Diskuze k článku Mission: Impossible - Ghost Protocol: Recenze

Ten upravený hudobný motív je otrasný. Úvodné titulky WTF?! Ale bavil som sa viac než dobre. Len škoda, že to najlepšie z akcie sa odohráva v polovici filmu (Burj Khalifa). Finále je potom už len slabý odvar, ktorý vyšumí doprázdna. A hlavne si nedokážem predstaviť, že by túto sériu mala prevziať Rennerova postava. Ten mi tam počas celého filmu vôbec nesedel.
229166
0 0
Dneska jsem to viděla podruhé (poprvé v IMAXU minulý týden), a pro mě tedy asi nejlepší díl. Trojka imo na druhé shlédnutí už trochu ztrácí (když na začátku vím, o co jde), ale tady pro mě osobně fungovala jedna věc - tým. Poprvé jsem měla pocit (jedničku nevyjímaje), že tým kolem Hunta má smysl a nejsou jen křoví. Ve trojce v podstatě celý jeho tým zmizel půl hodiny před koncem (tam to ale víceméně dávalo smysl a měl aspoň Benjiho v uchu), ve dvojce se o nějakém týmu nedá mluvit a jednička byla sice týmová, ale bez toho správného týmového ducha. Tady měli spoustu scén spolu, ať už ve vlaku, hotelu či v samotném závěru. A na konci všichni přispěli svým dílem, a nebyl to jen Hunt zachraňující situaci - Pegg zastřelil toho týpka, co se s ním Renner pral, Patton zase nahodila ten server a Cruise dostal nakládačku a zmáčkl knoflík.
Mít je přesně v téhle sestavě v příštím díle, vůbec bych se nezlobila. A osobně si myslím, že scény mezi Peggem a Rennerem byly nejlepší :)
222022
Dneska jsem to viděla podruhé (poprvé v IMAXU minulý týden), a pro mě tedy asi nejlepší díl. Trojka imo na druhé shlédnutí už trochu ztrácí (když na začátku vím, o co jde), ale tady pro mě osobně fungovala jedna věc - tým. Poprvé jsem měla pocit (jedničku nevyjímaje), že tým kolem Hunta má smysl a nejsou jen křoví. Ve trojce v podstatě celý jeho tým zmizel půl hodiny před koncem (tam to ale víceméně dávalo smysl a měl aspoň Benjiho v uchu), ve dvojce se o nějakém týmu nedá mluvit a jednička byla sice týmová, ale bez toho správného týmového ducha. Tady měli spoustu scén spolu, ať už ve vlaku, hotelu či v samotném závěru. A na konci všichni přispěli svým dílem, a nebyl to jen Hunt zachraňující situaci - [spoiler]Pegg zastřelil toho týpka, co se s ním Renner pral, Patton zase nahodila ten server a Cruise dostal nakládačku a zmáčkl knoflík.[/spoiler] Mít je přesně v téhle sestavě v příštím díle, vůbec bych se nezlobila. A osobně si myslím, že scény mezi Peggem a Rennerem byly nejlepší :)
0 0
Po akci v Dubaji absolutní spokojenost, jenže vrchol je právě tam a bohužel se pokračuje o mnoho desítek minut dál a v tom je ten zásadní problém. Jako osoba namlsaná předchozí bezproblémovou akcí (ten digitální výbuch v Moskvě vem čert), perfektním natimingovaným humorem jsem se pak cítil poněkud ochuzený. Cruise je ve svém věku stále macho, Renner hraje spíše druhé housle, Pegg je boží srandista a Patton ukazuje.... prsa... a to vlastně stačí :) Nyqvist hraje v podstatě to samé co v předešlém hollywoodském snímku Bez dechu. Nikterak mi to nevadilo až do té doby, kdy se měl s Cruisem rvát... nevěřil jsem ani za mák, že by se mu mohl rovnat. Z osobního hlediska celková spokojenost, ale jedničku s trojkou mám o mnoho raději. 8/10
221908
0 0
Ty titulky byly pojaty jako trailer. Začala nová doba. Před samotným filmem nám ještě na něj přehrají trailer :-D
221672
0 0
Moc pěkná podívaná, ale nelíbilo se mi finále, určitě ten Dubaj by vypadal lépe. Dost potěšil Jeremy Renner a taktéž dobře hláškující Simon Pegg.
221662
0 0
Čerstvě shlédnuto, pominuli ty vyspojlerované titulky (wtf), bylo to zase takové jiné, asi jako každá MI ... za mě takových 7-8/10... někdy perfektní (Dubai, Mombai) a někdy zase celkem standart.. ale jako celek fajn a těším se na další :)

PS: Cruise pořád dobrej.
221550
Čerstvě shlédnuto, pominuli ty vyspojlerované titulky (wtf), bylo to zase takové jiné, asi jako každá MI ... za mě takových 7-8/10... někdy perfektní (Dubai, Mombai) a někdy zase celkem standart.. ale jako celek fajn a těším se na další *:)* PS: Cruise pořád dobrej.
0 0
Vy se divíte, že nezbyly prachy na postprodukci? Podle imdb.com dostal jeden z herců, co mají ve filmu jen jednu scénu 7,7 milionu dolarů???? Je to Ving Rhames
221308
Vy se divíte, že nezbyly prachy na postprodukci? Podle imdb.com dostal jeden z herců, co mají ve filmu jen jednu scénu 7,7 milionu dolarů???? Je to [spoiler]Ving Rhames[/spoiler]
0 0
To je pravda, tie titulky mohli hodiť na záver a v úvode to odpáliť iba názvom, bolo by to aj s hlavným hudobným motívom údernejšie...
221298
0 0
Osobně chválou nešeřím, ale ptám se. To nám skutečně v úvodních titulkách museli vyspoilerovat kompletně celý film? :D
221294
Osobně chválou nešeřím, ale ptám se. To nám skutečně v úvodních titulkách museli vyspoilerovat kompletně celý film? *:D*
0 0
9/10, nejlepší díl série minimálně od vrtulníku v tunelu a nejbondovštější vůbec (krom Casina a Oka taky snad všem bondovkám z poslední doby nakopává zadek). Míra nadsázky a množství gagů mě příjemně potěšily, a co víc, ani jeden nemířil vedle. Parádní tempo, skvěle gradovaný napětí, scéna na Burj Khalifa, ze který jsem pět minut nedejchal, a ani ve finále to nijak nedrhne, spíš naopak. K tomu pár pomrknutí na jedničku (blonďák s pytlem na hlavu, Ving Rhames), který rozhodně potěšily... V podstatě nenacházím slabý místa, skvěle jsem se bavil a chci další. :+
221292
9/10, nejlepší díl série minimálně od vrtulníku v tunelu a nejbondovštější vůbec (krom Casina a Oka taky snad všem bondovkám z poslední doby nakopává zadek). Míra nadsázky a množství gagů mě příjemně potěšily, a co víc, ani jeden nemířil vedle. Parádní tempo, skvěle gradovaný napětí, scéna na Burj Khalifa, ze který jsem pět minut nedejchal, a ani ve finále to nijak nedrhne, spíš naopak. K tomu pár pomrknutí na jedničku [spoiler](blonďák s pytlem na hlavu, Ving Rhames)[/spoiler], který rozhodně potěšily... V podstatě nenacházím slabý místa, skvěle jsem se bavil a chci další. *:+*
0 0
Napriek všetkým očividným failom som sa výborne bavil, druhý najlepší diel po trojke. :+
220784
Napriek všetkým očividným failom som sa výborne bavil, druhý najlepší diel po trojke. *:+*
0 0
Fajn popkorn, Bird odvedl práci pevnou rukou... Ale ten scénáš se mi zdál nějak moc plný logických lapsů, i když může to být i tím, že mi není dvakrát nejlíp a absolutně jsem rezignoval na titulky, takže jsem to třeba všechno nepochopil korektně...
Tak jako tak, scéna vně i uvnitř mrakodrapu byla vynikající, jen ta logika byla na přes držku. Proč musel Eathen do serverovny? Proč, když bylo jasný, že padělání kódů k atomovkám bude k ničemu, v celém plánu pokračovali? Co tím vlastně chtěli dokázat? Jak říkám, asi jsem si víc všímal kamery, bojové choreografie a té hot agentky, dějově to bylo ale dost natvrdlé...
Tak jako tak, 8/10, těším se na Blučko (kino podruhé maximálně IMAX a do toho rozhodně přes celou republiku nepojedu; a kreté doufám bude urobeno na způsob TDK celoplošně, né jak druzí roboti, kteří mají Big screen edici exkluzivně jen amíci)...
220540
Fajn popkorn, Bird odvedl práci pevnou rukou... Ale ten scénáš se mi zdál nějak moc plný logických lapsů, i když může to být i tím, že mi není dvakrát nejlíp a absolutně jsem rezignoval na titulky, takže jsem to třeba všechno nepochopil korektně... Tak jako tak, scéna vně i uvnitř mrakodrapu byla vynikající, jen ta logika byla na přes držku. Proč musel Eathen do serverovny? Proč, když bylo jasný, že padělání kódů k atomovkám bude k ničemu, v celém plánu pokračovali? Co tím vlastně chtěli dokázat? Jak říkám, asi jsem si víc všímal kamery, bojové choreografie a té hot agentky, dějově to bylo ale dost natvrdlé... Tak jako tak, 8/10, těším se na Blučko (kino podruhé maximálně IMAX a do toho rozhodně přes celou republiku nepojedu; a kreté doufám bude urobeno na způsob TDK celoplošně, né jak druzí roboti, kteří mají Big screen edici exkluzivně jen amíci)...
0 0

8-9/10

Ne, není to dokonalý film ale neskutečně šlape a ani na chvilku jsem se nenudil. Jednička je super, dvojka přepálená pitomost, trojka pak výbornej emocionální koncert ale čtyřka se opět vrací do polohy, kterou zbožňuji na jedničce. Akční pecka, která je sice občas nelogická a příběhově tam je spousta kiksů, nicméně jede a jede až do samotného finále. Tom Cruise je zkrátka borec... fakt ho obdivuju, kolik toho na sebe tentokrát hodil ale musím říct, že sem mu to všechno hrozně baštil. Simon Pegg nehorázně hláškoval, Jeremy mi tentokrát vůbec nevadil ( ano, jsem jeden z mála co ho nemusí) a Paula Patton byla pořádná ženská se vším všudy. Potěšilo spoustu vtípků a odlehčení. Také výborně zvolené lokace, které se neustále střídali a proto neomrzeli. Úvodní útěk z vězení byl prostě perfektní, stejně jako hi-tech udělátka v Kremlu, neskutečně závraťová Dubaj a finále v Indii... zkrátka pecka! Trojka byla sice příběhově lepší ale u mě vede popcornová čtverka. Bravo! Teď už jen pořádné výnosy a šup na další díl! PS: Škoda tak málo prostoru pro Josha Hollowaya - byl výbornej :D
220537
8-9/10
0 0

9/10

Po trojce(6/10) ktera byla nejhorší mission imposible sem nečekal že se budu takhle bavit a dam 9/10:+
Dobré akční sceny , výborne hlášky které mněli hlavně Simon a Jeremy:)
220331
Po trojce(6/10) ktera byla nejhorší mission imposible sem nečekal že se budu takhle bavit a dam 9/10*:+* Dobré akční sceny , výborne hlášky které mněli hlavně Simon a Jeremy*:)*
9/10
0 0

9*/10*

včera v Imaxu a u mě totální nadšení, u mě rozhodně nejlepší díl serie
v útery jsem si pustil 1 a 2 díl ve středu pak 3
Brad Bird natočil opravdu velmi precizní film po techikcé stránce naprosto dokonalý.
soundtrack taky parádní
a každá akční scéna totálně našlapaná, já se bavil od začátku do konce
ani jedno hluchý/slabý místo
na začátku mě trochu štvali pražský lokace ale naštěstí tam nebyly moc dlouho (spíše mě to pobavilo)
scéna ve vězení jak Tom Cruise vyhrožuje Pegovi na kameru jestli mu neotevře dveře naprosto geniální,potom scéna na římse nemocnice kdy váhá jestli skočit nebo ne taky perfektní a u lezení po dubajskýho hotelu jsem měl trochu i závratě

220122
včera v Imaxu a u mě totální nadšení, u mě rozhodně nejlepší díl serie v útery jsem si pustil 1 a 2 díl ve středu pak 3 Brad Bird natočil opravdu velmi precizní film po techikcé stránce naprosto dokonalý. soundtrack taky parádní a každá akční scéna totálně našlapaná, já se bavil od začátku do konce ani jedno hluchý/slabý místo na začátku mě trochu štvali pražský lokace ale naštěstí tam nebyly moc dlouho (spíše mě to pobavilo) [spoiler]scéna ve vězení jak Tom Cruise vyhrožuje Pegovi na kameru jestli mu neotevře dveře naprosto geniální,potom scéna na římse nemocnice kdy váhá jestli skočit nebo ne taky perfektní a u lezení po dubajskýho hotelu jsem měl trochu i závratě[/spoiler]
9*/10*
0 0

The Joker

To se mi na tom filmu dost líbilo. Že to nebyl další aktivista, kterej si někde vyčaroval soukromou miniarmádu, ale měl prostě jednoho sidekicka, dva kompy, a když se dostal ke správnejm informacím, mohl to rozjet.
220119
The Joker
0 0
Hlavně je úsměvný, co všechno se dá odpálit, ukrást, zničit ve dvou lidech... :o:o
220116
Hlavně je úsměvný, co všechno se dá odpálit, ukrást, zničit ve dvou lidech... *:o**:o*
0 0

Ok, tak to potom jo. To mi nějak uniklo. Přesto je úsměvný, že s tim ruským tajným agentem neměl problémy a s tímhle "vědcoagentem" jo;)
220111
Ok, tak to potom jo. To mi nějak uniklo. Přesto je úsměvný, že s tim ruským tajným agentem neměl problémy a s tímhle "vědcoagentem" jo*;)*
0 0
Jednalo se o vědce a zároveň bývalého člena švédské tajné služby nebo armády, už si to nepamatuju, každopádně prostor k tomu, aby se někde naučil rvát, tam byl.
220088
0 0
Mírné zklamání. Čekal jsem větší odvaz. I tak akce v Dubaji v traileru vypadala nějak líp. Ne že by nebyla dobrá (smekám před Cruisem), ale tak nějak jsem čekal, že budu víc odvázanej. Na triky viditelně nezbyly prachy, což je škoda u takovýho filmu.
Cruise je blázen (v dobrým slova smyslu), Renner normální, Pegg jako obvykle vtipnej a Patton...ehm, no co k ní říci8). Záporak mimochodem dost nevýrazný a vzhledem k tomu, že se (pokud si dobře vzpomínám) jednalo o vědce, tak až nějak "podivně" dobře bojoval s Huntem.
Závěr tak nějak vyplnylu do prázdna. Akce dobrá, hlášky dobrý, většina postav taky...přesto vidět to podruhý můžu až někdy doma?)
btw:Byl jsem v Imaxu. Tak z čtvrtiny plný.
220087
Mírné zklamání. Čekal jsem větší odvaz. I tak akce v Dubaji v traileru vypadala nějak líp. Ne že by nebyla dobrá (smekám před Cruisem), ale tak nějak jsem čekal, že budu víc odvázanej. Na triky viditelně nezbyly prachy, což je škoda u takovýho filmu. Cruise je blázen (v dobrým slova smyslu), Renner normální, Pegg jako obvykle vtipnej a Patton...ehm, no co k ní říci*8)*. Záporak mimochodem dost nevýrazný a vzhledem k tomu, že se (pokud si dobře vzpomínám) jednalo o vědce, tak až nějak "podivně" dobře bojoval s Huntem. Závěr tak nějak vyplnylu do prázdna. Akce dobrá, hlášky dobrý, většina postav taky...přesto vidět to podruhý můžu až někdy doma*?)* btw:Byl jsem v Imaxu. Tak z čtvrtiny plný.
0 0