Diskuze k článku Armáda lupičů: Recenze

příspěvky 1 - 8 Napsat příspěvek

Béčka mám rád, ale

tohle byl odpad. Nefungovalo to v žádném ohledu. To Snyder, i když mohl být mnohem lepší, je proti tomuhle o několik levelů výš.
808079
Béčka mám rád, ale
3 -1
Existuje celá řada způsobů, jak otestovat svoji houževnatost, vytrvalost a sílu ducha, zejména v dnešní době, tedy v časech, kdy máme na dosah mnoho výdobytků, které předchozí generace postrádaly a byť nám právě to fitko či NO FAP NOVEMBER může posloužit, jako částečná substituce, ta pravá výzva, jež nás přemění v mocné vikingy s bujnou kšticí, divokým vousem a muskulaturou, jež explozí testosteronu nabobtnala do gargantuovských rozměrů, se ztratila v časech minulých …… ale jak tomu bývá, život kráčí vlastní cestou a každý z nás se stále učí a tak v tu nejméně očekávanou chvíli, v dobách, kdy i ti nejvěrnější dávno vhodili ručník do ringu, zjevila se, odkryla závoj a představila se na tom nejneuvěřitelnějším a nejnepředstavitelnějším místě.
NETFLIX nám již nějakou tu dobu naznačoval, že chystá opravdovou bombičku, flák natolik mocný, že opravdu jen ti, kteří v samotném chřtánu pekelného šílenství, tupou břitvou skalpovali a znásilnili nespočet ďáblových spratků, jejichž krví uhasili poslední známku lidskosti v očích samotného satana, budou schopni dobrovolně dokoukat Matthiasův režijní počin .
Já mezi zmíněné šampióny nepatřím a přesto, že jsem se pokusil tuhle nemilosrdnou výzvu dokončit, nemohu tuhle šlehu hodnotit, zbaběle jsem totiž, po prvních 40 minutách, opustil pohodlí svého obýváku a raději se uchýlil k úchylné zábavě se svojí sestřenicí.
Bázlivost mě zaslepila a byť mám stále slzy v očích, jsem rád, že stále existují hrdinové, kteří svůj boj nevzdali
807845
Existuje celá řada způsobů, jak otestovat svoji houževnatost, vytrvalost a sílu ducha, zejména v dnešní době, tedy v časech, kdy máme na dosah mnoho výdobytků, které předchozí generace postrádaly a byť nám právě to fitko či NO FAP NOVEMBER může posloužit, jako částečná substituce, ta pravá výzva, jež nás přemění v mocné vikingy s bujnou kšticí, divokým vousem a muskulaturou, jež explozí testosteronu nabobtnala do gargantuovských rozměrů, se ztratila v časech minulých …… ale jak tomu bývá, život kráčí vlastní cestou a každý z nás se stále učí a tak v tu nejméně očekávanou chvíli, v dobách, kdy i ti nejvěrnější dávno vhodili ručník do ringu, zjevila se, odkryla závoj a představila se na tom nejneuvěřitelnějším a nejnepředstavitelnějším místě. NETFLIX nám již nějakou tu dobu naznačoval, že chystá opravdovou bombičku, flák natolik mocný, že opravdu jen ti, kteří v samotném chřtánu pekelného šílenství, tupou břitvou skalpovali a znásilnili nespočet ďáblových spratků, jejichž krví uhasili poslední známku lidskosti v očích samotného satana, budou schopni dobrovolně dokoukat Matthiasův režijní počin . Já mezi zmíněné šampióny nepatřím a přesto, že jsem se pokusil tuhle nemilosrdnou výzvu dokončit, nemohu tuhle šlehu hodnotit, zbaběle jsem totiž, po prvních 40 minutách, opustil pohodlí svého obýváku a raději se uchýlil k úchylné zábavě se svojí sestřenicí. Bázlivost mě zaslepila a byť mám stále slzy v očích, jsem rád, že stále existují hrdinové, kteří svůj boj nevzdali
2 -5
Mě to teda sedlo o level víc jak ta nestravitelná sra*ka od Snydera. Párkrát jsem se i usmál, což se u Snydera nepovedlo, tam jsem se jen nudil. A body navíc za pěknou Prahu
807832
3 -1
reaguje na: Clavius
Jsou levnější a šikovnější než Němci ;)
807820
Jsou levnější a šikovnější než Němci *;)*
807814
2 -6
Průměrný film z univerza, které mělo našlápnuto, ale bohužel. Nicméně je fajn vidět tolik českých jmen v titulcích - pomalu mi to přišlo, že na tom dělali jen Češi :+
807814
Průměrný film z univerza, které mělo našlápnuto, ale bohužel. Nicméně je fajn vidět tolik českých jmen v titulcích - pomalu mi to přišlo, že na tom dělali jen Češi *:+*
3 -2
reagují: Cinefil

3/10

Zoufalá záležitost ve všech myslitelných i nemyslitelných ohledech. Natočit spin-off o postavě, která byla, slušně řešeno, na nic už v Snyderově filmu jsem nechápal už při jeho oznámení (ostatně jako celou tu snahu "budovat" jakýsi "army of whatever" universe), ale Snyder měl být tentokráte na střídačce (tudíž méně zpomalovaček a přeostřování v rámci záběru), zápletka sice nepůsobila nijak objevně, ale relativně obstojně a děj měl být částečně zasazen do Prahy, takže výhledově jistá šance na jakž takž dobrý film zde byla. Výsledek ovšem předčil veškerá má (předem raději proklatě nízko nastavená) očekávání.

Story úplně o ničem (Jaký přesně má na heisty v Evropě mít dopad lokální zombie katastrofa okolo LV stran pozornosti odpovědných složek? Kromě toho, že jde o imbecilní záminku, tak samozřejmě, že absolutně žádný.), příšerná nuda a šeď od začátku do konce (vyjma hádání, jaký hairstyle bude mít Emmanuel v následující sekvenci a jaký bude mít potom, což mělo asi být free-cool-in nebo nevím), křečovité pokusy (jinak se to nazvat nedá) o humor, postavy na přes držku všechny do jedné (přičemž půlka z nich jsou jakože schopní kreténi a druhá půlka až směšně neschopní kreténi), doslova trapné heisty, které jsou všechny tři jako přes kopírák (prolamování nejbytelnějších sejfů na planetě opět stylem prostého poslechu je už na hranici parodie), vysloveně tragická akce, totálně přestřelená stopáž (na tak prostoduchou vyprávěnku), lokace absolutně nevyužité (kromě občas vtipných hlášek českého komparzu), napojení na Snyderův film úplně zbytečné a na sílu, příšerně laciná výprava navozující dojem nějakého (zamítnutého) pilotu pro televizi, rodící se romance mezi Schweighöferem a Emmanuel (která nepřekvapivě hraje stále jen…Emmanuel) absolutně nefunguje, Zimmer neurazí, ale bohužel ani nenadchne a za (zkaženou) třešničku na (prošlém) dortu lze považovat to, že Schweighöfer si v tomhle projektu imho zahrál dvojroli - sice wannabe sympatického (nepovedlo se), ale přesto idiota (povedlo se) a to před kamerou a bohužel i za ní.

Jediná dobrá zpráva na tomto unylém a nudném filmu je fakt, že díky němu dostalo práci spousty šikovných českých ručiček a těch pár několikavteřinových záběrů na matičku Prahu snad/možná/třeba nějak pomůže ke zvýšení turistického ruchu tamtéž, ale to je tak vše. Celou tuhle vychtěnou frančízu, ve které je jeden film horší než druhý, ideálně spálit a zakopat, plakat moc lidí (pevně doufám) nebude.
807776
Zoufalá záležitost ve všech myslitelných i nemyslitelných ohledech. Natočit spin-off o postavě, která byla, slušně řešeno, na nic už v Snyderově filmu jsem nechápal už při jeho oznámení (ostatně jako celou tu snahu "budovat" jakýsi "army of whatever" universe), ale Snyder měl být tentokráte na střídačce (tudíž méně zpomalovaček a přeostřování v rámci záběru), zápletka sice nepůsobila nijak objevně, ale relativně obstojně a děj měl být částečně zasazen do Prahy, takže výhledově jistá šance na jakž takž dobrý film zde byla. Výsledek ovšem předčil veškerá má (předem raději proklatě nízko nastavená) očekávání. Story úplně o ničem (Jaký přesně má na heisty v Evropě mít dopad lokální zombie katastrofa okolo LV stran pozornosti odpovědných složek? Kromě toho, že jde o imbecilní záminku, tak samozřejmě, že absolutně žádný.), příšerná nuda a šeď od začátku do konce (vyjma hádání, jaký hairstyle bude mít Emmanuel v následující sekvenci a jaký bude mít potom, což mělo asi být free-cool-in nebo nevím), křečovité pokusy (jinak se to nazvat nedá) o humor, postavy na přes držku všechny do jedné (přičemž půlka z nich jsou jakože schopní kreténi a druhá půlka až směšně neschopní kreténi), doslova trapné heisty, které jsou všechny tři jako přes kopírák (prolamování nejbytelnějších sejfů na planetě opět stylem [spoiler]prostého poslechu[/spoiler] je už na hranici parodie), vysloveně tragická akce, totálně přestřelená stopáž (na tak prostoduchou vyprávěnku), lokace absolutně nevyužité (kromě občas vtipných hlášek českého komparzu), napojení na Snyderův film úplně zbytečné a na sílu, příšerně laciná výprava navozující dojem nějakého (zamítnutého) pilotu pro televizi, rodící se romance mezi Schweighöferem a Emmanuel (která nepřekvapivě hraje stále jen…Emmanuel) absolutně nefunguje, Zimmer neurazí, ale bohužel ani nenadchne a za (zkaženou) třešničku na (prošlém) dortu lze považovat to, že Schweighöfer si v tomhle projektu imho zahrál dvojroli - sice wannabe sympatického (nepovedlo se), ale přesto idiota (povedlo se) a to před kamerou a bohužel i za ní. Jediná dobrá zpráva na tomto unylém a nudném filmu je fakt, že díky němu dostalo práci spousty šikovných českých ručiček a těch pár několikavteřinových záběrů na matičku Prahu snad/možná/třeba nějak pomůže ke zvýšení turistického ruchu tamtéž, ale to je tak vše. Celou tuhle vychtěnou frančízu, ve které je jeden film horší než druhý, ideálně spálit a zakopat, plakat moc lidí (pevně doufám) nebude.
3/10
7 0
Matthias Schweighőfer je takým nástupcom Tila Schweigera, v Nemecku superstar a sem-tam natočí niečo v USA8)