Diskuze k článku Sucker Punch: Recenze

No však hovorím, že Snyder to nezvládol, čoho dôkazom je aj táto recenzia a plno ďalších. A ten koniec nie je žiadny zvrat, len potvrdenie. Pre istotu som sa pozrel. Ten "zvrat" prichádza už v 13. minúte filmu pri scéne lobotómie a koniec ho len potvdzuje.
305497
0 0
Tomu rikam blast from the past. Nicmene operujes s tim, co film prevraci v poslednich peti procentech sve stopaze. Ten zvrat ovsem Snyderuv mindfuck rozhodne nezachranuje. A to ho v redakci branim vseobecne snad ze vsech nejsrdnateji. V tomhle pripade ovsem nema sanci ani po letech.
305483
0 0
Celá recenzia je v podstate mimo. A začína sa to hneď tým, že hlavnou hrdinkou je údajne Baby Doll. V skutočnosti je to Sweet Pea. A keď už unikla imfovi takáto základná vec, potom je jasné, že mu ušlo aj všetko ostatné. Ale áno, bude to asi Snyderova chyba. Podrobnejšie napríklad tu.
305480
Celá recenzia je v podstate mimo. A začína sa to hneď tým, že hlavnou hrdinkou je údajne Baby Doll. V skutočnosti je to Sweet Pea. A keď už unikla imfovi takáto základná vec, potom je jasné, že mu ušlo aj všetko ostatné. Ale áno, bude to asi Snyderova chyba. [link="http://www.alternatetakes.co.uk/?2011,5,299"]Podrobnejšie napríklad tu.[/link]
0 0
oproti Inception to melo aspon stylovy akcni sceny, takze moc nechapu, proc je inception hodnoceny vys nez tohle (tam byly akcni sceny pritroubly, intelektualni uroven filmu zhruba stejna)
210215
0 0
Jedine co mi ten film ponukol je poznanie ze Pan Prstenov by bol pri rovnakej stylizacii ako je v dracej sekvencii este lepsou fantasy. Vidiet film s takymto stylom s dobrym pribehom a od dobreho rezisera to by bol sen. Inak je to bohapusta sracka, vyslovene neprijemny zazitok 3/10 (predlzena verzia)
207260
0 0
Jo je to příšerná srágora. Bez slo-mo by ten film měl 15 minut. A bitka s robotama ve vlaku byla ze všech představ nejdebilnější. 3/10
205807
0 0
Práve som dopozeral BD extended. Neviem teda, čo tam je za obsah, keď to je Rko. Ale aby som to zhodnotil. A teraz úprimne. Radšej by som sa pozeral ako Baby Doll tancuje, než na tie častokrát prepálené a nudné naveky spomalené akčné scény. 3/10
205806
0 0
Slabších 8*. Přece jen půlka filmu je o tom prostřílet se z bodu A do pozice B a sebrat tam předmět X.
205751
Slabších [b]8*[/b]. Přece jen půlka filmu je o tom prostřílet se z bodu A do pozice B a sebrat tam předmět X.
0 0
Já jsem si to užil, prostě akční nářez se zajímavým pozadím a myšlenkovými pochody v mé hlavě + cool hlavní představitelka. 8/10
205544
0 0
What a load of shit. 3*
205543
What a load of shit. 3*
0 0
Před návštěvou kina sem si říkal ''proč tak málo hvězdiček?!'', což se následně zvrhlo v "proč tak moc?!'' :D. Ne vážně, nikdy by mě nenapadlo, že mě u filmů tohohle typu budou vadit díry ve scénáři, a že se zpomalovačky ženského prádla můžou tak rychle okoukat. Paradoxně, fantasmagorická akce, kvůli který jsem zkouknutí filmu absolvoval, mě nijak nenadchla, ale maximálně sem si užil komorní scény vykreslující despresivní situaci Baby Doll - Emily to se mnou prostě umí ;). A začátek, ten byl naprosto peckovní!!!
199691
Před návštěvou kina sem si říkal ''proč tak málo hvězdiček?!'', což se následně zvrhlo v "proč tak moc?!'' *:D*. Ne vážně, nikdy by mě nenapadlo, že mě u filmů tohohle typu budou vadit díry ve scénáři, a že se zpomalovačky ženského prádla můžou tak rychle okoukat. Paradoxně, fantasmagorická akce, kvůli který jsem zkouknutí filmu absolvoval, mě nijak nenadchla, ale maximálně sem si užil komorní scény vykreslující despresivní situaci Baby Doll - Emily to se mnou prostě umí *;)*. A začátek, ten byl naprosto peckovní!!!
0 0

halda

V tom se spolu shodneme.
199668
V tom se spolu shodneme.
halda
0 0
ihr
promiň trochu jsem spěchal, tak jsem řekl že to je sračka, bylo to ve významu, že pokud se na to budu dívat jako na akční sci-fi, řeknu si že tohle všechno už jsem někde viděl, ačkoliv některé zpomalené záběry jsou pěkné, bohužel však spíš úsměvné než dechberoucí. Každopádně mě se ten film líbí, ukazuje něčí nitro a jak složité je dosáhnout na cíl v jeho představách. I přes všechny překážky se ale neotočí a neuteče, na konci dojde k usmíření a vyrovnání mysli, vždycky to tak totiž je, když člověk něco za žádných okolností nevzdá, ať je to složité jakkoliv - protože cíl a cesta k němu, jsou dvě naprosto odlišné věci :)
Jinak s tebou souhlasím, že jednotlivec SÁM nemá moc velkou šanci, spíš skoro žádnou, ale pokud je alespoň dost odolný :D, tak se k němu časem někdo přidá, pokud své postoje nijak nezmění :)
199656
ihr promiň trochu jsem spěchal, tak jsem řekl že to je sračka, bylo to ve významu, že pokud se na to budu dívat jako na akční sci-fi, řeknu si že tohle všechno už jsem někde viděl, ačkoliv některé zpomalené záběry jsou pěkné, bohužel však spíš úsměvné než dechberoucí. Každopádně mě se ten film líbí, ukazuje něčí nitro a jak složité je dosáhnout na cíl v jeho představách. I přes všechny překážky se ale neotočí a neuteče, na konci dojde k usmíření a vyrovnání mysli, vždycky to tak totiž je, když člověk něco za žádných okolností nevzdá, ať je to složité jakkoliv - protože cíl a cesta k němu, jsou dvě naprosto odlišné věci :) Jinak s tebou souhlasím, že jednotlivec SÁM nemá moc velkou šanci, spíš skoro žádnou, ale pokud je alespoň dost odolný :D, tak se k němu časem někdo přidá, pokud své postoje nijak nezmění :)
0 0

halda

Ale mě se ten film líbil a měl jsem z něj dobrý pocit. Empatické vnímání mám také docela silné (snad až přehnané) a určitě si nemyslím, že je to sračka.
Jen ta hlubší myšlenka mě jaksi nezasáhla, nesouhlasím s tím, že jednotlivec muže něco změnit, ten kdo si to myslí tak je velmi naivní, jen když se lidé sjednotí v boji za společné cíle a potlačí svoji individualitu v zájmu celku, tak mohou vyhrát. ;)
199499
Ale mě se ten film líbil a měl jsem z něj dobrý pocit. Empatické vnímání mám také docela silné (snad až přehnané) a určitě si nemyslím, že je to sračka. Jen ta hlubší myšlenka mě jaksi nezasáhla, nesouhlasím s tím, že jednotlivec muže něco změnit, ten kdo si to myslí tak je velmi naivní, jen když se lidé sjednotí v boji za společné cíle a potlačí svoji individualitu v zájmu celku, tak mohou vyhrát. *;)*
halda
0 0

jste mimo

Tak po přečtení týhle recenze bych se šel nejraději vyzvracet, ale jelikož už vím, že lidi jsou prostě jednoduchý tak to přežiju. - zase ... Je vidět, jak je autor omezený. Ale koukám že vůbec není jediný. Snydera teda neznám vůbec tak nemužu hodnotit, jestli to je jeho nejlepší či jak říkáte spíš nejhorší počin, ale ... Snyder tímhle filmem šlápnul vedle, protože skutečnou myšlenku filmu, která je opravdu naprosto fantaskní, prostě nedokáže 90% lidí vůbec vnímat. Proto jsou na film takové reakce, které si tu čtu i jinde a jen zcela výjimečně přijde někdo, kdo to nevidí jen jako přetechnizovaný super akční film, ale vídí to, co vidím i já. Jelikož se zabývám duševním rozvojem a vnímáním osobnosti, tak být vámi, než jdu na film naladím se na vlnu Baby Doll, která přišla o všechno, co měla kdy ráda, psychycky to neunesla a nezbývá jí, než tupě přihlížet, jak se věci kolem ní vyvíjí k posrání (sry) dál špatně a špatnějc. Určitě si nikdy nepředstavovala, že skončí v ústavu a už vůbec ne díky otci, či kdo to byl, to mi trochu uniklo. Je v prdeli, ale její mozek svádí bitvu a snaží se s tím, vyrovnat, má v tom pořádný chaos a připadá si naprosto bezbranná, všechno se na ní sype, ale najde cestu jak se osvobodit a připusťte, že ten myšmaš, který se tam odehrává, se občas odehrává i ve vašich hlavách, když řešíte něco, co nemůžete jen tak nechat samovolně se vyvinout. A přesně proto je to tak akční, protože je to záznam její neomezené fantazie jak si jde za svobodou - když už nic, tak alespoň její mysl zůstává nespoutaná, bojuje všemi prostředky a nenechá se svázat, chce být volná. A v mysli se odehrávají opravdu šílené boje - kolikrát si představujete, jak jste pověsili za koule z okna vašeho šéfa? Tak přesně takhle si to představuje i Baby Doll. Připouštím, že místy jsem se opravdu pousmál, ale s vědomím, že je to - jak to sakra popsat - film o bojující mysli, kde se nekladou žádné bariery, tak jsem to skousnul a musím říct že jsem byl na konci filmu nadšený. Pokud bych to ovšem bral jako řadové akční sci-fi, bez nějaké hlubší myšlenky ( která je právě kouzlem celého tohoto filmu) přistupoval bych k tomu stejně jako všichni zde píšící, teda možná že jen většina nečetl jsem všechny příspěvky. Aby to člověk dokázal ocenit a vžít se do situace Baby doll, musí mít silně rozvynuté empatické vnímání, pak je celý film o něčem jiném, jinak je to prostě sračka. Film se bude líbit jen několika málo lidem, protože se z velké části setká s naprostým nepochopením, lidé nejsou nastavení na takové vnímání, které potřebuje tento film, aby se na něj mohli dívat a měli z něj dobrý pocit.
199489
jste mimo
0 0
Tak jsem se v neděli odhodlal a vyrazil na Sucker Punch, upřímně po negativních reakcích nejen na MZ jsem byl docela zvědavý jak to tedy dopadne a výsledek?
Zatímco Watchmen považuji za zatím nejlepší film Zacka Snydera tak SP jednoznačně za nejslabší, může zato jak nedotažený scénář tak nudné neakční pasáže kdy jsem už doslova v duchu prosil ať už se zase něco děje, respektive střílí, mlátí, vybuchuje.
A tady se dostáváme k tomu co naopak bylo podle mého názoru více než podařené a to je jak vizuální stránka filmu tak i akční scény které jsem si opravdu užil, v nich jsem dokonce pocítil jisté napětí a ve scéně z vlakem dokonce strach (ještě z výjimkovou začátku který byl rovněž v tomto ohledu podařený) o hlavní hrdinky.
Snyderovy se nadá upřít snaha o vlastní vizi a jeho pokusy o vytvoření nějakého fantazi světa, problém je že všechny ty motivy a metafory které použil dávají dohromady až příliš ujetý mišmaš ve kterém se člověk sice nějak vyzná ale smysl mu to moc nedává. Upřímně nečekal jsem žádnou duchaplnou záležitost ale už podle trailerů, přestřeleně metaforický a sexuálně dráždivý akční výplach a to se i potvrdilo, ty snahy o něco hlubšího jsem ale schopen Snyderovy odpustit, stačilo by lepší scénář a nějaký zajímavější příběh a mohlo to dopadnout o hodně lépe ale i tak dávám 7/10.
198891
Tak jsem se v neděli odhodlal a vyrazil na Sucker Punch, upřímně po negativních reakcích nejen na MZ jsem byl docela zvědavý jak to tedy dopadne a výsledek? Zatímco Watchmen považuji za zatím nejlepší film Zacka Snydera tak SP jednoznačně za nejslabší, může zato jak nedotažený scénář tak nudné neakční pasáže kdy jsem už doslova v duchu prosil ať už se zase něco děje, respektive střílí, mlátí, vybuchuje. A tady se dostáváme k tomu co naopak bylo podle mého názoru více než podařené a to je jak vizuální stránka filmu tak i akční scény které jsem si opravdu užil, v nich jsem dokonce pocítil jisté napětí a ve scéně z vlakem dokonce strach (ještě z výjimkovou začátku který byl rovněž v tomto ohledu podařený) o hlavní hrdinky. Snyderovy se nadá upřít snaha o vlastní vizi a jeho pokusy o vytvoření nějakého fantazi světa, problém je že všechny ty motivy a metafory které použil dávají dohromady až příliš ujetý mišmaš ve kterém se člověk sice nějak vyzná ale smysl mu to moc nedává. Upřímně nečekal jsem žádnou duchaplnou záležitost ale už podle trailerů, přestřeleně metaforický a sexuálně dráždivý akční výplach a to se i potvrdilo, ty snahy o něco hlubšího jsem ale schopen Snyderovy odpustit, stačilo by lepší scénář a nějaký zajímavější příběh a mohlo to dopadnout o hodně lépe ale i tak dávám 7/10.
0 0
krajec: Bojim se, že stačit nebude
198466
krajec: Bojim se, že stačit nebude
0 0
Jak to tady tak čtu, tak si vezmu s sebou ruma.
198464
0 0
Tak pivo jsem mel s sebou a asi to bylo malo, mel jsem si vzit neco tvrdsiho... asi tak pul filmu mi trvalo nez jsem odpojil zbytek mozku a mohl si to zacit uzivat. Nejvetsim problemem je scenar druhym problemem je, ze se Snyder strasne opakuje jak v ramci sve filmografie, tak v ramci samotneho filmu, coz ale nahodnemu divakovi vadit asi nebude.Nejzajimavejsi byla haluz s vlakem a vse co se delo v realite (tzn. tech 5 minut na konci a na zacatku). S kolegy jsme se nakonec shodli, ze to nejlip popsal Fuka jednou vetou: "Inception pro 8-mi lete chlapce co prave objevili erekci." I´m too old for this shit. 5/10
198462
0 0
Pane bože proooč!! Buďte někdo té dobroty a do vzkazníku mi napište, co se to v tom filmu kua děje... já se na něj připravil důkladně u škopku, ale asi málo