MZ Live Speciál o Mizerech a Pivo s držitelem českého lva za Il Boemo
10:12 | 17.03.2023 |

Máme tu pro vás další dva podcastové kousky a tentokrát se to povedlo namíchat moc hezky. Na své si přijdou fandové umění a českých filmů, ale i hollywoodské podívané. V obou případech se ovšem budou řešit kousky, které rozhodně stojí za pozornost.
Už minulý týden jste si na Herohero mohli postit nové Na pivu s Civalem a to je teď venku i na všech našich klasických kanálech. Cival si povídal s čerstvým držitelem Českého lva Janem Macolou, producentem výpravné historické podívané Il Boemo. Rozhovor najdete jako vždycky na Youtube, Spotify, Podbean, iTunes a Google Podcast a pokud byste Na pivu s Civalem chtěli ohodnotit na CSFD, stačí kliknout.
Venku je však i nový MovieZone Live Speciál. Není to žádný macek, protože o čem si budeme povídat, jsme vymýšleli na poslední chvíli, ale přesto jsme debut Michaela Baye Mizerové probrali hodně poctivě. A oba jsme samzřejmě dostali chuť si ho zase pustit. I MZ Live Speciál o Mizerech najdete na Youtube, Spotify, Podbean, iTunes a Google Podcast a ohodnotit ho můžete na CSFD. Budeme taky rádi, když nás začnete odebírat na Herohero, kde se naše videa objevují s několikadenním předstihem a kde dostanete možnost pokládat nám otázky do MovieZone Live.
Pusťte si i naše starší videa
MovieZone Live #197
MovieZone Live Speciál: Hodný, zlý a ošklivý
Encyklopedie akčního filmu: Akčňáky s ostrýma holkama
Registrace
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zapomenuté heslo
Přihlášení
Registrace
- Komentovat a hodnotit filmy a trailery
- Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
- Vytvářet filmové blogy
- Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
- Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
Zkrátka docela levné policejní buddy béčko s dvojicí televizních komiků v hlavních rolích (Smithe jsem znal z Fresh Prince, kterého jsem sem tam sledoval, zatímco Lawrence jsem prvně zaregistroval právě tady), kterým sekundoval trochu přehrávající Karyo a už tehdy polozapomenutá hvězdička Leoni, snad jen ten excentrický Pantoliano mi sedl už v té době. Jasně, Bayův dravý režijní styl a cit pro audiovizuální finesy tu více, tu méně prosvítal už tady, ale jednak se naplno projevil až v The Rock a jednak limity budgetu byly ve filmu prostě znát. Tehdy na mě film působil jako takový ten typický debut o něco později známého/slavného filmaře, u kterého člověk na první pohled pozná, že za kamerou talent a schopnosti rozhodně jsou, ale současně je mu jasné, proč se do té skutečné "záře reflektorů" daný tvůrce dostal někdy jindy s něčím jiným (viz Spielberg, Lucas, Fincher, Wachowskis, atd.).
Teprve po opakovaném zhlédnutí jsem docenil, že Bay v daných podmínkách a s daným rozpočtem vymáčknul ze štábu, herců i filmu jako takového vše co se vůbec vymáčknout dalo a navzdory všem omezením jde o poctivou žánrovku, sympaťáci Smith a Lawrence mají mezi sebou skvělou chemii a podobně zábavný policejní mix akce a humoru tady nebyl snad od série Lethal Weapon. Dvojku, která už stála 6x tolik co jednička (a je to na ní sakra vidět) a ve které se Bay doslova utrhl ze řetězu (krysy a mrtvoly ftw