Máme různé filmové dvojice. Některé se staly legendami hned, jak se objevily, některým chvilku trvalo dostat se do diváckého povědomí, ale většina byla zapomenuta. Ricky Blitt se ale rozhodl natočit film, jehož ústředí hereckou dvojici z hlavy jen tak nedostanete. Na jedné straně tu je Johnny Knoxville – prototyp amerického burana, který má podle všeho maximálně šest tříd základky a spolu se svými pošahanými kamarády z Jackass hledá co nejoriginálnější způsoby jak ublížit sobě nebo ostatním. Občas je s ním sranda, ale většinou působí prostě jako dacan. A vedle něho bude Cher. Zasloužilá hvězda, která má v hudebním světě skoro stejné postavení jako Karel Gott, ale na rozdíl od něho vlastní i Oscara.

A ti dva spolu budou podle všeho souložit, což rozhodně není hezká představa, ale podle režiséra Blitta by měla být zábavná. V komedii The Drop-Out si Knoxville zahraje pětatřicetiletého chlapíka, který ještě donedávna žil u rodičů, ale dostal nůž na krk a musel se postavit na vlastní nohy. A aby toho nebylo málo, spáruje se se svou dvaašedesátiletou sousedku, jež se rozhodne udělat z něj náhradního otce pro svého syna. Dokud Zdeněk Troška neukecá Vina Diesela a jako parťáka mu nedá Václava Vydru, můžeme nejspíš mluvit o největším castingovém úletu všech dob. Ricky Blitt, jenž k The Drop-Out píše i scénář, už s Knoxvillem natočil nepříliš vtipnou komedii Bláznivá olympiáda, tak snad se od té doby něco přiučil, ale i tak. Spárovat Knoxvilla a Cher je opravdu hodně děsivý nápad.