Já se spíš divím kdo ještě dnes čte recenze.

Althea13

Nevím, jak u jiných recenzí, ale konkrétně u této souhlasím. Téměř nic jsem si z toho neodnesl, absolutně zbytečná recenze.
289292
Althea13
1 0

Hm...

Ach jo, jako bych sem nedávno nepsala, ať tady na tenhle film proboha nikdo nepíše recenzi. A nedají si říct a nedají... :-). Ale no tak! 7/10 je sice fajn, ale co ten zbytek? Kde je v té "recenzi" byť jen jedna jediná užitečná informace, která by z toho recenzi skutečně dělala? Sice je veřejným tajemstvím, že drtivá většina recenzí z posledního cca roku je zde z informačního hlediska totálně pod bode mrazu, ale tohle je už teda fakt extrém :-D. Buď autor ten film vůbec neviděl, nebo by se měl vykašlat na psaní a zkusit to v politice, protože to je jediné odvětví, kde můžete několik odstavců beztrestně plácat absolutně o ničem a nikomu to nebude vadit. U recenze to ale trošku vadí, protože lidi by si třeba rádi přečetli něco o vizuálu, kameře, hercích a hudbě (zrovna u tohohle filmu ABSOLUTNĚ klíčová oblast), ale místo toho se jako dozvíme co? Že to režíroval Jarmusch (tím se asi jako vysvětluje vše zmíněné kromě herců, kteří jedním slovem hrají "skvěle") a není to pro optimisty (což je blbost na entou-vlastní zkušenost)? A co dál? Nic? Uf... Hele, já rovnou říkala, že tenhle film prostě nebude váš šálek čaje, ale dalo se to elgantně obejít tktním mlčením a ne, že ten, kdo si v redakci vytáhl nejkratší sirku, za domácí úkol sesmolí povinné 4 odstavce, které budou vypadat jak "odborné" pojednání zhuleného studenta filozofie o tom, kolik andělů se vejde na špičku jehly (a i v takovém textu by těch použitelných nformací možná bylo víc!).
289288
Hm...
1 0