Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Avatar opět komerčně nejúspěšnějším filmem všech dob!


ikona
Mr. Hlad
avataravengersbox officečínadisneyjames cameronnejúspěšnější film
Čínské publikum přepisuje filmovou historii 

V létě před dvěma lety jsme pečlivě sledovali, jestli se Avengers: Endgame povede překonat rekordní tržby Avatara Jamese Camerona. Nakonec se to podařilo, všichni si vzájemně pogratulovali, zatleskali a jeden druhému složili poklonu a čas šel dál. A pak přišel covid. U Disneyho můžou být hodně rádi, že stihli léto bez lockdownů, karantén a virů, jenomže teď se situace změnila. A právě kvůli covidu. Před pár dny jsme psali o tom, že Avatar se v Číně dočká návratu do kin, protože tamní publikum přeci jen ty hollywoodské blockbustery pořád ještě chce, i když se rádo tváří, že ne. No a dopadlo to tak, jak se čekalo. 

Poslední film Jamese Camerona ztrácel na Avengers něco málo přes sedm milionů, ale letošní čínský release mu vynesl už skoro devět milionů a dotlačil film na celkových 2.798 miliardy dolarů. Takže modrásci z Pandory jsou zase na prvním místě. Teď je otázka, jak na to zareaguje Disney, který by určitě chtěl poslat znovu do Číny Avengers a nejen kvůli tomu, aby se ještě jednou porvali s Avatarem. Superhrdinové si kvůli covidu dali pauzu a určitě by nebylo od věci diváky před Black Widow nebo Eternals namlsat něčím, co se jim už jednou líbilo… V každém případě James Cameron si tenhle víkend asi dá pauzu od práce na avatarovských sequelech a otevře šampaňské. 

© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení


Registrace