Berte to vážně, ten kluk si nechal změnit rasu, aby mohl vyhrát plešouna a Paramount udělá během předoscarové propagace všechno pro to, aby byl za Tropickou bouři nominován. A věřte mi, pokud se jeho Kirk Lazarus do nominací dostane, bude to pecka podle scénáře, který píše sám život. Držíme palce, ale zároveň musíme Paramountu uštědřit políček. Oscarová podpora Tropické bouře je totiž nouzovým řešením - Downey měl původně apelovat na city Akademie ve filmu Sólista, který s ním a Jamie Foxxem natočil britský šikula Joe Wright (Pokání). Jeho první americký film si ale na premiéru bude muset počkat až do příštího léta. 

V kancelářích koprodukční Working Title z toho lezou po stropě, ale nedá se nic dělat. Paramount šetří. Finanční krize není žádná legrace a pokud jste si mysleli, že se nedotkne Hollywoodu, vysíleného nejrůznějšími stávkami, byli jste poněkud naivní. MGM vykoplo Weinsteiny, Universal uvažuje o prodeji svých menších větví (Rogue Pictures) a Paramount dostal shora (vlastní ho megakorporace Viacom) rozkaz snížit náklady a omezit ročně počet titulů na dvacet (ze stávajících +/- 25). Sólista šel od válu a s ním se zpátky do pokladny nalije asi 60-70 milionů dolarů. A to nepočítáme již nasmlouvané trailery a spoty, které se budou muset odvysílat (reklamace v televizním byznysu, který je spočítán na desetinu vteřiny, zkrátka nemají šanci). Pro Wrighta jistě trpká lekce, pro Hollywood jen tvrdý byznys. Inu, když se kácí Wall Street, létají třísky. A odložený Sólista rozhodně není poslední obětí.

p.s. Nebo byste snad chtěli dát tu oscarovou nominaci Cruiseovi?