Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Přání Ježíškovi: Trailer

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek
reaguje na: The Joker
Já myslím, že mu to reálně nemáme co vyčítat - na rozdíl od nás všech ví přesně, co mu tenkrát nabídli, a že se rozhodl, že mu to za ty nutné osobní oběti nestojí, tak na to má samozřejmě plné právo... 

Co mu jako filmaři ovšem asi nikdy neodpustím, jsou Tři bratři - to je pro mě naprostá rezignace na nějaké alespoň trochu vyšší tvůrčí ambice... :-
802924
Já myslím, že mu to reálně nemáme co vyčítat - na rozdíl od nás všech ví přesně, co mu tenkrát nabídli, a že se rozhodl, že mu to za ty nutné osobní oběti nestojí, tak na to má samozřejmě plné právo...  Co mu jako filmaři ovšem asi nikdy neodpustím, jsou Tři bratři - to je pro mě naprostá rezignace na nějaké alespoň trochu vyšší tvůrčí ambice... *:-*
802897
4 0
reagovat
reaguje na: Sublog
Podle toho, jak působí z rozhovorů, velmi pochybuju, že by toho litoval. A s tím velikánem máš částečně pravdu, někde říkal, že, kdo ví, jestli by v zámoří něco znamenal. A jinak to se zkrátka těžko odchází, když tady má své filmy 100% pod kontrolou (proto se stal producentem) a tam by se musel podřizovat různým producentským a studijním nárokům.
802915
Podle toho, jak působí z rozhovorů, velmi pochybuju, že by toho litoval. A s tím velikánem máš částečně pravdu, někde říkal, že, kdo ví, jestli by v zámoří něco znamenal. A jinak to se zkrátka těžko odchází, když tady má své filmy 100% pod kontrolou (proto se stal producentem) a tam by se musel podřizovat různým producentským a studijním nárokům.
802908
1 -2
reagovat
Taky si myslím, že ty nabídky Svěrák odmítnul z důvodu, že tady je velikán, svoje má jistý a tam by byl malá rybka ve vodě. Ale beztak určitě, při natáčení třeba Kukyho, občas sedí se sklopenou hlavou a říká si, kde by teďka asi byl, kdyby tehdy kejvnul na toho Willa Huntinga. 
802908
Taky si myslím, že ty nabídky Svěrák odmítnul z důvodu, že tady je velikán, svoje má jistý a tam by byl malá rybka ve vodě. Ale beztak určitě, při natáčení třeba Kukyho, občas sedí se sklopenou hlavou a říká si, kde by teďka asi byl, kdyby tehdy kejvnul na toho Willa Huntinga. 
2 0
reagují: JAGODA
reagovat
reaguje na: The Joker
Hezké přirovnání, ale alespoň zůstal svůj, a to se taky cení. ;)
802899
Hezké přirovnání, ale alespoň zůstal svůj, a to se taky cení. *;)*
802897
1 -2
reagovat
reaguje na: JAGODA
No, na me to teda tezce pusobi jako by tehda Sverak uz mel ten svuj , objektivne asi dost kvalitni, zivot, sve jistoty a ted se objevila nejaka dobra sance, ale nad kterou nema kontrolu, takze to risknout a dat se vsanc? Hrat fotbal za Boleslav a zavola mi Everton, tak asi je neposlu do haje s tim ze nejsou Chelsea tak co jako chteji? Tohle byla prilezitost na kterou realne nedosahne 99.9% reziseru.
802897
No, na me to teda tezce pusobi jako by tehda Sverak uz mel ten svuj , objektivne asi dost kvalitni, zivot, sve jistoty a ted se objevila nejaka dobra sance, ale nad kterou nema kontrolu, takze to risknout a dat se vsanc? Hrat fotbal za Boleslav a zavola mi Everton, tak asi je neposlu do haje s tim ze nejsou Chelsea tak co jako chteji? Tohle byla prilezitost na kterou realne nedosahne 99.9% reziseru.
802895
3 0
reagují: SeldomSeen, JAGODA
reagovat
reaguje na: The Joker
Však jsem psal, že Pravidla moštárny stály za pozornost, tím jsem chtěl vyjádřit, že byly kvalitní. Jinak ostatní filmy jsou na ČSFD sice v červeném, ale ničím mě neohromily (popravdě červená barva na ČSFD pro mě není žádná záruka kvalitního bijáku), Čokoláda je přeslazený kýč a Ostrovní zprávy, kdyby neměly vynikajícího Spaceyho, skončily by v průměru (v modrém). Vždy, když ty filmy někde zahlédnu, jsem vlastně rád, že je nevzal, kromě těch Pravidel moštárny, samozřejmě.
802895
Však jsem psal, že Pravidla moštárny stály za pozornost, tím jsem chtěl vyjádřit, že byly kvalitní. Jinak ostatní filmy jsou na ČSFD sice v červeném, ale ničím mě neohromily (popravdě červená barva na ČSFD pro mě není žádná záruka kvalitního bijáku), Čokoláda je přeslazený kýč a Ostrovní zprávy, kdyby neměly vynikajícího Spaceyho, skončily by v průměru (v modrém). Vždy, když ty filmy někde zahlédnu, jsem vlastně rád, že je nevzal, kromě těch Pravidel moštárny, samozřejmě.
802894
1 -2
reagují: The Joker
reagovat
reaguje na: JAGODA
No, pockej... Pravidla byla oscarovkou, Cokolada ma na csfd 80% a Ostrovni zpravy 73%. Ty jsou navic dle knihy autorky Zkrocene hory, treba by Sverakova kariera vedla prave tam. A to vubec neresim, ze (udajne) odmitnout jistotu tri filmu v Hollywoodu... No, smysl mi to fakt moc nedava.
802894
No, pockej... Pravidla byla oscarovkou, Cokolada ma na csfd 80% a Ostrovni zpravy 73%. Ty jsou navic dle knihy autorky Zkrocene hory, treba by Sverakova kariera vedla prave tam. A to vubec neresim, ze (udajne) odmitnout jistotu tri filmu v Hollywoodu... No, smysl mi to fakt moc nedava.
802882
2 -1
reagují: JAGODA
reagovat
reaguje na: Sublog
„Strniště“ nemělo žádnou slavnou ústřední dvojici jako ve Vratných lahvích, ta ten film celou dobu táhla a dělala atraktivním pro lidi všech generací, hlavně té strašní. Po strništi bos byl jen slepenec povídek, sice krásně natočených, ale s mnoha postavami, které se ukázaly a zase zmizely tak, jak je to v knížce, to zdaleka nemělo takový potenciál jako „Lahve“.
802892
„Strniště“ nemělo žádnou slavnou ústřední dvojici jako ve Vratných lahvích, ta ten film celou dobu táhla a dělala atraktivním pro lidi všech generací, hlavně té strašní. Po strništi bos byl jen slepenec povídek, sice krásně natočených, ale s mnoha postavami, které se ukázaly a zase zmizely tak, jak je to v knížce, to zdaleka nemělo takový potenciál jako „Lahve“.
802887
1 -2
reagovat
reaguje na: The Joker
Ta atraktivnost tu je, jinak by sem roky nejezdil točit Netflix. Jsou filmy, které se odehrávají v ČR a pak ty, které se natáčejí v ČR jen za levnějc. A to produkcím bohatě stačí. Totéž by platilo i o domácích filmech. Lidi už jsou přejedení jižní Francií a Španělsksem. ČR je pro zbytek světa mimo Evropu taky exotická, neokoukaná země. Stačí mít jen dobrý námět na divácký snímek. A ten buď nemáme nebo na něj nikdo nechce dát prachy. Vysněný projekt nemusí být jen nějaký Zátopek, Masaryk nebo Milada.
802888
Ta atraktivnost tu je, jinak by sem roky nejezdil točit Netflix. Jsou filmy, které se odehrávají v ČR a pak ty, které se natáčejí v ČR jen za levnějc. A to produkcím bohatě stačí. Totéž by platilo i o domácích filmech. Lidi už jsou přejedení jižní Francií a Španělsksem. ČR je pro zbytek světa mimo Evropu taky exotická, neokoukaná země. Stačí mít jen dobrý námět na divácký snímek. A ten buď nemáme nebo na něj nikdo nechce dát prachy. Vysněný projekt nemusí být jen nějaký Zátopek, Masaryk nebo Milada.
802876
1 -2
reagovat
reaguje na: JAGODA
Já myslim, že tomu věřili. Když přišlo přes milion lidí i na Vratné láhve. Tohle navíc na papíře působilo dost patriotisticky, svěrákovsky atd. Jenže se u toho podle mě hodně projevila šeptanda. Mezi přáteli mých rodičů a tak, co na takovýhle filmy chodí do kina, si mezi sebou řekli, že tohle byla celkem blbost a pak to další a další lidi od návštěvy odradilo :). 
802887
Já myslim, že tomu věřili. Když přišlo přes milion lidí i na Vratné láhve. Tohle navíc na papíře působilo dost patriotisticky, svěrákovsky atd. Jenže se u toho podle mě hodně projevila šeptanda. Mezi přáteli mých rodičů a tak, co na takovýhle filmy chodí do kina, si mezi sebou řekli, že tohle byla celkem blbost a pak to další a další lidi od návštěvy odradilo :). 
802885
3 0
reagují: JAGODA
reagovat
reaguje na: Sublog
Pochybuju, že někdo věřil, že Po strništi bos atakuje milion diváků, v to nemohl věřit ani on sám, když jak „Strniště“, tak Tři bratry nazývá záložními projekty pro případ, kdyby mu nevyšly adaptace románů, což se taky stalo.
802885
Pochybuju, že někdo věřil, že Po strništi bos atakuje milion diváků, v to nemohl věřit ani on sám, když jak „Strniště“, tak Tři bratry nazývá záložními projekty pro případ, kdyby mu nevyšly adaptace románů, což se taky stalo.
802870
1 -3
reagují: Sublog
reagovat
reaguje na: The Joker
To je asi pravda, ale upřímně ta nabídka od Miramaxu, tam stály za pozornost jen ty Pravidla moštárny, ostatní filmy nebyly ničím zajímavé nebo výjimečné. A taky jsem někde četl, že kdyby tu nabídku vzal, musel by natočit všechny filmy z té nabídky, a to byl taky jeden z důvodů, proč to nakonec nechal být. Vlastně nakonec celý ten balíček filmů natočil Lesse Hallström.
802882
To je asi pravda, ale upřímně ta nabídka od Miramaxu, tam stály za pozornost jen ty Pravidla moštárny, ostatní filmy nebyly ničím zajímavé nebo výjimečné. A taky jsem někde četl, že kdyby tu nabídku vzal, musel by natočit všechny filmy z té nabídky, a to byl taky jeden z důvodů, proč to nakonec nechal být. Vlastně nakonec celý ten balíček filmů natočil Lesse Hallström.
802864
1 -3
reagují: The Joker
reagovat
Tak Hřebejk a Ondříček měli aspoň top hitmakerské období. Julius Ševčík už je asi 15 let považovaný za nadějného top filmaře a reálně od něj snad nikdo soudný ani nechce vidět další film. V podstatě mu stačilo natočit dva artové divno filmy a pak jakoby něco kutit s Nolanem, aby dostal čuchnout k áčkovým filmům a dvakrát katastrofálně selhal. 
802878
Tak Hřebejk a Ondříček měli aspoň top hitmakerské období. Julius Ševčík už je asi 15 let považovaný za nadějného top filmaře a reálně od něj snad nikdo soudný ani nechce vidět další film. V podstatě mu stačilo natočit dva artové divno filmy a pak jakoby něco kutit s Nolanem, aby dostal čuchnout k áčkovým filmům a dvakrát katastrofálně selhal. 
5 -1
reagovat
reaguje na: Cinefil
Ale kolik těch drahých vysněných projektů dopadne skvěle a vede k něčemu dalšímu? I když by se chtěl někdo dostat ven, tak si to umím představit buď na základě nějaké žánrovky , která se chytne na streamech v Evropě, ale tam je zase problém, že to české prostředí není dost atraktivní a přenesitelné jako když natočí něco ve Francii nebo Španělsku. Nebo něčím osobitým, sugestivním, co se může chytit na festivalech a pak se ten dotyčný třeba dostane k něčemu od A24. Ale opravdu to musí být film u kterého si řekneš "tohle mohl natočit jenom on/ona" viz třeba Corpus Christi a mám pocit, že Komanda právě teď dělá na svém debutu v angličtině. Ale takové ty generické biografie, WWII, komunisté... Tam mi jako strop úspěchu fakt připadá pár českých lvů a navštěvnost 250K+ v ČR.
802876
Ale kolik těch drahých vysněných projektů dopadne skvěle a vede k něčemu dalšímu? I když by se chtěl někdo dostat ven, tak si to umím představit buď na základě nějaké žánrovky , která se chytne na streamech v Evropě, ale tam je zase problém, že to české prostředí není dost atraktivní a přenesitelné jako když natočí něco ve Francii nebo Španělsku. Nebo něčím osobitým, sugestivním, co se může chytit na festivalech a pak se ten dotyčný třeba dostane k něčemu od A24. Ale opravdu to musí být film u kterého si řekneš "tohle mohl natočit jenom on/ona" viz třeba Corpus Christi a mám pocit, že Komanda právě teď dělá na svém debutu v angličtině. Ale takové ty generické biografie, WWII, komunisté... Tam mi jako strop úspěchu fakt připadá pár českých lvů a navštěvnost 250K+ v ČR.
802873
2 -1
reagují: Cinefil
reagovat
reaguje na: The Joker
To že jim šlo o prachy se dá pochopit. Holt v cz jim nikdo nedá 50M kč za film, aby nemuseli příjímat melouchy v televizi. Problém je, když jim to začne vyhovovat a podobně jako třeba Willlis se usadí v žumpě, která je nenáročná na výrobu a jsou za ni slušné peníze. Úplně největší problém vidím v cz kinematografii, která si může dovolit max 1 ambiciózní projekt ročně, což znamená šanci jen pro 1 režiséra. A 10 let se na vysněný projekt zadarmo čekat nedá.
802873
To že jim šlo o prachy se dá pochopit. Holt v cz jim nikdo nedá 50M kč za film, aby nemuseli příjímat melouchy v televizi. Problém je, když jim to začne vyhovovat a podobně jako třeba Willlis se usadí v žumpě, která je nenáročná na výrobu a jsou za ni slušné peníze. Úplně největší problém vidím v cz kinematografii, která si může dovolit max 1 ambiciózní projekt ročně, což znamená šanci jen pro 1 režiséra. A 10 let se na vysněný projekt zadarmo čekat nedá.
802865
2 -2
reagují: The Joker
reagovat
reaguje na: Sublog
S Ondříčkem je ale problém, že jestli se Zátopek považuje režisérsky za top projekt, tak máme velký problém.
802872
S Ondříčkem je ale problém, že jestli se Zátopek považuje režisérsky za top projekt, tak máme velký problém.
802870
3 -1
reagovat
Tak u Hřebejka mi přišlo, že to bylo spíš kvůli prachům. V době největší slávy v období Pelíšků až Horem pádem s těmi filmy nějak ani nespěchal, ale taky byl mladej. Od Krásky v nesnázích začal chrlit snad minimálně jeden film každej rok a k tomu vystupování v reklamách a seriály a  všechno to bylo umělecky i komerčně čim dál méně ambiciózní. Myslim, že jsem to i někde četl v rozhovoru s nim, že to bylo kvůli penězům. Ale taky mě ten propad mrzí, třeba Kawasakiho růže se mi opravdu líbila. Ondříčka bych úplně nevyhazoval z A-listu českých režisérů, Zátopek ho na pár let podrží.  Pak je tu Prušinovský, ale přijde mi že nějak si jede svoje (vesničani, zkrachovalci...) a nějak si u něj neumim zatim představit nějakou žánrovku nebo něco s většim měřítkem. No a co se Svěráka týče, myslim, že ten už svoji pověst hitmakera taky trochu ztratil (Po strništi bos měl být další jeho film, co by atakoval hranici milionu diváků a zvládl "jen" půl míče), uvidíme, jak dopadne Betlémské světlo. 
802870
Tak u Hřebejka mi přišlo, že to bylo spíš kvůli prachům. V době největší slávy v období Pelíšků až Horem pádem s těmi filmy nějak ani nespěchal, ale taky byl mladej. Od Krásky v nesnázích začal chrlit snad minimálně jeden film každej rok a k tomu vystupování v reklamách a seriály a  všechno to bylo umělecky i komerčně čim dál méně ambiciózní. Myslim, že jsem to i někde četl v rozhovoru s nim, že to bylo kvůli penězům. Ale taky mě ten propad mrzí, třeba Kawasakiho růže se mi opravdu líbila. Ondříčka bych úplně nevyhazoval z A-listu českých režisérů, Zátopek ho na pár let podrží.  Pak je tu Prušinovský, ale přijde mi že nějak si jede svoje (vesničani, zkrachovalci...) a nějak si u něj neumim zatim představit nějakou žánrovku nebo něco s většim měřítkem. No a co se Svěráka týče, myslim, že ten už svoji pověst hitmakera taky trochu ztratil (Po strništi bos měl být další jeho film, co by atakoval hranici milionu diváků a zvládl "jen" půl míče), uvidíme, jak dopadne Betlémské světlo. 
3 0
reagují: JAGODA, AndyKaufman
reagovat
Nejsem fanousel ceskyho filmu, kazdopadne Reznik, Fehu a pak film Schmitke, to jsou takoví obrušovači hran stojatych hran ceskyho filmu. Pak i ten Domestik (i kdyz teda ten byl pro me artovy klise, ale vsechna cest i za to). Nvotova a Špína je za me treba nekoliknasobne lepsi nez jasne nalajnovany neprekvapivy Šarlatán (vim ze jsem v mensine).

Kazdym rokem ale čekám, že se to už prolomi poradne a prijde par uz opravdu dobrych originalnich zrak vytirajicich filmů za lajnou cesky usedlosti. Koukam na posudky na ceskem fondu, ktere scenare podporili a objevuji se tam i zajimavy veci. 
802868
Nejsem fanousel ceskyho filmu, kazdopadne Reznik, Fehu a pak film Schmitke, to jsou takoví obrušovači hran stojatych hran ceskyho filmu. Pak i ten Domestik (i kdyz teda ten byl pro me artovy klise, ale vsechna cest i za to). Nvotova a Špína je za me treba nekoliknasobne lepsi nez jasne nalajnovany neprekvapivy Šarlatán (vim ze jsem v mensine). Kazdym rokem ale čekám, že se to už prolomi poradne a prijde par uz opravdu dobrych originalnich zrak vytirajicich filmů za lajnou cesky usedlosti. Koukam na posudky na ceskem fondu, ktere scenare podporili a objevuji se tam i zajimavy veci. 
3 -2
reagovat
reaguje na: Disketa1
Hřebejk reálně přešel z No.1 českého hitmakera, režiséra jednoho z asi Top3 nejpopulárnějších českých/československých filmů vůbec a filmu nominovaného na cizojazyčného Oscara k seriálům jako Místo zločinu Plzeň/Ostrava nebo trilogii Zahradnictví. A to během sotva 15ti let, u něho je ten pád naprosto neoddiskutovatelný. A Ondříček více méně to samé, od Samotářů k pořadu o vaření za 12 nebo kolik let. To mi fakt nepřipadá jako nějaký organický kariérní posun.
802865
Hřebejk reálně přešel z No.1 českého hitmakera, režiséra jednoho z asi Top3 nejpopulárnějších českých/československých filmů vůbec a filmu nominovaného na cizojazyčného Oscara k seriálům jako Místo zločinu Plzeň/Ostrava nebo trilogii Zahradnictví. A to během sotva 15ti let, u něho je ten pád naprosto neoddiskutovatelný. A Ondříček více méně to samé, od Samotářů k pořadu o vaření za 12 nebo kolik let. To mi fakt nepřipadá jako nějaký organický kariérní posun.
802840
6 0
reagují: Cinefil
reagovat
reaguje na: JAGODA
Jako že by si o 20 let později nemohl natočit film v ČR? A to ještě není jistota, že by se v US vůbec chytil. Kolik tvůrců z France, UK nebo latinos si po letech v Hollywoodu natočilo filmy doma? Ať měl důvody jakékoliv, tak takové to "já bych udělal tohle a tamto, ale kvůli dětem neudělám" mně nikdy moc nesedělo.
802864
Jako že by si o 20 let později nemohl natočit film v ČR? A to ještě není jistota, že by se v US vůbec chytil. Kolik tvůrců z France, UK nebo latinos si po letech v Hollywoodu natočilo filmy doma? Ať měl důvody jakékoliv, tak takové to "já bych udělal tohle a tamto, ale kvůli dětem neudělám" mně nikdy moc nesedělo.
802847
3 0
reagují: JAGODA
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2021.
Všechna práva vyhrazena.
Hosting zajišťuje: Stable.cz
Kontakty: Technická podpora | Redakce

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se