Diskuze k článku Top Gun: Maverick: Recenze

reaguje na: KeyserSoze
viděl jsem to 3x v imaxu, přehodnocovat není co:D

terminátora 2 v kině závidím (hned bych vyměnil rok 1991 za toho čtvrtečního Avatara). Braveheart mám podobný rest jako u toho Avatara. přemýšlím už delší dobu, že napíšu Ježíškovi, ať mi to dá pod stromek 4k ve steelbooku. hlavně po tomto komentu
841403
viděl jsem to 3x v imaxu, přehodnocovat není co*:D* terminátora 2 v kině závidím (hned bych vyměnil rok 1991 za toho čtvrtečního Avatara). Braveheart mám podobný rest jako u toho Avatara. přemýšlím už delší dobu, že napíšu Ježíškovi, ať mi to dá pod stromek 4k ve steelbooku. hlavně po tomto [url=https://www.moviezone.cz/clanek/44227-statecne-srdce-trailer/diskuze#comment_839711]komentu [/url]
841399
1 -1
reaguje na: ovmartin23
Nechaj to uležať a možno to prehodnotíš.

Môj problém je, že odkedy som videl v kine Terminator 2 a Braveheart, tak tie kinozážitky som už nikdy nedosiahol. Najbližšie k tomu bol prvý Star Trek od Abramsa. Inak je to celkom bieda.
841399
Nechaj to uležať a možno to prehodnotíš. Môj problém je, že odkedy som videl v kine Terminator 2 a Braveheart, tak tie kinozážitky som už nikdy nedosiahol. Najbližšie k tomu bol prvý Star Trek od Abramsa. Inak je to celkom bieda.
841397
0 -3
reagují: ovmartin23
reaguje na: KeyserSoze
vidíš to. a já jdu ve středu počtvrté do imaxu (bydlím v OV).

každému říkám, když mi řekneš 5 lepších blockbusterů za posledních 10 let, zaplatím ti víkend na horách pro tebe a celou rodinu. je mi jasné, že bys těch filmů vyjmenoval určitě 23, ale já osobně mám problém - Fallout? BR2049? interstellar? edge of tomorrow? za mě určitě ne poslední Bond, ani Batman, ani nic od Marvelu. je to subjektivní, ale i podle imdb, csfd, RT je Maverick pecka. čekám minimálně 6 nominací na Oscara.

těším se na středu hodně (a to jdu ve čtvrtek na Avatara, kterého jsem ještě neviděl)i
841397
vidíš to. a já jdu ve středu počtvrté do imaxu (bydlím v OV). každému říkám, když mi řekneš 5 lepších blockbusterů za posledních 10 let, zaplatím ti víkend na horách pro tebe a celou rodinu. je mi jasné, že bys těch filmů vyjmenoval určitě 23, ale já osobně mám problém - Fallout? BR2049? interstellar? edge of tomorrow? za mě určitě ne poslední Bond, ani Batman, ani nic od Marvelu. je to subjektivní, ale i podle imdb, csfd, RT je Maverick pecka. čekám minimálně 6 nominací na Oscara. těším se na středu hodně (a to jdu ve čtvrtek na Avatara, kterého jsem ještě neviděl)i
841380
1 -1
reagují: KeyserSoze
Neskutočne nadhodnotený film.
Videl som to síce iba v TV a nie v kine, ale asi ani tam by ma to nenadchlo, aby som tomu dal viac ako 5/10.
841380
Neskutočne nadhodnotený film. Videl som to síce iba v TV a nie v kine, ale asi ani tam by ma to nenadchlo, aby som tomu dal viac ako 5/10.
3 -8
reagují: ovmartin23

10/10

Kdybych se pokoušel svému mladšímu já, vysvětlit, že si lze v dnešní, poblázněné době, ovlivněné nadřazeným, politickým poselstvím fantabulózních unik s modrou ofinou, vymodlit ryzí, staromilsko-maskulinní, akční sequel s bezkonkurenčním řemeslným umem a precizností, který i tomu nejvíce estrogennímu feministovi srazí prudkou dávkou testosteronu mléko na tvaroh, nevěřil bych vlastním ušiščatům.
Je tomu již nějaký ten čas, co jsem se naposledy cítil, jako vyvinutá, náctiletá dcera vesnického hospodáře, vzrušená a zmatená, nervózně stojící v matčině minisukni před kabinetem oblíbeného tělocvikáře.    10/10
839092
Kdybych se pokoušel svému mladšímu já, vysvětlit, že si lze v dnešní, poblázněné době, ovlivněné nadřazeným, politickým poselstvím fantabulózních unik s modrou ofinou, vymodlit ryzí, staromilsko-maskulinní, akční sequel s bezkonkurenčním řemeslným umem a precizností, který i tomu nejvíce estrogennímu feministovi srazí prudkou dávkou testosteronu mléko na tvaroh, nevěřil bych vlastním ušiščatům. Je tomu již nějaký ten čas, co jsem se naposledy cítil, jako vyvinutá, náctiletá dcera vesnického hospodáře, vzrušená a zmatená, nervózně stojící v matčině minisukni před kabinetem oblíbeného tělocvikáře.    10/10
10/10
4 -2
Dobrý film s absolutně přepaleným finále. To i na Top Gun. Vám ta finální scéna přisla v pohodě ? Představuju si, jak se o ní vedly debaty při přípravě filmu. Třeba režisér či nekdo jiný: Tome není už ten konec moc ?  Dva setřelení hledaní ( sestřelený pilot se zpravidla intenzivně hledá ještě když bojový vrtulník co ho našel je zničen ) piloti ukradnou starou nepřátelskou stíhačku a vzlétnou z rozbombardovaného letiště. Potom sundají dvě moderní stíhačky novější generace. Při tom dojde ke dvou záchranám v posledním okamžiku.  Není to už trochu moc ?  I na Top Gun  ? Cruise není to moc - budet to vypadat cool, budou tam hlášky, gradace vztahu Maverika a Roostera - prostě bomba.  Člověče netočíme historický film či dokument. Režisér: OK ty jsi šef.
835841
Dobrý film s absolutně přepaleným finále. To i na Top Gun. Vám ta finální scéna přisla v pohodě ? Představuju si, jak se o ní vedly debaty při přípravě filmu. [spoiler]Třeba režisér či nekdo jiný: Tome není už ten konec moc ?  Dva setřelení hledaní ( sestřelený pilot se zpravidla intenzivně hledá ještě když bojový vrtulník co ho našel je zničen ) piloti ukradnou starou nepřátelskou stíhačku a vzlétnou z rozbombardovaného letiště. Potom sundají dvě moderní stíhačky novější generace. Při tom dojde ke dvou záchranám v posledním okamžiku.  Není to už trochu moc ?  I na Top Gun  ? Cruise není to moc - budet to vypadat cool, budou tam hlášky, gradace vztahu Maverika a Roostera - prostě bomba.  Člověče netočíme historický film či dokument. Režisér: OK ty jsi šef.      [/spoiler]
3 -4
Viděno v menším kině s menším plátnem a překvapilo mě, jak i na potřetí (2x IMAX) to na mě funguje parádně. Byl jsem napjatej skoro jako bych na to koukal po prvý :)

Btw trochu se na to pak někdy bojím podívat na televizi.
835544
Viděno v menším kině s menším plátnem a překvapilo mě, jak i na potřetí (2x IMAX) to na mě funguje parádně. Byl jsem napjatej skoro jako bych na to koukal po prvý :) Btw trochu se na to pak někdy bojím podívat na televizi.
2 0
907 míčů a teď korea začala prihazovat, tak velkou radost s miliardového zarezu sem jeste nemel.. Čína se může jit klouzat
831989
2 0

2/10

Velmi nudný film, v půlce jsem zvažoval opustit kino (ale byl jsem s kamarády, tak jsem to vydržel). Je to jenom klišé za klišé a ten bod navíc ve 2/10 dávám jen za menší nudu v akčním finále. Záporák de facto neexistuje – kdyby se místo reálného cíle jednalo o cvičnou misi, na děj by to nemělo vliv. Lituju, že při tom malém množství filmů, na které do kina chodím, jsem podpořil zrovna tenhle brak.
831690
2/10
3 -11
Tady se zase řešej sračky :D

Konečně jsem to v úterý viděl. Do sedaček mně to přikovalo neuvěřitelně, napnutej jsem byl v některejch chvílích víc jak guma na trenkách puberťáka. Hudba se na samostatnej poslech taky povedla (až na tu Lady Gaga).

Ale že by to ve mě něco nechalo? Jako v tu chvíli zážitek skvělej. Ale znovu to asi vidět nepotřebuju. Mission Impossible je jinde.

Ono asi to jak to vznikalo a co je za tím a s tím spojenýho tomu dává takovou auru něčeho víc.
830623
Tady se zase řešej sračky *:D* Konečně jsem to v úterý viděl. Do sedaček mně to přikovalo neuvěřitelně, napnutej jsem byl v některejch chvílích víc jak guma na trenkách puberťáka. Hudba se na samostatnej poslech taky povedla (až na tu Lady Gaga). Ale že by to ve mě něco nechalo? Jako v tu chvíli zážitek skvělej. Ale znovu to asi vidět nepotřebuju. Mission Impossible je jinde. Ono asi to jak to vznikalo a co je za tím a s tím spojenýho tomu dává takovou auru něčeho víc.
5 -1

LOL

Top Gun: Maverick je teď anti woke a positive mascunility :D Vanity Fair nezklamal.
link
830177
Top Gun: Maverick je teď anti woke a positive mascunility *:D* Vanity Fair nezklamal.  https://twitter.com/Nerdrotics/status/1533490478166966276
LOL
4 0
reaguje na: Svaťoš
1.Vykoupení z věznice Shawshank
2.Forrest Gump
3.Zelená míle
4.Sedm
5.Přelet nad kukaččím hnízdem
6.Schindlerův seznam
7.Kmotr
8.Dvanáct rozhněvaných mužů
9.Top Gun: Maverick
10.Nedotknutelní

asi stačí jet např. podle žebříčku čsfd a drtivá většina filmů bude mít fyziku správně :)
830100
1.[url=https://www.csfd.cz/film/2294-vykoupeni-z-veznice-shawshank/]Vykoupení z věznice Shawshank[/url] 2.[url=https://www.csfd.cz/film/10135-forrest-gump/]Forrest Gump[/url] 3.[url=https://www.csfd.cz/film/2292-zelena-mile/]Zelená míle[/url] 4.[url=https://www.csfd.cz/film/2671-sedm/]Sedm[/url] 5.[url=https://www.csfd.cz/film/2982-prelet-nad-kukaccim-hnizdem/]Přelet nad kukaččím hnízdem [/url]6.[url=https://www.csfd.cz/film/8653-schindleruv-seznam/]Schindlerův seznam [/url]7.[url=https://www.csfd.cz/film/1644-kmotr/]Kmotr[/url] 8.[url=https://www.csfd.cz/film/6178-dvanact-rozhnevanych-muzu/]Dvanáct rozhněvaných mužů[/url] 9.[url=https://www.csfd.cz/film/286035-top-gun-maverick/]Top Gun: Maverick [/url]10.Nedotknutelní asi stačí jet např. podle žebříčku čsfd a drtivá většina filmů bude mít fyziku správně *:)*
830095
3 -4
reaguje na: Epochva
Můžeš napsat jeden film, kde je ‘fyzika’ správně?
830095
830085
3 -2
reagují: BlackAdder
reaguje na: Qwat
No a co konkrétně jsem napsal špatně přes tu záplavu ad hominem komentářů? Reagoval jsem na to, že borec použil nefunkční argument s rozhovorem, který možná ani nečetl, protože se filmu po odborné stránce zastával, ač tvrdil opak.

Jinak gratuluju, z těch mých vymyšlených odborností sis zrovna vybral dvě, kde je jedna mou profesí a druhá denně provozovaná x let.
830092
No a co konkrétně jsem napsal špatně přes tu záplavu ad hominem komentářů? Reagoval jsem na to, že borec použil nefunkční argument s rozhovorem, který možná ani nečetl, protože se filmu po odborné stránce zastával, ač tvrdil opak.  Jinak gratuluju, z těch mých vymyšlených odborností sis zrovna vybral dvě, kde je jedna mou profesí a druhá denně provozovaná x let.
830041
3 -2
reaguje na: Epochva
No tak jaká je tvá odbornost? :)

Jinak argumentuješ uplně zbytečně, protože já nepsal, že je to bez odborných chyb.
830091
No tak jaká je tvá odbornost? *:)*  Jinak argumentuješ uplně zbytečně, protože já nepsal, že je to bez odborných chyb.
830085
1 -2

Komentar pilota amatera

Jedina vec, ktora ma tam vyslovene, diplomaticky povedane, pobavila bol sposob, akym Maverick ochcal Hangmana v treningovej pasazi tym, ze letel proti slnku. Presne na to tam maju tie ich helmy slnecne vizory. Ktore vsak samozrejme nemohli vo filme pouzivat, pretoze by nikto nespoznal hercov, ktori tam tie Gcka davali.8)
Z rovnakeho dovodu vo vsetkych filmoch s astronautami alebo potapacmi maju prilby vnutorne osvetlenie. S nim by v reali takmer nic nevideli ale divaci musia vidiet na tvare hercov.?)
830089
Jedina vec, ktora ma tam vyslovene, diplomaticky povedane, pobavila bol sposob, akym Maverick ochcal Hangmana v treningovej pasazi tym, ze letel proti slnku. Presne na to tam maju tie ich helmy slnecne vizory. Ktore vsak samozrejme nemohli vo filme pouzivat, pretoze by nikto nespoznal hercov, ktori tam tie Gcka davali.*8)* Z rovnakeho dovodu vo vsetkych filmoch s astronautami alebo potapacmi maju prilby vnutorne osvetlenie. S nim by v reali takmer nic nevideli ale divaci musia vidiet na tvare hercov.*?)*