Diskuze k článku Hon na čarodějnice: Recenze

příspěvky 1 - 10 Napsat příspěvek
Skvěle zpracovaný film, super efekty. Hodně akce, nádech hrůzostrašnosti, napínavé. Rozhodně doporučuji.
291101
0 0
Jako fanda fantasy jsem byl dost otráven příběhem. Po pár minutách jsem věděl, jak to bude pokračovat a jak to dopadne a s odevzdaným povzdechem jsem čekal na konec. Ten přišel a já štěstně odešel dělat něco zábavného. Nudný film s naprosto jasným dějem už na začátku. Kterej matlák psal scénář? Logika nikde(SPOILER- to se tam ten démon nemohl dopravit sám-na co potřeboval doprovod?-KONEC SPOILERU), příběh o ničem (fakt děsně originelní a napínavé-démon a čarodějnice.....zííív). Škoda. Kdy filmařům fantasy konečně dojde, že takováto blbůstka(pravda-neškodná) není zajímavé fantasy?
197274
0 0
7* protože temných fantasy filmů a navíc o čarodejnicích či démonech :-) je málo
navíc film příjemně odsejpal visual i audio stranka byly fajn
Perlman s Cagem byly jako vždy vpohodě( CHCI HELLBOYE 3!)
196322
7* protože temných fantasy filmů a navíc o čarodejnicích či démonech :-) je málo navíc film příjemně odsejpal visual i audio stranka byly fajn Perlman s Cagem byly jako vždy vpohodě( CHCI HELLBOYE 3!)
0 0
Mne sa ten film páčil. Príde mi, že v poslednej dobe automaticky to, kde hrá Cage, musí byť zlé. Fajn záležitosť a keby Claire Foy ukázala na konci trochu viac, tak by som išiel s hodnotením vyššie. 6*
195235
0 0
Filmov s takymto zanrom je malo...,a myslim si,ze tento je celkom slusne natoceny...
191777
0 0

Johnz

Solomon Kane, Black Death (ale to není fantasy, spíše takový středověký horor mixnutý pokusem o filozofování), Faunův Labyrint, Army of Darkness (ale to je spíše komedie)...a bude toho určitě spousta dalšího, ale teď ve 2:30 ze sebe více nevytáhnu:D
189965
Solomon Kane, Black Death (ale to není fantasy, spíše takový středověký horor mixnutý pokusem o filozofování), Faunův Labyrint, Army of Darkness (ale to je spíše komedie)...a bude toho určitě spousta dalšího, ale teď ve 2:30 ze sebe více nevytáhnu*:D*
Johnz
0 0
Osobne sa mi tento film páčil, napriek jeho linearite. Sympatická je mi hlavne štylizácia stredovekého fantasy hororu. Robert Sheenan bol celkom milým prekvapením. Nie je to prelomový film, ale patrí do toho lepšieho. Je to dobre požuté a naservírované klišé v orginálnom balení. Ludia sú v poslednej dobe prejedený démonmi a čarodejnicami. Preto si myslím, že tento film bude značne zatracovaný, napriek určitým kvalitám. Za posledné 2 roky som videl aspoň 10 filmov s posadnutím démonom. A ani jeden som nevidel 2 razy. Ale tento by som si pokojne pozrel o pol roka znova. Poznáte ešte nejaký kvalitný fantasy horor?
189963
0 0
Velmi příjemná záležitost - hned na začátek roku a takovéto překvapení. Snad to vydrží. Rozumím tomu, že se to spousta lidem líbit nebude, ale ti to poznají už z traileru - ten opravdu nelže.
A ano samozřejmě. Je tam spoustu nelogičností. Ale to se už tak nějak bohužel u takovýchto filmů stává. Ano, ty filtry mě tam štvaly a přerodu Cage z člověka co roky masakruje všechno co vidí na "už nikoho bez řádného soudu nezabiju" jsem vůbec nevěřil.
Ale splňuje to přesně to co od toho člověk čeká - nevymydlenou, nekorektní fantasy kde se nad mrtvolou moc netruchlí a plyne tak, aby se u toho člověk nenudil.

naigoto: Já jsem si sedl skoro úplně dopředu, takže mě tam křupající lidi neštvali, ale dost mě překvapilo, kolik tam na to šlo lidí (nějvětší sál, zaplněn tak z půlky). Že by tu měl Cage takovu star power ??
189943
Velmi příjemná záležitost - hned na začátek roku a takovéto překvapení. Snad to vydrží. Rozumím tomu, že se to spousta lidem líbit nebude, ale ti to poznají už z traileru - ten opravdu nelže. A ano samozřejmě. Je tam spoustu nelogičností. Ale to se už tak nějak bohužel u takovýchto filmů stává. Ano, ty filtry mě tam štvaly a přerodu Cage z člověka co roky masakruje všechno co vidí na "už nikoho bez řádného soudu nezabiju" jsem vůbec nevěřil. Ale splňuje to přesně to co od toho člověk čeká - nevymydlenou, nekorektní fantasy kde se nad mrtvolou moc netruchlí a plyne tak, aby se u toho člověk nenudil. [b]naigoto[/b]: Já jsem si sedl skoro úplně dopředu, takže mě tam křupající lidi neštvali, ale dost mě překvapilo, kolik tam na to šlo lidí (nějvětší sál, zaplněn tak z půlky). Že by tu měl Cage takovu star power ??
0 0
Filmy Dominica Seny jsou mojí definicí pro GP a jelikož soundtrack mého oblíbence Atliho je bezvadný, tak kino je u mě jasná věc. Jen musím vyháknout nějaký termín s co nejméně lidmi v sále, je mi totiž jasné, že se naprostá většina tvořená výhradně lidmi typu "zrovna jsem ušetřil pár kaček na nákupu v Tescu, tak to si zajdu na ňáký film - a hle, todlenco je ale pěkný plakát a hraje tam aj ten kejdž, to bude určitě dobrý film, navíc se u toho aj nažeru (kromě nevinně křupajícího popcornu si tam nejspíš opět roztáhnu kompletní McDonalds menu), zdokonalím se v mém Coca-Cola bublinkování, napíšu pár esemesek (těm vzadu určitě nevadí, že jim svítím displejem přímo do očí), a pobavím publikum mými extra vtipnými hláškami - ou, ten strávený Big-Mac se zrovna ve formé plynu nečekaně dostal do ovzduší, nm" bude nudit, rozhodně nedopustím, aby to byl Wolfman all over again...
189799
0 0
právě jsem se vrátil z kina a musím dát recenzi za pravdu. Nicméně pro fanoušky seriálu Misfits je to šance vidět Roberta Sheenana (nathan) v jiné herecké poloze a výkon čarodějnice se mi po herecké stránce líbil moc. Cage hraje opět prkno s výrazem basseta po kastraci a Perlman vypadá jako gorila na drogách.
189798
0 0