U Disneyho panikaří?


ikona
imf
disneypixarratatouille
 

Je to ale spíš strach o pečlivě garážované Mercedesy v garážích nejvyšších šéfů. Nebo prostou nenažranost? Pojmenujte si to jak chcete, každopádně je jasné, že když účetní u Disneyho spočítali všechny tržby z kin, DVD a prodeje televizních práv, přišli na to, že Auta nejsou takový trhák, jak by si přáli.

Je to do značné míry absurdní, protože celosvětově vydělal nejnovější film od Pixaru skoro čtyřnásobek svého rozpočtu a na DVD si taky nevede špatně. Doby miliardového Nema a veleúspěšných Úžasňákových se už ale nevrátí. Příčin je hned několik - veřejnost začíná být unavena CGIčkovými animáky a trh se drobí mezi víc velkých hráčů. A na obzoru je teď navíc ta francouzská krysa, jež dělá Disneymu pořádné vrásky.

Ratatouille má sexy trailery a vyjadřuje návrat ke klasičtější technice animace, ale to Disneyho jenom utvrzuje v tom, že se vymyká klasickým marketingovým plánům. Jak propagovat film s takhle exotickým názvem? Jak se postavit k faktu, že Spláchnutej s podobnými hrdiny kiny "prohučel" doslova jako krysa kanálem? Buď se podaří oslovit masové publikum, nebo ty garáže vážně trochu prořídnou. Hmm... nechtěl bych teď být v kůži Johna Lassetera. Pořád ještě může argumentovat mamuty z druhé Doby ledové (650 milionů jenom v kinech), ale to je sequel a navíc má veverku. Ratatouille bude potřebovat pořádný kus štěstí, ale nemá smysl dělat unáhlené závěry. Vzpomínáte si, jak jsme se loni vozili po Autech? A kdo nakonec koho převálcoval? Hmm... není v téhle novince nějak moc řečnických otázek?

© copyright 2000 - 2017.
Všechna práva vyhrazena.
Hosting zajišťuje: Stable.cz
Kontakty: Technická podpora | Redakce

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se na MovieZone zaregistrovali.

Přihlášení


Registrace