Diskuze k článku Interstellar: Recenze

mno já musim říct, že mě ten film taky zklamal. Teda takhle. Začátek byl celkem solidní a až do planety s tou vlnou to bylo fajn. Až jsem si říkal, že Nolan konečně natočil po dlouhý době film, kterej se mi bude líbit ( jeho tvorbu moc nemusim a jedinej film kterej jsem viděl víckrát byl první batman ) bohužel po té planetě ( respektivě po těch vzkazech ) přišla druhá půlka filmu, která úplně změnila směr filmu a z docela dobrýho scifi udělala promiňte mi ten výraz ubulenou limonádu, která už nestála za nic moc. Jako vizuelně tobyla pořád paráda, ale ten zbytek prostě nic moc. Pro mě to byla fakt velká škoda páč ten film měl podle mě na mnohem víc. Každopádně s timhle filmem jsem se konečně utvrdil, že Nolan prostě neni muj typ režiséra což je škoda páč nápady na filmy má fakt dobrý.
319871
0 -1

Petty

A teď si představ, že s těmi hodinkami hýbal Cooper a ne baterie ani automat :) Možná proto jí došlo, že s nimi po takové době není něco v pohodě :)

No, mezi námi mně ten film taky přijde hloupý. Ti lidé se nechovají moc jako vědci/astronauti. Takový Matt Damon je tam vyloženě jako pěst na oko, ten "astronaut" co zařve na planetě u černé díry je tam jen aby zařval na planetě u černé díry....jen se podívejte na ten jeho odevzdaný němý výraz po celou dobu co jsou na té planetě :) ....na druhou stranu, všechny tyhle elementy spolu s úžasnou pulsující hudbou vedou ke dvěma nejsilnějším scénám filmu.....otázka je jestli Vám nevadí zbytek té příběhové vaty prokládané hloupoučkými proslovy Anne Hathaway :)

Tak nějak by mi všechny ty chyby nevadily, přeci jen ani u scifi nemusí všechno hrát, když to ale dohromady dělá fungující film.... občas mám nutkání podívat se znovu....po chvíli ale zjistím, že chci vidět jen ty dvě scény :) takže ten film moc nefunguje..
319869
A teď si představ, že s těmi hodinkami hýbal Cooper a ne baterie ani automat :) Možná proto jí došlo, že s nimi po takové době není něco v pohodě *:)* No, mezi námi mně ten film taky přijde hloupý. Ti lidé se nechovají moc jako vědci/astronauti. Takový Matt Damon je tam vyloženě jako pěst na oko, ten "astronaut" co zařve na planetě u černé díry je tam jen aby zařval na planetě u černé díry....jen se podívejte na ten jeho odevzdaný němý výraz po celou dobu co jsou na té planetě *:)* ....na druhou stranu, všechny tyhle elementy spolu s úžasnou pulsující hudbou vedou ke dvěma nejsilnějším scénám filmu.....otázka je jestli Vám nevadí zbytek té příběhové vaty prokládané hloupoučkými proslovy Anne Hathaway *:)* Tak nějak by mi všechny ty chyby nevadily, přeci jen ani u scifi nemusí všechno hrát, když to ale dohromady dělá fungující film.... občas mám nutkání podívat se znovu....po chvíli ale zjistím, že chci vidět jen ty dvě scény *:)* takže ten film moc nefunguje..
Petty
1 -1

Petty

Jsi u špatnýho filmu, pětileté sestřičky píšou líp scénáře k Fast and Furious...
319868
Petty
1 0

Petty

A teď si představ, že těm hodinkám opravdu nikdy nedojde baterka... protože jsou mechanický. :D A že celá ta "teorie" o červí díře postavený zachráněným lidstvem, je dokonalou ukázkou toho, jak Interstellar příkladně pracuje se současnýma vědeckýma poznatkama a teoriema.

Na druhou stranu, uprostřed takhle svým způsobem chytrýho filmu jsou monology na téma "love transcending time and space" úplně napřesdržku a výrazně ovlivňujou výslednej dojem.
319865
A teď si představ, že těm hodinkám opravdu nikdy nedojde baterka... protože jsou mechanický. *:D* A že celá ta "teorie" o červí díře postavený zachráněným lidstvem, je dokonalou ukázkou toho, jak Interstellar příkladně pracuje se současnýma vědeckýma poznatkama a teoriema. Na druhou stranu, uprostřed takhle svým způsobem chytrýho filmu jsou monology na téma "love transcending time and space" úplně napřesdržku a výrazně ovlivňujou výslednej dojem.
Petty
0 0
Kolikrát jsem Vám říkal abyste ty intelektuály nepouštěli na internet...
319859
2 0

Petty

"Na něco takového jsem asi bohužel moc inteligentní a málo přizdisráčská."

Nebo máš možná jen malou představivost ;). Menší než Kip Thorne a jemu podobní. Ano, ve filmu je množství nepřesností, o kterých se vůbec nezmiňuješ, ale to se ve filmech stává. Velká část z nich byla použita záměrně. Mě to výsledný dojem nezkazilo.
319856
[b]"Na něco takového jsem asi bohužel moc inteligentní a málo přizdisráčská."[/b] Nebo máš možná jen malou představivost *;)*. Menší než Kip Thorne a jemu podobní. Ano, ve filmu je množství nepřesností, o kterých se vůbec nezmiňuješ, ale to se ve filmech stává. Velká část z nich byla použita záměrně. Mě to výsledný dojem nezkazilo.
Petty
1 0

Petty

Všetko čo si napísala trklo v hlave aj mne. A aj napriek tomu je to u mňa najlepší film minulého roku
319854
Petty
0 0

To vážně?

Tak jsem se k téhle "perle kinematografie" a "pokladu sci-fi žánru" konečně taky dostala. A po zdejších nadšených komentářích o tom, jak je to to nej, co kdy přišlo do kina a jaký je Nolan genius a jak to v někerých zde "rezonovalo" týdny a každý to musel vidět minimálně čtyřikrát, jsem čekala alespoň slušnou sci-fi s propracovanou zápletkou a vymazlenými charaktery. A dostala jsem... totální paskvil, který by nejspíš uvěřitelněji a konzistentněji napsala i moje pětiletá sestřenka a u kterého jsem musela střídavě bojovat s neskutečnou touhou ho vypnout a nebezpečím, že umřu smíchy nad chováním postav i hypem Nolanových zaslepených fanoušků.
Je mi líto, ale tohle bylo jako fakt myšleno vážně? Doopravdy? A můžu se zeptat co v kinech míchali do popkornu, že z toho bylo tolik lidí tak unešených? To snad muselo být přinejmenším LSD, protože jinak by přeci každému muselo na první kouknutí dojít, jak strašně stupidní a plitkou podívanou, plnou lacinných dojiček emocí, nám Nolanovic klan předkládá. Nebo mám jako fakt brát vážně film, kde ti nejlepší vědci ze Země nedokážou použít mozek? Kde jim nedojde, že v tvrzení, "když najdete nový domov pro lidstvo, zachráníme vaše děti" bude asi háček, jelikož dostat bez dalších pokroků během cca 80ti let do vesmíru miliardy lidí poté, co dostat tam pětičlennou posádku trvalo 10 let, zjevně nebude moc reálné? Mám snad fandit partě diletantů, které vůbec netrkne, že na planetě, ne které uběhne za hodinu sedm let, nejspíš nemá, za cenu tak šílené ztráty drahocenného času, smysl přistávat, když tam naše předešlá pracovnice působí jen něco málo přes hodinu a ví tudíž o tamějších podmínkách kulový? Nebo se po mě chce, abych jásala nad genialitou autorů, kteří do děje bez uzardění prsknou běžné náramkové hodinky, kterým nikdy nedojde baterka a ještě na nich nechají ležet vyústění celé zápletky (a to radši vůbec nebudu rozpitvávat celou tu "teorii" o červí díře postavené zachráněným lidstvem, které už bylo předtím pomocí té samé díy zachráněno, WTF?)?
Sorry, ale takhle fakt ne. Na něco takového jsem asi bohužel moc inteligentní a málo přizdisráčská,(abych lezla do zadku úspěšnému autorovi i jaho fandům a nedovolila si proti nim nic říct), takže za mě tak slabých 6/10ti a možná ani to ne. A lidi, co se tímhle nechali "semlít" by se nad sebou fakt měli zamyslet a pochopit, že chyby a hovadiny v Nolanových filmech fakt nejsou tvůrčím záměrem, ale blbostí a laxností režiséra, stejně jako ve filmech kohokoliv jiného.
236469
Tak jsem se k téhle "perle kinematografie" a "pokladu sci-fi žánru" konečně taky dostala. A po zdejších nadšených komentářích o tom, jak je to to nej, co kdy přišlo do kina a jaký je Nolan genius a jak to v někerých zde "rezonovalo" týdny a každý to musel vidět minimálně čtyřikrát, jsem čekala alespoň slušnou sci-fi s propracovanou zápletkou a vymazlenými charaktery. A dostala jsem... totální paskvil, který by nejspíš uvěřitelněji a konzistentněji napsala i moje pětiletá sestřenka a u kterého jsem musela střídavě bojovat s neskutečnou touhou ho vypnout a nebezpečím, že umřu smíchy nad chováním postav i hypem Nolanových zaslepených fanoušků. Je mi líto, ale tohle bylo jako fakt myšleno vážně? Doopravdy? A můžu se zeptat co v kinech míchali do popkornu, že z toho bylo tolik lidí tak unešených? To snad muselo být přinejmenším LSD, protože jinak by přeci každému muselo na první kouknutí dojít, jak strašně stupidní a plitkou podívanou, plnou lacinných dojiček emocí, nám Nolanovic klan předkládá. Nebo mám jako fakt brát vážně film, kde ti nejlepší vědci ze Země nedokážou použít mozek? Kde jim nedojde, že v tvrzení, "když najdete nový domov pro lidstvo, zachráníme vaše děti" bude asi háček, jelikož dostat bez dalších pokroků během cca 80ti let do vesmíru miliardy lidí poté, co dostat tam pětičlennou posádku trvalo 10 let, zjevně nebude moc reálné? Mám snad fandit partě diletantů, které vůbec netrkne, že na planetě, ne které uběhne za hodinu sedm let, nejspíš nemá, za cenu tak šílené ztráty drahocenného času, smysl přistávat, když tam naše předešlá pracovnice působí jen něco málo přes hodinu a ví tudíž o tamějších podmínkách kulový? Nebo se po mě chce, abych jásala nad genialitou autorů, kteří do děje bez uzardění prsknou běžné náramkové hodinky, kterým nikdy nedojde baterka a ještě na nich nechají ležet vyústění celé zápletky (a to radši vůbec nebudu rozpitvávat celou tu "teorii" o červí díře postavené zachráněným lidstvem, které už bylo předtím pomocí té samé díy zachráněno, WTF?)? Sorry, ale takhle fakt ne. Na něco takového jsem asi bohužel moc inteligentní a málo přizdisráčská,(abych lezla do zadku úspěšnému autorovi i jaho fandům a nedovolila si proti nim nic říct), takže za mě tak slabých 6/10ti a možná ani to ne. A lidi, co se tímhle nechali "semlít" by se nad sebou fakt měli zamyslet a pochopit, že chyby a hovadiny v Nolanových filmech fakt nejsou tvůrčím záměrem, ale blbostí a laxností režiséra, stejně jako ve filmech kohokoliv jiného.
To vážně?
0 -1

Snad se Nolan vzchopí

Dovedu si představit, že v IMAXU je to super, ale do Prahy kvůli tomu nepojedu, zas takovej maniak nejsem. Obecně ale doufám, že se Nolan vzchopí. První lehké zklamání přišlo s posledním Batmanem, nebyl špatný, ale nemám rád zbytečná pokračování. Temný rytíř je možná nejlepší komixový film, který jsem viděl, a další díl bohužel ukázal, že už se tak trochu nastavuje kaše. U posledního Batmana jsem se poprvé u Nolana místy nudil. Teď přišel Interstellar s cílem na mainstreamového diváka-viz závěrečná pointa, láska a tydlety kecy. A je to fajn film, ale dobrých scenáristů je sakra málo. Nolan měl vždy vynikající scénáře, proto patří jeho filmy (Following,Memento, "Trik", Počátek,Temný rytíř) k tomu nejlepšímu, co za posledních x let vzniklo. A teď jakoby neustále obrušuje hrany. Nerad bych, aby se z něho stal další řemeslník. Má navíc.
319208
Snad se Nolan vzchopí
0 0
ještě se mi to rozleželo a fakt musím říct, že z odstupu ten film považuji za nejnašlehanější a nejnavoněnější lejno posledních let.
317636
0 0
Asi nejvíce se v diskuzi ztotožňuji s Durem. Celá linie s Damonem hrozná.
Celkově tedy tak 7/10.
317185
Asi nejvíce se v diskuzi ztotožňuji s Durem. Celá linie s Damonem hrozná. Celkově tedy tak 7/10.
0 -1
Pri prvej projekcii mi to, zrejme ako väčšine, prišlo dostatočne dopovedanéCooper sa dostáva z čiernej diery, stretáva sa so svojou dcérou a potom letí za Brandovou vychovávať druhé ľudstvo. Happy End Pri druhej som začal rozmýšľať či náhodou Cooper nezomrel.
Totiž všetko, čo nasleduje po uzatvorení tesseractu by mohlo byť projekciou Cooperových zážitkov zo života a zidealizovaných predstáv (prebudenie v bielej nemocničnej izbe, baseball, cooper station, stretnutie s dcérou umierajúcou na loži, citujem "posledné okamihy pred smrťou myslíme na svoje deti" alebo "po smrti sme pre ne už iba spomienkou", ďalej popíjanie s TARSOM v nezmenenom rodinnom dome s výhľadom na veľký čierny tunel so svetlom na konci, ktorým napokon odlieta zo stanice á zrazu koniec filmu).
a ona možnosť interpretácie ho pre mňa kopla na pozíciu film roka.
310534
Pri prvej projekcii mi to, zrejme ako väčšine, prišlo dostatočne dopovedané[spoiler]Cooper sa dostáva z čiernej diery, stretáva sa so svojou dcérou a potom letí za Brandovou vychovávať druhé ľudstvo. Happy End[/spoiler] Pri druhej som začal rozmýšľať či náhodou [spoiler]Cooper nezomrel.[/spoiler] [spoiler]Totiž všetko, čo nasleduje po uzatvorení tesseractu by mohlo byť projekciou Cooperových zážitkov zo života a zidealizovaných predstáv (prebudenie v bielej nemocničnej izbe, baseball, cooper station, stretnutie s dcérou umierajúcou na loži, citujem "posledné okamihy pred smrťou myslíme na svoje deti" alebo "po smrti sme pre ne už iba spomienkou", ďalej popíjanie s TARSOM v nezmenenom rodinnom dome s výhľadom na veľký čierny tunel so svetlom na konci, ktorým napokon odlieta zo stanice á zrazu koniec filmu).[/spoiler] a ona možnosť interpretácie ho pre mňa kopla na pozíciu film roka.
0 -1
S tou doslovností je tam trochu problém v tom, že se urputně snaží vysvětlit nesmysl. Ale nebudu psát jiný názor než drtivá většina, protože nejsem hnusnej politováníhodnej hejtr.
310533
0 0
Před třetím Hobitem jsem udělal velkou chybu - šel jsem potřetí na Interstellar. Plytkost pod Horou osudu mě pak málem umořila:)

Paryba - já si zase myslím, že většina scén je strhujících. Je málo autorů, kteří umějí takhle strhnout. Navíc jak píše Spazz, ve finále je doslovnost obrovská - nedokážu si přdstavit reakce mas, pokud by byly nuceny v kině o trošku více přemýšlet:)
310502
Před třetím Hobitem jsem udělal velkou chybu - šel jsem potřetí na Interstellar. Plytkost pod Horou osudu mě pak málem umořila:) Paryba - já si zase myslím, že většina scén je strhujících. Je málo autorů, kteří umějí takhle strhnout. Navíc jak píše Spazz, ve finále je doslovnost obrovská - nedokážu si přdstavit reakce mas, pokud by byly nuceny v kině o trošku více přemýšlet:)
0 0
Já se třeba vsadím, že Nolan to chtěl useknout o pár minut od konce. :-)

Nechci se tu přidávat k hejtu, ten film a hlavně Nolan si to opravdu nezaslouží, ale druhou projekcí jsem se mocně pronudil. :-
310497
Já se třeba vsadím, že Nolan to chtěl useknout o pár minut od konce. :-) Nechci se tu přidávat k hejtu, ten film a hlavně Nolan si to opravdu nezaslouží, ale druhou projekcí jsem se mocně pronudil. *:-*
0 -1
Zrovna treba (prilisna?) doslovnost byla z veci, na kterych se shodla velka spousta lidi, takze by me celkem zajimalo, co tak otevreneho a nevysvetleneho tam kolega rejnok nasel :)
310491
0 0

(=LIFTY=)

310489
(=LIFTY=)
0 -1
"některé scény jsou zbytečně dlouhé, úmorné" smutní lidé, kteří tohle dokážou u takového filmu napsat či vyslovit nahlas.
310488
1 0
Špatně natočené to je. Na kvalitnější rip si budeš muset ještě počkat.
310485
1 0

interstellar

Špatně natočené, děravé. Hraje si na hlubší smysl, který ale sám film není schopen vysvětlit a nechává to otevřené. hodně mě to zklamalo- Některé scény jsou zbytečně dlouhé, úmorné. Téma to mohlo být zajímavé, kdyby ovšem popracovali na scénáři ještě tak rok, dva...
310479
interstellar
0 -1