Diskuze k článku Predátoři: Recenze

Celkem zklamání.

"A: Viděl jsi ten film?
B: Viděl.
A: A co?
B: A nic.
"

Film prostě divákovi nedává naprosto nic. Akce taková mdlá, dokonale předvídatelné atd. Taky mi neseděly postavy sniperky a vězně, kterým jsem nevěřil ani dobrý den. Především sniperka na mě působila, že by neublížila ani mouše. Je taková křehonká (spíš bych tam viděl Michellle Rodriguez aj.). Pokud by se mě někdo zeptal, jestli je dobré se na tenhle film podívat, musel bych odpovědět, že nevidím důvod k jeho shlédnutí.

5/10
179719
Celkem zklamání. "A: Viděl jsi ten film? B: Viděl. A: A co? B: A nic. " Film prostě divákovi nedává naprosto nic. Akce taková mdlá, dokonale předvídatelné atd. Taky mi neseděly postavy sniperky a vězně, kterým jsem nevěřil ani dobrý den. Především sniperka na mě působila, že by neublížila ani mouše. Je taková křehonká (spíš bych tam viděl Michellle Rodriguez aj.). Pokud by se mě někdo zeptal, jestli je dobré se na tenhle film podívat, musel bych odpovědět, že nevidím důvod k jeho shlédnutí. 5/10
1 0
Film přesně splnil, co jsem od něj očekával. Sice to už na mě nepůsobilo jako Predator 1, ale i tak to bylo solidní. SPOILER Lovecká sezóna podle mě není časově vymezená, prostě trvá tak dlouho, dokud jedna ze stran nevyhraje. Pak začne další. Fishburnova postava dokázala vždycky nějak zvítězit, ať už zabitím lovce nebo ukrytím se před nimi, dokud to nevzdali. Po prvním lovu ho nechali na pokoji a pouze příležitostně po něm šli. Mezitím zahájili nové lovy.
173954
1 0

sezona vs lov

několik lidí tu píše, proč na konci začala další sezona tak brzy. sezona je období, po které je možnost pořádat lov, takže ve filmu šlo pouze o jeden lov, nikoliv o celou loveckou sezonu. na konci pouze padala kořist pro další lov.
173952
sezona vs lov
1 0

NIC MOC

POZOR možné SPOILERY: Jsem celkem zklamnej. První polovina filmu, až do chvíle kdy se na scéně objeví Noland je super, atmosféra se blíží původnímu predátorovi, a zdá se že to míří tím správným směrem. Pak se ale film (dle mého) zbytečně snaží o zvraty v ději, mj. dost dětinsky vykonstruovné, s čím přichází spousta otázek, na které divák ale nedostane odpověď, a je to spíš na škodu. Původní Predátor se bez nějakých podrazů a překvapivých momentů taky obešel (jediný "šok" byl že Dillon vlastně Arnoldovu jednotku zneužil), celý film táhla atmosféra, a strach z neznámého útočníka. Od nového filmu jsem čekal, že víc rozvede "predátoří" mytologi, že se o nich dozvíme nové informace (a že Noladnova postava měla potenciál toho sposotu prozradit, nicméně neudělá to).. Čím blíž konci, tím trapněji film půspobil....milé odkazy na jedničku z první půlky filmu se změnily na její úplný vykrádání (Japonec co si sundá triko - ještě se mohl říznout do prsou, že?), a konec už je vyloženě blbej. Paktování predátorů s lidma se mi prostě vůbec nelíbí. Takže průměrnej film... a to je, vzhledem k tomu, jak mám rád jedničku, pro mně prostě zklamání.
173649
NIC MOC
1 0
Dlouho jsem neviděl tak zbytečnou a blbě napsanou postavu, jakou byl Fishburnův Nolan...
173546
1 0
SPOILER: přesně tak. Poslední 2 minuty filmu tam vůbec neměly bejt. Takhle to vypada, jako by 1 sezona trvala tak 2 dny. Morfeus vypadal a hrál jako tmavší verze Seagala, ještě že tam neni tak dlouho. Další nelogičnost je, když po bitce s šéfíkem řeknou "Už je to v pořádku, máme to za sebou"... jak to můžou vědět, že japončík sundal toho na louce? KONEC SPOILERU

Včera za náma na projekci seděl Jiří Schmitzer s nějakou slečnou a zatímco on se bavil, ona měla co dělat, aby to vydejchala :)

Jinak jsem celkem zklamanej, ale nedokážu přesně určit proč. Všechny přísady jsou fan, ale výsledek je takovej nemastnej neslanej. Za pozitivum považuju Brodyho (kterej mě milie překvapil) a Gogginse (můj oblíbenec z The Shield mi přišel ze všech nejsympatičtější, společně s tou buchtou)

Masky predátorů na můj vkus divně stylizovaný (+ xicht toho hlavního byl strašně umělohmotnej). Film neurazil, ale ani nenadchl, takže u mě tak na 6* (u A-teamu jsem se bavil MNOHEM víc, i když jsem podle trailerů čekal právě opak)
173495
SPOILER: přesně tak. Poslední 2 minuty filmu tam vůbec neměly bejt. Takhle to vypada, jako by 1 sezona trvala tak 2 dny. Morfeus vypadal a hrál jako tmavší verze Seagala, ještě že tam neni tak dlouho. Další nelogičnost je, když po bitce s šéfíkem řeknou "Už je to v pořádku, máme to za sebou"... jak to můžou vědět, že japončík sundal toho na louce? KONEC SPOILERU Včera za náma na projekci seděl Jiří Schmitzer s nějakou slečnou a zatímco on se bavil, ona měla co dělat, aby to vydejchala :) Jinak jsem celkem zklamanej, ale nedokážu přesně určit proč. Všechny přísady jsou fan, ale výsledek je takovej nemastnej neslanej. Za pozitivum považuju Brodyho (kterej mě milie překvapil) a Gogginse (můj oblíbenec z The Shield mi přišel ze všech nejsympatičtější, společně s tou buchtou) Masky predátorů na můj vkus divně stylizovaný (+ xicht toho hlavního byl strašně umělohmotnej). Film neurazil, ale ani nenadchl, takže u mě tak na 6* (u A-teamu jsem se bavil MNOHEM víc, i když jsem podle trailerů čekal právě opak)
1 0
Film byl OK, akční oddechovka a nostalgické vzpomínky.
Mám POZNÁMKU k jedné z nelogičností děje: (SPOILER!) postava 'Morphea' uvedla, že je v džungli už 10 sezon (asi loveckých), stihla si za tu dobu vypěstovat slušnou schýzu, vypozorovat důležité vlastnosti Predátorů, získat nějaké ty předměty... ale hned následující ráno závěrečné bitce je vidět, jak se k zemi snášejí další klece.
Sice chápu, že si museli nechat nějaká vrátka otevřená, k dalšímu pokračování, ale tohle už bylo docela lámání přes koleno a celkem povedený film mi v závěru otrávilo.
173433
Film byl OK, akční oddechovka a nostalgické vzpomínky. Mám POZNÁMKU k jedné z nelogičností děje: [b](SPOILER!)[/b] postava 'Morphea' uvedla, že je v džungli už 10 sezon (asi loveckých), stihla si za tu dobu vypěstovat slušnou schýzu, vypozorovat důležité vlastnosti Predátorů, získat nějaké ty předměty... ale hned [b]následující[/b] ráno závěrečné bitce je vidět, jak se k zemi snášejí další klece. Sice chápu, že si museli nechat nějaká vrátka otevřená, k dalšímu pokračování, ale tohle už bylo docela lámání přes koleno a celkem povedený film mi v závěru otrávilo.
1 0
Red Eagle: Ty jsi ale tydýt. Darmo mluvit, plýtvat časem a námahou:).
173421