Diskuze k článku Mezi živly: Recenze

881995
0 0
Za me teda dost v pohode pixarovka, ktera sice nebude jeho zlaty fond, ale v ramci animovane produkce nadstandardni zalezitost. Primocary pribeh, primocara poselstvi, fajn animace 7/10
871582
2 0
reaguje na: The Joker
Tak jinak, spíš klesá komunita hodnoticich. Taková ta zlata éra,  kdy tim dost lidí žilo.  Dnes spíš csfd slouží jako encyklopedie filmu nebo pro me jako přehled toho, na jaké streamovaci platformě se určitý film nachází.
870867
870863
2 0
reaguje na: (=LIFTY=)
A klesa popularita csfd? Dle navstev vypadaji pomerne konzistentne... Imo je problem, ze dlouhodobe vznikaji animaky, ktere oslovi opravdu jen ty deti. Zootopia bavila i dospele, rozbila bank a po sedmi letech tam ma pres 30K. A kdyz se divam na trzby tohodle vikendu a mesice zpatky... Je argument, ze celkove vznika podstatne mene a mene filmu, ktere ty masy opravdu dokazi nalakat. Neprekvapilo by me, kdyz spousta blockbusteru do budoucna bude na csfd koncit s poctem hodnoceni na urovni F9 - sest az osm tisic a vis je vytahne az sedma repriza na Nova Cinema.
870863
870861
3 -2
reagují: (=LIFTY=)
reaguje na: do_Od
To bych spíš prisuzoval klesající popularitě csfd. Schválně jsme si vyjel animaky 2017-2023 a i Frozen 2, které vydělalo miliardu a půl, má 10 000 hodnocení.
870861
870838
5 0
reagují: The Joker
reaguje na: the dark knight
Napsal jsem dvě věci. Že jsem už roky nebyl z žádné pixarovky odvařený a že se tomu studiu objektivně nedaří. A samozřejmě, že těch faktorů, proč se jim nedaří, je tady víc. Od Covidu až po fakt, že dneska už skvělý animák zvládne pořídit nebo udělat i Netflix. Viz Klaus nebo Rodina na baterky. ČSFD pak určitě není dokonalá metrika, nemůžeš mi ale tvrdit, že kvalita a "hitovost" Pixaru jsou na té samé úrovni jako byly před lety. A že na ty filmy nekoukám? Z těch 27 filmů jsem viděl 19, 20 když budu počítat i Auta 3, který jsem sledoval spíš tak napůl v televizi někdy během svátků. Vynechávám až poslední dekádu, a není to proto, že bych dospěl, ale čistě proto, že netočí výrazné náměty, a když už bych mohl dát něčemu šanci, nemá to auru nějaké události, kvůli které bych musel, tak jako to mělo třeba naposledy to V hlavě.

Já se tu nehádám, že ty filmy nejsou v průměru 7/10, nebo že z nich ostatní lidi nemůžou být nadšení. Asi jsou a klidně můžou. Ale já nevidím svět, ve kterém bych si teď pustil Proměnu a dal tomu 10/10. Mezi živly se tomu ani nepřiblížilo a popravdě se docela bojím i o to pokračování Inside Out, který dorazí za rok touhle dobou. Už si rozumíme?
870860
Napsal jsem dvě věci. Že jsem už roky nebyl z žádné pixarovky odvařený a že se tomu studiu objektivně nedaří. A samozřejmě, že těch faktorů, proč se jim nedaří, je tady víc. Od Covidu až po fakt, že dneska už skvělý animák zvládne pořídit nebo udělat i Netflix. Viz Klaus nebo Rodina na baterky. ČSFD pak určitě není dokonalá metrika, nemůžeš mi ale tvrdit, že kvalita a "hitovost" Pixaru jsou na té samé úrovni jako byly před lety. A že na ty filmy nekoukám? Z těch 27 filmů jsem viděl 19, 20 když budu počítat i Auta 3, který jsem sledoval spíš tak napůl v televizi někdy během svátků. Vynechávám až poslední dekádu, a není to proto, že bych dospěl, ale čistě proto, že netočí výrazné náměty, a když už bych mohl dát něčemu šanci, nemá to auru nějaké události, kvůli které bych musel, tak jako to mělo třeba naposledy to V hlavě. Já se tu nehádám, že ty filmy nejsou v průměru 7/10, nebo že z nich ostatní lidi nemůžou být nadšení. Asi jsou a klidně můžou. Ale já nevidím svět, ve kterém bych si teď pustil Proměnu a dal tomu 10/10. Mezi živly se tomu ani nepřiblížilo a popravdě se docela bojím i o to pokračování Inside Out, který dorazí za rok touhle dobou. Už si rozumíme?
870859
3 -2
reaguje na: do_Od
Jestli ono to není tím, že hlavní obecenstvo animáků jaksi nehodnotí filmy na ČSFD, protože má šest? Takové Frozen II má 10 tisíc hodnocení a asi bys neřekl, že má nulový impact, když vydělalo miliardu a půl.

Jistěže ty filmy už nejsou takové události, odchod Lassetera jim asi ublížil, ale spíš za to může saturace trhu, fakt, že jich sypou ven víc než dřív, a že to tak my jako dospělí lidé nevnímáme, protože už nejsme hlavní cílovka. Samotná kvalita se ale nijak výrazně nezhoršila, což ale nemůžeš posoudit, protože jsi je dle vlastních slov všechny neviděl. To je celý. Naopak mi ty pixarovsky po V hlavě přijdou dost odvážné a invenční (depresivní vyrovnávání se se stárnutím v Autech 3, jazzová úvaha o smrti v Duši, Proměna jako metafora menstruace) a teprve Mezi živly působí jako že se vykrádají.
870859
Jestli ono to není tím, že hlavní obecenstvo animáků jaksi nehodnotí filmy na ČSFD, protože má šest? Takové Frozen II má 10 tisíc hodnocení a asi bys neřekl, že má nulový impact, když vydělalo miliardu a půl. Jistěže ty filmy už nejsou takové události, odchod Lassetera jim asi ublížil, ale spíš za to může saturace trhu, fakt, že jich sypou ven víc než dřív, a že to tak my jako dospělí lidé nevnímáme, protože už nejsme hlavní cílovka. Samotná kvalita se ale nijak výrazně nezhoršila, což ale nemůžeš posoudit, protože jsi je dle vlastních slov všechny neviděl. To je celý. Naopak mi ty pixarovsky po V hlavě přijdou dost odvážné a invenční (depresivní vyrovnávání se se stárnutím v Autech 3, jazzová úvaha o smrti v Duši, Proměna jako metafora menstruace) a teprve Mezi živly působí jako že se vykrádají.
870838
5 -1
reagují: do_Od
reaguje na: do_Od
Hele z části souhlasím. Coco je poslední fakticky milovaná Pixarovka. Jenže vše co přišlo 2019 - 2022 chtě nechtě trpělo i tím covidem a dozvuky pandemií, kdy většina z nich je kladně hodnocena, jen si bohužel nenašla tak velkou cestu k domácnostem...
 A nepřijde mi úplně směrodatné to hodnocení na ČSFD. Takový Mario, který patří mezi největší animované hity a vidělo ho cca 350 tisíc diváků v kinech, tak má na ČSFD "jen" 2,5 tisíce hodnocení. Milovaný druhý Kocour v botách pak 6,5k, víš co...
870848
Hele z části souhlasím. Coco je poslední fakticky milovaná Pixarovka. Jenže vše co přišlo 2019 - 2022 chtě nechtě trpělo i tím covidem a dozvuky pandemií, kdy většina z nich je kladně hodnocena, jen si bohužel nenašla tak velkou cestu k domácnostem...   A nepřijde mi úplně směrodatné to hodnocení na ČSFD. Takový Mario, který patří mezi největší animované hity a vidělo ho cca 350 tisíc diváků v kinech, tak má na ČSFD "jen" 2,5 tisíce hodnocení. Milovaný druhý Kocour v botách pak 6,5k, víš co...
870838
9 0
Pixar nedělá filmové události už hrozně dávno - tak od dob Toy Story 3 v 2010, pak už z toho bahna průměrnosti lehce vyčuhuje už jen to V Hlavě a Coco. Ale ty se snadno ztratí v záplavě těch ostatních, když chrlí dva filmy ročně, a buď jsou to jen variace na stejné téma, nebo rovnou sequely a spin-offy (Rakeťák je ještě zlatý, Toy Story 4 bylo výrazně horší)
870842
2 -4
reaguje na: Mockinbird007
V hlavě - 33 tisíc hodnocení na ČSFD.

Coco - 25 tisíc
Duše - 10 tisíc
Toy Story 4 - 9 tisíc

Až na Coco, který je už 6 let starý, tam není nic, co by lidi nějak zajímalo, o čem by se dlouhodobě mluvilo, na co by se vzpomínalo. Rozhodně ne tolik jako na Hledá se Nemo, V hlavě, Příšerky s.r.o., Vzhůru do oblak nebo řada dalších.

Jestli se ti ty nové filmy líbí, tak je to jedině dobře, ale objektivně se tomu studiu nedaří, za což mimochodem může i fakt, že jejich dlouholetý šéf John Lasseter byl v roce 2018 odejit kvůli jeho vztahům na pracovišti. Já mám animované filmy moc rád, Na vlásku (Disney) jsem měl dlouhou dobu v top 10, to že Pixar poslední roky nedělá filmy, který by mě donutily jít do kina ale o něčem taky svědčí. A to byla celá moje pointa, od V hlavě jsem od toho studia neviděl (protože ani nevznikl) žádný další *zásadní* počin a Mezi živly (byť je ten film dobrej a k sedmičce jsem měl blízko) na tom nic nezměnilo.

the dark knight: Co to meleš?
870838
V hlavě - 33 tisíc hodnocení na ČSFD. Coco - 25 tisíc Duše - 10 tisíc Toy Story 4 - 9 tisíc Až na Coco, který je už 6 let starý, tam není nic, co by lidi nějak zajímalo, o čem by se dlouhodobě mluvilo, na co by se vzpomínalo. Rozhodně ne tolik jako na Hledá se Nemo, V hlavě, Příšerky s.r.o., Vzhůru do oblak nebo řada dalších. Jestli se ti ty nové filmy líbí, tak je to jedině dobře, ale objektivně se tomu studiu nedaří, za což mimochodem může i fakt, že jejich dlouholetý šéf John Lasseter byl v roce 2018 odejit kvůli jeho vztahům na pracovišti. Já mám animované filmy moc rád, Na vlásku (Disney) jsem měl dlouhou dobu v top 10, to že Pixar poslední roky nedělá filmy, který by mě donutily jít do kina ale o něčem taky svědčí. A to byla celá moje pointa, od V hlavě jsem od toho studia neviděl (protože ani nevznikl) žádný další *zásadní* počin a Mezi živly (byť je ten film dobrej a k sedmičce jsem měl blízko) na tom nic nezměnilo. the dark knight: Co to meleš?
870835
5 -4
reaguje na: Mockinbird007
Já bych dokonce řekl, že od toho roku 2015 nevyprodukoval Pixar žádný film, který by byl horší než 7/10 - až na Rakeťáka. Ještě bych vypíchl Proměnu, to byl jeden z nejlepších filmů loňska.

Do_od prostě na pixarovky nekouká, což je v pořádku, ale pak je jaksi hloupý hodnotit kontext, když ho neznám, že ano.
870836
Já bych dokonce řekl, že od toho roku 2015 nevyprodukoval Pixar žádný film, který by byl horší než 7/10 - až na Rakeťáka. Ještě bych vypíchl Proměnu, to byl jeden z nejlepších filmů loňska. Do_od prostě na pixarovky nekouká, což je v pořádku, ale pak je jaksi hloupý hodnotit kontext, když ho neznám, že ano.
870835
6 -4
reaguje na: IjonT
Nesouhlasím... A obecně vidím, že je ten film lidma docela přijímán. Nevím, co se děje s některými... Film jsem zatím neviděl, ale... Z toho, co slyším od známých sice nejde o top Pixarovku, ale... Rozhodně jde o velice vydařenou Pixarovku.
A proč vyloženě nesouhlasím (a to ani s poznámkami autora)?
viz.: "Už je to pár let, co jsem byl naposledy z nějaké pixarovky odvařený. Naposledy to bylo skutečně nejspíš u animáku V hlavě, což je rok 2015. Od té doby slavné studio samozřejmě do kin poslalo hromadu dalších filmů, většina z nich mě ale vůbec nezajímala, a když už jsem něčemu dal šanci, bylo to z ranku „jenom okay." Vždyť jsme od té doby pořád dostali 3 neuvěřitelně skvělé snímky - Duše, Coco a Toy Story 4... Na ty se jako zapomíná, nebo co? Soudě dle jeho psaní, a dle jeho profilu na ČSFD bych se i vsadil, že přesně ty opravdu skvělé snímky od Pixaru dO_od neviděl... Smutné, no.
Každopádně bych souhlasil s tvrzením, že Pixar zkrátka v dnešní době dělá více filmů, které nejsou tak woow. A že woow film přijde jednou za čas, mezi těmi ostatními (sice dosti kvalitními, ale více zaměnitelnými) snímky. Na to si asi prostě musíme (bohužel) zvyknout... To ale prostě neznamená, že by Pixar produkoval kdo ví jak špatné filmy...
870835
Nesouhlasím... A obecně vidím, že je ten film lidma docela přijímán. Nevím, co se děje s některými... Film jsem zatím neviděl, ale... Z toho, co slyším od známých sice nejde o top Pixarovku, ale... Rozhodně jde o velice vydařenou Pixarovku. A proč vyloženě nesouhlasím (a to ani s poznámkami autora)? viz.: "Už je to pár let, co jsem byl naposledy z nějaké pixarovky odvařený. Naposledy to bylo skutečně nejspíš u animáku V hlavě, což je rok 2015. Od té doby slavné studio samozřejmě do kin poslalo hromadu dalších filmů, většina z nich mě ale vůbec nezajímala, a když už jsem něčemu dal šanci, bylo to z ranku „jenom okay." Vždyť jsme od té doby pořád dostali 3 neuvěřitelně skvělé snímky - Duše, Coco a Toy Story 4... Na ty se jako zapomíná, nebo co? Soudě dle jeho psaní, a dle jeho profilu na ČSFD bych se i vsadil, že přesně ty opravdu skvělé snímky od Pixaru dO_od neviděl... Smutné, no. Každopádně bych souhlasil s tvrzením, že Pixar zkrátka v dnešní době dělá více filmů, které nejsou tak woow. A že woow film přijde jednou za čas, mezi těmi ostatními (sice dosti kvalitními, ale více zaměnitelnými) snímky. Na to si asi prostě musíme (bohužel) zvyknout... To ale prostě neznamená, že by Pixar produkoval kdo ví jak špatné filmy...
870756
6 -1
reagují: do_Od, the dark knight
Tohle je vlastně nejsmutnější. Nejnovější film studia, jehož každý film byl kdysi naprostou událostí a senzaci, už nestojí nikomu ani za komentář. To už Myšák opravdu vyházel všechny kreativce a scenáristy? Vypadá to tak.
870756
7 -3
reagují: Mockinbird007