Je to tak! Internetový marketing ve formě videodeníčků se poslední dobou zuřivě rozmáhá. Začal to praktikovat George Lucas při natáčení nových Epizod (tehdy byl ale exkluzivní obsah placený), pokračoval v tom Peter Jackson (u King Konga je to asi nejokatější) a převzal to i Bryan Singer při natáčení Supermana. Studia i režiséři samotní zkrátka chtějí nalákat über-geeky jako jsme my, aby se o film aktivně zajímali už ve stádiu příprav. Možná vás to připravuje o kus požitku z hotového díla, ale čert to vem... pro lidi co se zajímají o natáčení i z druhé strany a DVDčka si kupují kvůli bonusům, je to mimořádně fajn fíčura.

Zrovna včera jsem si např. pod trailerem k Da Vinci Code stěžoval, že Sony odbyla svojí webovou prezentaci a nenechala uživatelům žádné skryté hinty apod. Trochu jsem se mýlil, protože chlapci od Sony zjevně doufají, že ten tajný web si najdete sami. Jmenuje se Cryptophyle a tváří se nezávisle, jenže... stačí si trochu zaluštit v internetových záznamech a zjistíte, že si ho zaregistrovala samotná Sony. Najdete tu blog plný hádanek a hlavolamů... schválně zkuste zavařit mozkové závity.

U druhého filmového blogu je možná potřebovat nebudete, ale toho nečiní o nic méně zajímavým. Stránka s výmluvným názvem Rocky Balboa Blog není dílem nějakých zapálených fanoušků, ale oficiální stránkou produkce, která bude po vzoru Jacksona a Singera uveřejňovat texty i videa z natáčení. Jako důkaz tam už teď najdete první zářez (stáhnutelná verze), ve které vám Stallone osobně seznámí s úhlavním protivníkem Rockyho, vysvětlí důvody, kterého vedly k výběru Antonio Tarvera a nakonec zapózuje nejen v Rockyho hadrech z jedničky, ale i do půli těla. Pořád ještě nevím, jestli to v těch šedesáti Sly utáhne, ale snahu mu upřít nelze. O Rockym VI si u nás můžete přečíst zde.