Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Hobit má Gandalfa

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek

KARLOS

podivej to, ze to ma vyssi rozliseni neznamena, ze je to jiny senzor ve Scarlet 3K bude taky M-X senzor, to je proste technologie CMOS cipu, jednou bude ten cip vetsi jednou mensi podle toho jestli to ude 2/3, S35, F35 atp... staci navstivit jejich stranky a tam to mas napsane, ja jsem clenem primo jejich fora a vyvoj EPIC a Scarlet sleduju uz 4 roky tyden co tyden, takze pokud chcete neco vedet, ptejte se :D
185729
podivej to, ze to ma vyssi rozliseni neznamena, ze je to jiny senzor ve Scarlet 3K bude taky M-X senzor, to je proste technologie CMOS cipu, jednou bude ten cip vetsi jednou mensi podle toho jestli to ude 2/3, S35, F35 atp... staci navstivit jejich stranky a tam to mas napsane, ja jsem clenem primo jejich fora a vyvoj EPIC a Scarlet sleduju uz 4 roky tyden co tyden, takze pokud chcete neco vedet, ptejte se *:D*
KARLOS
0 0
reagovat
speta.jr: Ale já to myslel ještě trochu jinak... To, že do red one montujou MXko je hotová věc. Ale pořád je to "jenom" čip mysterium X. První verze byla označená jenom Mysterium. A Ten úplně nejnovější by měl nést označení Mysterium Epic. Ten, na který hodlá totič Jackson. MXko má 4.5k, Mko 4k a ME by mělo mít 5k, s předpokládaným nástupcem ME 6k (zase o něco větší senzor, další pixely navrch)...
Ty rozdíly budou mnohem podstatnější... red one má sice 4k, ale jen v zelené barvě a zbylá červená a modrá má už jen 2k. Jestli nebude nárust velikosti čipu znamenat spíš než o něco málo zvednuté rozlišení doplnění chybějících snímacích bodů pro zbylé spektrum... Pokud slibují nevídanou expoziční pružnost, ani by sem se tomu nedivil ;)...
185723
speta.jr: Ale já to myslel ještě trochu jinak... To, že do red one montujou MXko je hotová věc. Ale pořád je to "jenom" čip mysterium X. První verze byla označená jenom Mysterium. A Ten úplně nejnovější by měl nést označení Mysterium Epic. Ten, na který hodlá totič Jackson. MXko má 4.5k, Mko 4k a ME by mělo mít 5k, s předpokládaným nástupcem ME 6k (zase o něco větší senzor, další pixely navrch)... Ty rozdíly budou mnohem podstatnější... red one má sice 4k, ale jen v zelené barvě a zbylá červená a modrá má už jen 2k. Jestli nebude nárust velikosti čipu znamenat spíš než o něco málo zvednuté rozlišení doplnění chybějících snímacích bodů pro zbylé spektrum... Pokud slibují nevídanou expoziční pružnost, ani by sem se tomu nedivil ;)...
0 0
reagovat

KARLOS

nene :-) M-X cip je uz snad 2 roky hotovy, ale protoze nemohli rychle dodelat telo, tak ho zacali montovat do RED-ONE.
185720
nene :-) M-X cip je uz snad 2 roky hotovy, ale protoze nemohli rychle dodelat telo, tak ho zacali montovat do RED-ONE.
KARLOS
0 0
reagovat
U Epic by měl být už další verze čipu ne?
185717
U Epic by měl být už další verze čipu ne?
0 0
reagovat
Stejny snimaci cip byl pouzit u Social Network... tak si muzete udelat obrazek, samotna kamera se teprve ted zacne prodavat :)
185706
Stejny snimaci cip byl pouzit u Social Network... tak si muzete udelat obrazek, samotna kamera se teprve ted zacne prodavat :)
0 0
reagovat

Shushika, Norzog

Tak jasne ze digitalne upravene/prirobene pozadia sa pouzivaju, myslel som, ze vyraz "matte painting" oznacuje vylucne analogovu formu.
185665
Tak jasne ze digitalne upravene/prirobene pozadia sa pouzivaju, myslel som, ze vyraz "matte painting" oznacuje vylucne analogovu formu.
Shushika, Norzog
0 0
reagovat
Jenomže Button byl točený na Viper... A ta v ty noční záběry těžce nedává - ten úvod je fakt jak od Manna, Fincher měl ovšem natolik rozum, že tu ulici přece jenom dostatečně osvětlil. A třeba čistě přes žárovky točená scéna "uzdravování Benjamina" vypadá skvěle. Pravda, těch žárovek tam bylo hodně, svítily na 300% a obraz je hodně do žluta, ale pohyb je v pořádku a hlavně to vůbec digitálně nešumí.
PE měl největší problém v tom, že využíval obrovské hloubky ostrosti digitálů a vypadalo to prostě jak telenovela. A to, že šuměl při automobilové honičce by sem mu ještě dokázal odpustit, když se prakticky vůbec nesvítilo. Ovšem pravda, chválit Mana za to, že se alespoň nepokusil několik reflektorů nerožnout, nebudu ?)...
Jako já by sem si hobita uměl opravdu velice dobře představit na analog - vypadalo by to krásně. Ale jak už sem říkal - vzhledem ke stereu to není možné. A opravdu raději digi look (který by byl ve filmu přítomný tak jako tak - Jackson se přece nevzdá svých monster digi kulis a akce) a kvalitní stereo (které bude v době premiéry beztak většinové a v kině na 2D verzi narazíme jen v nějvětších multiplexech), než částečný analog, překrytý tunou cgi a s více či méně pochybným převeedeným třetím rozměrem (povést by se mohl, času i financí by na to měli dost a věřím, že by to obsahovalo dostatek digitálních serepetiček, které by se renderovaly nativně, ale i tak raději nativně celý film ;)...
185655
Jenomže Button byl točený na Viper... A ta v ty noční záběry těžce nedává - ten úvod je fakt jak od Manna, Fincher měl ovšem natolik rozum, že tu ulici přece jenom dostatečně osvětlil. A třeba čistě přes žárovky točená scéna "uzdravování Benjamina" vypadá skvěle. Pravda, těch žárovek tam bylo hodně, svítily na 300% a obraz je hodně do žluta, ale pohyb je v pořádku a hlavně to vůbec digitálně nešumí. PE měl největší problém v tom, že využíval obrovské hloubky ostrosti digitálů a vypadalo to prostě jak telenovela. A to, že šuměl při automobilové honičce by sem mu ještě dokázal odpustit, když se prakticky vůbec nesvítilo. Ovšem pravda, chválit Mana za to, že se alespoň nepokusil několik reflektorů nerožnout, nebudu *?)*... Jako já by sem si hobita uměl opravdu velice dobře představit na analog - vypadalo by to krásně. Ale jak už sem říkal - vzhledem ke stereu to není možné. A opravdu raději digi look (který by byl ve filmu přítomný tak jako tak - Jackson se přece nevzdá svých monster digi kulis a akce) a kvalitní stereo (které bude v době premiéry beztak většinové a v kině na 2D verzi narazíme jen v nějvětších multiplexech), než částečný analog, překrytý tunou cgi a s více či méně pochybným převeedeným třetím rozměrem (povést by se mohl, času i financí by na to měli dost a věřím, že by to obsahovalo dostatek digitálních serepetiček, které by se renderovaly nativně, ale i tak raději nativně celý film ;)...
0 0
reagovat
treba hned uvod, kde button starsi bezi nocni ulici. a spousta dalsich scen s prudsim pohybem a za noci (videl sem to az na blu, v kinech je samozrejme pri prepisu na analog spousta takovejch nesvaru trochu "ztacena" ... to ale u hobita vzhledem k digi-projekcim hrozit nebude)
185653
treba hned uvod, kde button starsi bezi nocni ulici. a spousta dalsich scen s prudsim pohybem a za noci (videl sem to az na blu, v kinech je samozrejme pri prepisu na analog spousta takovejch nesvaru trochu "ztacena" ... to ale u hobita vzhledem k digi-projekcim hrozit nebude)
0 0
reagovat
st39.6: ve které scéně/scénách konkrétně je podle tebe Button "jako" Enemies? Přiznám se, v tom filmu mě nevytrhlo nic kromě vyžehlených ksichtů...
185652
st39.6: ve které scéně/scénách konkrétně je podle tebe Button "jako" Enemies? Přiznám se, v tom filmu mě nevytrhlo nic kromě vyžehlených ksichtů...
0 0
reagovat
shushika > no fincher v audiokomentari mluvil o fotacich a matrixu :). tak nevim, dokumenty jsem jeste nesledoval
185651
shushika > no fincher v audiokomentari mluvil o fotacich a matrixu :). tak nevim, dokumenty jsem jeste nesledoval
0 0
reagovat
srovnat - poznat .... pisu jak vozralej, ale nejsem ?)
185650
srovnat - poznat .... pisu jak vozralej, ale nejsem *?)*
0 0
reagovat
st39.6: ta se snad ani nedělala na foťáky, ale celá byla modelovaná ve 3D a pak se jí nasadil obličej "té buchty" Helen Bonham Carter:)
185649
st39.6: ta se snad ani nedělala na foťáky, ale celá byla modelovaná ve 3D a pak se jí nasadil obličej "té buchty" Helen Bonham Carter:)
0 0
reagovat
jinak ze digital vypadal dobre v social network jeste neznamena (ani zdaleka), ze bude dobre vypadat u hobita. Ze ho ani Fincher jeste tak neovladl, je videt na Buttonovi, kam se to v nekterejch zaberech nehodi uplne stejne, jako do Public Enemies. Zachranuje to jen fakt, ze dobra polovina vsech pozadi je klicovana, cemuz se Mann vyhyba, zejo ...
jako ono Jacksonovi stejne nic jinyho prakticky nezbejva. A jeste jednou rikam - neodsuzuju to. Ale EPIC by musel bejt zatracene brutalni skok v kvalite, aby to nebylo na finalnim produktu srovnat. SN nemuzete davat jako priklad, jedna se o uplne jiny sceny (snad 90% filmu se odehrava za umelyho osvetleni a v interierech). Jackson zatim nedokazal, ze by praci s RED mel natolik osefovanou. Ty zminovany zabery v Lovely Bones (ktery je toceny i na 35mm, tim vic je to znat) jsou tomu prikladem.
185648
jinak ze digital vypadal dobre v social network jeste neznamena (ani zdaleka), ze bude dobre vypadat u hobita. Ze ho ani Fincher jeste tak neovladl, je videt na Buttonovi, kam se to v nekterejch zaberech nehodi uplne stejne, jako do Public Enemies. Zachranuje to jen fakt, ze dobra polovina vsech pozadi je klicovana, cemuz se Mann vyhyba, zejo ... jako ono Jacksonovi stejne nic jinyho prakticky nezbejva. A jeste jednou rikam - neodsuzuju to. Ale EPIC by musel bejt zatracene brutalni skok v kvalite, aby to nebylo na finalnim produktu srovnat. SN nemuzete davat jako priklad, jedna se o uplne jiny sceny (snad 90% filmu se odehrava za umelyho osvetleni a v interierech). Jackson zatim nedokazal, ze by praci s RED mel natolik osefovanou. Ty zminovany zabery v Lovely Bones (ktery je toceny i na 35mm, tim vic je to znat) jsou tomu prikladem.
0 0
reagovat
Shakers: Norzog už ti odpověděl. Snad bych jen doplnil, že digitální matte paintings se dnes používají nejen u letních hitů, ale i tam, kde bys to vůbec nečekal. Viz třeba ukázky na webu "matte paintingového boha" Dylana Colea link kde je hodně ukázek "před" a "po".
185647
Shakers: Norzog už ti odpověděl. Snad bych jen doplnil, že digitální matte paintings se dnes používají nejen u letních hitů, ale i tam, kde bys to vůbec nečekal. Viz třeba ukázky na webu "matte paintingového boha" Dylana Colea http://www.dylancolestudio.com/, kde je hodně ukázek "před" a "po".
0 0
reagovat
pokud se dobre vzpominam, tak je tam jedna scena nafocena na digitalni zrcadlovky ve stylu matrixu :) ... sex mezi durdenem a tou buchtou. ale jinak analog
185646
pokud se dobre vzpominam, tak je tam jedna scena nafocena na digitalni zrcadlovky ve stylu matrixu :) ... sex mezi durdenem a tou buchtou. ale jinak analog
0 0
reagovat
Tak ne, imdb hlásá klasik S35 ?)...
185645
Tak ne, imdb hlásá klasik S35 *?)*...
0 0
reagovat
A nekoketoval Fincher s digitálem už u Klubu? Nevím, hledat se mi to už nechce ;)...
185644
A nekoketoval Fincher s digitálem už u Klubu? Nevím, hledat se mi to už nechce ;)...
0 0
reagovat
Disketa: kde je mimo jiné referenční scéna se slabým osvětlením...;)
185641
Disketa: kde je mimo jiné referenční scéna se slabým osvětlením...*;)*
0 0
reagovat

Shakers

Díky, to bych byl moc rád. :+
185630
Díky, to bych byl moc rád. *:+*
Shakers
0 0
reagovat

Hairy_Ass

Niečo som čítal že Jackson nechce len priamu líniu Hobbita, ale chce to obohatiť aj ostatnými príbehmi ktoré sa odohrávajú v tom čase.
185585
Niečo som čítal že Jackson nechce len priamu líniu Hobbita, ale chce to obohatiť aj ostatnými príbehmi ktoré sa odohrávajú v tom čase.
Hairy_Ass
0 0
reagovat
Komentáře
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se