Diskuze k článku Pokémon: Detektiv Pikachu: Recenze

příspěvky 1 - 3 Napsat příspěvek
Jsem ve výsledku spokojený. Film mě bavil, má spoustu dobrých a zábavných momentů. Celý svět a jeho vnitřní logika funguje na jedničku. Hlavní hrdinové jsou fajn, a Pikachu má dobrý hlášky. Největší problém je ten, že ten svět není na plno využit, neukážou se jeho možnosti a potenciál, a místy se zbytečně drží při zemi, nebo předvede velkou akční scénu(kterou bychom ve výsledku ani nepotřebovali). Detektivní linka je zábavná, ale čekal jsem od ní trochu více. Chtělo to trochu toho fan servisu, pro diváky, kteří vyrůstali na hrách a seriálu. Věřím, že jestli vznikne druhý díl, tak bude lepší a zábavnější. 6,5-7/10
717839
1 0
Od Hlada slušné hodnotenie. Ale nemyslím si, že človek musí byť fanúšik Pokémonov, aby si to dokázal užiť. Práveže mám pocit, že z tých negatívnejších reakcií je viac od fanúšikov ako od ľudí, čo sa so značkou doteraz nestretli. Film sa snažil byť pre všetkých a treba sa hlavne naladiť na ten jeho detinský humor (je to v prvom rade komédia pre deti) a dokáže si to užiť každý. Ja som Pokémonov naposledy videl pred 20 rokmi v telke, nehral som nikdy žiadnu hru a v kine som sa bavil. :+ 8/10
717824
Od Hlada slušné hodnotenie. Ale nemyslím si, že človek musí byť fanúšik Pokémonov, aby si to dokázal užiť. Práveže mám pocit, že z tých negatívnejších reakcií je viac od fanúšikov ako od ľudí, čo sa so značkou doteraz nestretli. Film sa snažil byť pre všetkých a treba sa hlavne naladiť na ten jeho detinský humor (je to v prvom rade komédia pre deti) a dokáže si to užiť každý. Ja som Pokémonov naposledy videl pred 20 rokmi v telke, nehral som nikdy žiadnu hru a v kine som sa bavil. *:+* 8/10
1 0

7/10

Najedl jsem se krasne pred filmem, takze jsem si film stihl uzit bez popkornu a chipsu.