Roberta Rodrigueze v redakci příliš neuctíváme, ostatně jeho poslední filmy (Kdysi dávno v Mexiku, Sin City, Žraločák) v našich recenzích praskaly pod tlakem argumentů jako párátka s prošlou zárukou. Možná i proto se trochu škodolibě usmíváme nejnovějším zprávám o tom, že Rodriguezovi se jeho Grind House rozpadá pod rukama. Robert, zvyklý na rychlé tempo natáčení ze svých digitálních tajtrlíkovek, se při natáčení svého hororového segmentu (Planet Terror) dostal mimo časové i rozpočtové možnosti. Může za to především odkládání natáčení na poslední chvíli, jež nakonec Robert neukočíroval a týden po původním deadlinu byl štáb i herci rozpuštěni.

Původní výkřiky na různých fandovských stránkách hovořily rovnou o katastrofě a krachu celého natáčení, ale Tarantinův segment (Death Proof) se bude natáčet co nevidět a pak se zřejmě produkce vrátí k dotáčkám Rodriguezova dítka. Rodriguez přerušení natáčení nikterak nekomentoval a rovnou z posledního dne natáčení odfrčel na otevíračku nové umělecké galerie svojí kamarádky Salmy Hayek. Množí se i spekulace, že jsou to všechno pomluvy od fanoušků Tarantina, kterým Rodriguez začíná pěkně lézt krkem, protože jejich "miláčka" neustále tahá do podobných projektů, místo aby ho nechal točit nějakou sólovku.

Osobně mi Rodriguez leze krkem z úplně jiných důvodů, ale to je spíš na blog než na polemizování na ploše novinky. Je každopádně zajímavé, že podle interních zdrojů Rodriguez během onoho natáčení skutečně nestíhal. Z původně rozmyšlených sedmi záběrů za den (sakra pomalé tempo) se prý stíhala sotva polovina. Buď Robert točil skutečně něco ultranáročného, nebo už zapomněl, jak se točí klasickým 35mm způsobem. A taková digitální dekonstrukce kdysi nadějného talentu by byla skutečně posledním hřebíčkem do rakve mých sympatií k němu.