MZ Live Reportáž: Predátor v Aeru

arnold schwarzeneggermz speciálpredator
Přišel čas vytáhnout bezbolestnou a postřílet pár Sovětů a neviditelných emzáků

Má vůbec smysl představovat Predátora? Nemá, navíc jsme se za ním s Hladem ohlíželi v jednom z prvních MZ Live Speciálů. Teď bylo ale na čase, aby ten Live byl opravdu Live. Po promítání Komanda jsme věděli, že Arnie působí na publikum jako živá voda. A tak mu patřil i další popkulturní milník, kterým jsme se po prázdninách hlasitě přihlásili. Vyprodané kino se dostalo do varu už při prvních tónech Silvestriho soundtracku, a pak už se jen tleskalo a výskalo. První Arnieho doutník, legendární ťuky ťuky, dlouhé pohledy indiána Billyho, trapné fórky Shanea Blacka a samozřejmě nekonečná přehlídka svalů, průstřelů a hlášek. Predátor s věkem zraje a jeho analogová povaha, jen střídmě opepřená spíše optickými než digitálními triky, se může zubu času nepokrytě vysmívat. A pak je tu skvělý vizuál s mnoha McTiernanovými přeostřovačkami, co přidávají na napětí, ale hlavně skvěle vyniknou na stříbrném plátně. Tohle je film stvořený pro kino a davový zážitek.

A to naše publikum jednoznačně potvrdilo, takže poděkování patří hlavně vám, co jste si včas koupili lístky a vytvořili v kotli nezapomenutelnou atmosféru. Některé z vás jsme samozřejmě vyzpovídali a přidali i svou trošku do mlýna ohledně toho, kdy jsme Predátora viděli poprvé a koho jsme tehdy nejvíc milovali. Bylo to vzpomínání plné nostalgie, až skoro pamětníkům ukápne slzička. Fakt věříme, že trochu té nostalgie nám pomůže i za týden, až půjdeme na novinářskou projekci nového Predátora. Snad to Hawkins, míněno Shane Black, nepodělá. Už ve středu se můžete těšit na první dojmy, MZ Live a další tradiční omáčku.

Na popkulturní milníky samozřejmě nezapomínáme. V říjnu ovšem slavíme narozeniny MovieZone, takže to bude trochu jiné. Vzácný střet huličských komedií, filmových parodií a fištrónu Kevina Smithe se schází v Jay and Silent Bob Strike Back (český název s Mlčenlivým Bobem se ve slušné společnosti nepoužívá). Možná to není úplně milník, ale je to ideální párty film na večer s dortem se třinácti svíčkami a bonusovým MZ Live živákem. Kupujte lístky, přijďte s námi slavit a na místě se samozřejmě dozvíte i další nefalšovaný milník, který chystáme o měsíc později. Už teď máme plus mínus nalajnované podzimní i zimní “premiéry”. A bude to velký.