Diskuze k článku Ejzenštejn v Guanajuatu: Recenze

příspěvky 1 - 13 Napsat příspěvek
Jsi fakt Marku nepochopil to trollování? Jsem si myslel, že ti dojde, že jsem to o jednu posunul schválně, protože když je časák 25fps, pro kterej, jak víš, jsem krátce psal, tak asi neni moc pravděpodobný, že bych se splet podruhý (ale pro ostatní - je to divná chyba, kterou dělám často to s 21 fps - nevím, proč mám to číslo zafixovaný a někdy si toho nevšimnu - má to nějakej termín, když máš zafixovanou nějakou banální pravopisnou chybu, kterou opakuješ, i když jsi na ni byl milionkrát upozorněn).

Ale pobavil jsi jako vždy.
335820
Jsi fakt Marku nepochopil to trollování? Jsem si myslel, že ti dojde, že jsem to o jednu posunul schválně, protože když je časák 25fps, pro kterej, jak víš, jsem krátce psal, tak asi neni moc pravděpodobný, že bych se splet podruhý (ale pro ostatní - je to divná chyba, kterou dělám často to s 21 fps - nevím, proč mám to číslo zafixovaný a někdy si toho nevšimnu - má to nějakej termín, když máš zafixovanou nějakou banální pravopisnou chybu, kterou opakuješ, i když jsi na ni byl milionkrát upozorněn). Ale pobavil jsi jako vždy.
0 0
Můžeme tu být relativně dlouho, jestli chcete výsměšně vyjmenovávat každého, kdo si po přečtení nějakého vašeho článku dospěl k názoru, že jste náfuka bez kulturního rozhledu, základních znalostí o fungování kinematografie a argumentačních schopností. Jak jste prokázal i dnes, asi i proto raději neargumentujete vůbec a nemělo by mě překvapovat, s jakou bezelstností blba svedete smést se stolu například sto let shakespearovských adaptací. Ale už mlčím, stahuji se do ústraní a budu se vám zejména po této "diskuzi" ve všech ohledech vyhýbat, byť jste na tom zřejmě hůř než onen vámi zmíněný Marek Slovák a je vám to jedno, protože se asi ani nepokoušíte psát zajímavě. PS: Aspoň, že jste na třetí pokus trefil v článku ten počet okének za vteřinu, mělo to smysl.
335817
0 0
:-D :-D Marku?
335810
:-D :-D Marku?
0 0
Jojo, 23/24 fps, teď jste to fakticky opravil. Vy jste, panečku, odborník na svém místě. Napsal jsem odborník? Ach, já bláhový, chtěl jsem říci blábolil bez schopnosti ověřovat si základní data (třeba rychlost projekce 24/25 okének za vteřinu v závislosti na lokálních a technických standardech). A ta obdivuhodná schopnost kritické sebereflexe neomylného vlastního psaní, kdy jste schopen arogantně prosazovat jako záměr i text o určitém filmu, který o určitém filmu neřekne zhola nic. Proč? Asi proto, že vám k tomu zřejmě chybí skutečné znalosti a schopnost kritického uvažování (jímž tu jinak v určité podobě vládnou všichni autoři), a to soudě induktivně dle plytkosti vašich textů obecně, nejen tohoto. Popravdě, ve chvíli, kdy po nevzdělaném, ovšem o to nabubřelejším diletantovi vašeho formátu sahá z nezřejmých důvodů MovieZone i Aktuálně, chápu to především jako příznak palčivého nedostatku nových talentů ve filmové kritice.
335753
0 0
Očividně nechápeš samotnej princip, když tady vytahuješ Spectre a Avengers, na který by logicky recenze vypadala úplně jinak. Když mám daný maximální rozsah, sotva můžu pokrýt vždy všechno a není to ani smysl recenze. A jo, dal jsem místo 23/24 21 fps - chyba se vloudila, můžu to opravit a poděkovat za upozornění, to je tak vše, k čemu se je potřeba vyjádřit.
335629
0 0
Inu, proti vkusu zdejšího publika žádný dišputát, byť by mě zajímalo, co byste řekli na recenzi na Spectre nebo Avengers, v níž byste našli dvě banální věty o samotném filmu a jedna z nich dlouze rozepsala, že se tam prostě hodně střílí. Zbytek by tvořily ničím nepodložené fráze o Mendesovi nebo Whedonovi. Jinak řečeno, mám pro vás špatnou zprávu, že o režisérovi jste se taky ve skutečnosti nic nedověděli a navíc tento má podle pana Svobody filmy překvapivě svižné, točí-li na oněch 21 okének za vteřinu, ehm. (Předpokládaná reakce autora: A to vadí? Proč bych jako měl psát jinak? Ověřovat si data? Vy jste tak úzkoprsý! Poskytovat důkazy? Dneska frčí neopodstatněné dojmy, zejména když můžete dělat, že tomu na rozdíl od čtenářů rozumíte.)
335614
0 0
Přesně tak, dobrá recenze s představením režiséra o kterém jsem v životě neslyšel a někdy do budoucna to můžu napravit lépe stravitelnými filmy a pak jít až k novější tvorbě a tím pádem co jsem tak pochopil i do větších extrému :+
335600
Přesně tak, dobrá recenze s představením režiséra o kterém jsem v životě neslyšel a někdy do budoucna to můžu napravit lépe stravitelnými filmy a pak jít až k novější tvorbě a tím pádem co jsem tak pochopil i do větších extrému *:+*
0 0
Pre mňa veľmi dobrá recenzia s predstavením Greenawaya, keďže ho vôbec nepoznám...
335593
0 0
Jo, věnuju se spíš Greenawayovi, protože mi přijde na užitečný ho tu představit - možná se pletu, ale nemyslím, že je tu notoricky známý. To vadí? Jak píšu - ten film dává beztak smysl až v kontextu jeho tvorby.
335591
0 0
...ze dvou, které se recenzovaného filmu vůbec nějak konkrétně týkají.
335586
0 0
Kdo chce Martina bít, teplýho Sergeje si najde!
335581
0 0
Věnuju se tam tomu v jedný větě, tak asi sorry, že je toho moc, no...
335576
0 0
Výborný film. Greenawayova Ejzenštejna jsem viděl tak trochu náhodou už na Letní filmové škole. Když film skončil, bylo pro mě docela překvapením, že ohlasy byly veskrze pozitivní. Jak správně podotýká Martin v recenzi, není to vůbec dílo pro mainstreamové publikum a vlastně si říkám, že to málokoho osloví i na těch Mezipatrech. Pro mě osobně to byl úžasný divácký zážitek s totálně čarokrásnou kamerou a skvělou atmosférou. Jinak o Ejzenštejnově homosexuální orientaci jsem do té doby skoro vůbec nic netušil (protože se o tom běžně nemluví), takže v jednom momentě jsem byl překvapený, ale ve skutečnosti to není tak horké, jak Martin podle mě zveličuje. Ta homosexualita je v tom filmu spíše jakýmsi doplněním, v žádném případě není středobodem, jak vyznívá z Martinovy recenze. Pokud bychom Greenewayův film označili jako homosexuální, tak by to bylo naprosté zbulvarizování celého díla. Třeba filmoví teoretici si při sledování přijdou na své - Greenaway používá snad všechny možné formy vyprávění a nebojí s divákem experimentovat a přicházet s něčím novým. Třeba takový Marigold by přišel s podnětnější recenzí.

Vlastně - se vší úctou k Martinovi - jsem měl pocit, že jeho recenze se jenom zaměřuje na to nejpikantnější, protože to přece bude hodně čtené. Je to jen laciné brnkání na lidské pudy. Moc se omlouvám, ale tenhle text se vůbec nepovedl.
335561
Výborný film. Greenawayova Ejzenštejna jsem viděl tak trochu náhodou už na Letní filmové škole. Když film skončil, bylo pro mě docela překvapením, že ohlasy byly veskrze pozitivní. Jak správně podotýká Martin v recenzi, není to vůbec dílo pro mainstreamové publikum a vlastně si říkám, že to málokoho osloví i na těch Mezipatrech. Pro mě osobně to byl úžasný divácký zážitek s totálně čarokrásnou kamerou a skvělou atmosférou. Jinak o Ejzenštejnově homosexuální orientaci jsem do té doby skoro vůbec nic netušil (protože se o tom běžně nemluví), takže v jednom momentě jsem byl překvapený, ale ve skutečnosti to není tak horké, jak Martin podle mě zveličuje. Ta homosexualita je v tom filmu spíše jakýmsi doplněním, v žádném případě není středobodem, jak vyznívá z Martinovy recenze. Pokud bychom Greenewayův film označili jako homosexuální, tak by to bylo naprosté zbulvarizování celého díla. Třeba filmoví teoretici si při sledování přijdou na své - Greenaway používá snad všechny možné formy vyprávění a nebojí s divákem experimentovat a přicházet s něčím novým. Třeba takový Marigold by přišel s podnětnější recenzí. Vlastně - se vší úctou k Martinovi - jsem měl pocit, že jeho recenze se jenom zaměřuje na to nejpikantnější, protože to přece bude hodně čtené. Je to jen laciné brnkání na lidské pudy. Moc se omlouvám, ale tenhle text se vůbec nepovedl.
0 0