První červnový víkend můžeme považovat za reminiscenci únorového běsnění, kdy se předávaly ceny snad za všechno (nejvíc sexy plnovous nevyjímaje). Pár hodin před odtajněním laureátů dalších MTV Awards se za námi znovu rozjel zlatý karavan upozorňující na nejlepší trailery uplynulé sezóny. A zvolil stejně jako miliony sosalů celého světa, které očarovaly spoty ke Snyderově řežbě. Kdo jiný by měl zvítězit než jednoznačný vládce sezóny, který hlavně díky trailerům vydělal celosvětově přes 400 milionů dolarů? Samozřejmě, 300 nezná bratra a po zásluze přebírá vavříny od Mission: Impossible 3 (jinak řečeno, MOJO LLC ukradlo korunu Trailer Parku). Proberte se nicméně i ostatními žánrovými kategoriemi a zkonfrontujte je klidně okamžitě s naším, vaším i obecně sdíleným názorem. Odkazy na každý trailer, který dorazil i na MZ, máte v závorce za jménem filmu.

Trailer roku - 300: Bitva u Thermopyl (MZ 5*), Warner Bros., Mojo LLC

Akční - 300: Bitva u Thermopyl (MZ 5*), Warner Bros., Mojo LLC

Animáky - Simpsonovi ve filmu (MZ 4*), Twentieth Century Fox, Trailer Park

Drama - Skrytá identita (MZ 4*), Warner Bros., Giaronomo Productions/Mojo, LLC

Komedie - Borat (MZ 3*), Twentieth Century Fox, Trailer Park

Romance - In The Land of Women (MZ 4*), Warner Bros., Big Science Film

Hudební - Leonard Cohen: I’m Your Man, Lionsgate, Mark Woollen & Associates

Thriller - Pád do tmy, Lionsgate, Fishbowl

Horor - 1408 (MZ 4*), MGM/The Weinstein Co., The Ant Farm

Nezávislák - Nauka o snech (MZ 4*), Warner Independent, Mark Woollen &

Dokument - This Film is Not Yet Rated (MZ ?*), IFC Films, Kinetic Trailers

Nejoriginálnější trailer - Bee Movie (MZ 4*), Paramount Pictures, Sameth A.D.V.

Nej letní blockbuster 2007 - Harry Potter a Fénixův řád (MZ 5*), Warner Bros., Mojo, LLC

Nejhorší trailer - Black Sheep (MZ 3*), IFC First Take/The Weinstein Co., Empire Design

Střih zvuku - Jako malé děti (MZ 4*), New Line Cinema, Mark Woollen & Assoc.

Nejlepší Voice Over - Grindhouse (MZ 3*), The Weinstein Co., The Ant Farm

Kompletní výsledky ke stažení tady. Vhodné jen pro odvážlivce, kteří chtějí zjistit, za co dostal cenu propagační spot k Robinsonovým varující před požíráním popcornu v kině, anebo proč je cool tenhle plakát k drámu Breach (některé poroty by holt měly zůstat u hodnocení upoutávek a necpat se do plakátů :-).