Slavný "Kostěj" na to jde tzv. od lesa. Má vymyšlený námět pro film, ale je mu jasné, že žádné studio mu nedá jen tak do ruky velký rozpočet. Jeho nápad s The Explorers Club, partou průzkumníků, kteří se vydávají do těch nejvzdálenějších koutů Země a doplňují informace o slepých místech na světových mapách, se tak nejdřív chystá na internet. Novodobí Indiana Jonesové si svou premiérou odbudou na internetových stránkách v dvanáctidílné animované podobě. Na kratkých epizodách už se pracuje a měly by být k dispozici zcela zadarmo. Tahle marketingová vějička bude Costnera stát sotva milion, ale pokud vygeneruje zajímavá čísla, mohlo by to s hollywoodskými hlavouny pohnout a Costner by vyškemral rozpočet alespoň v nižší cenové hladině (50-60 milionů). Velmi pravděpodobně by si pak nejen zahrál hlavní roli, ale také by snímek režíroval.

O tom že Kevin režírovat umí jsme se přesvědčili např. v Krajině střelců z roku 2003, což je však zároveň jeden z mála jeho dobrých a úspěšných filmů uplynulé pětiletky. Po tragédii jménem Pošťák se už deset let potácí v hollywoodském vyhnání a pojídá drobky, co někdo odhodí. Lepší už to v jeho věku nebude, ale zápletka s průzkumníky vypadá celkem slibně a pokud se mu to povede dotáhnout do úspěšného konce, zafunguje internet jako zcela záměrný marketingový nástroj. A pak se začnou dít věci. Těšíte se na "Historky z koupelny Jessicy Simpson", pravidelně uveřejňované jejím agentem na YouTube? To by byl film.