Jednoduše řečeno: MovieZone našla partnera. Abychom vás uštědřili adventních šoků, anebo šílených teorií o kolosu, který schramstl pětici naivních pisálků, odbudeme si vysvětlení „co se stalo“ už dneska.

Když jsme MovieZone zakládali, bylo naším cílem narušit status quo na poli filmových „deníků“, protlačit se na špici, a pak najít strategického partnera, jenž by chtěl ekonomicky zaštítit naše rozmařilé glosování dnešního stavu kinematografie. Během roku a čtvrt od založení MovieZone nás k výkonům podobným nejbližší (a samozřejmě i odpovídajícím způsobem financované) konkurenci vedlo jen mladické nadšení, láska k filmu a nejasná vize o Billu Gatesovi, který nám bude denně posílat jeden milion dolarů a posílat nás na natáčení nových filmů Stevena Spielberga. Bill nepřišel, přispěchala ale společnost MITON CZ – a z MovieZone se díky tomu může stát konečně profesionální web nejen co se obsahu a grafické podoby týče. Tady na vás čekají případné bližší informace v oficiální tiskové zprávě.

Jak známo, takováto spojení a snaha oslovit další čtenáře s sebou často přináší ztrátu přízně původního čtenářského jádra. Dovolím si tvrdit, že něco takového v případě MovieZone v žádném případě nenastane: Můžeme vás ujistit, že máme nad dalším vývojem projektu dostatečně velkou kreativní kontrolu (vždycky jsem doufal, že tohle sousloví budu moct jednou použít :-) a že podmínkou fúze nebylo obroušení hran. Nekompromisního pohledu od mladých rozhněvaných mužů české filmové publicistiky se proto ani nadále nezbavíte. Českým filmařům, fanouškům pozdních děl Martina Scorseseho a kadeřníkům Toma Hankse asi právě ukápla slza, my neuctivě doufáme, že bude kapat ještě častěji, a to tak jak se bude MovieZone dále rozrůstat do šířky a (v nedalekém časovém horizontu) i do hloubky. Neztratíte nic z toho, co se nám dařilo k vaší spokojenosti budovat tři roky na TrailerZone a patnáct měsíců s MovieZone. Připijte si proto na naši počest a zachovejte nám přízeň minimálně do premiéry čtvrtého Indiana Jonese.