Diskuze k článku Odvlečen: Recenze

příspěvky 1 - 16 Napsat příspěvek
Nu a mne se ten film libil. Prislo mi to podobny jako Syriana ci Kingdom(priznavam, ze ten je z nich asi nejlepsi), proto bych mu dal min. 7/10. Filmy kde se prolina politicka zapletka s vychodnim svetem je sice spousta, ale ja se jich porad nejak nemohu nabazit..;)
87276
Nu a mne se ten film libil. Prislo mi to podobny jako Syriana ci Kingdom(priznavam, ze ten je z nich asi nejlepsi), proto bych mu dal min. 7/10. Filmy kde se prolina politicka zapletka s vychodnim svetem je sice spousta, ale ja se jich porad nejak nemohu nabazit..*;)*
0 0
no právě. :D
86624
no právě. *:D*
0 0
Za scénář může Kelly Sane... ehm, to se přímo nabízí :D
86623
Za scénář může Kelly Sane... ehm, to se přímo nabízí *:D*
0 0
největší problém není v Hoodovi, ale v pitomým scénáři. (doufám, že ho nepsal):D
86620
největší problém není v Hoodovi, ale v pitomým scénáři. (doufám, že ho nepsal)*:D*
0 0
Sakra, od Hooda jsem teda čekal mnohem víc. Zvlášť s tím obsazením... Ale ve výsledku je to děsná nuda. Ale na Wolverinea mu stále věřím. ;) 4/10
86616
0 0
kurnik. ted se mi smazalo vsechno co sem chtela napsat. takze jen jednoduse. ME SE TO MOC LIBILO. libila se mi konecna smycka (mozna zavinene tim, ze jsem nestihla zacatek) . libili se mi herci a hlavne stylizace. na to jakej ten film ma tema je to podle me moc dobry. pak jeste ze mi to pripomina hrdiny a zbabelce ale tak desetkrat )mam chut rict stokrat) lepsi. no a co se tyce rezisera prijde mi ze odved svou praci na to jake ma zkusenosti dobre.. (bohuzel jsem nevidela tsotsi, nemuzu moc posuzovat) 8/10
86484
0 0

re4p3r

Sorry, ale necpeš nám trochu do úst něco co tu nikdo nenapsal??
86454
re4p3r
0 0
Mně to teda přišlo jako docela propálená šance a o Wolverina se trochu začínám bát. Banda známejch herců je zasazená do poměrně zajímavýho příběhu, jehož potenciál ale zůstává zdaleka nevytěžen. Ani jedna postava mě nezaujala a ani jedna linie mi nepřišla extra zajímavá, protože je to všechno podaný tak vlažně, jakoby se do toho Gavin bál pořádně šlápnout. Navíc mě časem začaly iritovat ty jeho dlouhý scény s rádobyemocionální hudbou (která mi neuvěřitelně připomínala Aragornův zpěv na konci Návratu krále :) a konec je docela hrozivej. Za prvý je to kýč jako prase, za druhý je naprosto neuvěřitelnej a za třetí mě nikdo nepřesvědčí, že by to ještě nemělo nějakou dohru, minimálně s hlavním hrdinou. 5/10
86452
0 0

duro

Lets dance jsem sabotoval... na to sla s nejakou kamoskou....
Ale jsou i filmy, na ktery bych sam nikdy nesel, ale nakonec se mi to moc libilo...viz Hvězdnej prach...
86446
Lets dance jsem sabotoval... na to sla s nejakou kamoskou.... Ale jsou i filmy, na ktery bych sam nikdy nesel, ale nakonec se mi to moc libilo...viz Hvězdnej prach...
duro
0 0
xxendxx: :D:D:D:+ Ja som takto videl Let´s Dance či Warholku. A nedávno som len tak-tak unikol Láske v časoch cholery.
86444
xxendxx: *:D**:D**:D**:+* Ja som takto videl Let´s Dance či Warholku. A nedávno som len tak-tak unikol Láske v časoch cholery.
0 0
Jsou filmy, kde si reknu "To by mohlo bejt dobry" a poskam si az budou na DVD....a jsou filmy, u kterejch si reknu "to bude narez" a jde se do kina.....+ jsou filmy u kterych si reknu "jezis to bude ****, ale draha polovicka si to evidentne nemysli" a jde se do kina stejne.....

Viz pujdem do kina....tak fajn...na co pujdem? (at vybere hitmana at vybere hitmana)...ja bych chtela videt to Chytte Doktora.....(dopr**** cumet 2 hodiny na toho bukvu z chinasek...neeee......) 2 listky na doktora prosiim :(
86443
Jsou filmy, kde si reknu "To by mohlo bejt dobry" a poskam si az budou na DVD....a jsou filmy, u kterejch si reknu "to bude narez" a jde se do kina.....+ jsou filmy u kterych si reknu "jezis to bude ****, ale draha polovicka si to evidentne nemysli" a jde se do kina stejne..... Viz pujdem do kina....tak fajn...na co pujdem? (at vybere hitmana at vybere hitmana)...ja bych chtela videt to Chytte Doktora.....(dopr**** cumet 2 hodiny na toho bukvu z chinasek...neeee......) 2 listky na doktora prosiim *:(*
0 0
A aby nedošlo k omylu, tenhle článek není nijak záporný k recenzentovi. Posudek je výborně napsán a hezky se to četlo. Jde mi o posty v diskuzi.
86441
0 0
Heh, tohle mě vždy dostane. To na film nepůjdete jen kvůli recenzentovi co tomu dal 6 z 10? Když se na to těšíš měl bys na to vyrazit a posoudit sám + ještě počkat na vyjádření ostatních recenzentů. [Jeden příklad za všechny: Transformers. Všichni 9/10, imf 8/10 (jeho recenze také považuji za nejlepší) a já bych tomu dal tak silných 7/10, Pro mě to zas taková pecka nebyla (a že mě hodnocení hodně ovlivnilo jakej to bude nářez).] Recenzet nemá ovlivňovat diváky hodnocením (což také nedělá), ale vyjádřit svůj názor na film, vypiplat klady a snad jeste vice zapory. Každý má jiný vkus, takže podle recenzí (pokud tedy není jednomyslná od několika autorů, ale i v tomto případě to je někdy vobšleh) by jsi neměl chodit do kina, ale spíš si zapamatovat co autor vytkl a poté to posoudit podle sebe.
Samozřejmě že i já raději půjdu na film co má 9* než 4*, ale většinou je to pro to, že sem o tom 4* ani nevěděl nebo se na něj netěšil :)).

Omlouvám se za OT, film jsem zatím neviděl, ale nedalo mi to.
86440
Heh, tohle mě vždy dostane. To na film nepůjdete jen kvůli recenzentovi co tomu dal 6 z 10? Když se na to těšíš měl bys na to vyrazit a posoudit sám + ještě počkat na vyjádření ostatních recenzentů. [Jeden příklad za všechny: Transformers. Všichni 9/10, imf 8/10 (jeho recenze také považuji za nejlepší) a já bych tomu dal tak silných 7/10, Pro mě to zas taková pecka nebyla (a že mě hodnocení hodně ovlivnilo jakej to bude nářez).] Recenzet nemá ovlivňovat diváky hodnocením (což také nedělá), ale vyjádřit svůj názor na film, vypiplat klady a snad jeste vice zapory. Každý má jiný vkus, takže podle recenzí (pokud tedy není jednomyslná od několika autorů, ale i v tomto případě to je někdy vobšleh) by jsi neměl chodit do kina, ale spíš si zapamatovat co autor vytkl a poté to posoudit podle sebe. Samozřejmě že i já raději půjdu na film co má 9* než 4*, ale většinou je to pro to, že sem o tom 4* ani nevěděl nebo se na něj netěšil :)). Omlouvám se za OT, film jsem zatím neviděl, ale nedalo mi to.
0 0
Takže mě nemusí trápit, že jsem si na to zapoměl koupit do febia lístek:)
86430