Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku Hollywood potřebuje další revoluci

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek
já souhlasím se sushikou. je fakt, že kdo hledá najde a dá se vždycky najít dobrý film...taky mám tendence si stěžovat, že není na co jít do kina, ale pořád chodím a málokdy odcházím zas tak strašně zklamaná. Podle mě to není tolik o producentech (jasně, Burtonova Alenka by byla stokrát lepší, kdyby jí starej dobrej Tim dělal podle sebe bez zásahů od Dieneyáků), ale o tom, na co lidí chodí, prostě tak trochu nabídka - poptávka...Avatar byl moc hezká pohádka, co na tom, že dost hloupoučká, prachů vydělal dost. Takže se prostě teď točí bombastické filmy, kde není co hrát, ale je na co "čumět"...je to smutný (a mimochodem si myslím, že podobný trend nastal už s níže zmiňovaným Matrixem - pseudofilozofie a spousta triků) a mě to třeba osobně dvakrát nebaví, ale i já mám na co chodit...za poslední dobu mě napadá třeba Gilliamovo Imaginárium nebo švédský film Ať vejde ten pravý...to nebyly filmy pro blbce, dle mého názoru. Jestli je většina filmů pro blbce, je to asi proto, že většina lidí jsou blbci, který na ty filmy pro blbce do toho kina furt lezou, lapidárně řečeno:o) Ale i tak je fajn, že se někdo z vyšších míst ozval...jestli Vaughn uspořádá revoluci, držím mu palce.
165233
já souhlasím se sushikou. je fakt, že kdo hledá najde a dá se vždycky najít dobrý film...taky mám tendence si stěžovat, že není na co jít do kina, ale pořád chodím a málokdy odcházím zas tak strašně zklamaná. Podle mě to není tolik o producentech (jasně, Burtonova Alenka by byla stokrát lepší, kdyby jí starej dobrej Tim dělal podle sebe bez zásahů od Dieneyáků), ale o tom, na co lidí chodí, prostě tak trochu nabídka - poptávka...Avatar byl moc hezká pohádka, co na tom, že dost hloupoučká, prachů vydělal dost. Takže se prostě teď točí bombastické filmy, kde není co hrát, ale je na co "čumět"...je to smutný (a mimochodem si myslím, že podobný trend nastal už s níže zmiňovaným Matrixem - pseudofilozofie a spousta triků) a mě to třeba osobně dvakrát nebaví, ale i já mám na co chodit...za poslední dobu mě napadá třeba Gilliamovo Imaginárium nebo švédský film Ať vejde ten pravý...to nebyly filmy pro blbce, dle mého názoru. Jestli je většina filmů pro blbce, je to asi proto, že většina lidí jsou blbci, který na ty filmy pro blbce do toho kina furt lezou, lapidárně řečeno:o) Ale i tak je fajn, že se někdo z vyšších míst ozval...jestli Vaughn uspořádá revoluci, držím mu palce.
0 0
reagovat
Pokud se nepletu, o revoluci mluvili před 5-10 lety věrozvěstové digitální éry. Film si prý bude moct natočit každý. Jenže kolik dobrých filmů, které vznikly takhle na koleně, si pamatujeme? Bijáky typu Gabriel (za 200 tisic dolarů) raději zapomenout... O revolucích se mluví stále, ale i vzhledem ke Karlovu článku fakt netuším, odkud by nějaká opravdu zásadní revoluce měla přijít a hlavně proč. Každý rok si mezi nařachanými blockbustery i artovkami za pět padesát najdu to svoje. Mimo jiné mi od přelomu letopočtu přijde, že je nejširší nabídka filmů nejrůznějších žánrů, co pamatuju. Fanouškovské mýty o zlých, nechápavých a hamižných a producentech a nadaných tvůrcích, kterým nikdo nechce dát šanci a masakruje jim filmy, mi přijdou k smíchu.
165190
Pokud se nepletu, o revoluci mluvili před 5-10 lety věrozvěstové digitální éry. Film si prý bude moct natočit každý. Jenže kolik dobrých filmů, které vznikly takhle na koleně, si pamatujeme? Bijáky typu Gabriel (za 200 tisic dolarů) raději zapomenout... O revolucích se mluví stále, ale i vzhledem ke Karlovu článku fakt netuším, odkud by nějaká opravdu zásadní revoluce měla přijít a hlavně proč. Každý rok si mezi nařachanými blockbustery i artovkami za pět padesát najdu to svoje. Mimo jiné mi od přelomu letopočtu přijde, že je nejširší nabídka filmů nejrůznějších žánrů, co pamatuju. Fanouškovské mýty o zlých, nechápavých a hamižných a producentech a nadaných tvůrcích, kterým nikdo nechce dát šanci a masakruje jim filmy, mi přijdou k smíchu.
0 0
reagovat
Připomíná mi to, jak jsem kdysi četl článek o firmě Adobe. Tehdy byly dokonalé fotografie a redakční grafika doménou studií. Pak přišel Adobe a všechno se změnilo.. Kéž to brzy postihne i film.
165188
Připomíná mi to, jak jsem kdysi četl článek o firmě Adobe. Tehdy byly dokonalé fotografie a redakční grafika doménou studií. Pak přišel Adobe a všechno se změnilo.. Kéž to brzy postihne i film.
0 0
reagovat
Pekny clanek. Aneb jak rika Travolta v Swordfish "....you know what Hollywood problem is? They make shit. Unbelievable, unremarkable shit..." 8)
165185
Pekny clanek. Aneb jak rika Travolta v Swordfish "....you know what Hollywood problem is? They make shit. Unbelievable, unremarkable shit..." *8)*
0 0
reagovat
Já jsem mladší, nevím jestli můj názor bude mít cenu, ale plně souhlasím s Aimou ...

Mantreq:
Jako kdyby jsi mi mluvil z duše. Ale právě to nás (filmové ??? - nevím jak se mám označit :D ) odlišuje od davu, nemáme tendenci být něják ovlivnění okolím. Já si udělám vždycky svůj názor ať už řekne kdokoliv cokoliv ...
165178
Já jsem mladší, nevím jestli můj názor bude mít cenu, ale plně souhlasím s Aimou ... Mantreq: Jako kdyby jsi mi mluvil z duše. Ale právě to nás (filmové ??? - nevím jak se mám označit *:D* ) odlišuje od davu, nemáme tendenci být něják ovlivnění okolím. Já si udělám vždycky svůj názor ať už řekne kdokoliv cokoliv ...
0 0
reagovat
Jen jednou za čas se objeví (relativně) originální film a dokáže se prosadit. A my si řekneme. "Proč se toho netočí víc?" Protože jsou teď podmínky pro film daleko horší. Už se nehraje na herce jako bylo možná před 20 lety. Co jsem koukal na výčet filmů od Aima tak všechny měli nějakou hvězdu na kterou lákali. Dnes se láká na kulervoucí triky. Na nový prostor. Hraje tam Kevin Spacey? Ok, ale musí tam být ohromný pavouk co v Imaxu vytře lidem zrak. :-
165143
Jen jednou za čas se objeví (relativně) originální film a dokáže se prosadit. A my si řekneme. "Proč se toho netočí víc?" Protože jsou teď podmínky pro film daleko horší. Už se nehraje na herce jako bylo možná před 20 lety. Co jsem koukal na výčet filmů od Aima tak všechny měli nějakou hvězdu na kterou lákali. Dnes se láká na kulervoucí triky. Na nový prostor. Hraje tam Kevin Spacey? Ok, ale musí tam být ohromný pavouk co v Imaxu vytře lidem zrak. *:-*
0 0
reagovat
Podle mého názoru by potřeboval revoluci celej svět a hnedle by se točilo něco koukatelného.
Nemám takové znalosti, abych řekl, jak to bylo tenkrát(co si také člověk pamatuje, že?:-). Tenkrát jsem byl mladší a výběr byl jinačí, než je dnes-těžko říct. Spíše jde o to, že remaky ap. prostě nesnášim už jen proto, že mě přijde, že je jich nějak moc(originalita je nulová) a kvalita výsledného počinu se zhoršuje.
Že se točí hlavně pro dav? To tu bylo vždycky. Že máme pocit, že se už nic jiného netočí, než davové filmy? Já ten pocit mám už dlouho.
165137
Podle mého názoru by potřeboval revoluci celej svět a hnedle by se točilo něco koukatelného. Nemám takové znalosti, abych řekl, jak to bylo tenkrát(co si také člověk pamatuje, že?:-). Tenkrát jsem byl mladší a výběr byl jinačí, než je dnes-těžko říct. Spíše jde o to, že remaky ap. prostě nesnášim už jen proto, že mě přijde, že je jich nějak moc(originalita je nulová) a kvalita výsledného počinu se zhoršuje. Že se točí hlavně pro dav? To tu bylo vždycky. Že máme pocit, že se už nic jiného netočí, než davové filmy? Já ten pocit mám už dlouho.
0 0
reagovat

moi

Mě něco povídej. Okruh mých přátel holduje Avatarům (No dejme tomu, že technická revoluce. Ale do prdele lidi vždyť je to Pocahontas namodro!), Rychlým, Zběsilým, filmům které mají 3D, které mají svlékající se slečnu, ubulené upířátko nebo opulentní forky okolo sexu. Jednou jsem zahlásil, že se mi docela líbil Temný Rytíř a koukali na mě jako na blázna a když jsem zahlásil Pulp Fiction chtěli mě kamenovat. Co tím chci říct. Dav je prostě dav. Vždycky byl a vždy bude a pokaždé tu bude někdo kdo ho bude využívat.
165136
Mě něco povídej. Okruh mých přátel holduje Avatarům (No dejme tomu, že technická revoluce. Ale do prdele lidi vždyť je to Pocahontas namodro!), Rychlým, Zběsilým, filmům které mají 3D, které mají svlékající se slečnu, ubulené upířátko nebo opulentní forky okolo sexu. Jednou jsem zahlásil, že se mi docela líbil Temný Rytíř a koukali na mě jako na blázna a když jsem zahlásil Pulp Fiction chtěli mě kamenovat. Co tím chci říct. Dav je prostě dav. Vždycky byl a vždy bude a pokaždé tu bude někdo kdo ho bude využívat.
moi
0 0
reagovat
Tsunami_X: Já spíš myslel, jestli nemáš lepší přehled o tom, jak moc se remakeovalo a sequelovalo. Vím, že to už v tý době dávno nebyla žádná novinka, ale já jsem vždycky narazil na to, že jsou padesátky prezentovaný jako doba, kdy se natočilo víc remakeů, než kdy předtím. Bojovalo se velkolepostí historickejch filmů a muzikálů, který dávaly lidem záminku jít do kina a nečučet na filmy jenom doma v televizi, točily se nový verze černobílejch věcí barevně (Desatero přikázání, Příběh z Filadelfie -> Z nóbl společnosti - i když zrovna dopadlo slušně), barva šla vůbec do popředí jako další velký lákadlo atd. Chápu, že se to srovnává blbě, ale imho se daj vykutat nějaký informace, který by víc napověděly, kolik maj toho ty úpadky společnýho. Anebo jestli si tu podobnost jenom sugeruju a tohle se dělo mnohem častějc :)
165132
Tsunami_X: Já spíš myslel, jestli nemáš lepší přehled o tom, jak moc se remakeovalo a sequelovalo. Vím, že to už v tý době dávno nebyla žádná novinka, ale já jsem vždycky narazil na to, že jsou padesátky prezentovaný jako doba, kdy se natočilo víc remakeů, než kdy předtím. Bojovalo se velkolepostí historickejch filmů a muzikálů, který dávaly lidem záminku jít do kina a nečučet na filmy jenom doma v televizi, točily se nový verze černobílejch věcí barevně (Desatero přikázání, Příběh z Filadelfie -> Z nóbl společnosti - i když zrovna dopadlo slušně), barva šla vůbec do popředí jako další velký lákadlo atd. Chápu, že se to srovnává blbě, ale imho se daj vykutat nějaký informace, který by víc napověděly, kolik maj toho ty úpadky společnýho. Anebo jestli si tu podobnost jenom sugeruju a tohle se dělo mnohem častějc :)
0 0
reagovat
Aima: Ale kdepak, tebe bych si popírat nedovolil. Bohužel navíc nemám tvoje zdroje, takže si nedokážu spočítat, o kolik méně se dneska produkuje filmů s původním námětem a ani díky tomu nedokážu reagovat na těch krásných 60% zpatlanin, remaků, sequelů a rebootů. A která silná generace odešla s příchodem nového desetiletí? Když se podívám na filmy, které jsou obecně přijímaný jako ikony 90 let, tak mi z toho vyjde, že Darabont je muž jednoho filmu, který si vystřihl dvě adaptace, Zemeckis se totálně zbláznil do technologií s kterými neumí pracovat (taky adaptoval, když už jsme u toho), Fincher chce být oceněn (taky adaptoval), Tarantino (adaptoval) si jede pořád svoje, Cameron (remade Titanicu) se vykašlal na sequely o robotech a jede si dál svoje, Demme prostě nikdy nebyl extra dobrej (zas ta „adaptace“) atd. Ale to bychom zbytečně slovíčkařili a přijde mi, že je dost otravné tyhle dojmologie řešit. Bohužel moc nechápu ten nástup letních blockbusterů, to tady jako v devadesátých letech žádné nebyly? Nebo jsme byli ještě příliš malí na to, abychom ty studiové zákonitosti sledovali a na marketing se dávaly, vzhledem k rozpočtům, logicky menší částky? Nemusíš se bát, FC ani Matrix jsem nemyslel, spíš mě pobavila ta Magnolie, ale tak to je pochopitelné. :) A přehnal jsem to, ty pět titulů nevytasíš! FIY rozpočty byly 63 mega v obou případech :)

A pointu máš správnou. V osmdesátkách to byly svaly, v devadesátkách rovnorávnost a pružnost a teď přijde asi to pravé peklo, ze které se už asi nikdy nevzpamatujeme. Ta hrozná žumpa se jménem Hollywood prostě končí :(

KarelR: Jak poznám, jestli to bylo horší nebo lepší? Maximálně podle své divácké zkušenosti a ta mi nepřijde vůbec relevantní a navíc není ani dostatečná :) Jenom bych si dovolil tvrdit, že revoluce se nedělají tak, že se o nich kecá a zvláště pak, když ti tvůj 2 film produkoval Paramount a třetí jede na comicsové vlně, která ten trend akorát tak utužuje (hlavně prosím nevytahovat šílenou konspirační žánrovou podvratnost). Kdyby nám Vaughn ustřelil koule tím, že přišel s něčím echt novým, tak ani neceknu. Takhle vytáhl na světlo akorát tak post-Tarantina, zahrál si na pohádkáře a pokusil se nám ukázat, že Michal Caine má ještě pořád co říct. No to teda kloubouk dolů. Mocný a vizionářský progres :)
165124
Aima: Ale kdepak, tebe bych si popírat nedovolil. Bohužel navíc nemám tvoje zdroje, takže si nedokážu spočítat, o kolik méně se dneska produkuje filmů s původním námětem a ani díky tomu nedokážu reagovat na těch krásných 60% zpatlanin, remaků, sequelů a rebootů. A která silná generace odešla s příchodem nového desetiletí? Když se podívám na filmy, které jsou obecně přijímaný jako ikony 90 let, tak mi z toho vyjde, že Darabont je muž jednoho filmu, který si vystřihl dvě adaptace, Zemeckis se totálně zbláznil do technologií s kterými neumí pracovat (taky adaptoval, když už jsme u toho), Fincher chce být oceněn (taky adaptoval), Tarantino (adaptoval) si jede pořád svoje, Cameron (remade Titanicu) se vykašlal na sequely o robotech a jede si dál svoje, Demme prostě nikdy nebyl extra dobrej (zas ta „adaptace“) atd. Ale to bychom zbytečně slovíčkařili a přijde mi, že je dost otravné tyhle dojmologie řešit. Bohužel moc nechápu ten nástup letních blockbusterů, to tady jako v devadesátých letech žádné nebyly? Nebo jsme byli ještě příliš malí na to, abychom ty studiové zákonitosti sledovali a na marketing se dávaly, vzhledem k rozpočtům, logicky menší částky? Nemusíš se bát, FC ani Matrix jsem nemyslel, spíš mě pobavila ta Magnolie, ale tak to je pochopitelné. :) A přehnal jsem to, ty pět titulů nevytasíš! FIY rozpočty byly 63 mega v obou případech :) A pointu máš správnou. V osmdesátkách to byly svaly, v devadesátkách rovnorávnost a pružnost a teď přijde asi to pravé peklo, ze které se už asi nikdy nevzpamatujeme. Ta hrozná žumpa se jménem Hollywood prostě končí :( KarelR: Jak poznám, jestli to bylo horší nebo lepší? Maximálně podle své divácké zkušenosti a ta mi nepřijde vůbec relevantní a navíc není ani dostatečná :) Jenom bych si dovolil tvrdit, že revoluce se nedělají tak, že se o nich kecá a zvláště pak, když ti tvůj 2 film produkoval Paramount a třetí jede na comicsové vlně, která ten trend akorát tak utužuje (hlavně prosím nevytahovat šílenou konspirační žánrovou podvratnost). Kdyby nám Vaughn ustřelil koule tím, že přišel s něčím echt novým, tak ani neceknu. Takhle vytáhl na světlo akorát tak post-Tarantina, zahrál si na pohádkáře a pokusil se nám ukázat, že Michal Caine má ještě pořád co říct. No to teda kloubouk dolů. Mocný a vizionářský progres :)
0 0
reagovat

Aima

:+ Souhlas, taky mi je z toho špatně.
165121
*:+* Souhlas, taky mi je z toho špatně.
Aima
0 0
reagovat
O čem asi plkali filmoví intelektuálové a fandové v 80. letech? ;) (který mi po sedmdesátkách přijdou jako mnohem větší kvalitativní sešup než devadesátky v poměru k současnosti)
165119
O čem asi plkali filmoví intelektuálové a fandové v 80. letech? *;)* (který mi po sedmdesátkách přijdou jako mnohem větší kvalitativní sešup než devadesátky v poměru k současnosti)
0 0
reagovat

KarelR

Vidím podrobněji maximálně tak do sedmdesátých let, o tom co se dělo v padesátých mám v podstatě jen mlhavou představu, takže je to možný.
165118
Vidím podrobněji maximálně tak do sedmdesátých let, o tom co se dělo v padesátých mám v podstatě jen mlhavou představu, takže je to možný.
KarelR
0 0
reagovat

Aima

"Snad ještě nikdy nebyl průmysl takhle vyčpělej."

No, v padesátejch letech na tom byl Hollywood taky zle a začalo se remakeovat jako o život. A vlastně trvalo zhruba 15 let, než ta tvorba prokoukla do sedmdesátkový podoby. Jestli to ale bylo horší než teď nejsem schopen odhadnout. Je tu někdo sečtělejší? Jakube? ;)
165116
"Snad ještě nikdy nebyl průmysl takhle vyčpělej." No, v padesátejch letech na tom byl Hollywood taky zle a začalo se remakeovat jako o život. A vlastně trvalo zhruba 15 let, než ta tvorba prokoukla do sedmdesátkový podoby. Jestli to ale bylo horší než teď nejsem schopen odhadnout. Je tu někdo sečtělejší? Jakube? ;)
Aima
0 0
reagovat
Rouder - přesně přesně. Včera jsem se dostal přes kamaráda do hospody s partou cizích lidí a musel jsem se hoooodně kousat do jazyka. Padaly tam takový perly, jako že Pavučina snů je parádní film, Smrt čeká všude je nerealistická nuda, anebo že Alenka má hezčí třidéčko než Avatar ;-) Pár dní před tím jsem si na Febiu dovolil koupit popcorn (prostě mi chutná a rád u filmu něco zobu boha jeho) a to bylo pohledů...jedna slečna se dokonce rozesmála a ucedila (asi si myslela, že jí neslyším), že vždycky když tohleto vidí, tak je jí na blití. Máš zkrátka pravdu - "průměrný divák" a intelektuální pozéři, to je hrůza. :-
165115
Rouder - přesně přesně. Včera jsem se dostal přes kamaráda do hospody s partou cizích lidí a musel jsem se hoooodně kousat do jazyka. Padaly tam takový perly, jako že Pavučina snů je parádní film, Smrt čeká všude je nerealistická nuda, anebo že Alenka má hezčí třidéčko než Avatar ;-) Pár dní před tím jsem si na Febiu dovolil koupit popcorn (prostě mi chutná a rád u filmu něco zobu boha jeho) a to bylo pohledů...jedna slečna se dokonce rozesmála a ucedila (asi si myslela, že jí neslyším), že vždycky když tohleto vidí, tak je jí na blití. Máš zkrátka pravdu - "průměrný divák" a intelektuální pozéři, to je hrůza. *:-*
0 0
reagovat

Tsunami X

O co ti přesně jde? Chceš to popřít? tak to popři. Chceš mě urazit? udělej to aspoň pořádně. Protože takhle máš ve výsledku ještě víc geroyský řeči než já. To co jsem chtěl napsat, a o co mi šlo, bylo to, že ještě před deseti lety byl holyvůd schopný vyprodukovat 3x a4x víc filmů s původním námětem, které za něco stály ročně, než kolik produkuje dnes. Dnes totiž 60% všech filmů tvoří ty zpatlaniny (rebooty,sequely atd) které jsem vypsal. Odešla silná generace filmařů(tím myslím ty, kteří si uměli prosadit svoje, měli vizi), čehož se chytly studia a společně s nástupem letních blockbusterů udělali víceméně ze všech, i z toho zbytku solidních režisérů ovečky... Samozřejmě, že to nechci tak generalizovat jak to píšu (ano, i teď jsou osobnosti, které stále tvoří solidní filmy, Anderson, Gondry atd), samozřejmě, že americkou žumpou nemyslím CELÝ americký filmový průmysl, ale to ti snad došlo...tak lehni na hadr. Jo a jestli je Matrix nebo Klub rváčů se stomilionovým rozpočtem indie, tak já jsem žehlící prkno.

Moje pointa je ta, že poslední roky je ten hlavní tah zaměřen na sequely, rebooty, prequely, spin-offy,remaky a comicsy. Snad ještě nikdy nebyl průmysl takhle vyčpělej. A v 90% (a za tím si stojím) jsou to nehorázné sračky. Nebo mě snad má zajímat, že bude 114 verze supermana nebo dvanáctý reboot třetího sequelu Hulka? To už musí nudit i sedačky v kinech.
165114
O co ti přesně jde? Chceš to popřít? tak to popři. Chceš mě urazit? udělej to aspoň pořádně. Protože takhle máš ve výsledku ještě víc geroyský řeči než já. To co jsem chtěl napsat, a o co mi šlo, bylo to, že ještě před deseti lety byl holyvůd schopný vyprodukovat 3x a4x víc filmů s původním námětem, které za něco stály ročně, než kolik produkuje dnes. Dnes totiž 60% všech filmů tvoří ty zpatlaniny (rebooty,sequely atd) které jsem vypsal. Odešla silná generace filmařů(tím myslím ty, kteří si uměli prosadit svoje, měli vizi), čehož se chytly studia a společně s nástupem letních blockbusterů udělali víceméně ze všech, i z toho zbytku solidních režisérů ovečky... Samozřejmě, že to nechci tak generalizovat jak to píšu (ano, i teď jsou osobnosti, které stále tvoří solidní filmy, Anderson, Gondry atd), samozřejmě, že americkou žumpou nemyslím CELÝ americký filmový průmysl, ale to ti snad došlo...tak lehni na hadr. Jo a jestli je Matrix nebo Klub rváčů se stomilionovým rozpočtem indie, tak já jsem žehlící prkno. Moje pointa je ta, že poslední roky je ten hlavní tah zaměřen na sequely, rebooty, prequely, spin-offy,remaky a comicsy. Snad ještě nikdy nebyl průmysl takhle vyčpělej. A v 90% (a za tím si stojím) jsou to nehorázné sračky. Nebo mě snad má zajímat, že bude 114 verze supermana nebo dvanáctý reboot třetího sequelu Hulka? To už musí nudit i sedačky v kinech.
Tsunami X
0 0
reagovat
KarelR: Ale těmahle výrokama přece neosloví tu cool cílovku, která se ráda vymezuje proti zlému systému :) Ta nemá prostor pro srovnání, protože velká studia automaticky vytěsňuje :)

Crom: A v asijské populaci je těch blbců kolik?
165113
KarelR: Ale těmahle výrokama přece neosloví tu cool cílovku, která se ráda vymezuje proti zlému systému :) Ta nemá prostor pro srovnání, protože velká studia automaticky vytěsňuje :) Crom: A v asijské populaci je těch blbců kolik?
0 0
reagovat

Tsunami_X

No, na promu ke Kick-Ass maká hlavně výrokama jako: “I will wager that Spider-Man 4 will be the more conservative, PG version of Kick-Ass.” :D
165112
No, na promu ke Kick-Ass maká hlavně výrokama jako: “I will wager that Spider-Man 4 will be the more conservative, PG version of Kick-Ass.” *:D*
Tsunami_X
0 0
reagovat
ale ono jde o to, že filmy se TOČÍ pro blbce! Drtivá většina populace (především americké, ale i evropské a vůbec) jsou podle mého skromného názoru blbci, které jde snadno ochočit reklamou a vhodným marketingem a když se jim řekne, na co mají chodit, tak na to chodí. Kdo stojí o přemýšlivé a umělecké filmy? Kdo stojí o originální nápady a inovace? "Lidi se chtějí bavit", tak proč něco vymýšlet, když jdou peníze vydělat jednodušeji a především osvědčeně! Žádný risk, blbci půjdou na cokoli, co má dost velkou reklamu - třeba na Avataaara ;-) A pokud jde o "revoluci", tak tu tady zrovna jednu máme - všechno bude 3D, aby měli blbci na co koukat...
165111
ale ono jde o to, že filmy se TOČÍ pro blbce! Drtivá většina populace (především americké, ale i evropské a vůbec) jsou podle mého skromného názoru blbci, které jde snadno ochočit reklamou a vhodným marketingem a když se jim řekne, na co mají chodit, tak na to chodí. Kdo stojí o přemýšlivé a umělecké filmy? Kdo stojí o originální nápady a inovace? "Lidi se chtějí bavit", tak proč něco vymýšlet, když jdou peníze vydělat jednodušeji a především osvědčeně! Žádný risk, blbci půjdou na cokoli, co má dost velkou reklamu - třeba na Avataaara ;-) A pokud jde o "revoluci", tak tu tady zrovna jednu máme - všechno bude 3D, aby měli blbci na co koukat...
0 0
reagovat
Takže jestli to chápu správně, Vaughn maká na promu ke Kick-Ass, který bude über-cool a brojí proti zlotřilému systému zlých kravaťáků. Heheheh. To je alespoň propagace!

Btw není nad uživatele typu Aima, kteří vytáhnou se siláckými řečmi o americké žumpě, pak vytasí pět nebo šest titulů, které byly v rozumném poměru indie a diváckým hitem a na konci nám nahodí otázku, kolik dobrých titulů se nám za poslední roky urodilo. Děti, děti.
165110
Takže jestli to chápu správně, Vaughn maká na promu ke Kick-Ass, který bude über-cool a brojí proti zlotřilému systému zlých kravaťáků. Heheheh. To je alespoň propagace! Btw není nad uživatele typu Aima, kteří vytáhnou se siláckými řečmi o americké žumpě, pak vytasí pět nebo šest titulů, které byly v rozumném poměru indie a diváckým hitem a na konci nám nahodí otázku, kolik dobrých titulů se nám za poslední roky urodilo. Děti, děti.
0 0
reagovat
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se