Diskuze k článku For Semafor: Recenze

příspěvky 1 - 4 Napsat příspěvek

O,o

'Some Kind of Monster' mělo smysl. 'For Semafor' ne. 'It Is It' mělo smysl. 'For Semafor' ne. Pro mně jasné... Pokud by tohle vyšlo jako bonusový disk u nějaké CD tribut kompilace pana Suchýho, pak to pochopím, ale jako samostatné filmové dílo? Nikoliv.
184146
O,o
0 0

Oh S-N-A-P ! ! !
Ale jinak nezbejvá říct než - amen :+
183685
Oh S-N-A-P ! ! ! Ale jinak nezbejvá říct než - amen *:+*
0 0
No trochu jsem nějakou podobnou reakci očekával a celkem i chápu její znění, protože článek v podstatě ani nedává na výběr jiný typ reakce (mě by ta recenze taky naštvala). Nicméně na premiéře jste vystupoval z pozice určitého hybatele projektu, myslím, že jste tak vnímán i médii a že tak vystupujete v rámci jeho oficiální prezentace. Navíc úvodní titulek zněl jasně: "Miroslav Janek a PAVEL KLUSÁK uvádějí", nemýlím-li se, což mi bez ohledu na to, že jste nebyl oficiálně veden jako režisér nebo producent jasně značí, že jste spolustrůjcem snímku (nebo tam jse jen tak?) - i jako autor námětu a spoluautor scenáře na něm máte sakra velký podíl.

Filmy o filmu se do kin nevpouštějí, uvádějí se jen jako bonusy. Jako samostatná umělecká díla by totiž neobstála.

Ad slovo "zadal" - není to náhodou slovíčkaření? Já to nemyslím úplně doslova jako zadání domácího úkolu od učitele žákovi... ale spíš jako objednávku, kdy hudebníci vybírají song a vy jim schvalujete jestli je to OK, nebo už je píseň rozebraná/mají sáhnout po něčem jiném. Tak to zazní i ve filmu.

"Autora článečku" sral film. Publicistickou tvorbu Pavla Klusáka chová v úctě - producentské směřování mi šťastné nepřipadá, ale to je jiná písnička.

Myslím, že trochu vyzobáváte detaily na úkor hlavního směru, jakým je kritika toho filmu vedena. Což taky celkem chápu, protože málokdo by si nechal naplivat na svůj výtvor. Já bych ten film celkem rád pochválil, věřte nebo nevěřte jsem se na něj do kina i těšil, ale o to víc mě zamrzela jeho zbytečnost (alespoň z mého pohledu). Mám navíc tu výhodu, že se neznáme a nemusím brát ohled na různé kamarádíčkovské vazby, které limitují vaše kolegy hudební publicisty a můžu to napsat narovinu.
183688
No trochu jsem nějakou podobnou reakci očekával a celkem i chápu její znění, protože článek v podstatě ani nedává na výběr jiný typ reakce (mě by ta recenze taky naštvala). Nicméně na premiéře jste vystupoval z pozice určitého hybatele projektu, myslím, že jste tak vnímán i médii a že tak vystupujete v rámci jeho oficiální prezentace. Navíc úvodní titulek zněl jasně: "Miroslav Janek a PAVEL KLUSÁK uvádějí", nemýlím-li se, což mi bez ohledu na to, že jste nebyl oficiálně veden jako režisér nebo producent jasně značí, že jste spolustrůjcem snímku (nebo tam jse jen tak?) - i jako autor námětu a spoluautor scenáře na něm máte sakra velký podíl. Filmy o filmu se do kin nevpouštějí, uvádějí se jen jako bonusy. Jako samostatná umělecká díla by totiž neobstála. Ad slovo "zadal" - není to náhodou slovíčkaření? Já to nemyslím úplně doslova jako zadání domácího úkolu od učitele žákovi... ale spíš jako objednávku, kdy hudebníci vybírají song a vy jim schvalujete jestli je to OK, nebo už je píseň rozebraná/mají sáhnout po něčem jiném. Tak to zazní i ve filmu. "Autora článečku" sral film. Publicistickou tvorbu Pavla Klusáka chová v úctě - producentské směřování mi šťastné nepřipadá, ale to je jiná písnička. Myslím, že trochu vyzobáváte detaily na úkor hlavního směru, jakým je kritika toho filmu vedena. Což taky celkem chápu, protože málokdo by si nechal naplivat na svůj výtvor. Já bych ten film celkem rád pochválil, věřte nebo nevěřte jsem se na něj do kina i těšil, ale o to víc mě zamrzela jeho zbytečnost (alespoň z mého pohledu). Mám navíc tu výhodu, že se neznáme a nemusím brát ohled na různé kamarádíčkovské vazby, které limitují vaše kolegy hudební publicisty a můžu to napsat narovinu.
0 0

trocha lhaní v recenzi

Zde Narcis Klusák, díky za zájem, jen pár uvedení na pravou míru. "Dokumenty o svých vlastních projektech netočí ani Tarantino" - ehm, vždyť ani já nejsem režisér nebo producent tohohle filmu, jsem jeho postava, dokáže to "recenzent" rozlišit? (Ad Tarantino: fakt? Slyšeli jste někdy o formátu "film o filmu"?) Dál: "Klusák rozkastoval domácí scénu na dobrá a špatná uskupení. Těm dobrým zadal píseň, jíž mají inovovat..." Ohoho, fakt si myslíte, že Muchow & Winterová, Midi lidi, Kazety, OTK nebo Jar. Dušek si nechají něco "zadávat"? Všichni si pochopitelně vybrali sami - jak to, že přijímají pozvání do hry, tak konkrétní song. (Bylo to i v tiskových zprávách k albu.) Úplně rozumím tomu, že autora článečku tak nějak seru, ale ve svým textu si mocně pomáhá vlastními výmysly, takže MovieZone = zásah, potopená vlastním kanónem.
183670
trocha lhaní v recenzi
0 0