Diskuze k článku Denní směna: Recenze

838799
3/10
0 -6
Jako na jedno skouknutí to nakonec urazilo mnohem míň, než "blockbustery" jako Gray Man nebo Red Notice - tohle má aspoň trochu zábavnou akci a občas je to i vtipný.
838183
1 0
Upír konečne nieje vidieť v zrkadle!!! To už som dlho v upírskych filmoch a seriáloch nevidel. Od prvej scény som to odhadol na poriadnu ptákovinu. Nesklamala. Škoda že Dave Franco nebol predstavený ako kanaďan. Scéna s ním mi pripomenula večery so seriálom South Park.
837932
[spoiler]Upír konečne nieje vidieť v zrkadle!!![/spoiler] To už som dlho v upírskych filmoch a seriáloch nevidel. Od prvej scény som to odhadol na poriadnu ptákovinu. Nesklamala. Škoda že Dave Franco nebol predstavený ako kanaďan. Scéna s ním mi pripomenula večery so seriálom South Park.
1 0
Zaujímavé, že Foxx sa na takéto niečo dal...čisté béčko. Dosť ma prekvapuje ten budget 100 mil. dolárov...tieto Netflixovské jednohubky musia byť čisté tunely...

Spomenul som si na Butlera...ten by práve na Netflix krásne zapadol, ale kde nič tu nič. Jeho filmy posledné dva roky...myslím že už definitívne dorazil do druhej ligy...
837926
Zaujímavé, že Foxx sa na takéto niečo dal...čisté béčko. Dosť ma prekvapuje ten budget 100 mil. dolárov...tieto Netflixovské jednohubky musia byť čisté tunely... Spomenul som si na Butlera...ten by práve na Netflix krásne zapadol, ale kde nič tu nič. Jeho filmy posledné dva roky...myslím že už definitívne dorazil do druhej ligy...
1 0

7/10

Za mě až překvapivě zábavné. Jen škoda matné záporačky.
837876
7/10
3 -1

4/10

Jedna dobrá akce, jinak cringe jak prase, proti Muži z Toronta to ale aspoň člověka neunudilo k smrti.
837874
4/10
2 -3
Se vším souhlasím, je sahám až k 7/10 :+
837810
Se vším souhlasím, je sahám až k 7/10 *:+*
3 -4

6/10

Po vydařeném Bullet Trainu v krátké době další zábavný akční přídavek ze strany šikulů z 87Eleven, tentokráte na streamu a s oblíbenou tématikou světloplachých krvesajů mezi námi. Po vzoru osvědčeného Stahelskiho a Leitche zde na režisérské stoličce dostal šanci další bývalý kaskadér Perry a je to na jeho debutovém díle na první pohled v dobrém (akce) i špatném (dramaturgie, děj) slova smyslu poznat.

A to zejména na poli akce a choreografie, která je opravdu hodně slušná, byť v pár momentech ta divoká body ekvilibristika a fight akrobacie, kdy protivníci hlavních hrdinů odlétávají po zásahu nebo úderu metry daleko, působí trochu přehnaně až směšně (ale na druhou stranu - jsou to upíří a kdovíjak to s nimi ve skutečnosti je, že ano:)) a u které je okamžitě poznat, že se zde Perry a spol. snaží přijít s něčím malinko ambicióznějším, než je v rámci generického standardu, pravidelně dodávaného streamingovým gigantem, obvyklé. Nicméně akce samotné je, na můj vkus, ve filmu docela málo a zdaleka nejlepší akční scéna dorazí hned zpočátku filmu, přičemž všechny ostatní, které se objeví poté, už svou intenzitou a kvalitou podobné úrovně, bohužel, nedosahují. Rovněž úplné finále není tak spektakulární jak jsem doufal a jak naznačoval předchozí děj (ovšem "bezbolestná" odvádí doslova kulervoucí práci, za to palec rozhodně nahoru).

Momenty mezi jednotlivými akčními sekvencemi jsou ovšem lehce nudnou (a poněkud dlouhou) vatou, kterou zachraňuje pouze sympatický Foxx, lore fikčního světa, ve kterém se film odehrává, je pouze lehce naznačen a přitom potenciál na zajímavé univerzum je zde nemalý ("tesákologie" je fajn, ale o unii lovců upírů se toho divák moc nedozví a proč/jak existuje/funguje více druhů upírů a vztahy mezi nimi také ne, existují i nějací "hodní" upíři, což by Foxxovi spolubojovníci naznačovali, nebo proč je rovnou nezlikvidoval?), postava Franca je napůl otravná a napůl směšná (ovšem takovým tím "špatným" způsobem) a buddy chemie mezi ním a Foxxem v podstatě nefunguje vůbec (i vinou toho, že mezi sebou nemají prakticky žádnou vydařenou dialogovou výměnu), zatímco Souza jako hlavní záporák toho více nakecá, než vybojuje. Přesto potěšily menší role pro Adkinse, osvědčeného Stormarea (toho vždy rád uvidím v čemkoliv) a možná překvapivě rozsáhlá role pro Snoop Dogga (který se zde dokonce snaží i něco hrát a nevystupovat jen jako…Snoop Dogg, i když s diskutabilním výsledkem:D).

Celkově slušná práce a klidně bych si dal v budoucnu další krvelačný chod. Po vzoru žánrově i koncepčně podobného, pár let starého, Brightu (mimochodem, kde je sakra dvojka:(?) se bude Netflix možná snažit rozjet novou frančízu i zde, tak nezbývá než doufat, že se mu to tentokráte povede a pokračování, alias Night Shift, nebude stejně daleko, jako je tomu u Smithova fláku a těšit se, s čím dalším nadějný Perry příště vyrukuje.
837806
Po vydařeném Bullet Trainu v krátké době další zábavný akční přídavek ze strany šikulů z 87Eleven, tentokráte na streamu a s oblíbenou tématikou světloplachých krvesajů mezi námi. Po vzoru osvědčeného Stahelskiho a Leitche zde na režisérské stoličce dostal šanci další bývalý kaskadér Perry a je to na jeho debutovém díle na první pohled v dobrém (akce) i špatném (dramaturgie, děj) slova smyslu poznat. A to zejména na poli akce a choreografie, která je opravdu hodně slušná, byť v pár momentech ta divoká body ekvilibristika a fight akrobacie, kdy protivníci hlavních hrdinů odlétávají po zásahu nebo úderu metry daleko, působí trochu přehnaně až směšně (ale na druhou stranu - jsou to upíří a kdovíjak to s nimi ve skutečnosti je, že ano*:)*) a u které je okamžitě poznat, že se zde Perry a spol. snaží přijít s něčím malinko ambicióznějším, než je v rámci generického standardu, pravidelně dodávaného streamingovým gigantem, obvyklé. Nicméně akce samotné je, na můj vkus, ve filmu docela málo a zdaleka nejlepší akční scéna [spoiler]dorazí hned zpočátku filmu[/spoiler], přičemž všechny ostatní, [spoiler]které se objeví poté[/spoiler], už svou intenzitou a kvalitou podobné úrovně, bohužel, nedosahují. Rovněž úplné finále není tak spektakulární jak jsem doufal a jak naznačoval předchozí děj (ovšem "bezbolestná" odvádí doslova kulervoucí práci, za to palec rozhodně nahoru). Momenty mezi jednotlivými akčními sekvencemi jsou ovšem lehce nudnou (a poněkud dlouhou) vatou, kterou zachraňuje pouze sympatický Foxx, lore fikčního světa, ve kterém se film odehrává, je pouze lehce naznačen a přitom potenciál na zajímavé univerzum je zde nemalý [spoiler]("tesákologie" je fajn, ale o unii lovců upírů se toho divák moc nedozví a proč/jak existuje/funguje více druhů upírů a vztahy mezi nimi také ne, existují i nějací "hodní" upíři, což by Foxxovi spolubojovníci naznačovali, nebo proč je rovnou nezlikvidoval?)[/spoiler], postava Franca je napůl otravná a napůl směšná (ovšem takovým tím "špatným" způsobem) a buddy chemie mezi ním a Foxxem v podstatě nefunguje vůbec (i vinou toho, že mezi sebou nemají prakticky žádnou vydařenou dialogovou výměnu), zatímco Souza jako hlavní záporák [spoiler]toho více nakecá, než vybojuje[/spoiler]. Přesto potěšily menší role pro Adkinse, osvědčeného Stormarea (toho vždy rád uvidím v čemkoliv) a možná překvapivě rozsáhlá role pro Snoop Dogga (který se zde dokonce snaží i něco hrát a nevystupovat jen jako…Snoop Dogg, i když s diskutabilním výsledkem*:D*). Celkově slušná práce a klidně bych si dal v budoucnu další krvelačný chod. Po vzoru žánrově i koncepčně podobného, pár let starého, Brightu (mimochodem, kde je sakra dvojka*:(*?) se bude Netflix možná snažit rozjet novou frančízu i zde, tak nezbývá než doufat, že se mu to tentokráte povede a pokračování, alias Night Shift, nebude stejně daleko, jako je tomu u Smithova fláku a těšit se, s čím dalším nadějný Perry příště vyrukuje.
6/10
4 -5