Diskuze k článku Amazing Spider-Man: Recenze

A skvelý kostým, scéna s nožom a Leeovo cameo film nezachráni.
244228
Plochá storka, ploché charaktery, neskutočne hlúpe scény. Človek musí byť buď decko alebo debil aby tento film ospevoval...*:-* A skvelý kostým, scéna s nožom a Leeovo cameo film nezachráni.
6/10
1 0

Je to fajn

Trailery vyzerali paradne, recenzie vyzerali/vyzeraju horsie. Moj Nazor? Vadilo mi tam par veci. 1. Parker prenasleduje vraha a po polke filmu sa na neho zrazu vykasle. Dobre fajn, beriem, ze ked sa vam v meste zrazu zjavi hrozba v podobe neznamenaho jastera, tak idu sukromne problemy Spider-Mana bokom. Chvala bohu to zachranil koniec ked sa pozeral na fotky a nacrt toho zlodeja. Snad ho v tej 2 teda najde. 2. Trocha mi vadila ta premena na Spideyho. Cakal som mozno trocha nieco dramatickejsie ale v pohode, pretoze nasledna akcia humoru bola super aj ked miestami trocha prehnana. Dalej ma prekvapila reakcia Gwen pri zisteni kto je Spidey, ale najviac mi samozrejme vadila tvar/hlava Connorsa. Ale co uz. Keby som zabudol na prvu trilogiu, resp. to aspon porovnal s 1, tak horsie to asi nebolo a v podstate to bol prijemny restart. Vela akcie sa samozrejme do 1 nezmestilo, tak snad jej v 2 bude o dost viac. Lovestory okolo Petra a Gwen bola super, vtipkovanie Spideyho tiez, takze verim, ze sa to v 2 nedodrbe a latka sa este zdvihne. Ako 100% by som to asi nehodnotil ale takych 75% by som tomu asi dal. Spideyho mam rad uz od mala, takze ma nikdy neomrzi a tento film si pozriem rad aj dalsich XY krat. Suma sumarum som ale spokojny.
237221
Je to fajn
1 0

8/10

Nečekal jsem,že mě to bude až tak bavit.Na Avengers t ztrácí v rozmachu, Temný rytíř Spideyho smete v osudovosti,ale tohle je ideální komiksovka na léto.Za mě lepší Raimiho.
237072
8/10
1 0
Pod Purgera se podepisuju až na pár vyjímek naprostý souhlas a v sobotu jdu podruhý :)
237047
[link="http://www.youtube.com/watch?v=mRMuklqRfy4"]Pod Purgera se podepisuju[/link] až na pár vyjímek naprostý souhlas a v sobotu jdu podruhý :)
1 0
Někteří tady o nějakym Webbovy mluví jakoby ho znaly od školky a měl na kontě 10 legendárních filmů, přitom ten člověk natočil jeden, byt dobrý, tak nijak extra zajímavý film ... vzpamatujte se.
236966
1 0
Kromě všech plot holes mě na TASM snad nejvíc štve ta "umělost". Green-screen kam se podíváš, NYC absolutně nevyužitej a celkově je ten film vyzuálně strašně nezajímavej. A zrovna v tomhle jsem Webbovi neskutečně věřil... :-
236965
Kromě všech plot holes mě na TASM snad nejvíc štve ta "umělost". Green-screen kam se podíváš, NYC absolutně nevyužitej a celkově je ten film vyzuálně strašně nezajímavej. A zrovna v tomhle jsem Webbovi neskutečně věřil... *:-*
1 0
Z těch reakcí jde vidět, že někdo má nakoukáno a očekává zkrátka víc a někomu stačí ke štěstí málo :)

236956
Z těch reakcí jde vidět, že někdo má nakoukáno a očekává zkrátka víc a někomu stačí ke štěstí málo *:)*
1 0
Jako sorry ale to že je to barevný snad není nic zlého ne?? To, že jsme všichni urvaný z temného rytíři, který je takový temnější. To že je spiderman barevnější ještě neznamená, že je to přece špatně ne?
236954
1 0

jako lentilky

no jo, detem se to libi... pac je to barevny! :D
236953
no jo, detem se to libi... pac je to barevny! *:D*
jako lentilky
1 0
jeklik: Naprosty souhlas. Az k finale bylo vsechno super, ale pak jeden takovy pan uchopil vysilacku a zacal budovat realny socia... ehm americky sen a bylo to v loji. Behem 2 minut u me spadlo hodnoceni filmu z 9* na jen tak tak 7* a uz tam zustalo.

Podle me paradni predstaveni Spider-mana a kupodivu me zaujal vyrazne vic, nez ostatni komiksovky v posledni dobe vcetne Avengers nebo Cap. Ameriky (Je dobre mit Huga Weaving - dejte mu postavu a on vam utahne jinak zcela prumernej film). Rikam to kvuli tomu, ze budovatelska vsuvka pred finale me mozna podrazdila vic nez vetsinu ostatnich. Proste me to nastvalo, kdyz jsem si 5 minut pred tim rikal: Hmmm, takze mame Nollana, dlouho nic, pak tohle a pak zase dlouho nic ... teda jestli bude dobry finale. No a pak se to stalo. Jerabnik uchopil vysilacku a byl konec nadeji. Malem jsem se zacal hystericky smat na cely kino, protoze mi proslo hlavou: Zlatej Mjr. Zeman, tam to aspon davkovali s citem a rozumem.

Za me film 8+*, gradace a finale kvuli zminenemu za 4*, celkem 7* a vidina potencialu u pokracovani.
236952
jeklik: Naprosty souhlas. Az k finale bylo vsechno super, ale pak jeden takovy pan uchopil vysilacku a zacal budovat realny socia... ehm americky sen a bylo to v loji. Behem 2 minut u me spadlo hodnoceni filmu z 9* na jen tak tak 7* a uz tam zustalo. [spoiler] Podle me paradni predstaveni Spider-mana a kupodivu me zaujal vyrazne vic, nez ostatni komiksovky v posledni dobe vcetne Avengers nebo Cap. Ameriky (Je dobre mit Huga Weaving - dejte mu postavu a on vam utahne jinak zcela prumernej film). Rikam to kvuli tomu, ze budovatelska vsuvka pred finale me mozna podrazdila vic nez vetsinu ostatnich. Proste me to nastvalo, kdyz jsem si 5 minut pred tim rikal: Hmmm, takze mame Nollana, dlouho nic, pak tohle a pak zase dlouho nic ... teda jestli bude dobry finale. No a pak se to stalo. Jerabnik uchopil vysilacku a byl konec nadeji. Malem jsem se zacal hystericky smat na cely kino, protoze mi proslo hlavou: Zlatej Mjr. Zeman, tam to aspon davkovali s citem a rozumem. [/spoiler] Za me film 8+*, gradace a finale kvuli zminenemu za 4*, celkem 7* a vidina potencialu u pokracovani.
1 0
Já jsem právě dorazil z projekce a mám z toho dobrý pocit. Film byl pro mě mnohem lepší než trilogie od Raimiho (už jen kvůli hereckému obsazení), ale tomu konci se nedá říkat jinak než Americká sračka... Za mě slabších 8*
236935
1 0

8,5*

Já asi fakt viděl něco jinýho... půjdu zkrátka proti vlně a napálím tomu to, co jsem napálil. Pro mě to je nejlepší Spider-man vůbec. Konečně je to Spidey jak z komiksu, kterej tak vypadá, chová se a pohybuje. Pořád samé hlášky a vtípky, spoustu narážek a odkazů, výborné herecké duo, které mě dokázalo opravdu pohltit jedna dvě a navíc - Emma byla neskutečně sexy! Výbornej origin, kdy se schopnosti postupně objevovali a zkoumali. Ovšem, samotný pavouk a jeho cesta k Peterovi v té laborce byla dost nepravděpodobná. Jinak ovšem zdařilé a povedené. Mělo to výbornou kinetiku akčních scén - pohyby skutečně pavoučí a Lizard nakonec nebyl až takové zlo, jak jsem si myslel. Hudba perfektní, zmiňované stožáry super a využití Spider-mana parádní. Druhá smrt sice slabší a nedojímavá, ovšem ta první dokázala rozplakat i mou přítelkyni, která trilogii moc nemusí a celkově mi povídala, že tohle ji přišlo naprosto super, že ji Spidey nikdy tak nebavil...
Zkrátka, sem s dvojkou! Fakt jsem měl z toho ten zralej geekovskej pocit jako u Avengers :)
236922
Já asi fakt viděl něco jinýho... půjdu zkrátka proti vlně a napálím tomu to, co jsem napálil. Pro mě to je nejlepší Spider-man vůbec. Konečně je to Spidey jak z komiksu, kterej tak vypadá, chová se a pohybuje. Pořád samé hlášky a vtípky, spoustu narážek a odkazů, výborné herecké duo, které mě dokázalo opravdu pohltit jedna dvě a navíc - Emma byla neskutečně sexy! Výbornej origin, kdy se schopnosti postupně objevovali a zkoumali. Ovšem, samotný pavouk a jeho cesta k Peterovi v té laborce byla dost nepravděpodobná. Jinak ovšem zdařilé a povedené. Mělo to výbornou kinetiku akčních scén - pohyby skutečně pavoučí a Lizard nakonec nebyl až takové zlo, jak jsem si myslel. Hudba perfektní, zmiňované stožáry super a využití Spider-mana parádní. Druhá smrt sice slabší a nedojímavá, ovšem ta první dokázala rozplakat i mou přítelkyni, která trilogii moc nemusí a celkově mi povídala, že tohle ji přišlo naprosto super, že ji Spidey nikdy tak nebavil... Zkrátka, sem s dvojkou! Fakt jsem měl z toho ten zralej geekovskej pocit jako u Avengers :)
8,5*
1 0
V podstatě jediné plus vidím v některých Spider-manových hláškách a Stan Lee se objevil v doteď asi jeho nejlepším cameu ale bohužel ani tu romanci jsem si nemohl užít když měla tak chabé základy.
236920
1 0

4/10

Tak tohle mě bohužel hodně zabolelo. Nejenže jsem musel okusit dabingové peklo (vlastní chybou ještě navíc) ale hlavní příčinou zklamání bude nejspíš Marc Webb. Popřípadě hlavouni ze Sony. :-

Nejvíce mě zaráží ta celková chaotičnost, nelogicky se vyvýjející příběh, nesmyslné budování vztahů a celkově postavy samotné. Copak herci, v originále minimálně museli znít dobře ale ty postavy, které ztvárňovali byly k pláči. V podstatě všichni lidé, kteří v tomhle filmu zemřeli, zemřeli kvůli Spider-manovi. Kterému to je víceméně fuk. A aby toho nebylo málo, na konci ani nedokáže dodržet své slovo! A co Peterovi rodiče? Nic, radši to necháme nakouslé, vždyť proč bychom se toho měli držet. Vrah strýčka Bena? Půlku filmu ho budem pronásledovat a pak se na něj vykašlem. Maska? Skrytá identita? K čemu? Vždyť po mně jde jen celá New Yorská policie. :-

Jeden fail za druhým a to radši ani nebudu nakousávat nepřehlednou akci a nepovedeného lizarda. Dokonce jsem si musel v odabingované verzi protrpět nějakou jeho poetickou prupovídku, wtf? To nikdo Ifansovi neřekl, že už Anonymouse dotočil a teď z něj má být šílená ještěrka? Jé no to mě naštvalo.. další díl rozhodně nesvěřovat režisérovi, kterému zjevně sedí filmy s romantickými a civilními polohami ale nezvládá akci a už vůbec ne ukočírovat velký blockbusterový comics se známým studiem v zádech.

Další šanci tomu dám až jedině s director's cutem a v originále, do té doby Raimi jednoznačně ustál
236919
Tak tohle mě bohužel hodně zabolelo. Nejenže jsem musel okusit dabingové peklo (vlastní chybou ještě navíc) ale hlavní příčinou zklamání bude nejspíš Marc Webb. Popřípadě hlavouni ze Sony. *:-* Nejvíce mě zaráží ta celková chaotičnost, nelogicky se vyvýjející příběh, nesmyslné budování vztahů a celkově postavy samotné. Copak herci, v originále minimálně museli znít dobře ale ty postavy, které ztvárňovali byly k pláči. V podstatě všichni lidé, kteří v tomhle filmu zemřeli, zemřeli kvůli Spider-manovi. Kterému to je víceméně fuk. A aby toho nebylo málo, na konci ani nedokáže dodržet své slovo! A co Peterovi rodiče? Nic, radši to necháme nakouslé, vždyť proč bychom se toho měli držet. Vrah strýčka Bena? Půlku filmu ho budem pronásledovat a pak se na něj vykašlem. Maska? Skrytá identita? K čemu? Vždyť po mně jde jen celá New Yorská policie. *:-* Jeden fail za druhým a to radši ani nebudu nakousávat nepřehlednou akci a nepovedeného lizarda. Dokonce jsem si musel v odabingované verzi protrpět nějakou jeho poetickou prupovídku, wtf? To nikdo Ifansovi neřekl, že už Anonymouse dotočil a teď z něj má být šílená ještěrka? Jé no to mě naštvalo.. další díl rozhodně nesvěřovat režisérovi, kterému zjevně sedí filmy s romantickými a civilními polohami ale nezvládá akci a už vůbec ne ukočírovat velký blockbusterový comics se známým studiem v zádech. Další šanci tomu dám až jedině s director's cutem a v originále, do té doby Raimi jednoznačně ustál
4/10
1 0

5/10

Rozhodne veľmi, veľmi priemerné a áno, nakoniec sa dostavil aj ten pocit zbytočnosti. Práve po zhliadnutí Amazing Spider-Mana som si naplno uvedomil, ako fantasticky fungoval Raimiho prvý diel. Bol to film, v ktorom hrdinov "vzostup" z neznámeho čudáka v kostýme na hrdinu, v ktorého veria státisíce, dával zmysel a pôsobil prirodzene. O Webbovom počine to povedať nemôžem. Garfield je ako Parker v civile veľmi fajn, ale akonáhle si oblečie kostým a začne trúsiť hlášky, stane sa z neho neveľmi sympatický kokotko, ktorý v kratučkej montáži akurát pochytá pár zlodejíčkov a už je z neho symbol dobra a spravodlivosti, ku ktorému v hodine dvanástej vzhliadajú všetci obyvatelia New Yorku. Tento "build-up" je absolútne nedostatočný, nedá sa mu veriť a nefunguje kvôli nemu vôbec žiadna osudovosť. Čo nám teda zostalo? Fajn scény u tety a strýka (Martin Sheen je až prekvapivo oduševnelý), krásna Emma Stone, pár minút rutinnej akcie (dvojsekundové "first person" zábery ešte originalitu nerobia) a výborná Hornerova hudba, ktorá ako jediná do tohto jalového príbehu vnáša trochu toho epična (a ani raz v nej nezaznie tradičný Jamesov "motív nebezpečenstva", za čo má u mňa plus). Celkovo vzaté vo mne napokon zostal dojem, že Spidey nemal byť reštartovaný ešte minimálne 5 rokov, a ak áno, tak to mal byť reštart naozaj zásadný. Rozhodne to nemal byť iba mierne pozmenený Raimi. Každopádne však ostáva nádej. Nádej, že keď už sme si ten origin absolvovali druhýkrát, tak v sequeli sa konečne dočkáme niečoho naozaj nového a sviežeho. Len si nie som istý, či by to malo byť opäť pod taktovkou Marca Webba.
236910
5/10
1 0
Třeba mně se hrozně líbilo, jak byla natočená akce. Ty bojový scény a choreografie měly šťávu. Plus když připočítám netradiční momenty jako byla scéna v knihovně s dědou, tak to prostě neskutečně bavilo. Přerod z Parkera na Spidermana byl taky mnohem lepší, než v Raimiho jedničce, kde se ta stalo za 5 minut, kdežto tady to bylo postupně přes půl filmu. A Lizard nakonec taky vypadal celkem slušně, i když ta postava hloubku vážně neměla. Z herců mi tam akorát neseděla Emma, které jsem vůbec nevěřil středoškolačku. Ale to bylo spíš tím, jak byla postava napsána. Na sedmnáctku prostě moc suverénní. Jinak super. Dost jsem si ten film užil.
236889
1 0
Odvážil jsem se jít podruhé a romance pořád super. Ale to je tak všechno, protože poslední spidermanská třetina je čím dál tím útrpnější.

TG: Podle těch všech prohlášení mám stejně pocit, že se Webb na dvojku nevrátí.
236883
Odvážil jsem se jít podruhé a romance pořád super. Ale to je tak všechno, protože poslední spidermanská třetina je čím dál tím útrpnější. TG: Podle těch všech prohlášení mám stejně pocit, že se Webb na dvojku nevrátí.
1 0
No, překvapilo mě to...
(Bez větších spoilerů, pokud ste viděli trailery, v klidu čtěte dál)

Viděl sem 2D s titulkama. V relativně plném sále 89% zoufalých rozzlobených mužů, 10 procent v budoucnu příslíbem návštevy "Sexvemeste zenskeho kind" filmu nalákaných slečen. A já

Před filmem se nečetl jedinou recenzi. Pouze a jen první dojmy Karla a Hlada.
A už dobře 10 minut zírám do monitoru a přemýšlím jak začít. Možná vás překvapím, ale ten film mám prostě rád. Nemůžu si pomoct. I přes to ohromný množství failů, kterýma se ten film jenom hemží.

Web měl natočit raději film Amazing Garfield-Man. Pro mě je Garfield lepší Tobyho. Je to prostě borec. Dokázal utáhnout film s nefunkčním scénařem odrežírovanej člověkem co zoufale nezvládá akci (jakákoliv kinetika v prdeli). Já mu ty jeho psí pohledy žral. Až sem se musel o své heterosexualitě každou chvíli ujišťovat pohledem na vedle sedícího popcorn chroustajícího tlustoprda. Jeho milostné tokání s Amazing Spider-girlfriend Emmou mě bavilo a "těšilo". Tihle dva na sebe vyloženě čekali, protože jejich chemie je výýýýýýborná. Skoro sem si až říkal, že kdybych je sledoval v nějaký romanci ze střední školy bez jakýhokoliv komiksovýho přesahu, tak vytahuju absolutní hodnocení.

Jenomže on to je pořád ten Spiderman. A v okamžiku kdy kocour Garfield nasadí masku, film jde do kytek. O Spidermana se nebojíte. Nezajímá vás na kam vystřelí ze svého zařízení pavučinu, protože je vám jasný, že to Webb v následující vteřině pohnojí. Vidět to ve 3D, trpím snad ještě víc.

Jednotlivý zmrveniny vypisovat nebudu. Jenom zmíním mýho oblíbenýho Learyho. Ten člověk má hmatatelný charisma, ale scénař ho vyloženě zabíjí. Stejně jako Sheena, kterej mě prvních pár minut přišel jako lepší Uncle-bens... Než ho scénář potopil.

Takže proč vlastně mám tenhle nepovedej film rád? Protože nám představil romanci Garfielda a Emmy. Tyhle 2 sou výborný, ten film vytahujou z největších sraček, a nevěřím tomu že to teď napíšu, ale kvůli nim bych opravdu obětoval ty prachy za vstupenku na dvojku. I v režii Webba, kterej na tom nemá nejmenší zásluhu. Absolutorium pro ty dva.

Asi můj nejoblíbenější film, kterýmu objektivně dávám 5/10. Nemůžu jinak. Nemůžu dát víc filmu, kterej tak neuvěřitelně pokadí finále. Aby následně musela zaúřadovat Emma Stone a jedním úsměvem mi připomenout, proč bych vlastně měl platit za další díl.

Ne, takhle sem to opravdu nečekal. Asi stárnu. Nebo jen blbnu.
236871
No, překvapilo mě to... (Bez větších spoilerů, pokud ste viděli trailery, v klidu čtěte dál) Viděl sem 2D s titulkama. V relativně plném sále 89% zoufalých rozzlobených mužů, 10 procent v budoucnu příslíbem návštevy "Sexvemeste zenskeho kind" filmu nalákaných slečen. A já Před filmem se nečetl jedinou recenzi. Pouze a jen první dojmy Karla a Hlada. A už dobře 10 minut zírám do monitoru a přemýšlím jak začít. Možná vás překvapím, ale ten film mám prostě rád. Nemůžu si pomoct. I přes to ohromný množství failů, kterýma se ten film jenom hemží. Web měl natočit raději film Amazing Garfield-Man. Pro mě je Garfield lepší Tobyho. Je to prostě borec. Dokázal utáhnout film s nefunkčním scénařem odrežírovanej člověkem co zoufale nezvládá akci (jakákoliv kinetika v prdeli). Já mu ty jeho psí pohledy žral. Až sem se musel o své heterosexualitě každou chvíli ujišťovat pohledem na vedle sedícího popcorn chroustajícího tlustoprda. Jeho milostné tokání s Amazing Spider-girlfriend Emmou mě bavilo a "těšilo". Tihle dva na sebe vyloženě čekali, protože jejich chemie je výýýýýýborná. Skoro sem si až říkal, že kdybych je sledoval v nějaký romanci ze střední školy bez jakýhokoliv komiksovýho přesahu, tak vytahuju absolutní hodnocení. Jenomže on to je pořád ten Spiderman. A v okamžiku kdy kocour Garfield nasadí masku, film jde do kytek. O Spidermana se nebojíte. Nezajímá vás na kam vystřelí ze svého zařízení pavučinu, protože je vám jasný, že to Webb v následující vteřině pohnojí. Vidět to ve 3D, trpím snad ještě víc. Jednotlivý zmrveniny vypisovat nebudu. Jenom zmíním mýho oblíbenýho Learyho. Ten člověk má hmatatelný charisma, ale scénař ho vyloženě zabíjí. Stejně jako Sheena, kterej mě prvních pár minut přišel jako lepší Uncle-bens... Než ho scénář potopil. Takže proč vlastně mám tenhle nepovedej film rád? Protože nám představil romanci Garfielda a Emmy. Tyhle 2 sou výborný, ten film vytahujou z největších sraček, a nevěřím tomu že to teď napíšu, ale kvůli nim bych opravdu obětoval ty prachy za vstupenku na dvojku. I v režii Webba, kterej na tom nemá nejmenší zásluhu. Absolutorium pro ty dva. Asi můj nejoblíbenější film, kterýmu objektivně dávám 5/10. Nemůžu jinak. Nemůžu dát víc filmu, kterej tak neuvěřitelně pokadí finále. Aby následně musela zaúřadovat Emma Stone a jedním úsměvem mi připomenout, proč bych vlastně měl platit za další díl. Ne, takhle sem to opravdu nečekal. Asi stárnu. Nebo jen blbnu.
1 0

NO me gusta..

NO me gusta..
Pro fandy Spider-mana jako jsem já to byla nechutná rána pod pás. Remake pro mě nebyl ničím jiným něž nesnesitelně bolestivým zklamáním. 1/3 filmu mi na tom něco nesedělo, 2/3 jsem doufal že si dělají prdel a na konci promítání oznámí, že se jednalo o parodii. Na konci jsem se jen těžce vzpamatovával z deprese a kómatu, které mi tento film způsobil...
Důvody?
1. Andrew Garfield se absolutně nehodí na pozici dobráka a chudáka, který je terčem posměchu (naopak by se hodil na pozici "agresora" - v tomto případě Flash)
2. Otřesné herecké výkony a přehrávání, nevěřil jsem jediný úsměv a ani jedinou slzu, které ve filmu padla... Jediný herec, kterému bych to odpustil byl Rhys Ifans (Lizzard), u kterého se to dalo skousnout.
3. V příběhu se skákalo mílovými skoky ze scény na scénu a ty, které byly důležité pro zrození Spider-mana byly kvalitně odrbané.
PS: nepochopil jsem, jak se z Flashe a Petera na konci stali kamarádíčci a popravdě mě to ani nezajímá.
Nechci znít přehnaně a tak řeknu, že kdyby bylo jiné herecké obsazení, vyzvedli by se důležité scény pro charakter a příběh zrození Spider-mana a hlavní roli by dostal kdokoliv jiný něž Andrew Garfield mohlo to dopadnout mnohem, mnohem lépe.

Abych to shrnul...doufám, že už se něco takového nebude opakovat..
207680
NO me gusta.. Pro fandy Spider-mana jako jsem já to byla nechutná rána pod pás. Remake pro mě nebyl ničím jiným něž nesnesitelně bolestivým zklamáním. 1/3 filmu mi na tom něco nesedělo, 2/3 jsem doufal že si dělají prdel a na konci promítání oznámí, že se jednalo o parodii. Na konci jsem se jen těžce vzpamatovával z deprese a kómatu, které mi tento film způsobil... Důvody? 1. Andrew Garfield se absolutně nehodí na pozici dobráka a chudáka, který je terčem posměchu (naopak by se hodil na pozici "agresora" - v tomto případě Flash) 2. Otřesné herecké výkony a přehrávání, nevěřil jsem jediný úsměv a ani jedinou slzu, které ve filmu padla... Jediný herec, kterému bych to odpustil byl Rhys Ifans (Lizzard), u kterého se to dalo skousnout. 3. V příběhu se skákalo mílovými skoky ze scény na scénu a ty, které byly důležité pro zrození Spider-mana byly kvalitně odrbané. [spoiler] PS: nepochopil jsem, jak se z Flashe a Petera na konci stali kamarádíčci a popravdě mě to ani nezajímá.[/spoiler] Nechci znít přehnaně a tak řeknu, že kdyby bylo jiné herecké obsazení, vyzvedli by se důležité scény pro charakter a příběh zrození Spider-mana a hlavní roli by dostal kdokoliv jiný něž Andrew Garfield mohlo to dopadnout mnohem, mnohem lépe. Abych to shrnul...doufám, že už se něco takového nebude opakovat..
NO me gusta..
1 0