Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Jak 3D zabilo druhého Green Horneta


ikona
st39.6
green hornetmichel gondryseth rogen
Studia filmy převádějí do 3D s vidinou vyššího zisku, v případě Green Horneta se ale 3D zasloužilo o zrušení sequelu. 

Michel Gondry a comicsová adaptace. To spojení znělo hodně zvláštně, když tedy šel Green Hornet na začátku minulého roku do kin, doprovázely ho samé pochyby. Podle testovacích projekcí to s ním nevypadalo moc dobře, nespokojení diváci logicky vedli k nespokojenosti studia, začalo se šoupat s datem premiéry, a aby si Sony Pictures přivydělalo o nějaký ten dolárek navíc, došlo ke zbytečné 3D konverzi. Dobré výsledky nikdo nečekal.

Jenže Zelený sršeň v kinech zaúřadoval a celosvětově si vydělal přes dvě stě milionů, což byl na počáteční obavy velice dobrý výkon. O sequelu se mluvilo už při natáčení jedničky, takže se nová fanouškovská základna, která kolem filmu se Sethem Rogenem vznikla, začala na další dobrodružství Britta Reida a jeho věrného kung-fu služebníka Kata těšit prakticky hned po premiéře. Jenže druhý Green Hornet nebude. Ne snad, že by film vydělal malé peníze, několik zásadních chyb v produkci se ale zasloužilo o to, že ani relativně dobré výsledky v kinech nestačily k tomu, aby se u soňáků Green Hornet vyplatil.

Potvrdil to samotný producent Neal Moritz, který tvrdí, že film udělali za příliš velké peníze. První chybou bylo to, že se natáčelo v L.A., což samo o sobě není dvakrát levná legrace. Kdyby se produkce rozhodla přesunout do státu nebo města, kde by se jí vrátily daně, možná by se teď mluvilo o potvrzeném pokračování. Definitivním hřebíčkem do rakve sequelu však byla až stereokonverze.

Studio se Green Horneta rozhodlo konvertovat do 3D na poslední chvíli. Pravda, odrazilo se to na kvalitě, to by však nebyl zas takový problém jako fakt, že ona konverze stála nepříjemných $10 milionů, tedy nějakou desetinu rozpočtu.

Moritz tvrdí, že se právě 3D zasloužilo o to, že Green Hornet za svým názvem dvojku nikdy neuvidí. Je to smutný paradox, studia totiž filmy většinou do 3D konvertují s vidinou větších zisků. Lidé už si ale zvykli na to, že je 3D a je 3D. Nejsou hloupí, jestli byl film ve 3D točen nativně, si dokáží zjistit, případně jim přátelé (nebo recenzenti) před návštěvou kina řeknou, za co to stereo stojí. A asi všichni víte, za co stálo u Horneta. Za nic. Vlastně za cenu druhého dílu.

---

Vytáhni v hospodě: Na rok 2012 připadne 29 zatím potvrzených filmů točených v nativním 3D, ve "falešném" 3D to je pouhých devět dosud potvrzených blockbusterů (z nichž jsou dva obnovené premiéry starších filmů).

© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení


Registrace