Diskuze k článku Terminator Salvation: Recenze

Ušlo to chlapci-ušlo, ale příště se mě zeptejte*8)*.
0 0
tak ta délka DC je snad špatnej vtip:-
147679
tak ta délka DC je snad špatnej vtip*:-*
0 0
Running time: 115 min. Directors cut: 118 min. What the fuck. Jen 3 min navic. To tam hodi scenu s Moon par fucku a trochu krvavych zaberu a maji to na eRko, ale nejake vysvetlujici sceny se do toho asi nevlezou, takze scenaristicky to bude stale stejne velkej bordel. Pri trose stesti tam jeste bude scena T-1 vynorujici se z vody za Connorem co byla v traileru.
147677
0 0
link

Tohle je "TA" scéna? Ale no tááákk... :o
147138
http://www.youtube.com/watch?v=KuwOnw6IRpg Tohle je "TA" scéna? Ale no tááákk... *:o*
0 0
Tak po druhém shlédnutí, cca 3 hodiny po districtu 9, bohužel musím konstatovat, že jde o nehoráznou sračku, kdy jsem se i smál. Proč kurwa vymýšlej další časový roviny, když púvodní od Cameroba byla svojí přímočarostí "bezchybná". Jediný mínus vidím v pevném datu původního soudného dne ke křesťanskému kalendáři, přitom by stačilo časovou linii vyznačit samotným soudným dnem (5let předXpo soudném dnu...). S aktuální timelinou budou s přibývajícíma létama nastavovat kaši do nekonečna...
p.s.:
Bale je DOBREJ herec, ale měl by zásadně změnit tip rolí, nebo nám zakrní. Jediné pozitivum Salvationu je Worthington, a pár vydařených chvilek made in McG
144092
Tak po druhém shlédnutí, cca 3 hodiny po districtu 9, bohužel musím konstatovat, že jde o nehoráznou sračku, kdy jsem se i smál. Proč kurwa vymýšlej další časový roviny, když púvodní od Cameroba byla svojí přímočarostí "bezchybná". Jediný mínus vidím v pevném datu původního soudného dne ke křesťanskému kalendáři, přitom by stačilo časovou linii vyznačit samotným soudným dnem (5let předXpo soudném dnu...). S aktuální timelinou budou s přibývajícíma létama nastavovat kaši do nekonečna... p.s.: Bale je DOBREJ herec, ale měl by zásadně změnit tip rolí, nebo nám zakrní. Jediné pozitivum Salvationu je Worthington, a pár vydařených chvilek made in McG
0 0

Spoiler

Jsem jediný koho případný pokračování po Marcusově smrti přestalo zajímat? Connor mě v tomhle díle přišel jako neuvěřitelně plochá postava.
136940
Spoiler
0 0

frycek

mázni to nebo na tebe Skynet pošle T-1000 ?)8)
135600
mázni to nebo na tebe Skynet pošle T-1000 *?)**8)*
frycek
0 0

frycek

Neškodilo by k tomu tvýmu postu napsat SPOILER ?)
135595
Neškodilo by k tomu tvýmu postu napsat SPOILER *?)*
frycek
0 0
:D:D:D:D:Dno ja si myslim že arnold tam byl uplně zbytečnej jako žadne oduvodnění proč tam byl chteli to akorat udělat zajimavější a dali ho tam ale nějakej duvod žadnej
135590
*:D**:D**:D**:D**:D*no ja si myslim že arnold tam byl uplně zbytečnej jako žadne oduvodnění proč tam byl chteli to akorat udělat zajimavější a dali ho tam ale nějakej duvod žadnej
0 0
k Arnoldovi... muj osobni nazor je, ze kdyz se tam objevil a inhed se ozvalo T theme (to td t td td t td td t td - vsichni vime co myslim =) tak proste v tu chvili sem si rikal, aby se z nej neposrali... jak na tohle asi museli reagovat herci s Balem panem nr 1 namyslencem v cele... me by to asi nasralo, hraju v celym filmu, pak se tam objevi na 5 vterin pan Arnold a vsichni sou z toho nasracku =) ... :D:D

Treba ja osobne zeru terminatora jako stroj ne jako Arnolda ... napr v T3 T-X byla pro me jeden z nej terminatoru takze jaktoze kurva tady nebyla Kristanna Loken !!!! :D
135148
k Arnoldovi... muj osobni nazor je, ze kdyz se tam objevil a inhed se ozvalo T theme (to td t td td t td td t td - vsichni vime co myslim =) tak proste v tu chvili sem si rikal, aby se z nej neposrali... jak na tohle asi museli reagovat herci s Balem panem nr 1 namyslencem v cele... me by to asi nasralo, hraju v celym filmu, pak se tam objevi na 5 vterin pan Arnold a vsichni sou z toho nasracku =) ... :D:D Treba ja osobne zeru terminatora jako stroj ne jako Arnolda ... napr v T3 T-X byla pro me jeden z nej terminatoru takze jaktoze kurva tady nebyla Kristanna Loken !!!! :D
0 -1
link Sakra a já si řikal, co mi to pořád s Balem připomínalo :D8)
135073
http://www.csfd.cz/film/18204-kralovstvi-ohne-reign-of-fire/ Sakra a já si řikal, co mi to pořád s Balem připomínalo *:D**8)*
0 0
wow tak to bylo tak slabe az se mi chtelo brecet.Vypadalo to jako slepene trailery s bonusem.Scenerie si nevzaly nic z terminatora 2 (hlavne ze tam hrala You Could Be Mine?)).Nebo ta podobizna arnolda co se tam uplne nesmyslne objeví to ho mohl rovnou napadnout treba t-1000.Skratka tohle by melo byt pretoceno:).Scenar byl psan stylem "hele tohle ve dvojce byla bomba to tam dame a fanosci se poserou jo a z toho arnolda zacnou jeste chcat :(" na arnieho sem se tesil ale bez nej by to bylo stejne nebo mozna i lepsi.V tom filmu bylo tolik pc triku ze to rovnou mohlo byt animovany proste moje nejvetsi sklamani 3/10
135072
wow tak to bylo tak slabe az se mi chtelo brecet.Vypadalo to jako slepene trailery s bonusem.Scenerie si nevzaly nic z terminatora 2 (hlavne ze tam hrala You Could Be Mine*?)*).Nebo ta podobizna arnolda co se tam uplne nesmyslne objeví to ho mohl rovnou napadnout treba t-1000.Skratka tohle by melo byt pretoceno*:)*.Scenar byl psan stylem "hele tohle ve dvojce byla bomba to tam dame a fanosci se poserou jo a z toho arnolda zacnou jeste chcat *:(*" na arnieho sem se tesil ale bez nej by to bylo stejne nebo mozna i lepsi.V tom filmu bylo tolik pc triku ze to rovnou mohlo byt animovany proste moje nejvetsi sklamani 3/10
0 0
duro: No zrovna na pasaz s Moon jsem myslel, to je cely tak plochy (i v ty dire, i u ohne), az to boli. Ale cely psaze jsou bizarre treba pousteni Alice in Chains a ohromna honicka, na jejimz zacatku padne "Nikdy jsem neridil" (jestli jsem dobre slysel... pak se ptam kdo to, sakra, psal?:D)
135011
duro: No zrovna na pasaz s Moon jsem myslel, to je cely tak plochy (i v ty dire, i u ohne), az to boli. Ale cely psaze jsou bizarre treba pousteni Alice in Chains a ohromna honicka, na jejimz zacatku padne "Nikdy jsem neridil" (jestli jsem dobre slysel... pak se ptam kdo to, sakra, psal?*:D*)
0 0
Ja som presvedčený, že to práve v tých dialógových scénach brutálne prestrihali. Napríklad je tam Moon uväznená, že pomohla utiecť Marcusovi, príde za ňou Bale a dialóg znie asi "Prečo si to urobila?" "Pretože v ňom vidím človeka." "Dobre, pustite ju." :D A normálne tam vidíš ten strih, ktorý pred tým "Pustite ju" vysekol niekoľko replík, ktoré šli viac do hĺbky.
135008
Ja som presvedčený, že to práve v tých dialógových scénach brutálne prestrihali. Napríklad je tam Moon uväznená, že pomohla utiecť Marcusovi, príde za ňou Bale a dialóg znie asi "Prečo si to urobila?" "Pretože v ňom vidím človeka." "Dobre, pustite ju." *:D* A normálne tam vidíš ten strih, ktorý pred tým "Pustite ju" vysekol niekoľko replík, ktoré šli viac do hĺbky.
0 0
duro: Ale jo, stopy tam jsou - pro me to bylo ale moc zvalcovany tim akcnim obalem. Radsi bych se na deset minut zastavil a predal na chvili taktovku rejzovi, kterej by me pritahl k tem postavam. Ony i ty dialogy ze sebe sypou stejne chvatne jako olovo... fakt to v tomhle hrozne pripomina Charlieho andilky (jako sled efektnich scen, kterej dohromady moc nefunguje...)
135007
0 0
Ale musím povedať, že ja tam to rozprávanie s úvodom, prostriedkom a záverom vidím. Samozrejme akčné scény, ktorých je zbytočne veľa, to zabíjajú a máš pravdu v tom, že rytmus je monotónny, ale ten vývoj postáv, sveta a deja tam je.
135001
0 0
SPOILER: To hej, tiež som si vravel, že transplantácia niekde v stane uprostred púšte... Ale v tej budúcnosti to je možno ako operácia slepého čreva, že to už robia vlastne nemocniční vrátnici. 8)
135000
SPOILER: To hej, tiež som si vravel, že transplantácia niekde v stane uprostred púšte... Ale v tej budúcnosti to je možno ako operácia slepého čreva, že to už robia vlastne nemocniční vrátnici. *8)*
0 0
Jinak nedík za

- vybělený zuby a načesaný vlásky dámského osazenstva (anebo respekt pro kosmetické salóny Odporu) :D
- Marcuse házejícího klíč po sondě
- závěrečný moment, který musel zvednout obočí i lidem, kteří nedochází pravidelně na kardiologii
134998
Jinak nedík za - vybělený zuby a načesaný vlásky dámského osazenstva (anebo respekt pro kosmetické salóny Odporu) *:D* - Marcuse házejícího klíč po sondě - závěrečný moment, který musel zvednout obočí i lidem, kteří nedochází pravidelně na kardiologii
0 0
Tak jsem to konečně viděl a moc dobrých dojmů jsem si neodnesl. Spatllaný fest, nelogičnosti snad ani nelze jednotlivě vyjmenovávat, snad jen zmíním, že jsem rád, že stroje takhle myslí na lidstvo a přizpůsobujou mu chodby a ovládání mašinek ve svých centrálách, nezabíjej na potkání důležité lidi jako kyle Reese a zásadně útočí jen jeden na jednoho - dobře jsme si je vychovali 8) Jinak prachy na tom jsou vidět, což je fajn, McG akci hezky inscenuje, ale to je tak všechno - příběh byl asi terminován, nenašel jsem ho, nebo se schoval pod tu nekončící šňůru akčních scén, kterou za sebe McG nasekal stylem "už se minutu nestřílelo, lidi se asi začnou nudit, tak rychle další jízdu/bitku/výbuch". Až na poslední půlhodinu jsem se docela nudil. Něco jako vedení příběhu pány moc nezajímá, prostě to tam jen nahrnout a ono to bude stačit (polovina dialogovejch scén vyznívala líp i v traileru) - kdyby se hodina přidávala nebo ubírala, asi bych to ani nepoznal.

A když tak čtu to věčný srovnávání s Transformers, tak ať už budou jakýkoliv (i třeba přeplácaný, dětský a tak) nepochybuju, že Spielberg dohlídne na to, aby v něm fungovalo vyprávění. Aby tam byl začátek, prostředek a konec, aby to gradovalo, aby to mělo nějakou kompozici a ne jen nasekaný efektní scény za sebe, prokládaný variacema na slavný hlášky/momenty (to je opravdu někdo tak blbej, že si myslí, že z tý kopy citací tak nějak sám od sebe vyleze scénář postapo sci-fi?!).

Jako seriózní sci-fi/válečný velkofilm nebývale prázdný, jako popcornová jízda strašně monotónní a bez rytmu. 5,5/10
134997
Tak jsem to konečně viděl a moc dobrých dojmů jsem si neodnesl. Spatllaný fest, nelogičnosti snad ani nelze jednotlivě vyjmenovávat, snad jen zmíním, že jsem rád, že stroje takhle myslí na lidstvo a přizpůsobujou mu chodby a ovládání mašinek ve svých centrálách, nezabíjej na potkání důležité lidi jako kyle Reese a zásadně útočí jen jeden na jednoho - dobře jsme si je vychovali *8)* Jinak prachy na tom jsou vidět, což je fajn, McG akci hezky inscenuje, ale to je tak všechno - příběh byl asi terminován, nenašel jsem ho, nebo se schoval pod tu nekončící šňůru akčních scén, kterou za sebe McG nasekal stylem "už se minutu nestřílelo, lidi se asi začnou nudit, tak rychle další jízdu/bitku/výbuch". Až na poslední půlhodinu jsem se docela nudil. Něco jako vedení příběhu pány moc nezajímá, prostě to tam jen nahrnout a ono to bude stačit (polovina dialogovejch scén vyznívala líp i v traileru) - kdyby se hodina přidávala nebo ubírala, asi bych to ani nepoznal. A když tak čtu to věčný srovnávání s Transformers, tak ať už budou jakýkoliv (i třeba přeplácaný, dětský a tak) nepochybuju, že Spielberg dohlídne na to, aby v něm fungovalo vyprávění. Aby tam byl začátek, prostředek a konec, aby to gradovalo, aby to mělo nějakou kompozici a ne jen nasekaný efektní scény za sebe, prokládaný variacema na slavný hlášky/momenty (to je opravdu někdo tak blbej, že si myslí, že z tý kopy citací tak nějak sám od sebe vyleze scénář postapo sci-fi?!). Jako seriózní sci-fi/válečný velkofilm nebývale prázdný, jako popcornová jízda strašně monotónní a bez rytmu. 5,5/10
0 0
KarelR: Věř mi, že dostal.:D Ale až jindy a jinde. ;)
134935