Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuzní fórum KECÁRNA

příspěvky 102301 - 102320 Napsat příspěvek
Really? Ale jo, ta holka měla štávu. :)
462399
Really? Ale jo, ta holka měla štávu. :)
0 0
reagovat

Silence

462398
[link="http://www.tv-porady.cz/img/zelvy-3.jpg"]April[/link].
Silence
0 0
reagovat
Jak už z pátku po Trailer Night někteří vědí, tohle je moje dětská (filmová :) láska. A jaká je vaše?
462397
Jak už z pátku po Trailer Night někteří vědí, [link="http://www.badongo.com/pic/634927"]tohle[/link] je moje dětská (filmová :) láska. A jaká je vaše?
0 0
reagovat
hlavne ze ma "zajíšdění" :+
462396
hlavne ze ma "zajíšdění" *:+*
0 0
reagovat
:D
462395
*:D*
0 0
reagovat
Jsem tím myslel, že to zrovna teď nedělám toho PC technika, ale i to jsem dělal.
462394
Jsem tím myslel, že to zrovna teď nedělám toho PC technika, ale i to jsem dělal.
0 0
reagovat
"Já jsem i počítačový technik. Občas postavím lidem i nějaké pc ve volném čase."

And on this bombshell, jdu raději spát.. :D:+
462393
"Já jsem i počítačový technik. Občas postavím lidem i nějaké pc ve volném čase." And on this bombshell, jdu raději spát.. *:D**:+*
0 0
reagovat
No aspon se do tech 10 nevlezli ty nejvetsi sracka (Malta atd...), ale i tak je to dost bida. Nejlepsi byla ta operni zpevacka ze Slovinska :+
462392
No aspon se do tech 10 nevlezli ty nejvetsi sracka (Malta atd...), ale i tak je to dost bida. Nejlepsi byla ta operni zpevacka ze Slovinska *:+*
0 0
reagovat
K zajížděcí liště. Hm lama? Já jsem i počítačový technik. Občas postavím lidem i nějaké pc ve volném čase. Takže rozhodně tomu rozumím. A jedno vím jistě. Chci vidět plochu celou bez jakékoliv překážky, což lišta pro mě je. Tak jsem si nainstaloval ten program od no už nevím kdo to byl. Co ukazuje hodiny, využití cpu, disku atd. a plno dalšího. No a hned jsem si zatrhnul zajíšdění. :-)
462391