Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku The Abandoned: Trailer

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek
Dost dobrý trailer. Fakt jsem se parkrát bál. 4*
55318
Dost dobrý trailer. Fakt jsem se parkrát bál. 4*
0 0
reagovat
EGOD@ 1) "O nic nejde" jsem dal jasně najevo už v mé první reakci na tvůj příspěvek. 2) S dítětem to klidně zkus, zaručuju úspěch. 3) Gorno je termín známý už od osmdesátých let a je to označení filmu který těží jen z gore, bez něj by neexistoval, je to všeprostupující téma, často je násilí zobrazeno jako sex nebo v přímé kombinaci s ním proto gorno, aneb filmy na kterých se ukájí introvertní násilníci :)
55256
EGOD@ 1) "O nic nejde" jsem dal jasně najevo už v mé první reakci na tvůj příspěvek. 2) S dítětem to klidně zkus, zaručuju úspěch. 3) Gorno je termín známý už od osmdesátých let a je to označení filmu který těží jen z gore, bez něj by neexistoval, je to všeprostupující téma, často je násilí zobrazeno jako sex nebo v přímé kombinaci s ním proto gorno, aneb filmy na kterých se ukájí introvertní násilníci :)
0 0
reagovat

P.SS.:

Zcela vážně dík za podnětnej a vášnivej rozhovor, ze kterýho snad hlavně vyplývá, že THE ABANDONED má šanci nakonec nebejt až takovou kravinou, jak to tu (málo zinformovaní) hoši původně nastavili! Jo a dík za novej terminus "gorno" - sem ještě neslyšel... :o
55255
Zcela vážně dík za podnětnej a vášnivej rozhovor, ze kterýho snad hlavně vyplývá, že THE ABANDONED má šanci nakonec nebejt až takovou kravinou, jak to tu (málo zinformovaní) hoši původně nastavili! Jo a dík za novej terminus "gorno" - sem ještě neslyšel... *:o*
P.SS.:
0 0
reagovat

P.S.:

To s tím dítětem by stálo za to vyzkoušet! DÁM VĚDĚT!
55254
To s tím dítětem by stálo za to vyzkoušet! DÁM VĚDĚT!
P.S.:
0 0
reagovat

AHA!

Baví mě, milý Luki, když můžu hnát diskusního oponenta před sebou a slyšet nářek jeho žen! To je taky jedinej důvod, proč se do takovejhle nezávaznejch tahaček pouštim a zcela neplacen poskytuji někomu služeb, za které si obvykle nechávám platit!>) Tvá poslední reakce už je jen (ordinérní) chabou "poslední obranou" - když nepostačují argumenty, řekne se, že vlastně "vo nic nešlo" a celá diskuse se převede na jakousi "přecitlivělost oponenta" (fakt si to neberu osobně a OPĚT - potřetí - opakuju, že máš právo na svůj názor, já ten svůj shrnul dvěma hodně rozvitýma větama už v prvním příspěvku a nebýt Tebe nikdy bych se nepouštěl do dalšího vysvětlování - tomu se říká diskuse : AKCE - REAKCE) a totální "relativitu vesmíru"! No nic, zkrátka jsem čekal, že budeš tužší (podle ikony to vypadalo dost slibně)!!!

Co se teorie týče, většinou by měla v praxi fungovat (i když v exaktních vědách - například v matematice - existuje jistě dost vyjímek). Osobně se zabejvám jat teorií, tak praxí a můžu Tě ubezpečit, že tam zpětná vazba je a VELKÁ!
55251
Baví mě, milý Luki, když můžu hnát diskusního oponenta před sebou a slyšet nářek jeho žen! To je taky jedinej důvod, proč se do takovejhle nezávaznejch tahaček pouštim a zcela neplacen poskytuji někomu služeb, za které si obvykle nechávám platit!>) Tvá poslední reakce už je jen (ordinérní) chabou "poslední obranou" - když nepostačují argumenty, řekne se, že vlastně "vo nic nešlo" a celá diskuse se převede na jakousi "přecitlivělost oponenta" (fakt si to neberu osobně a OPĚT - potřetí - opakuju, že máš právo na svůj názor, já ten svůj shrnul dvěma hodně rozvitýma větama už v prvním příspěvku a nebýt Tebe nikdy bych se nepouštěl do dalšího vysvětlování - tomu se říká diskuse : AKCE - REAKCE) a totální "relativitu vesmíru"! No nic, zkrátka jsem čekal, že budeš tužší (podle ikony to vypadalo dost slibně)!!! Co se teorie týče, většinou by měla v praxi fungovat (i když v exaktních vědách - například v matematice - existuje jistě dost vyjímek). Osobně se zabejvám jat teorií, tak praxí a můžu Tě ubezpečit, že tam zpětná vazba je a VELKÁ!
AHA!
0 0
reagovat
EGOD@ Jinak abys to pochopil, OPĚT se nevyjadřuju k tvým postům ale k MÉMU NÁZORU. Až na ten poslední bod, kde přímo odkazuju na tvůj text.
55250
EGOD@ Jinak abys to pochopil, OPĚT se nevyjadřuju k tvým postům ale k MÉMU NÁZORU. Až na ten poslední bod, kde přímo odkazuju na tvůj text.
0 0
reagovat
EGOD@ Proč jsem to jen čekal, já se ve svém druhém postu ani nevyjadřoval k tobě ale k mému názoru. Proto jsem začal slovy "ideologicky uměle vykonstruovaná diskuze". Já se s tebou přece nehádám, jen mám odlišný pohled na věc než ty, není tady třeba sepisovat desetistránkové eseje, které se dají shrnout do pěti vět. Neustále teorizuješ ale bohužel ty "teorie" v praxi nefungujou, je to jako bys mi tady přepisoval učebnici, která se sice zabývá daným tématem ale po dočtení zjistíš že víš to samý co nazačátku. Ale myslím že to stejně stačí, tvoji "teorii" o premise a prezentaci žánrových filmů jsem postřehl ale skutečnost je taková že současný 10ti letý capart se ti u filmu pomočí spíše smíchy než třeba strachy (To že pak večer nezahmouří oka je věc jiná).
55249
EGOD@ Proč jsem to jen čekal, já se ve svém druhém postu ani nevyjadřoval k tobě ale k mému názoru. Proto jsem začal slovy "ideologicky uměle vykonstruovaná diskuze". Já se s tebou přece nehádám, jen mám odlišný pohled na věc než ty, není tady třeba sepisovat desetistránkové eseje, které se dají shrnout do pěti vět. Neustále teorizuješ ale bohužel ty "teorie" v praxi nefungujou, je to jako bys mi tady přepisoval učebnici, která se sice zabývá daným tématem ale po dočtení zjistíš že víš to samý co nazačátku. Ale myslím že to stejně stačí, tvoji "teorii" o premise a prezentaci žánrových filmů jsem postřehl ale skutečnost je taková že současný 10ti letý capart se ti u filmu pomočí spíše smíchy než třeba strachy (To že pak večer nezahmouří oka je věc jiná).
0 0
reagovat

NEVER SAY FOREVER AGAIN!

Jsem si vědom, že diskusi jsem už jednou skvěle uzavřel, ale protože mě to pořád celkem baví, nic mi nebrání jí zase otevřít (ostatně to jsi udělal už Ty!>) a opět skvěle uzavřít!>)
- 1.0. nepokouším se vést ´akademickou diskusi´, protože tohle není Cinepur ani Iluminace ani Cahiers du Cinema => přísně "vědecky" vzato oba nedostatečně argumentujeme a používáme některá PŘIBLIŽNÁ OZNAČENÍ, která jsou ale v obecném povědomí / lehce pochopitelná, jenže potom i ne zcela "přesná" / neobsahují veškerou "hloubku" a nuance problematiky; můžeme tady každej napsat referát s poznámkama pod čarou a literaturou (určitě bys na to měl - míněno ZCELA NEIRONICKY), ale to už mě baví o dost míň, než řízné "kohoutí zápasy" dvou vejtahů
- 1.1. mluvím o ´koze´ a Ty o ´voze: tím za 1) metu ze stolu spočítané teenagery v SAW (a skřety v PÁNOVI PRSTENŮ, který mi taky kdysi někdo omlacoval o hlavu!>) - mluvil jsem o celé sérii (viz první příspěvek), která viditelně OMLAZUJE a hlavně jsem jí uváděl jako konkrétního zástupce určitého ŽÁNROVÉHO FENOMÉNU - celý jsem to, myslím, sice na obecné rovině, ale dost jasně definoval; za 2) pořád se (trochu zmateně) oháníš nějakým "cílovým divákem" nebo dokonce "distribuční strategií" - ratingem, ale na to (ode mě) vůbec nepřišla řeč, popisuju ideologii, kterou se ten film na určitých bázích (obraz násilí, obraz etiky, obraz "světa dospělých" atd.) "ať už vědomě nebo ne a z určitého úhlu pohledu" (aby to bylo dokonale pintlich) projevuje a presentuje divákovi (a teď se trochu popřu: i když osobně si lehce zvráceně myslím - při mých skromných znalostech vývojové psychologie -, že ty filmy by "nejlíp/nejintenzivněji" fungovali, kdyby se pustli 5-7letýmu bublentovi, což ale neznamená, že to by MĚL BEJT, nebo, že to JE "cílovej divák"); za 3a) kauza ´japan shock´+ 3b) "realismus" - obé viz bod 1.0. => máš pravdu a já taky a oba by jsme jistě mohli citovat desítky zdrojů a autorit a stejně se nedobrat oné (tebou zavrhované) ABSOLUTNÍ PRAVDĚ, protože : ad 3a) celej tenhle termín stojí na vodě, de facto nemá "přesnou definici", která by byla kodifikována na všech rovinách (produkční strategie, žánrové teorie, historie kinematografie...) - jinak řečeno, každej si to používá jak se mu zlíbí + ad 3b) problém "realismu" (jako třeba i "zpodobnění") v umění je otázka stará jak umění samo a kdybychom se dostali opravdu do hloubky (o což ses pokusil) budeme se muset ptát např. i na to, co že je to vlastně REALITA, OBRAZ, VĚDOMÍ, JÁ ad. aj. apod. ... a tam JÁ fakt skončit nehodlám (a věřím, že Ty taky nééé!>) – p.s.: tím „„nejrealističtějším“ gore jaké lze vůbec vyrobit“ jsem oslovoval někoho, kdo (řečeno nadneseně) přemejšlí v režimu „dobře (aka „realisticky“) zpracovaný gore efekty“ x „špatně (rozpoznatelně „uměle“) zpracovaný gore efekty“ a nezajímají ho (alespoň ne PRIMÁRNĚ) výše zmíněné filosofické otázky
- 2.0. nikdy jsem nemluvil o tom, že by násilí v „horrorech pro děti a mládež“ (za chvíli tuhle ironickou nálepku neustálým zpřesňováním kodifikuju!>) mělo být „uměle konstruováno k tomu, aby BAVILO diváka“ (ve filmu je totiž „uměle konstruováno“ – až na nezáměrno : přistoupíme-li na Mukařovského estetiku, ale to už je jiný příběh - „úplně všechno“ a většinou i k tomu, aby to „BAVILO diváka“ v tom nejdoslovnějším slova smyslu, a pokud si rozšíříme definiční prostor termínu BAVILO, pak si dovolím napsat : VŽDYCKY!>); vážně tu nehodlám psát nějaký eseje (i když to už možná dělám), ale velmi VELMI Z-J-E-D-N-O-D-U-Š-E-N-Ě (/podle mýho) : obraz násilí (a např. i bolesti) ve zmíněných filmech a desítkách dalších převážně slasherovejch filmech (a upozorňuju Vážené oponenty, že SLASHER je stejně nestabilní doména jako 3a) je konstruován tak, aby od něj existovala co největší „(pop)kulturní a estetická distance“ a závislost na vztahu k „žánrovému zobrazovacímu modu“, prostě : aby Tě to „bolelo“ musíš mít málo zkušeností se „skutečnou bolestí“, a tím co jí „skutečně působí“ a naopak co nejvíc zkušeností se „zobrazováním bolesti v horrorech“ (=> motorová pila, vrtačka nebo jáma plná jehel „bolí nejvíc“ / nejdéle udržuje oběť ve stavu nejvyšší agónie) a ještě jinak (a pořád stejně hospodsky ZJEDNODUŠENĚ) : obraz násilí v těchto filmech nemá jiný smysl/výpověď, než znovuutvrzovat „žánrovou identitu“ toho kterého filmu, vymezovat se v „žánrovém úzu“ (on použil motorovou pilu, tak já zase použiju rozbrusku a další určitě ukáže co svede strunová sekačka!>) a samoprezentovat se svou zbytečností a absencí své „existenciální složky“! Ufff, už dost… (samozřejmě, třeba takovej Aja ho, i při určitý vnějškový podobnosti, používá víc „metaforicky“ stejně jako celej žánr a zároveň např. v reakcích postav na působenou bolest „naturalističtěji“, a tím se pro mě z této škatulky vymaňuje!)
A VÍŠ CO JE NA TOM NEJVTIPNĚJŠÍ, Luki? NEJEN, ŽE JSEM DOSUD NEVIDĚL THE ABADONED, JÁ ZATÍM NEVIDĚL ANI TEN TRAILER!!!
:-
55247
Jsem si vědom, že diskusi jsem už jednou skvěle uzavřel, ale protože mě to pořád celkem baví, nic mi nebrání jí zase otevřít (ostatně to jsi udělal už Ty!>) a opět skvěle uzavřít!>) - 1.0. nepokouším se vést ´akademickou diskusi´, protože tohle není Cinepur ani Iluminace ani Cahiers du Cinema => přísně "vědecky" vzato oba nedostatečně argumentujeme a používáme některá PŘIBLIŽNÁ OZNAČENÍ, která jsou ale v obecném povědomí / lehce pochopitelná, jenže potom i ne zcela "přesná" / neobsahují veškerou "hloubku" a nuance problematiky; můžeme tady každej napsat referát s poznámkama pod čarou a literaturou (určitě bys na to měl - míněno ZCELA NEIRONICKY), ale to už mě baví o dost míň, než řízné "kohoutí zápasy" dvou vejtahů - 1.1. mluvím o ´koze´ a Ty o ´voze: tím za 1) metu ze stolu spočítané teenagery v SAW (a skřety v PÁNOVI PRSTENŮ, který mi taky kdysi někdo omlacoval o hlavu!>) - mluvil jsem o celé sérii (viz první příspěvek), která viditelně OMLAZUJE a hlavně jsem jí uváděl jako konkrétního zástupce určitého ŽÁNROVÉHO FENOMÉNU - celý jsem to, myslím, sice na obecné rovině, ale dost jasně definoval; za 2) pořád se (trochu zmateně) oháníš nějakým "cílovým divákem" nebo dokonce "distribuční strategií" - ratingem, ale na to (ode mě) vůbec nepřišla řeč, popisuju ideologii, kterou se ten film na určitých bázích (obraz násilí, obraz etiky, obraz "světa dospělých" atd.) "ať už vědomě nebo ne a z určitého úhlu pohledu" (aby to bylo dokonale pintlich) projevuje a presentuje divákovi (a teď se trochu popřu: i když osobně si lehce zvráceně myslím - při mých skromných znalostech vývojové psychologie -, že ty filmy by "nejlíp/nejintenzivněji" fungovali, kdyby se pustli 5-7letýmu bublentovi, což ale neznamená, že to by MĚL BEJT, nebo, že to JE "cílovej divák"); za 3a) kauza ´japan shock´+ 3b) "realismus" - obé viz bod 1.0. => máš pravdu a já taky a oba by jsme jistě mohli citovat desítky zdrojů a autorit a stejně se nedobrat oné (tebou zavrhované) ABSOLUTNÍ PRAVDĚ, protože : ad 3a) celej tenhle termín stojí na vodě, de facto nemá "přesnou definici", která by byla kodifikována na všech rovinách (produkční strategie, žánrové teorie, historie kinematografie...) - jinak řečeno, každej si to používá jak se mu zlíbí + ad 3b) problém "realismu" (jako třeba i "zpodobnění") v umění je otázka stará jak umění samo a kdybychom se dostali opravdu do hloubky (o což ses pokusil) budeme se muset ptát např. i na to, co že je to vlastně REALITA, OBRAZ, VĚDOMÍ, JÁ ad. aj. apod. ... a tam JÁ fakt skončit nehodlám (a věřím, že Ty taky nééé!>) – p.s.: tím „„nejrealističtějším“ gore jaké lze vůbec vyrobit“ jsem oslovoval někoho, kdo (řečeno nadneseně) přemejšlí v režimu „dobře (aka „realisticky“) zpracovaný gore efekty“ x „špatně (rozpoznatelně „uměle“) zpracovaný gore efekty“ a nezajímají ho (alespoň ne PRIMÁRNĚ) výše zmíněné filosofické otázky - 2.0. nikdy jsem nemluvil o tom, že by násilí v „horrorech pro děti a mládež“ (za chvíli tuhle ironickou nálepku neustálým zpřesňováním kodifikuju!>) mělo být „uměle konstruováno k tomu, aby BAVILO diváka“ (ve filmu je totiž „uměle konstruováno“ – až na nezáměrno : přistoupíme-li na Mukařovského estetiku, ale to už je jiný příběh - „úplně všechno“ a většinou i k tomu, aby to „BAVILO diváka“ v tom nejdoslovnějším slova smyslu, a pokud si rozšíříme definiční prostor termínu BAVILO, pak si dovolím napsat : VŽDYCKY!>); vážně tu nehodlám psát nějaký eseje (i když to už možná dělám), ale velmi VELMI Z-J-E-D-N-O-D-U-Š-E-N-Ě (/podle mýho) : obraz násilí (a např. i bolesti) ve zmíněných filmech a desítkách dalších převážně slasherovejch filmech (a upozorňuju Vážené oponenty, že SLASHER je stejně nestabilní doména jako 3a) je konstruován tak, aby od něj existovala co největší „(pop)kulturní a estetická distance“ a závislost na vztahu k „žánrovému zobrazovacímu modu“, prostě : aby Tě to „bolelo“ musíš mít málo zkušeností se „skutečnou bolestí“, a tím co jí „skutečně působí“ a naopak co nejvíc zkušeností se „zobrazováním bolesti v horrorech“ (=> motorová pila, vrtačka nebo jáma plná jehel „bolí nejvíc“ / nejdéle udržuje oběť ve stavu nejvyšší agónie) a ještě jinak (a pořád stejně hospodsky ZJEDNODUŠENĚ) : obraz násilí v těchto filmech nemá jiný smysl/výpověď, než znovuutvrzovat „žánrovou identitu“ toho kterého filmu, vymezovat se v „žánrovém úzu“ (on použil motorovou pilu, tak já zase použiju rozbrusku a další určitě ukáže co svede strunová sekačka!>) a samoprezentovat se svou zbytečností a absencí své „existenciální složky“! Ufff, už dost… (samozřejmě, třeba takovej Aja ho, i při určitý vnějškový podobnosti, používá víc „metaforicky“ stejně jako celej žánr a zároveň např. v reakcích postav na působenou bolest „naturalističtěji“, a tím se pro mě z této škatulky vymaňuje!) A VÍŠ CO JE NA TOM NEJVTIPNĚJŠÍ, Luki? NEJEN, ŽE JSEM DOSUD NEVIDĚL THE ABADONED, JÁ ZATÍM NEVIDĚL ANI TEN TRAILER!!! *:-*
NEVER SAY FOREVER AGAIN!
0 0
reagovat
EGOD@ Tomuhle říkám ideologicky uměle vykonstruovaná diskuze :D. V Saw jsem viděl jednoho jediného herce pod třicet. Jinak logicky souhlasím že drtivá většina moderních hororů je zaměřena HLAVNĚ na tu mládež (nikoliv však na děti to by byla jemně zvrácená politika), vždyť je to taky 90.% veškerého diváctva. Problém je v tom že horory (pokud v nich hrála mládež) začaly být horory PRO mládež až koncem 80. let. Násilí v Saw a Hostelu není uměle vykostruováno k tomu aby BAVILO diváka čímž se dosti liší od sraček typu Cabin Fever to už však mířím trochu někam jinam. Co se týče realističnosti gore, ono samo o sobě nelze vytvořit nejrealističtější gore protože v tom případě je zhodnoceno jako "přehnané" a stává se terčem posměchu a je jedno jestli nám ho autoři cpou do xichtu přímo nebo ho schovávají. K tomu Japan shock souhlasím že neexistuje přesná definice ale duchařiny o kterých byla řeč najdeš v asii pod pojmem "horror drame", pokud v obchodě/půjčovně půjdeš hledat "japan shock" najdeš tam exploitation kousky. Ale myslím že diskuzi jsi už "rázně" ukončil ty takže můžeme skončit :).
55244
EGOD@ Tomuhle říkám ideologicky uměle vykonstruovaná diskuze :D. V Saw jsem viděl jednoho jediného herce pod třicet. Jinak logicky souhlasím že drtivá většina moderních hororů je zaměřena HLAVNĚ na tu mládež (nikoliv však na děti to by byla jemně zvrácená politika), vždyť je to taky 90.% veškerého diváctva. Problém je v tom že horory (pokud v nich hrála mládež) začaly být horory PRO mládež až koncem 80. let. Násilí v Saw a Hostelu není uměle vykostruováno k tomu aby BAVILO diváka čímž se dosti liší od sraček typu Cabin Fever to už však mířím trochu někam jinam. Co se týče realističnosti gore, ono samo o sobě nelze vytvořit nejrealističtější gore protože v tom případě je zhodnoceno jako "přehnané" a stává se terčem posměchu a je jedno jestli nám ho autoři cpou do xichtu přímo nebo ho schovávají. K tomu Japan shock souhlasím že neexistuje přesná definice ale duchařiny o kterých byla řeč najdeš v asii pod pojmem "horror drame", pokud v obchodě/půjčovně půjdeš hledat "japan shock" najdeš tam exploitation kousky. Ale myslím že diskuzi jsi už "rázně" ukončil ty takže můžeme skončit :).
0 0
reagovat

for Luki FOREVER!

O.K.! ...Můžeme se přít o slovíčka a definovat si, co je přesně ´japan shock´ (některé definice do něj zahrnují např. i Nakatovo a Shimizuovo věci - mezi americkými distrubutory je to dokonce nálepka pro japonský horor 90. let obecně - a ty jsem taky myslel!>) ...nebráním Ti ani b(r)á(ni)t se u SAW a HOSTELU, ale podle mě (podotýkám, nikoli podle ratingu) jsou to "horrory pro děti a mládež" a na tom si arogantně trvám - nejde ani tak o to, že tam mládež vystupuje v roli obětí, ale spíše o způsob jakým se v těchto filmech konstruuje obraz násilí a etiky, zkrátka jde o čistě ideologickou záležitost : způsob jakým se film p(r)odává divákovy, presentuje sebe sama a staví se do kontextu žánrového úzu; nadto, jsem nikdy nezmínil žádnou MYŠLENKOVOU HLOUBKU a ani netvrdím, že SAW a HOSTEL nemůžeš interpretovat do aleluja (i když si osobně myslím, že určité NADinterpretaci se nakonec nevyhneš!>) ...nevim v čem přesně je zcestná má poznámka o "nejrealističtějším" gore, vzhledem k tomu, že klíčové slovo je v uvozovkách + samozřejmě můžeme vyprovokovat dlouhou diskusi, co že to teda je ten pravý "realismus" a kde je k vidění - ale na co (já když se koukám na film, KOUKÁM NA FILM a vím, že to NENÍ DOVOPRAVDY, pokud mi někdo nedokáže opak!>)(pro vysvětlenou: TO V předchozí ZÁVORCE JE IRONIE) ...a aha, vysokorospočtový horror : tady jsi, soudě podle reakce, rozeznal vtip, ale nepochopil! MŮJ NÁZOR JE zcela nepochybně SLOVO BOŽÍ! A TAK TO ZŮSTÁVÁ I NADÁLE, jenom Tobě povoluji (počínaje dneškem), myslet si, co chceš!
55237
O.K.! ...Můžeme se přít o slovíčka a definovat si, co je přesně ´japan shock´ (některé definice do něj zahrnují např. i Nakatovo a Shimizuovo věci - mezi americkými distrubutory je to dokonce nálepka pro japonský horor 90. let obecně - a ty jsem taky myslel!>) ...nebráním Ti ani b(r)á(ni)t se u SAW a HOSTELU, ale podle mě (podotýkám, nikoli podle ratingu) jsou to "horrory pro děti a mládež" a na tom si arogantně trvám - nejde ani tak o to, že tam mládež vystupuje v roli obětí, ale spíše o způsob jakým se v těchto filmech konstruuje obraz násilí a etiky, zkrátka jde o čistě ideologickou záležitost : způsob jakým se film p(r)odává divákovy, presentuje sebe sama a staví se do kontextu žánrového úzu; nadto, jsem nikdy nezmínil žádnou MYŠLENKOVOU HLOUBKU a ani netvrdím, že SAW a HOSTEL nemůžeš interpretovat do aleluja (i když si osobně myslím, že určité NADinterpretaci se nakonec nevyhneš!>) ...nevim v čem přesně je zcestná má poznámka o "nejrealističtějším" gore, vzhledem k tomu, že klíčové slovo je v uvozovkách + samozřejmě můžeme vyprovokovat dlouhou diskusi, co že to teda je ten pravý "realismus" a kde je k vidění - ale na co (já když se koukám na film, KOUKÁM NA FILM a vím, že to NENÍ DOVOPRAVDY, pokud mi někdo nedokáže opak!>)(pro vysvětlenou: TO V předchozí ZÁVORCE JE IRONIE) ...a aha, vysokorospočtový horror : tady jsi, soudě podle reakce, rozeznal vtip, ale nepochopil! MŮJ NÁZOR JE zcela nepochybně SLOVO BOŽÍ! A TAK TO ZŮSTÁVÁ I NADÁLE, jenom Tobě povoluji (počínaje dneškem), myslet si, co chceš!
for Luki FOREVER!
0 0
reagovat
EGOD@ A tady se zas někdo unáhlil ve vydávání svého názoru jako faktu kterým by se měli všichni řídit. Navíc jsem nikdy v životě neviděl remake Japan shocku těch se nikdo z USA nedotkne ani desetimetrovým klackem ;). Mimoto Saw ani Hostel nejsou horory "pro děti a mládež" jak píšeš, stejně jako u remaků japonských duchařin (kontkrétněji tedy PG-13 horory celkově) to neznamená že jsou určeny dětem a ani jim nebrání v rozvinutí myšlenkové hloubky. Mimochodem Aftermath je sice inteligentní ale pořád trash na kterej se nevyplatí dívat pokud nejsi fanoušek gorna. Co se týče "nejrealističtějšího gore" je tvoje poznámka taky dosti zcestná. To že podle tebe nevzniká dobrý vysokorozpočtový horor je tvůj názor a hlavně věc pohledu, protože VYSOKOROZPOČTOVÝ horor jsem za posledních 7 let neviděl. (Horory z bayovy produkce rozhodně nejsou vysokorozpočtové proto taky Platinum Dunes vzniklo).
55236
EGOD@ A tady se zas někdo unáhlil ve vydávání svého názoru jako faktu kterým by se měli všichni řídit. Navíc jsem nikdy v životě neviděl remake Japan shocku těch se nikdo z USA nedotkne ani desetimetrovým klackem *;)*. Mimoto Saw ani Hostel nejsou horory "pro děti a mládež" jak píšeš, stejně jako u remaků japonských duchařin (kontkrétněji tedy PG-13 horory celkově) to neznamená že jsou určeny dětem a ani jim nebrání v rozvinutí myšlenkové hloubky. Mimochodem Aftermath je sice inteligentní ale pořád trash na kterej se nevyplatí dívat pokud nejsi fanoušek gorna. Co se týče "nejrealističtějšího gore" je tvoje poznámka taky dosti zcestná. To že podle tebe nevzniká dobrý vysokorozpočtový horor je tvůj názor a hlavně věc pohledu, protože VYSOKOROZPOČTOVÝ horor jsem za posledních 7 let neviděl. (Horory z bayovy produkce rozhodně nejsou vysokorozpočtové proto taky Platinum Dunes vzniklo).
0 0
reagovat
Baye a Raimiho jsem zminoval v narazce na jeden barak (tedy Amityville a Evil Dead), o zbytku se musim nechat poucovat od vas hororaru ;)
55234
Baye a Raimiho jsem zminoval v narazce na jeden barak (tedy Amityville a Evil Dead), o zbytku se musim nechat poucovat od vas hororaru *;)*
0 0
reagovat

ABY BYLO NAČ SE TĚŠIT!

Tady se nám zas někdo lehce unáhlil v soudech! A) ano, Nacho Cerdá je možná I autorem filmu o filmu MECHANIK, jenže každý horrorový fanda zná především jeho krátkometrážní tvorbu - trilogii THE AWAKENING / AFTERMATH / GÉNESIS; koncept, který ve své kategorii (řekněme velmi VELMI zjednodušeně : krátkometrážní horror) vpodstatě nemá konkurenci, a to jak KINEMATOGRAFICKY (na těch filmech jsou vždycky vidět roky příprav - esteticky maximálně vybroušená audio-vizuální kompozice + "nejrealističtější" gore jaké vůbec lze vyrobit), tak HLOUBKOU ŽÁNROVÉHO VHLEDU (horror je vždy použitý k vyjádření, které svou kvalitou žánrovou škatuli přesahuje/rozšiřuje a zároveň funguje an sich) => osobně očekávám, že v době kdy největší popularitu (pro mě - v té míře - těžko pochopitelnou) získávají "horrory pro děti a mládež" (SAW I až něco, HOSTEL nebo remaky japan shock), bude tohle konečně zas DOSPĚLÁ ŽÁNROVKA, piplaná pro fajnšmekry!
B) Nevím jestli jsem v tom sám, ale skutečně si nemyslím, že dobrý horror nemůže vzniknout mimo Ameriku (to neustále zdůrazňování "evropskosti" - dovolím si poznamenat, že zřejmě nejzajímavější hollywoodští horroroví režiséři současnosti jsou evropané : Aja, Gans, Amenábar, Collet-Serra...), 80. léta (ten Raimi, kterej už má stejně jako celá jeho generace to "nejlepší horrorové" dávno za sebou) a produkční zázemí Baye (tak to je úplnej blábol: kdo z Vás viděl naposledy dobrej vysokorozpočtovej horror? Od Baye?>)
55232
Tady se nám zas někdo lehce unáhlil v soudech! A) ano, Nacho Cerdá je možná I autorem filmu o filmu MECHANIK, jenže každý horrorový fanda zná především jeho krátkometrážní tvorbu - trilogii THE AWAKENING / AFTERMATH / GÉNESIS; koncept, který ve své kategorii (řekněme velmi VELMI zjednodušeně : krátkometrážní horror) vpodstatě nemá konkurenci, a to jak KINEMATOGRAFICKY (na těch filmech jsou vždycky vidět roky příprav - esteticky maximálně vybroušená audio-vizuální kompozice + "nejrealističtější" gore jaké vůbec lze vyrobit), tak HLOUBKOU ŽÁNROVÉHO VHLEDU (horror je vždy použitý k vyjádření, které svou kvalitou žánrovou škatuli přesahuje/rozšiřuje a zároveň funguje an sich) => osobně očekávám, že v době kdy největší popularitu (pro mě - v té míře - těžko pochopitelnou) získávají "horrory pro děti a mládež" (SAW I až něco, HOSTEL nebo remaky japan shock), bude tohle konečně zas DOSPĚLÁ ŽÁNROVKA, piplaná pro fajnšmekry! B) Nevím jestli jsem v tom sám, ale skutečně si nemyslím, že dobrý horror nemůže vzniknout mimo Ameriku (to neustále zdůrazňování "evropskosti" - dovolím si poznamenat, že zřejmě nejzajímavější hollywoodští horroroví režiséři současnosti jsou evropané : Aja, Gans, Amenábar, Collet-Serra...), 80. léta (ten Raimi, kterej už má stejně jako celá jeho generace to "nejlepší horrorové" dávno za sebou) a produkční zázemí Baye (tak to je úplnej blábol: kdo z Vás viděl naposledy dobrej vysokorozpočtovej horror? Od Baye?>)
ABY BYLO NAČ SE TĚŠIT!
0 0
reagovat
Luki: ja viem.
55223
Luki: ja viem.
0 0
reagovat
acheron@ Rpoblém je v tom že trailer je strašně zcestný, v tom filmu o ten dům svým způsobem vůbec nejde.
xMort@ jako logicky nečekej cenobity nebo tak ale každopádně hodně to připomínalo hlavně Hellraisera 2 :)
55213
acheron@ Rpoblém je v tom že trailer je strašně zcestný, v tom filmu o ten dům svým způsobem vůbec nejde. xMort@ jako logicky nečekej cenobity nebo tak ale každopádně hodně to připomínalo hlavně Hellraisera 2 :)
0 0
reagovat
Tych strasidelnych domov sa v poslednych rokoch vyrojilo skoro viac ako animakov.
Cival: genialne si napisal profil (O filmu) :)))
55209
Tych strasidelnych domov sa v poslednych rokoch vyrojilo skoro viac ako animakov. Cival: genialne si napisal profil (O filmu) :)))
0 0
reagovat

Luki

Tak to mu dám příležitost :)
55205
Tak to mu dám příležitost :)
Luki
0 0
reagovat
Le_Chuck@ máš pravdu, tohle je lepší než The Others :)
55196
Le_Chuck@ máš pravdu, tohle je lepší než The Others :)
0 0
reagovat
xMort@ nechci moc spoilerovat ale řeknu že film je v druhé polovině velmi Hellraiserovský ;-)
55195
xMort@ nechci moc spoilerovat ale řeknu že film je v druhé polovině velmi Hellraiserovský ;-)
0 0
reagovat
Druhi Ti Druhti to asi nebudu...?)
55181
Druhi Ti Druhti to asi nebudu...*?)*
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2020.
Všechna práva vyhrazena.
Hosting zajišťuje: Stable.cz
Kontakty: Technická podpora | Redakce

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se na MovieZone zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se