
Nový Vymítač ďábla obsadil hlavní hvězdu
| 13:00 | 26.11.2025 |

Projíždění dříve funkčních značek dál pokračuje. Studio Universal Pictures totiž za velmi honosných 400 milionů dolarů koupilo před pár lety práva na značku Vymítač ďábla a začaly se kout velkolepé plány na hororovou trilogii, na jejíž startovní čáru se postavil režisér poměrně úspěšného rebootu série Halloween David Gordon Green. Jenže úspěch se nekonal, snímek Vymítač ďábla: Znamení víry u diváků i kritiků totálně pohořel a tyto plány vzaly za své. Těch pár stovek mega v kasičkách ale nejspíš citelně chybí, takže značku prostě studio nemůže nechat jen tak ležet.
Už nějakou dobu se tak chystá zcela nový Vymítač ďábla. A pravděpodobně dostane o něco lepší péči, neboť jeho režie by se měl zhostit poměrně šikovný Mike Flanagan. Ten má na kontě vcelku neúspěšný, přesto povedený sequel ke kultovnímu Osvícení s názvem Doktor Spánek od Stephena Kinga, loni se také vytasil s chválenou sci-fi The Life of Chuck a DC studio dle jeho scénáře natočí hororově laděnou komiksovku Clayface. Mimo úspěšných hororových seriálů Pád domů Usherů nebo Půlnoční mše má však autor za sebou i několik provarů či ryze průměrných fláků, tak uvidíme, jak mu půjde oživení této legendární značky.
Naštěstí na to nebude sám, protože studio Universal nemeškalo a stihlo si nabrnknout hlavní hvězdu. A evidentně se nic neponechá náhodě, neboť na plakátech se bude skvět obličej Scarlett Johansson. To, co Universalům fungovalo u letošního Jurského světa, tak evidentně zkusí znovu zopakovat a doufat, že se velkolepá investice začne pomalu navracet.
Děj snímku by se měl odehrávat v témže světě jako legendární hororové dílo Williama Friedkina z roku 1973. Nemělo by však jít o žádné pokračování, spinoff ani reboot. Takže netušíme nic. Flanagan, který nedávno dokončil práce na další kingovské sérii Carrie pro Prime Video, se však každopádně pochlubil, že půjde o jeho nejděsivější dílo. Chtěl by prý natočit něco, jsme v této bohaté sérii ještě neviděli, ale zároveň se nechce příliš spoléhat na lacinou nostalgii. Studio mu evidentně věří, neboť mu nad značkou přenechalo plnou tvůrčí kontrolu. Snad se tedy tuhle více než padesát let starou značku podaří prodat i puberťákům, kteří jsou pro úspěch každého hororu v kinech potřeba nejvíc.
Registrace
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Přihlášení
Registrace
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry