Warcraft máme za sebou, Assassin´s Creed dorazí na konci roku a chvilku po něm se uzavře (alespoň na chvíli) sága Resident Evil. V Hollywoodu to sice s adaptacemi počítačových her moc neumí, ale rozhodě se nedá nikomu upřít snaha to s nimi dál a dál zkoušet. Ale není to sranda. Zdrojový materiál buď neposkytuje mnoho možností a filmaři tak musí vymýšlet vlastní věci, jako v případě připravovaného Minecraftu nebo Tetris, případně je příběh natolik komplikovaný, že je potřeba nekompromisně sekat a krájet, aby se vešel do dvouhodinového filmu. Studio Good Universe teď však hodlá zfilmovat hru, které by to na plátně mohlo slušet. A ten film by mohl být i dobrý. 

 

Good Universe totiž plánuje adaptaci pecky od studia Campo Santo Firewatch. Graficky hodně osobitá a zajímavá záležitost se odehrává uprostřed lesů Wyomingu, kam odjel čerstvý vdovec, aby přišel na jiné myšlenky. Jeho úkolem je sedět ve vysoké věži a hlídat, jestli někde nevypukl požár. Je tu sám, spojení se světem mu poskytuje akorát vysílačka, a má čas přemýšlet. Postupně se ale začne ukazovat, že možná úplně sám není... Firewatch je hodně solidní napínák, na jehož adaptaci by si budoucí režisér nemusel vylámat zuby a s trochou štěstí by z toho mohla vylézt psychologičtější variace na Blair Witch (koukněte se sami) nebo něco podobného. Hlavně by však film mohl ukázat, že existují i příběhové hry, které se do Hollywoodu hodí mnohem víc než to, co obvykle vídáme. A co se obvykle moc nepovede.

--- 

Vytáhni v hospodě: Studio Good Universe s napínáky moc zkušeností nemá, stojí za komediemi Apokalypsa v Hollywoodu nebo Sousedi.