Diskuze k článku Hranice: Recenze

A celkem bych si vsadil, ze vetsina hlasu v redakci k Piratum rozhodne nejde, ale to uz by se ti asi zbortil tvuj cernobilej svet, kde mas o vsem jasno ;)
884555
A celkem bych si vsadil, ze vetsina hlasu v redakci k Piratum rozhodne nejde, ale to uz by se ti asi zbortil tvuj cernobilej svet, kde mas o vsem jasno *;)*
884525
3 0
reaguje na: BlackAdder
Nikdo si nemysli, ze je migrace nejlepsi vec na svete. Neotviral bych hranice, neboli sam nevim, jak bych to resil a rozhodne si nemyslim, ze bychom meli napriklad prijimat miliony muslimu - nastesti to nemusime resit, protoze k nam jich nechtej miliony, ale nula.

Ten film ale velmi silne popisuje nektere lidske osudy, ktere takovato udalost prinasi, a nelidskost s tim spojenou.

Bohuzel vyhroceni "konverzativci" a "vlastenci" - a zjevne i ty - jakejkoliv film dotykajici se migrace, kde neni migrant skrytej terorista, musi odsoudit - navic aniz by ho videli! - jako "tupou propagandu". Je to zoufaly.

A komu se TEN FILM libi, je samozrejme slunickarskej retard, levicackej srac, pirat a dalsi hovna, ktery padaly v diskuzi napriklad na FB. Ubohost a totalni zabednenost.
884554
Nikdo si nemysli, ze je migrace nejlepsi vec na svete. Neotviral bych hranice, neboli sam nevim, jak bych to resil a rozhodne si nemyslim, ze bychom meli napriklad prijimat miliony muslimu - nastesti to nemusime resit, protoze k nam jich nechtej miliony, ale nula. Ten film ale velmi silne popisuje nektere lidske osudy, ktere takovato udalost prinasi, a nelidskost s tim spojenou. Bohuzel vyhroceni "konverzativci" a "vlastenci" - a zjevne i ty - jakejkoliv film dotykajici se migrace, kde neni migrant skrytej terorista, musi odsoudit - navic aniz by ho videli! - jako "tupou propagandu". Je to zoufaly. A komu se TEN FILM libi, je samozrejme slunickarskej retard, levicackej srac, pirat a dalsi hovna, ktery padaly v diskuzi napriklad na FB. Ubohost a totalni zabednenost.
884525
8 0

Hranice

Zaznamenal jsem u tohoto filmu zajímavý fenomén, kdy kritici filmu tvrdí, že jde o vymyšlenou fikci. Přitom případy vyhánění migrantů zpátky do Běloruska, i úmrtí lidí, kteří se ocitli v mlýnském kole dvou armád a nebyla jim poskytnuta pomoc, byly zdokumentovány. Prokazatelně. Je vidět, že někdy lidi udělají, co mohou, aby si namluvili, že film popisuje lež. Nemají koule na to přiznat, že se takové věci skutečně prokazatelně děly. Je pro ně snazší žít ve světě, kde si to Hollandová vymyslela.
884550
Hranice
1 -1
reaguje na: BlackAdder
884526
884525
3 -4
je mi na blití z ustavičný mainstreamový propagandy, že nelegální migrace je nejlepší věc na světě a chápu, že redakce moviezone - voliči Pirátů - tomu musí dát vysoký hodnocení. Radši bych ale doporučil Frantovu recenzi
884525
je mi na blití z ustavičný mainstreamový propagandy, že nelegální migrace je nejlepší věc na světě a chápu, že redakce moviezone - voliči Pirátů - tomu musí dát vysoký hodnocení. Radši bych ale doporučil [url=https://www.fffilm.cz/2023/10/audio-recenze-hranice-zielona-granica-30.html]Frantovu recenzi[/url]
4 -13
reagují: Cival, Cival, verbst
Já pořád moc nechápu, jak může HRANEJ film, jakkoli je černobílej a má dokumentární kameru nebo styl, vzbudit takovej virvál (ano, Hlade, virvál se píše s měkkým i, vzpomněl jsem si teď na jednu tvou nedávnou recenzi!). Dyť v první řadě by snad v případě jakejchkoli pochybností nebo názorovýho odporu moh každej říct: mno ale vono to takhle ve skutečnosti teda hlavně nejni, to si Agniezska tak trochu vycucala z prstu, pohraničníci nejsou takovej dobytek, uprchlíci nezažívaj až takovýhle pekla atd atd. Prostě je to celý vymyšlený a zdarec, proč se tím víc zabývat? A moc nechápu, jak může vlastně divák posoudit, nakolik to celý smyšlený opravdu je nebo není? Podle mě nijak, přinejmenším teda divák v český a moravský kotlině. Ne?
884349
5 -4
reaguje na: Derfel
Obecně nic proti Lékařům bez hranic, ale to si opravdu představují že lepší je nechat civilisty uprostřed válečné zóny, kde půlka města skončí zhruba jako Aleppo (boj v takhle hustém městě navíc hustě podkopaném tunely nebude sranda), než je odfiltrovat do relativního bezpečí?
Výzva Izraelců k tomu aby město opustili není zase nic jiného než snaha o minimalizování ztrát na životech civilistů - mnohem lepší než kdyby se do Hamasu pustili naplno rovnou.
884348
Obecně nic proti Lékařům bez hranic, ale to si opravdu představují že lepší je nechat civilisty uprostřed válečné zóny, kde půlka města skončí zhruba jako Aleppo (boj v takhle hustém městě navíc hustě podkopaném tunely nebude sranda), než je odfiltrovat do relativního bezpečí? Výzva Izraelců k tomu aby město opustili není zase nic jiného než snaha o minimalizování ztrát na životech civilistů - mnohem lepší než kdyby se do Hamasu pustili naplno rovnou.
884346
1 0
reaguje na: Ironhead
Nejde ani tak o to že by ostatní Arabské země vnímaly Palestince jako podřadný národ, ale hlavně s nimi mají dost svých zkušeností a ví že znamenají průser pro kohokoli kdo je má na svém území. Palestinské radikální organizace nejen že neměly problém dělat teroristické útoky proti Egyptu, Jordánsku i Libanonu, oni se v nich rovnou pokoušeli svrhnout vlády, na Jordánského krále provedli několik atentátů.

Gaza byla Egyptská, než ji spolu s celým Sinajem dobyli Izraelci - a když ji pak v mírové smlouvě chtěli spolu s ním i Egyptu vrátit, tak ti na tohle v žádném případě nechtěli přistoupit.
884347
Nejde ani tak o to že by ostatní Arabské země vnímaly Palestince jako podřadný národ, ale hlavně s nimi mají dost svých zkušeností a ví že znamenají průser pro kohokoli kdo je má na svém území. Palestinské radikální organizace nejen že neměly problém dělat teroristické útoky proti Egyptu, Jordánsku i Libanonu, oni se v nich rovnou pokoušeli svrhnout vlády, na Jordánského krále provedli několik atentátů. Gaza byla Egyptská, než ji spolu s celým Sinajem dobyli Izraelci - a když ji pak v mírové smlouvě chtěli spolu s ním i Egyptu vrátit, tak ti na tohle v žádném případě nechtěli přistoupit.
884338
4 0
reaguje na: Ironhead
On ten útok na Gazu není úplně jednostranný Lékaři bez hranic
Obyvatel Gazy = člen Hamásu neplatí. Vůbec nezpochybňuju to, že co udělal Hámas je terorismus a zvěrstvo. Jen bych dodal, že kdo bude mít potřebu potřebu odkaz kritizovat ( klávesnicový válečníci, bezpečnostní
experti rozumící všemu od Ukrajiny přes Izrael po Čínu, rychlo
experti na dějiny Izraele, ) fakt doporučuju mrknout co jsou Lékaři
bez hranic zač, než odkaz  začnete kritizovat.
884346
On ten útok na Gazu není úplně jednostranný [url=https://www.lekari-bez-hranic.cz/clanek/gaza-milion-lidi-ma-opustit-sve-domovy-tisice-dalsich-umiraji]Lékaři bez hranic [/url]  Obyvatel Gazy = člen Hamásu neplatí. Vůbec nezpochybňuju to, že co udělal Hámas je terorismus a zvěrstvo. Jen bych dodal, že kdo bude mít potřebu potřebu odkaz kritizovat ( klávesnicový válečníci, bezpečnostní experti rozumící všemu od Ukrajiny přes Izrael po Čínu, rychlo experti na dějiny Izraele, ) fakt doporučuju mrknout co jsou Lékaři bez hranic zač, než odkaz  začnete kritizovat.
884338
2 -3
reagují: HAL
reaguje na: Ironhead
"Naštěstí pro nás, jsme pro ně chudá země a nelétají tu pečení holubi zadarmo do úst a tak u nás zůstávat nechtějí." - to není primárně o tomhle. V zemích, kam směřují migranti z Blízkého východu už existuje nějaká zaběhlá komunita, podniky, čtvrti, kde se domluvíš svojí řečí, než se naučíš třeba němčinu nebo švédštinu, kde ti někdo sežene práci a pomůže ti. Kebabárny, holičství, prodejny potravin, dodavatelské řetězce, náboženské budovy - tohle už dávno funguje jako samostatný organismus živící čím dál víc lidí, kde se prachy vrací zpátky do rukou komunity. V Česku je tohle pro Araby ve velmi malé míře a jsme naštěstí převážně ateisté, což je velmi nepopulární typ charakteru ve zbožných zemích. :D
884344
"Naštěstí pro nás, jsme pro ně chudá země a nelétají tu pečení holubi zadarmo do úst a tak u nás zůstávat nechtějí." - to není primárně o tomhle. V zemích, kam směřují migranti z Blízkého východu už existuje nějaká zaběhlá komunita, podniky, čtvrti, kde se domluvíš svojí řečí, než se naučíš třeba němčinu nebo švédštinu, kde ti někdo sežene práci a pomůže ti. Kebabárny, holičství, prodejny potravin, dodavatelské řetězce, náboženské budovy - tohle už dávno funguje jako samostatný organismus živící čím dál víc lidí, kde se prachy vrací zpátky do rukou komunity. V Česku je tohle pro Araby ve velmi malé míře a jsme naštěstí převážně ateisté, což je velmi nepopulární typ charakteru ve zbožných zemích. *:D*
884320
3 -3
reaguje na: mapar
Bylo těžké hodnotit film jako takový, aniž bych byl ovlivněn vlastním politickým názorem na věc, navíc za situace, kdy film nenabízí jakýkoli jiný pohled.
884342
884310
3 -1
reaguje na: Ironhead
Jo, souhlasim.
884340
Jo, souhlasim.
884338
1 0
reaguje na: Cival
Souhlasím, je to smutné, ale to je prostě pak už "jen" Colaterall damage, protože Izraelci na rozdíl od těch hrdých bojovníků Hamásu určitě nejdou primárně po civilistech. A to je pro mě ten hlavní rozdíl. Hamásu nedělá problém izraelské civilisty masakrovat a ty své používat jako živý štít. Navíc sice Palestince téměř všichni Arabové potažmo muslimové (Irán) v regionu podporují, ale nikdo z nich je na svém území nechce. Vnímají je sami jako podřadný národ a jen je využívají v nepřímém boji proti Izraeli, proti kterému se po starých zkušenostech bojí zaútočit sami a napřímo. Nicméně tohle je už fakt mimo téma k filmu o Polsko-Běloruské hranici... končím ;)
884338
884333
7 -1
reagují: HAL, Derfel, Cival
reaguje na: IjonT
No, je to prý adaptace knihy "Zatím dobrý", kterou jsem četl a ta to teda dost černobíle podává :+
884337
No, je to prý adaptace knihy "Zatím dobrý", kterou jsem četl a ta to teda dost černobíle podává *:+*
884335
1 0
reaguje na: AndyKaufman
No, uvidíme, jak ty Mašíny podají. On je ten příběh méně černobílý než recenzovaný film. Fakt je, že reakce politiků byla dost zběsilá, tedy v Polsku, u nás to prošumí, ostatně nejspíš i ti Mašínové.
884335
884334
0 0
reagují: Kostěj
Předpokládám, že až vyjdou Bratři (Mašíni), tak to bude na zamknuti diskuze.
884334
4 0
reagují: IjonT
reaguje na: Ironhead
Bezbřehá humanita možná není řešením, ale sledovat v hraném filmu osudy několika lidí z humanistické perspektivy zcela legit je...

Určitě bude i občan Gazy, co Hamás nesnáší a týden po tý strašný akci dostane pokouřeno i od Izralců. Tak to bohužel chodí...
884333
Bezbřehá humanita možná není řešením, ale sledovat v hraném filmu osudy několika lidí z humanistické perspektivy zcela legit je... Určitě bude i občan Gazy, co Hamás nesnáší a týden po tý strašný akci dostane pokouřeno i od Izralců. Tak to bohužel chodí...
884320
3 0
reagují: Ironhead
drive, Muf: vy jste ten film viděli a líbil se vám za 1/10, nebo se i u nás na webu objevují idoti, co dávají odpad! filmům, které neviděli?
884332
8 -1
Podle recenze to tedy zní jako docela hardcore agitka. Toho mám dost z médií, takže si tohle asi nechám ujít. Díky za recenzi.
884328
9 -3
Ten zlozvyk Agniezsky házet do posledního emočního aktu český komediální herce v malých roličkách mě teda štve čím dál tím víc...v Šarlatánovi to byl Kopta, tady je to ještě o třídu horší se Šteindlerem..
884327
1 0