Diskuze k článku Rodina je základ státu: Recenze

příspěvky 1 - 5 Napsat příspěvek
Před pár hodinami jsem na tom byl v kině. Je to super. Humor výborný i když občas bych ho trošku krotil (nebo jen zkrátil některé scény, aby víc vynikla ta vážnější rovina) i když ve finále to je vážné dost, vlastně až nečekaně. S těmi drobnými dramaturgickými úpravami souhlasím, ale radost nad českou peckou jednoznačně převládá. 8/10 jen to švihne. sakra, mám pocit, že bych to dal klidně znova
215532
0 0
Sedláček to ukočíroval s téměř světovou grácií, nebojí se velkých témat a taky si do nich pořádně rýpnout. Herci výborní, dialogy po většinou fungující a kamera pochopitelně vynikající. Mně osobně by vyhovovalo v prostředku víc strhnutí k thrilleru než-li ke komedii (především kvůli tomu, že ten jeden osamocený thrillerový moment ve Strážnici mi dal zapomenout na to, že vůbec sleduji český film), ale chápu, že v té se Sedláčkovi přeci jen asi pohybuje obratněji. Jinak v podstatě bez výhrad. 8+/10
215338
0 0
Od té "domáckosti" nelze abstrahovat. Je to film o specificky českých vlastnostech. Myslím, že je to jako ptát se, kolik bych dal Homolků, kdyby je natočili Amíci :-)

sup: souhlasím, lepší dramaturgie by ani jednom Sedláčkovu filmu neuškodila, ale tady bylo pro mě těch momentů mnohem méně... pokud milostnou scénou myslíš tu hotelovou s topením, tak ta mi přišla výborná.

Kamera - neměl jsem námitek, ale to je asi dost subjektivní.
215266
Od té "domáckosti" nelze abstrahovat. Je to film o specificky českých vlastnostech. Myslím, že je to jako ptát se, kolik bych dal Homolků, kdyby je natočili Amíci :-) sup: souhlasím, lepší dramaturgie by ani jednom Sedláčkovu filmu neuškodila, ale tady bylo pro mě těch momentů mnohem méně... pokud milostnou scénou myslíš tu hotelovou s topením, tak ta mi přišla výborná. Kamera - neměl jsem námitek, ale to je asi dost subjektivní.
0 0
Nevim, podle mě je ve filmu strašná spousta dobrejch dialogů a hlavně spousta skvělejch vtipů, který z dialogů vycházej. A řada až absurdních situací taky rozhodně potěšila.

Ale na druhou stranu je tam zas strašně moc vyloženě špatně napsanejch dialogů, který tahaj za uši. Spousta věcí se dala zkrátit, nebo vyhodit ku prospěchu věci - třeba"milostná scéna" mezi manželi, "lesbická vložka" apod. Kamerově je film taky místy dost na rozpacích.

Kdyby měl pan Sedláček skvělýho dramaturga, tak to moh bejt vážně super svěží film. Takhle zůstal, v mých očích, někde na půli cesty. Až mě to mrzelo.
215256
Nevim, podle mě je ve filmu strašná spousta dobrejch dialogů a hlavně spousta skvělejch vtipů, který z dialogů vycházej. A řada až absurdních situací taky rozhodně potěšila. Ale na druhou stranu je tam zas strašně moc vyloženě špatně napsanejch dialogů, který tahaj za uši. Spousta věcí se dala zkrátit, nebo vyhodit ku prospěchu věci - třeba"milostná scéna" mezi manželi, "lesbická vložka" apod. Kamerově je film taky místy dost na rozpacích. Kdyby měl pan Sedláček skvělýho dramaturga, tak to moh bejt vážně super svěží film. Takhle zůstal, v mých očích, někde na půli cesty. Až mě to mrzelo.
0 0
8/10 je hodnotenie v rámci našej kinematografie, ale aké by si dal objektívne hodnotenie filmu ako takého?
215255