené nebo nedotažené, i ten capart mohl mít roztomilejší kukuč. A při pohledu na deus ex machina aneb odkaz na Mary Poppins v podobě červeného deštníku mi připadalo, že režisérské duo spolykalo mochumůrku červenou. Body k dobru za úvodní antropologický atlas manhattanských typů a harvardské zlatíčko Chrise Evanse, jemuž stačí odzbrojující úsměv, aby všechny ostatní vymazal z plátna i paměti. P.S. Scarlett, změň agenta. Pěkně prosím, smutně koukám:) 40% Předlohu jsem četla asi před půlrokem v angličtině a musím uznat, že ta nadsázka a sarkasmus na každé stránce je vzhledem k tomu,jakou technikou je to napsané-ironická ich forma, na plátno jen obtížně převoditelná,to by tam musel být voice over all over. Mr.Hlad: Chris není ani kreatura, ani karikatura a nájem neplatí vůbec*;)*
0 0

dallik

Vyvodil jsem to z toho, že nikdo (krom Scarlett) nehrál tak, jak normálně. Všichni ostatní byli karikatury. A evidentně záměrně.

T s tim Evansem mě mrzí, zapomněli jsme to dopsat na seznam vtipů, který už byly použitý, už se to nestane ;)
70655
Vyvodil jsem to z toho, že nikdo (krom Scarlett) nehrál tak, jak normálně. Všichni ostatní byli karikatury. A evidentně záměrně. T s tim Evansem mě mrzí, zapomněli jsme to dopsat na seznam vtipů, který už byly použitý, už se to nestane *;)*
dallik
0 0

dallik

Evans má totiž fakt vysoký nájem:D
70652
Evans má totiž fakt vysoký nájem*:D*
dallik
0 0
Mě se holka na hlídání docela líbila,dal bych tak 6-7*,právě ten úvod mi přijde jako nejzajímavější,jinak je to taková pohodová oddychovka.Jen by mě zajímalo jak Mr. Hlad zjistil že herci pochopili, že je potřeba rádně si tuhle hovadinu nějak přetrpět a hned po jejím skončení vyměnit agenta(to opravdu nechápu).Jo a abych nezapoměl,to že si Chris Evans jen přišel vydělat na nájem jste použili už u Fantastické čtyřky 2...
70610
0 0