Diskuze k článku Její tělo: Recenze

příspěvky 1 - 9 Napsat příspěvek

6/10

Tohle téma se atraktivní kombinací vrcholového (vodního) sportu, vrcholového (postelového) sportu a všeho dramatického/tragického mezi tím ke zfilmování přímo nabízelo (osobu, dílo a osud hlavní hrdinky znám už dlouhá léta - pochopitelně čistě náhodou a pouze zprostředkovaně přes mnohem erudovanějšího kamaráda:D), takže je fajn, že se zvěčnění ve filmu konečně dočkalo, ale s takhle divácky vděčným materiálem se šlo vypořádat mnohem důkladněji.

O zákulisí natáčení peprných filmů, tj. vztahy, konkurence, kariéra, psychika, atd., se divák nedozví prakticky nic (nad rámec toho, že všichni na place jsou jedna velká rodina, sem tam během natáčení prší a hlavní hrdinka je ve své branži asi úspěšná, protože poskytuje rozhovory a sbírá ceny), v tomhle ohledu poslouží nesrovnatelně lépe třeba pár let starý fikční biopic Pleasure. Bohužel ani psychologická rovina stran myšlenkového rozpoložení titulní postavy nebo sociologická sonda do komplikovaného rodinného prostředí nefunguje zcela adekvátně, protože není rozvedena dostatečně do hloubky. Všechny tři osudové milníky (zranění, nová kariéra, nemoc a smrt) samozřejmě ve filmu podchyceny jsou, ale celý film působí, jako by byl mohutně prostříhán a spousty důležitých spojovacích linek mezi nimi v ději chybělo. Celkový dojem vylepšuje dobrý casting a jako debut to je slušná práce, ale potenciál tady byl o dost větší.
898200
Tohle téma se atraktivní kombinací vrcholového (vodního) sportu, vrcholového (postelového) sportu a všeho dramatického/tragického mezi tím ke zfilmování přímo nabízelo (osobu, dílo a osud hlavní hrdinky znám už dlouhá léta - pochopitelně čistě náhodou a pouze zprostředkovaně přes mnohem erudovanějšího kamaráda*:D*), takže je fajn, že se zvěčnění ve filmu konečně dočkalo, ale s takhle divácky vděčným materiálem se šlo vypořádat mnohem důkladněji.   O zákulisí natáčení peprných filmů, tj. vztahy, konkurence, kariéra, psychika, atd., se divák nedozví prakticky nic (nad rámec toho, že všichni na place jsou jedna velká rodina, sem tam během natáčení [spoiler]prší[/spoiler] a hlavní hrdinka je ve své branži asi úspěšná, protože [spoiler]poskytuje rozhovory a sbírá ceny[/spoiler]), v tomhle ohledu poslouží nesrovnatelně lépe třeba pár let starý fikční biopic Pleasure. Bohužel ani psychologická rovina stran myšlenkového rozpoložení titulní postavy nebo sociologická sonda do komplikovaného rodinného prostředí nefunguje zcela adekvátně, protože není rozvedena dostatečně do hloubky. Všechny tři osudové milníky [spoiler](zranění, nová kariéra, nemoc a smrt)[/spoiler] samozřejmě ve filmu podchyceny jsou, ale celý film působí, jako by byl mohutně prostříhán a spousty důležitých spojovacích linek mezi nimi v ději chybělo. Celkový dojem vylepšuje dobrý casting a jako debut to je slušná práce, ale potenciál tady byl o dost větší.
6/10
0 0
reaguje na: Ash_Black
Já jsem teda kostičky neviděl, a byl jsem také na 15+ verzi :) Frajer si tam před natáčenín normálně viditelně mastil candáta, a při lizácí scéně bylo té holce (dublérka za Germani) taky vidět až do továrny.
887388
887334
0 0
reaguje na: fabec
Však tady jsou kostičky taky, v 1-2 scénách (viděl jsem tu 15+ verzi). A v titulcích je konkrétně jako body double Alexis Crystal.
887334
887129
0 0
reagují: fabec
Škoda, těšil jsem se, ale asi se na to někde na VOD mrknu. Snad se v éře Tinderu a PornHub nepokusil někdo natočit další film na téma "porno je bezcitný a špatný, ať se ta **** stydí, fuuuj", dost mě udivilo bědování Germani v promo rozhovorech nad existencí pornoprůmyslu.
887153
2 0
reaguje na: Adventurer
Explicitní scény měla natáčet se svým reálným manželem.

Jinak když jsi narazil na to dokreslování nahoty, tak v Banánech na Prima+ to vyřešili po svém. Když nemáš na pořádné efekty, tak prostě nevhodné části těla zakostičkuješ:D
887129
Explicitní scény měla natáčet se svým reálným manželem. Jinak když jsi narazil na to dokreslování nahoty, tak v Banánech na Prima+ to vyřešili po svém. Když nemáš na pořádné efekty, tak prostě nevhodné části těla zakostičkuješ*:D*
887114
1 0
reagují: Ash_Black
reaguje na: Dm683
Přitom tady se to docela nabízelo, tušení brzkého konce a tedy rozhodnutí vzít rychlé peníze a užít si. Nebo srovnání funkce těla ve vrcholovém sportu a v pornu. Nebo dokonce jakýsi svár mezi Andreou a Leou. Spousta možností. Šlo by z toho udělat hodně a nemusely by tam být žádné explicitní scény, ty si ostatně každý dovede představit, takže by byly jen scény "před" a "pak", herečka by to v pohodě odehrála. Ale je mi jasné, že Boogie Night jsou asi jen jedny.
887126
887112
0 0
To hodnocení mě mrzí, byl to jeden z mála zbývajících českých filmů, na které jsem se letos těšila. Asi zajdu stejně, ale zdá se, že u nás se s takovými příběhy nějak neumí pracovat, což je škoda.
887119
0 0
Námět na film výbornej. V Hollywoodu je takovýchto příběhu mnoho ne vždy s tragickým koncem jako tento příběh.. Ale  ...
Pokud by to tam točil a napsal někdo schopnej, tak to může jít na Oscary.
U nás to jen prošumí.
Max na to zajdou fanoušci Natálie Germáni.
Spíš tam ale bude mit body double v explicitních scenach. Na CGI kozy nemáme rozpočty :D8)
887114
Námět na film výbornej. V Hollywoodu je takovýchto příběhu mnoho ne vždy s tragickým koncem jako tento příběh.. Ale  ...  Pokud by to tam točil a napsal někdo schopnej, tak to může jít na Oscary. U nás to jen prošumí. Max na to zajdou fanoušci Natálie Germáni. Spíš tam ale bude mit body double v explicitních scenach. Na CGI kozy nemáme rozpočty *:D**8)*
0 -1
reagují: fabec

Neurazí, nenadchne

Reálný příběh o dívce, která po nuceném ukončení sportovní kariéry dá přednost jednoduchému prodávání svého těla před tím, než aby musela pracovat jako prodavačka v obchodě a cestou tím ublíží lidem kolem sebe. Film bohužel jen popisuje, jak se věci staly. Bez výraznějších dramatických momentů nebo penetrace psychiky hlavních postav. Otázka je, jestli je to chyba filmu, nebo jen nebylo kde brát. 6/10
887112
Neurazí, nenadchne
0 0