Už jsme to zažili několikrát a jedná se o docela děsivý trend: jakmile se na YouTube objeví nějaké video, které se dožije desítek milionů zhlédnutí, je klidně možné, že se objeví filmové studio, které je dost šílené na to, aby z krátkého klipu udělalo celovečerák. Třeba jako Paramount. Jeho producenti se rozhodli koupit práva na youtubácký hit, jenž se během několika měsíců své existence dočkal neuvěřitelných pětadevadesáti milionů zhlédnutí. O čem tohle populární video je? O psovi, jehož páníček dal všechno dobré žrádlo kočce. Pokud jste smutného mluvícího psa neviděli, podívejte se sami:

Jako samostatný útvar je video vlastně geniální. Popravdě jsem se nad ním smíchy rozplakal poprvé a jako blázen jsem se chechtal i dnes, když jsem ho po dlouhé době viděl znovu. Je to opravdu ultimátní "dog tease" a ten pejsek je strašně rozkošný. A tak. Prostě hlína. Jenže jakmile vám někdo řekne, že na základě takového videa vznikne celovečerák, všechna legrace jde stranou.

Ono je samozřejmě velmi snadné najít, v čem studio vidí komerční potenciál: mluvící zvířátka budou dětem připadat roztomilá vždycky a pokud se nebude jednat o uber-trapárnu, dospělí své potomky do kina s radostí vezmou. Ale čistě z hlediska filmového fanouška se jedná o trest, na jehož existenci člověk není ochoten nic pochopit. Ono je vlastně dost pravděpodobné, že se z filmu nakonec vyklube něco, co s původním videem nemá nic společného. Pak ale trochu postrádá smysl, proč se k YouTube hitu vůbec hlásit.¨

--

Vytáhni v hospodě / na rande (pokud budeš opravdu zoufalý): Mluvící zvířátka mají vlastní YT kanál. A celý je docela trapný.