Skupina odpůrců Raimiho pohledu na Spider-Mana se sice po třetím dílu rozrostla o nečekaně početnou skupinu diváků, studio Sony to ale vůbec nemusí zajímat. Silně nepovedený závěr trilogie totiž díky monumentálnímu marketingu, skvělému rozjezdu z prvních dvou dílů a rekordně širokému nasazení do kin (4252) vydělal za první den neskutečných 59 milionů dolarů. Už dlouho dopředu se z kuloárů ozývaly zprávy o tom, že vyprodány jsou i přidané projekce, takový triumf ale asi očekávala leda Raimiho famílie. Spider-Man tak s největší pravděpodobností deklasuje druhé Piráty nejen v ohledu tržeb vyžebraných za první den promítání, ale i za první víkend a týden. Pro většinu z publika to je trochu hořké vítězství, které můžete rozdýchat pohledem na dvě historické tabulky.

Největší otvíráky

Nejvýdělečnější jednotlivé dny