Užíváním této stránky souhlasíte s všeobecnými podmínkami.
Tato stránka používá cookies.

Diskuze k článku 300: Digitální od hlavy k patě

příspěvky 1 - 20 Napsat příspěvek

IMF

Ja jen, ze z tvyho textu vyplyva, ze Snyder tocil na digitalni kameru.. ;)
15501
Ja jen, ze z tvyho textu vyplyva, ze Snyder tocil na digitalni kameru.. ;)
IMF
0 0
reagovat
To je divne, ja zas nekde cetl, ze to Snyder schvalne tocil na 2MPx kameru, kvuli necemu (neco z toho chtel vytezit), uz si to nepamatuju.
15500
To je divne, ja zas nekde cetl, ze to Snyder schvalne tocil na 2MPx kameru, kvuli necemu (neco z toho chtel vytezit), uz si to nepamatuju.
0 0
reagovat

-henry-

Treba tak, ze se to cely tocilo plus minus v jednom atelieru na JEDNOM kusu sutru, kterej byl zabiranej z osmnacti ruznych uhlu jako osmnact ruznych lokaci? Cena samotneho materialu je v ramci rozpoctu jako plivnuti do more.
15498
Treba tak, ze se to cely tocilo plus minus v jednom atelieru na JEDNOM kusu sutru, kterej byl zabiranej z osmnacti ruznych uhlu jako osmnact ruznych lokaci? Cena samotneho materialu je v ramci rozpoctu jako plivnuti do more.
-henry-
0 0
reagovat

300 a digitální kamera

Zajimavy je, ze Tristovka se podle udaju na IMDB tocila na 35mm material, ktery byl zdigitalizovan. Nevim zda duvodem byly ony hojne vyuzivane zpomalene zabery (analogove rychlobezky mozna podavaji lepsi kvalitu) ci moznost lepsiho klicovani (vyssi rozliseni filmove suroviny), ovsem jako priklad setreni dolarku to moc nevypada. Jak to tedy IMFe je s tou efektní efektivitou? :)
15495
Zajimavy je, ze Tristovka se podle udaju na IMDB tocila na 35mm material, ktery byl zdigitalizovan. Nevim zda duvodem byly ony hojne vyuzivane zpomalene zabery (analogove rychlobezky mozna podavaji lepsi kvalitu) ci moznost lepsiho klicovani (vyssi rozliseni filmove suroviny), ovsem jako priklad setreni dolarku to moc nevypada. Jak to tedy IMFe je s tou efektní efektivitou? :)
300 a digitální kamera
0 0
reagovat

krash

Jojo, souhlas! Na Fahrenheit jen tak nezapomenu... a i když to rozhodování nemělo nějaký větší efekt (většinou, kromě čtyř různých konců, se to spojilo zase dohromady - ale ono to ani rozumně jinak udělat nejde... ), výborně to pomáhalo dělat atmosféru. :+ Vážně dobrý zážitek! Asi si to zase nainstaluju... :)
14955
Jojo, souhlas! Na Fahrenheit jen tak nezapomenu... a i když to rozhodování nemělo nějaký větší efekt (většinou, kromě čtyř různých konců, se to spojilo zase dohromady - ale ono to ani rozumně jinak udělat nejde... ), výborně to pomáhalo dělat atmosféru. *:+* Vážně dobrý zážitek! Asi si to zase nainstaluju... :)
krash
0 0
reagovat
cudujem sa ze tu nikdo nespomenul Fahrenheit....vo svete hier som nic tak filmove, zabavne a prijemne akcne este nezazil.Play Movie namiesto New Game hovori myslim za vsetko.A to nehovorim o dilemach pocas hrania typu:mam sa zdrzovat umyvanim tej krvi na zemi? co ak niekto pride?!?kadial uteciem?mam ist zadnym vchodom?ako odpoviem na tuto otazku?ano,nie.....ono je to fakt dost zvlastny zazitok,proste hrate vlastny film
14954
cudujem sa ze tu nikdo nespomenul Fahrenheit....vo svete hier som nic tak filmove, zabavne a prijemne akcne este nezazil.Play Movie namiesto New Game hovori myslim za vsetko.A to nehovorim o dilemach pocas hrania typu:mam sa zdrzovat umyvanim tej krvi na zemi? co ak niekto pride?!?kadial uteciem?mam ist zadnym vchodom?ako odpoviem na tuto otazku?ano,nie.....ono je to fakt dost zvlastny zazitok,proste hrate vlastny film
0 0
reagovat

dodatek

Málem bych zapoměl na Wizardry.
14841
Málem bych zapoměl na Wizardry.
dodatek
0 0
reagovat

ľubo + HAL

No a co hry od Bethsedy? A ani strategie nemusí mít určený průběh misí, hrál někdo Hammmer and Sickle (hezký název)? Aby bylo jasno, neříkám, že musím hrát jen nelineární hry, jen prostě říkám, že u HL2 (jednička se mi mimochodem líbila mnohem víc) je to skriptování a těsnost vymezených možností tak nízká, že tím pro mě hra ztrácí veškerou zábavnost. Na spoutě úkolů je vidět, jak designeři uvažují - teď tam dáme tohle, pak hráč bude muset jít tam, pak mu tam hodíme tohle atd. Jsem docela zvědavej na Stalkera, třeba to trochu rozčeří stojaté akční vody.
14840
No a co hry od Bethsedy? A ani strategie nemusí mít určený průběh misí, hrál někdo Hammmer and Sickle (hezký název)? Aby bylo jasno, neříkám, že musím hrát jen nelineární hry, jen prostě říkám, že u HL2 (jednička se mi mimochodem líbila mnohem víc) je to skriptování a těsnost vymezených možností tak nízká, že tím pro mě hra ztrácí veškerou zábavnost. Na spoutě úkolů je vidět, jak designeři uvažují - teď tam dáme tohle, pak hráč bude muset jít tam, pak mu tam hodíme tohle atd. Jsem docela zvědavej na Stalkera, třeba to trochu rozčeří stojaté akční vody.
ľubo + HAL
0 0
reagovat

2karbous

Alebo Peter O´Toole v Tróji (nech mi nikto nehovorí, že mu tam minimálne 20 rokov neubrali :D)
14839
Alebo Peter O´Toole v Tróji (nech mi nikto nehovorí, že mu tam minimálne 20 rokov neubrali *:D*)
2karbous
0 0
reagovat

Karbous

Omlazování je fajn, ale je to jen kosmetický efekt. A ti živí mrtví herci jsou skoro stejní jako celodigitální herci a u těch si na realismus ještě nějakou dobu počkáme.
14838
Omlazování je fajn, ale je to jen kosmetický efekt. A ti živí mrtví herci jsou skoro stejní jako celodigitální herci a u těch si na realismus ještě nějakou dobu počkáme.
Karbous
0 0
reagovat
moc se omlouvam ale musim "fallout rulez :D"
14837
moc se omlouvam ale musim "fallout rulez :D"
0 0
reagovat
Takže zase On topic: :D
Podle mě je digitální budoucnost zajímavá u omlazování/oživování některých herců, viz Patrick Stewart v X-man 3, nebo Marlon Brando v Superman se vrací.
14836
Takže zase On topic: *:D* Podle mě je digitální budoucnost zajímavá u omlazování/oživování některých herců, viz Patrick Stewart v X-man 3, nebo Marlon Brando v Superman se vrací.
0 0
reagovat

poslední OT

Imho to bude mít na hru asi stejný vliv jako ženské v GTA: San Andreas.
14835
Imho to bude mít na hru asi stejný vliv jako ženské v GTA: San Andreas.
poslední OT
0 0
reagovat
Nezmylili ste si stranku.Fable je super.Hl2 tiez,Farcry taky a co tak riesit 300.:D
14834
Nezmylili ste si stranku.Fable je super.Hl2 tiez,Farcry taky a co tak riesit 300.*:D*
0 0
reagovat
Molyneux toho vzdycky nakeca...
Ale uz jste se trochu vzdalili tematu, chlapci.
14831
Molyneux toho vzdycky nakeca... Ale uz jste se trochu vzdalili tematu, chlapci.
0 0
reagovat

2HAL

Myslel som teraz sôr na druhý diel, v ktorom sa Molyneux dušuje, že by mal ponúknuť skutočnú hernú slobodu (bude sa trebars možné oženiť, mať deti a podobne). Jednotku som nehral, takže nemôžem súdiť, nakoľko sa mu podarilo naplniť pôvodné plány (i keď o tej linearite a taktiež o krátkej hernej dobe som čítal).
14830
Myslel som teraz sôr na druhý diel, v ktorom sa Molyneux dušuje, že by mal ponúknuť skutočnú hernú slobodu (bude sa trebars možné oženiť, mať deti a podobne). Jednotku som nehral, takže nemôžem súdiť, nakoľko sa mu podarilo naplniť pôvodné plány (i keď o tej linearite a taktiež o krátkej hernej dobe som čítal).
2HAL
0 0
reagovat
Eh, lubo hrál jsi Fable? Ta je totiž absolutně lineární a ani to jestli hraješ za dobro nebo za zlo na děj nemá žádný vliv (na rozdíl od těch co jsem jmenoval) Fable je tak lineární a akční že se i zdráhám říkat tomu RPG, spíš rubanice ala Dark Messiah.
14829
Eh, lubo hrál jsi Fable? Ta je totiž absolutně lineární a ani to jestli hraješ za dobro nebo za zlo na děj nemá žádný vliv (na rozdíl od těch co jsem jmenoval) Fable je tak lineární a akční že se i zdráhám říkat tomu RPG, spíš rubanice ala Dark Messiah.
0 0
reagovat

2Flanker.27

Lenže aj u nich je zrejmé oddelenie príbehu od samotného hrania. Vždy je to o tom, že priebeh jednotlivých misií síce určuješ ty, ale v podstate si zviazaný príbehom medzi misiami, ktorý ťa vedie vytíčenou cestou. V podstate ide o ten spomínaný kompromis. Moderné stretégie sú buď zamerané na príbeh a sled predpripravených misií je nemenný (Warcraft, CaC), alebo na príbeh rezignujú a vytvoria jednu celistvú kompaktnú kampaň (napr hry zo série Total War). U RPG je to v podtste o tom istom, ibaže nemáš príbeh jeden, ale hneď niekoľko (=samostatné questy či ich predpripravený sled), medzi ktorými môžeš preskakovať. Ideálne by bolo, ak by sa postup v príbehu stratégie vyvíjal podľa úspechov či hráčových rozhodnutí, v súčasnom modely totiž hráč už po prvom prejdení hry pozná väčšinu príbehu, ktorý len zriedkakedy variuje. Podobne v RPG by bol ideálny prípad, ak by jednotlivé rozhodnutia hráča mali skutočne dopad na svet v ktorom hraje, a to nielen na jeho prostredie, ale i na zvyšné questy, ktoré plní. Takýmto smerom sa však uberajú iba onlinovky (čo je v podstate logické - v nich si hru tvoria samotní hráči). V oblasti singleplayeru má podobnú snahu zatiaľ iba Molyneuxov Fable.
14828
Lenže aj u nich je zrejmé oddelenie príbehu od samotného hrania. Vždy je to o tom, že priebeh jednotlivých misií síce určuješ ty, ale v podstate si zviazaný príbehom medzi misiami, ktorý ťa vedie vytíčenou cestou. V podstate ide o ten spomínaný kompromis. Moderné stretégie sú buď zamerané na príbeh a sled predpripravených misií je nemenný (Warcraft, CaC), alebo na príbeh rezignujú a vytvoria jednu celistvú kompaktnú kampaň (napr hry zo série Total War). U RPG je to v podtste o tom istom, ibaže nemáš príbeh jeden, ale hneď niekoľko (=samostatné questy či ich predpripravený sled), medzi ktorými môžeš preskakovať. Ideálne by bolo, ak by sa postup v príbehu stratégie vyvíjal podľa úspechov či hráčových rozhodnutí, v súčasnom modely totiž hráč už po prvom prejdení hry pozná väčšinu príbehu, ktorý len zriedkakedy variuje. Podobne v RPG by bol ideálny prípad, ak by jednotlivé rozhodnutia hráča mali skutočne dopad na svet v ktorom hraje, a to nielen na jeho prostredie, ale i na zvyšné questy, ktoré plní. Takýmto smerom sa však uberajú iba onlinovky (čo je v podstate logické - v nich si hru tvoria samotní hráči). V oblasti singleplayeru má podobnú snahu zatiaľ iba Molyneuxov Fable.
2Flanker.27
0 0
reagovat

lubo

Jj, znám ty fotky, ale ruku na srdce jestli si byl někdy v akový oblasti, tak zjistíš, že ty barvy sou daleko vyšisovanější než na fotkách. Většina digitálů ty barvy přisaturovává. Jen když sem fotil proti slunci, tak byly fotky víc reálně vyšisovaný, ale je taky možný, že lidský oko obecně díky tomu sluníčku nevnímá to okolí tolik sytě. Na to už, ale expert nejsem.
14827
Jj, znám ty fotky, ale ruku na srdce jestli si byl někdy v akový oblasti, tak zjistíš, že ty barvy sou daleko vyšisovanější než na fotkách. Většina digitálů ty barvy přisaturovává. Jen když sem fotil proti slunci, tak byly fotky víc reálně vyšisovaný, ale je taky možný, že lidský oko obecně díky tomu sluníčku nevnímá to okolí tolik sytě. Na to už, ale expert nejsem.
lubo
0 0
reagovat

Flanker.27

Ano, RPGčka a strategie jsou často dost nelineární a taky mám rád když můžu jít kudy chci, ale mluvil jsem hlavně o akčních hrách a u těch bývá nelinearita občas i na škodu, například v PoP: Warrior Within. (btw. Deus Ex je pro mě RPG)

Dost velký rozdíl je taky mezi nelineárním dějem a nelineárním leveldisignem - udělat hru ve které můžeš pokaždé hrát trochu jiný příběh, resp. k němu přistupovat výrazně odlišně je extrémně obtížné a jako takové mě napadají snad jen Fallouty, KotORy a možná i Planescape. Naopak udělat level tak aby se dal projít víc cestami není tak obtížné a nějaké menší odbočky se oběvují ve spoustě her, nejmarkantnější je toto třeba v Deus Ex.
14826
Ano, RPGčka a strategie jsou často dost nelineární a taky mám rád když můžu jít kudy chci, ale mluvil jsem hlavně o akčních hrách a u těch bývá nelinearita občas i na škodu, například v PoP: Warrior Within. (btw. Deus Ex je pro mě RPG) Dost velký rozdíl je taky mezi nelineárním dějem a nelineárním leveldisignem - udělat hru ve které můžeš pokaždé hrát trochu jiný příběh, resp. k němu přistupovat výrazně odlišně je extrémně obtížné a jako takové mě napadají snad jen Fallouty, KotORy a možná i Planescape. Naopak udělat level tak aby se dal projít víc cestami není tak obtížné a nějaké menší odbočky se oběvují ve spoustě her, nejmarkantnější je toto třeba v Deus Ex.
Flanker.27
0 0
reagovat
© copyright 2000 - 2024.
Všechna práva vyhrazena.

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získáte možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  4. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry

Zapomenuté heslo

Pokud jste zapomněli vaše heslo nebo vám nedorazil registrační e-mail, vyplňte níže e-mailovou adresu, se kterou jste se zaregistrovali.

Přihlášení

Zapomenuté heslo
Přihlašte se jedním kliknutím přes facebook:

Registrace

Nemáte svůj účet? Registrací získate možnosti:
  1. Komentovat a hodnotit filmy a trailery
  2. Sestavovat si žebříčky oblíbených filmů a trailerů
  3. Vytvářet filmové blogy
  4. Soutěžit o filmové i nefilmové ceny
  5. Dostat se na exklusivní filmové projekce a předpremiéry
registrovat se