Diskuze k článku Habermannův mlýn: Recenze

příspěvky 1 - 7 Napsat příspěvek
Hodne lidi si stezovalo na postsynchrony, ktere jsou priserne... ale me jeste vic vadilo, ze kdyz uz tam skakali z jednoho jazyka do druheho, tak v ramci jedne postavy, dokonce i vety, to rikali dva lide!!! WTF!!! Jinak takovy hezky cesky film, jehoz nejvetsim plusem bylo vzbuzeni mych emoci nekde pred odsunem nemcu, to se mi u cz filmu nestava. 8) 6/10
209029
Hodne lidi si stezovalo na postsynchrony, ktere jsou priserne... ale me jeste vic vadilo, ze kdyz uz tam skakali z jednoho jazyka do druheho, tak v ramci jedne postavy, dokonce i vety, to rikali dva lide!!! WTF!!! Jinak takovy hezky cesky film, jehoz nejvetsim plusem bylo vzbuzeni mych emoci nekde pred odsunem nemcu, to se mi u cz filmu nestava. *8)* 6/10
0 0
Podle mě dost ubohý film, podprůměrný plný násilí, zla, nanávisti a krutosti. Snad nejhorší film, jaký kdy byl natočen. Prostě na dvě věci :( Nechápu, jak se takový film může někomu líbit. :- :-:-

188407
Podle mě dost ubohý film, podprůměrný plný násilí, zla, nanávisti a krutosti. Snad nejhorší film, jaký kdy byl natočen. Prostě na dvě věci *:(* Nechápu, jak se takový film může někomu líbit. *:-* *:-**:-*
0 -1
Musím říct, že válečná tematika mě neláká, ale tohle jsem hltala pohledem. Pokud byly nějaké nejasnosti, doporučuji se na to mrknout ještě jednou. Děj byl srozumitelný a nebylo třeba v něm hledat žádnou symboliku ani hlubší významy. Divák, by se podle mě, po shlédnutí filmu neměl cítit na ničí straně. Jednou dominovali Němci, pak Češi. Ale síla děje byla vyrovnaná:)
185460
Musím říct, že válečná tematika mě neláká, ale tohle jsem hltala pohledem. Pokud byly nějaké nejasnosti, doporučuji se na to mrknout ještě jednou. Děj byl srozumitelný a nebylo třeba v něm hledat žádnou symboliku ani hlubší významy. Divák, by se podle mě, po shlédnutí filmu neměl cítit na ničí straně. Jednou dominovali Němci, pak Češi. Ale síla děje byla vyrovnaná*:)*
0 0
Já nevim, ale mě to nadchlo!!! Českým filmům nefandím, ale s Habermannovým mlýnem jsem spokojená ;) Film o něčem! :-)
181422
Já nevim, ale mě to nadchlo!!! Českým filmům nefandím, ale s Habermannovým mlýnem jsem spokojená *;)* Film o něčem! :-)
0 0
omlouvám se..
181322
omlouvám se..
0 0

Spoiler

Bakllazaan: A ty si zas nelámeš hlavu s označováním spoilerů, že????:(:(:(
181315
Bakllazaan: A ty si zas nelámeš hlavu s označováním spoilerů, že????*:(**:(**:(*
Spoiler
0 0
taková minirecenzička :) mě hlavně vadil scénář, který nevysvětloval snad vůbec nic ve filmu. Jak se ocitla zpět ve vesnici Habermanova žena, jak se ocitlo tělo Habermana v kotli - když od jeho mrtvého těla všichni utekli - smrt nacistů se naprosto nijak neprověřuje .... atd. atd. Jakoby si Herz řekl, že tam chce všechny důležité události, ale s jejich dovysvětlením si hlavu nelámal
181304
0 0