Ony už jsou venku nějaká relevantní čísla celkového prodeje? Nevšiml jsem si. Opět opakuji, co jsem psal (a co psaly všechna herní média), protože někteří tu mají problém číst - několik dní nejprodávanější hra na Steamu a nejúspěšnější start pro EA hru na Steamu vůbec.
Btw. k tomu argumentu, že BioWare je nějaké blockbuster studio jehož značky hrajou miliony lidí, tady jsou čísla prodeje Mass Effect série:
1. díl - 2 miliony kopií
2. díl - 5 milionů kopií
3. díl - 7 milionů
(2017) Andromeda - 5 milionů
Dragon Age série:
1. díl - 3,2 milionu
2. díl - dohledal jsem 2 miliony
(2014) Inquisition - nejprodávanější hra studia, 12 milionů
(2019) Anthem - 5 milionů
Pro kontext, Hogwarts Legacy se prodalo 24 milionů kopií. Baldur's Gate 3 15 milionů. Celá série Monster Hunter má přes 100 milionů prodaných kopií. Witcher 3 50 milionů.
Jinými slovy Dragon Age a BioWare nikdy nebyly mainstream, niche progresivní RPGčka, u kterých jeden díl před deseti lety vystřelil nad očekávání. +/- 5 milionů pro Veilguard by byl poměrně úspěch. Zejména, když se vezme v potaz, čím vším si to studio prošlo a jak se mezitím změnil trh. A jestli tu někdo začne mávat náklady, tak rovnou můžete odpálit celej herní průmysl, protože na náklady vs. reálný tržby prohrávají takřka všichni, proto taky všichni touží po nějakém live-service modelu a mikrotransakcích, které je udržují při životě. A vzhledem k tomu, že jsou teď už všichni v BioWare all hands na Mass Effectu 5 a žádné další DLC pro DA se neplánuje, tak je asi jasný, která značka pro ně je důležitější.
A ještě k tomu hodnocení hry, jak například psal Godlike, že asi moc dobrá nebude. PS hráčské hodnocení 4,39 / Steam 74 % spíše kladné. Zjevně to ty lidi, co to hrají, baví. Minimálně dost podobně jako předchozí díly série. Nehledě na to, že to ignorování recenzí je furt strašně vtipný (nebo smutný). Jenže to všechno se prostě nehodí, protože si ve hře (tak jako v 99 % ostatních her) může člověk vybrat pohlaví. Bůůů. Ano, žijeme ve smutné době, ale ta uřvaná minorita co se spoléhá na YouTube griftery si za to bohužel může sama. Nenávidí všechno, co nějakým způsobuje vybočuje a sami se tak ochuzují a hlavně omezují. Což je pro ně asi to nejpříznačnější slovo.
Díky že jste přišli na můj TED talk a teď už mi vlezte na záda, mám dovolenou.
reaguje na:
Hitman_47
921351
Ony už jsou venku nějaká relevantní čísla celkového prodeje? Nevšiml jsem si. *:)* Opět opakuji, co jsem psal (a co psaly všechna herní média), protože někteří tu mají problém číst - několik dní nejprodávanější hra na Steamu a nejúspěšnější start pro EA hru na Steamu vůbec.
Btw. k tomu argumentu, [b]že[/b] [b]BioWare je nějaké blockbuster studio[/b] jehož značky hrajou miliony lidí, tady jsou čísla prodeje Mass Effect série:
1. díl - 2 miliony kopií
2. díl - 5 milionů kopií
3. díl - 7 milionů
(2017) Andromeda - 5 milionů
Dragon Age série:
1. díl - 3,2 milionu
2. díl - dohledal jsem 2 miliony
(2014) Inquisition - nejprodávanější hra studia, 12 milionů
(2019) Anthem - 5 milionů
Pro kontext, Hogwarts Legacy se prodalo 24 milionů kopií. Baldur's Gate 3 15 milionů. Celá série Monster Hunter má přes 100 milionů prodaných kopií. Witcher 3 50 milionů.
Jinými slovy Dragon Age a BioWare nikdy nebyly mainstream, niche progresivní RPGčka, u kterých jeden díl před deseti lety vystřelil nad očekávání. +/- 5 milionů pro Veilguard by byl poměrně úspěch. Zejména, když se vezme v potaz, čím vším si to studio prošlo a jak se mezitím změnil trh. A jestli tu někdo začne mávat náklady, tak rovnou můžete odpálit celej herní průmysl, protože na náklady vs. reálný tržby prohrávají takřka všichni, proto taky všichni touží po nějakém live-service modelu a mikrotransakcích, které je udržují při životě. A vzhledem k tomu, že jsou teď už všichni v BioWare all hands na Mass Effectu 5 a žádné další DLC pro DA se neplánuje, tak je asi jasný, která značka pro ně je důležitější.
A ještě k tomu hodnocení hry, jak například psal Godlike, že asi moc dobrá nebude. PS hráčské hodnocení 4,39 / Steam 74 % spíše kladné. Zjevně to ty lidi, co to hrají, baví. Minimálně dost podobně jako předchozí díly série. Nehledě na to, že to ignorování recenzí je furt strašně vtipný (nebo smutný). Jenže to všechno se prostě nehodí, protože si ve hře (tak jako v 99 % ostatních her) může člověk vybrat pohlaví. Bůůů. *:D* Ano, žijeme ve smutné době, ale ta uřvaná minorita co se spoléhá na YouTube griftery si za to bohužel může sama. Nenávidí všechno, co nějakým způsobuje vybočuje a sami se tak ochuzují a hlavně omezují. Což je pro ně asi to nejpříznačnější slovo.
Díky že jste přišli na můj TED talk a teď už mi vlezte na záda, mám dovolenou.
921346
reagovat
|