Diskuze k článku Mělčiny: Recenze

příspěvky 1 - 13 Napsat příspěvek
Kedze sa mi zraloky strasne pacia tak som vdacny za kazdy film ktorych je malo a pacilo sa mi to pekne sa to stupnovalo a ked sa hompalala na tej bojke ci co to je tak som jej hodne fandil ked ten zralok na nu utocil je to film ktory si treba pustit v lete teplo, more, plaze a zraloky.:D:D:D
381230
Kedze sa mi zraloky strasne pacia tak som vdacny za kazdy film ktorych je malo a pacilo sa mi to pekne sa to stupnovalo a ked sa hompalala na tej bojke ci co to je tak som jej hodne fandil ked ten zralok na nu utocil je to film ktory si treba pustit v lete teplo, more, plaze a zraloky.*:D**:D**:D*
0 0
U filmu, který se tváří realisticky, mám s nerealitou prostě problém. Srovnávat to s Útokem z hlubin je nesmysl. Ač se tam chovali žraloci dementně, měli to alespoň podchycený proč. Kdyby tady na začátku filmu bylo intro , jak odněkud uplaval geneticky upravený žralok nebo něco v tom smyslu, tak bych se nad tím nepozastavil.
364179
0 0

7/10

Hodně zručně natočený, Blake to odehrála se ctí, nádherná kamera... Já se bavil výborně prakticky celou stopáž.

Řešit u podobnýho filmu nerealističnost opravdu nehodlám. Žralok v Mělčinách neprovádí nic, co by neprováděl už ten v Čelistech, a levelu debility Útoku z hlubin to nedosahuje ani zdaleka. Navíc se to rozhodně nebere vážně, takže podle mě pláčete na špatným hrobě. Jedinej moment, kdy jsem si i já říkal "Tak tohle už fakt ne", bylonahazování kloubu rackovi.:D

Mohlo to bejt ještě drsnější a ještě syrovější, ale ani takhle s tím nemám problém. Zatím asi nejlepší a rozhodně nejlíp šlapající z filmů Collet-Serry, co jsem viděl (Non-Stop, Run All Night).
362200
Hodně zručně natočený, Blake to odehrála se ctí, nádherná kamera... Já se bavil výborně prakticky celou stopáž. Řešit u podobnýho filmu nerealističnost opravdu nehodlám. Žralok v Mělčinách neprovádí nic, co by neprováděl už ten v Čelistech, a levelu debility Útoku z hlubin to nedosahuje ani zdaleka. Navíc se to rozhodně nebere vážně, takže podle mě pláčete na špatným hrobě. Jedinej moment, kdy jsem si i já říkal "Tak tohle už fakt ne", bylo[spoiler]nahazování kloubu rackovi.[/spoiler]*:D* Mohlo to bejt ještě drsnější a ještě syrovější, ale ani takhle s tím nemám problém. Zatím asi nejlepší a rozhodně nejlíp šlapající z filmů Collet-Serry, co jsem viděl (Non-Stop, Run All Night).
7/10
0 0
Málokdy se mi stane, že bych nesouhlasil s recenzí a s Imfovo snad souhlasím vždy. Budu komentovat jeden spoiler níže, což spoiler vůbec není:

Ale občas žralok provede něco, co by podle mě normální žralok neudělal, je na žraločí poměry dost chytrej až vyčůranej, naštěstí to film nekazí

Tak mně to teda film zkazilo úplně. Všechno jsem si užíval až do doby, kdy se žralok právě začal chovat právě takhle.Film na mě působí jakoby chtěl být klasickým reálným příběhem a zvrhne se to ve fantasmagorismus, který by se hodil spíš pro Millu Jovovich s výskoky pět metrů nad moře, se salty na surfu a jízdě na desetimetrovém žralokovi po půlce oceánu.

Nejvíc mi dostal podmořský pohyb hlavní hrdinky na konci filmu, která má mimochodem na mě malý zadek, o kterej by si při nárazu udělal pořádnou modřinu nejeden "žralok". Ale to je na vkusu. Jinak je hezká a sympatická. Pokud jde o ten pohyb pod vodou na konci, tak ten by jí záviděla i Ariel s Flundrem a Sebastianem dohromady. No a záběry, kdy žralok likviduje železo, jak když si člověk kousne do topinky, jsou taky úchvatný, a to včetně grafického zpracování. Takovejch pět záběrů WTF během 15. vteřin. Jinak je žralok docela pěknej.

Kamera a lokace úžasný. Herci v pohodě. Ale za žraloka, nadopovaného NZT (Limitless) a Panoramixovým nápojem, musím dát max. 5/10. V devadesátých letech bych šel výš :) (myslím scénář).

361967
Málokdy se mi stane, že bych nesouhlasil s recenzí a s Imfovo snad souhlasím vždy. Budu komentovat jeden spoiler níže, což spoiler vůbec není: Ale občas žralok provede něco, co by podle mě normální žralok neudělal, je na žraločí poměry dost chytrej až vyčůranej, naštěstí to film nekazí Tak mně to teda film zkazilo úplně. Všechno jsem si užíval až do doby, kdy se žralok právě začal chovat právě takhle.Film na mě působí jakoby chtěl být klasickým reálným příběhem a zvrhne se to ve fantasmagorismus, který by se hodil spíš pro Millu Jovovich s výskoky pět metrů nad moře, se salty na surfu a jízdě na desetimetrovém žralokovi po půlce oceánu. [spoiler]Nejvíc mi dostal podmořský pohyb hlavní hrdinky na konci filmu, která má mimochodem na mě malý zadek, o kterej by si při nárazu udělal pořádnou modřinu nejeden "žralok". Ale to je na vkusu. Jinak je hezká a sympatická. Pokud jde o ten pohyb pod vodou na konci, tak ten by jí záviděla i Ariel s Flundrem a Sebastianem dohromady. No a záběry, kdy žralok likviduje železo, jak když si člověk kousne do topinky, jsou taky úchvatný, a to včetně grafického zpracování. Takovejch pět záběrů WTF během 15. vteřin. Jinak je žralok docela pěknej.[/spoiler] Kamera a lokace úžasný. Herci v pohodě. Ale za žraloka, nadopovaného NZT (Limitless) a Panoramixovým nápojem, musím dát max. 5/10. V devadesátých letech bych šel výš :) (myslím scénář).
0 0
7/10 ale potrebu vidiet to este raz nemam.
Efekty v pohode az na to odflaknutu cgi tvar, ktoru prisili stunt surferke.
361213
7/10 ale potrebu vidiet to este raz nemam. Efekty v pohode az na to odflaknutu cgi tvar, ktoru prisili stunt surferke.
0 0

8/10

Blake Lively byla k nakousnutí.
361208
Blake Lively byla k nakousnutí.
8/10
0 0
Jako reklama na tělo Blake Lively mi to přišlo super (včetně orgazmických výstřiků vodní pěny a podobných podprahovek). Ale zbytečně dlouho se to chystá, aby pak na krasavici vs. čím dál hloupějšího žraločáka zbyla slabá hodina. Bohužel tím, jak se to určitými momenty snaží vyhonit na něco víc, tomu naopak ubírají. Čistokrevné béčko-céčko by potěšilo víc. Těch popcornových momentů je tam na mě hrozně málo, abych chtěl napodruhé vidět víc než trailer. Rozhodně se z toho dalo vymáčknout víc. Ale vydělalo to dost, aby povolali Jessicu Albu do druhýho dílu, no.
360987
0 0
Tak přece jenom bych Swallows viděl radši. Za povedený film se to ani omylem považovat nedá, ale funguje to jako docela povedená reklama na výbornou kameru, krásnou přírodu a nádhernou Blake Lively. Zbytek jako vážně myšlený opravdu ne.... jedna povedená lekačka, jedna scéna, kdy jsem musel odvrátit pohled, jinak jsem se dost natlemil, ne vtipně natlemil, Sharknado natlemil.... až jsem v některých vyhrocených scénách bez zvuku měl chuť v kině vstát na nahlas udělat tůdu.....tůdu.... tůdu....
Bavil jsem se, ne že ne akorát asi uplně 100% ne kvalitama filmu. Zase na druhou stranu co se z tohodle ranku dá po čelistech vymyslet vážně myšleného... 6-7/10
360981
Tak přece jenom bych Swallows viděl radši. Za povedený film se to ani omylem považovat nedá, ale funguje to jako docela povedená reklama na výbornou kameru, krásnou přírodu a nádhernou Blake Lively. Zbytek jako vážně myšlený opravdu ne.... jedna povedená lekačka, jedna scéna, kdy jsem musel odvrátit pohled, jinak jsem se dost natlemil, ne vtipně natlemil, Sharknado natlemil.... až jsem v některých vyhrocených scénách bez zvuku měl chuť v kině vstát na nahlas udělat tůdu.....tůdu.... tůdu.... Bavil jsem se, ne že ne akorát asi uplně 100% ne kvalitama filmu. Zase na druhou stranu co se z tohodle ranku dá po čelistech vymyslet vážně myšleného... 6-7/10
0 0
Za mě palec nahoru, film jsem už viděl a Blake je úúúúúúúúžasná. žralok taky, digitálně je skoro jako živý, žádná maketa či nepovedený triky, vše pracuje super. Ale občas žralok provede něco, co by podle mě normální žralok neudělal, je na žraločí poměry dost chytrej až vyčůranej:D, naštěstí to film nekazí
358430
Za mě palec nahoru, film jsem už viděl a Blake je úúúúúúúúžasná. žralok taky, digitálně je skoro jako živý, žádná maketa či nepovedený triky, vše pracuje super. [spoiler]Ale občas žralok provede něco, co by podle mě normální žralok neudělal, je na žraločí poměry dost chytrej až vyčůranej*:D*, naštěstí to film nekazí[/spoiler]
0 0
Po prvnich pozitivnich ohlasech jsem cekal jen recenzi tady vlastne, takze urcite potesilo. Plus hodne odhlecene zabavna recka, kdo by to byl do Imfa rek :)
358419