Scarlett Johansson v superhvězdné romantice
| 10:02 | 07.03.2023 |

Netflix posledních pár let jede spíš na kvantitu než na kvalitu. Nic jiného mu vlastně ani nezbývá, když si téměř každé velké studio udělalo vlastní streamovací službu a postupně si k sobě stahuje filmy, které Netflixu na pár let „půjčilo“. Předplatitel nesmí mít pocit, že je tam toho málo, a tak toho dostává hodně. Často bez ohledu na kvalitu. Ale vždycky můžeme doufat, že bude líp.
Teď se tu třeba kutí romance, která papírově rozhodně nevypadá špatně. Paris Paramount bude režírovat a psát Nancy Meyers. Ta má za sebou žánrové klasiky jako Po čem ženy touží, Lepší pozdě nežli později nebo Prázdniny. Její novinka by se měla odehrávat v Hollywoodu a měla by se točit okolo mladé talentované filmařky, která se zamiluje do producenta a společně se stanou superhvězdami. A pak se rozejdou. Jenže pak se po letech potkají u dalšího společného projektu a věci se začnou komplikovat.
Netflix se rozhodl do Paris Paramount investovat 130-150 milionů dolarů, což je na romantiku sakra hodně, vzhledem k osloveným hvězdám je však jasné, že tohle levné být nemůže. Původně zvažovaná Jennifer Lawrence se s Netflixem nedohodla a okolo hlavní role momentálně krouží Scarlett Johansson. Objevit by se mohli i Owen Wilson, Michael Fassbender nebo Penélope Cruz. Otázka je, jestli jde o dobrou investici, romance U tebe nebo u mě? s Reese Witherspoon a Ashtonem Kutcherem diváky rozhodně neoslovila tak, jak si asi u Netflixu představovali. Ale jsou to jejich prachy.
---
Vytáhni v hospodě: Romantickou komedii se sakra velkým rozpočtem už za sebou Nancy Meyers má. Otázky typu „co na tom sakra stálo tolik peněz?“ jsme si pokládali i u jejího Nějak se to komplikuje, které v roce 2009 stálo údajně až 85 milionů.
Dobrá výměna Scarlet
za JLaw.
. Neměli v Netflixu pár let zpátky ambici podobné šílené vyhazování peněz z oken utlumit ve prospěch mid budget a low budget projektů, kterých by tak mohli natočit o to větší množství? To už neplatí nebo to vlastně nikdy ani nezačalo? Ještě bych pochopil, když to Netflix nalije do něčeho typu Red Notice nebo Gray Man, kde se to samo nevyrenderuje (ne, vlastně nepochopil, když to ani na těch pixelech není poznat, ale to už je jiná věc